Αρχική > Χωρίς κατηγορία > Κική Δημουλά: Ὁ Πληθυντικὸς Ἀριθμὸς

Κική Δημουλά: Ὁ Πληθυντικὸς Ἀριθμὸς

23/11/2006

Ὁ Πληθυντικὸς Ἀριθμὸς

Ὁ ἔρωτας,
ὄνομα οὐσιαστικόν,
πολὺ οὐσιαστικόν,
ἑνικοῦ ἀριθμοῦ,
γένους οὔτε θηλυκοῦ οὔτε ἀρσενικοῦ,
γένους ἀνυπεράσπιστου.
Πληθυντικὸς ἀριθμὸς
οἱ ἀνυπεράσπιστοι ἔρωτες.

Ὁ φόβος,
ὄνομα οὐσιαστικόν,
στὴν ἀρχὴ ἑνικὸς ἀριθμὸς
καὶ μετὰ πληθυντικός:
οἱ φόβοι.
Οἱ φόβοι
γιὰ ὅλα ἀπὸ δῶ καὶ πέρα.

Ἡ μνήμη,
κύριο ὄνομα τῶν θλίψεων,
ἑνικοῦ ἀριθμοῦ,
μόνον ἑνικοῦ ἀριθμοῦ
καὶ ἄκλιτη.
Ἡ μνήμη, ἡ μνήμη, ἡ μνήμη.

Ἡ νύχτα,
ὄνομα οὐσιαστικόν,
γένους θηλυκοῦ,
ἑνικὸς ἀριθμός.
Πληθυντικὸς ἀριθμὸς
οἱ νύχτες.
Οἱ νύχτες ἀπὸ δῶ καὶ πέρα.

Κατηγορίες:Χωρίς κατηγορία Ετικέτες:
  1. 23/11/2006 στο 15:02

    Αντέγραψα το ποίημα από το εξαιρετικό ιστολόγιο του Νικηφόρου Σπουργίτη, που κάνει και μερικές ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις για την Κική και τους Εβδομήκοντα [γλωσσολόγους].

  2. 23/11/2006 στο 15:10

    Την πάτησες…

    Ετοιμάσου να γλωσσολογηθείς…

  3. 23/11/2006 στο 15:24

    Γλωσσολογούμαι
    Γλωσσολογείσαι
    Γλωσσολογείται.

    Ερωτευόμαστε
    Φοβούνται

    Θυμόμαστε
    Αϋπνούν

    [Γιατί μπορεί να ξυπνήσουμε]

  4. 24/11/2006 στο 21:02

    ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ (ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ) ΚΙΚΗΣ!

  5. 24/11/2006 στο 22:03

    Εξαιρετικό είναι!

    Μόνον που όσοι διαθέτουν τον Internet Explorer 6.0 αντί για… πολυτονικά θα βλέπουν τετραγωνάκια. Στον ΙΕ 7.0 δείχνει μια χαρά, όπως και στους Firefox 2.0, Flock και Opera 9.02 που δοκίμασα.

    Boys & girls γιατί δεν πάτε στο http://www.mozilla.com να κατεβάσετε τον Firefox 2.0 να μην με τρώει και μένα η αγωνία για το τι βλέπετε και να ξενιάσετε κι εσείς από τη φοβερή και τρομερή τεχνολογία της Μ$!

  6. 29/11/2006 στο 02:33

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 1948

    Κρατώ λουλούδι μάλλον.
    Παράξενο.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασε κήπος κάποτε.

    Στο άλλο χέρι
    κρατώ πέτρα.
    Με χάρη και έπαρση.
    Υπόνοια καμιά
    ότι προειδοποιούμαι γι’ αλλοιώσεις,
    προγεύομαι άμυνες.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασε άγνοια κάποτε.

    Χαμογελώ.
    Η καμπύλη του χαμόγελου,
    το κοίλο αυτής της διαθέσεως,
    μοιάζει με τόξο καλά τεντωμένο,
    έτοιμο.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασε στόχος κάποτε.
    Και προδιάθεση νίκης.

    Το βλέμμα βυθισμένο
    στο προπατορικό αμάρτημα:
    τον απαγορευμένο καρπό
    της προσδοκίας γεύεται.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασε πίστη κάποτε.

    Η σκιά μου, παιχνίδι του ήλιου μόνο.
    Φοράει στολή δισταγμού.
    Δεν έχει ακόμα προφθάσει να είναι
    σύντροφός μου ή καταδότης.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασ’ επάρκεια κάποτε.

    Συ δεν φαίνεσαι.
    Όμως για να υπάρχει γκρεμός στο τοπίο,
    για να ‘χω σταθεί στην άκρη του
    κρατώντας λουλούδι
    και χαμογελώντας,
    θα πει πώς όπου να ‘ναι έρχεσαι.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    ζωή πέρασε κάποτε.

  7. 29/11/2006 στο 14:06

    Παράξενα όμορφο. Ευχαριστούμε!

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
