Αρχική > Αφασιαλάνδη > Χειμερινή ραστώνη;

Χειμερινή ραστώνη;

06/01/2007

Όχι ακριβώς…

Πέρασα τις τρεις πρώτες ημέρες [σχεδόν] του νέου χρόνου εκτός έδρας.

Αλλά και που επέστρεψα τι κατάλαβα; Τη μία από τις επόμενες δύο ημέρες, πέρασα οχτώ ώρες [για την ακρίβεια: οχτώ ώρες και πέντε λεπτά] «έγκλειστος» σε ένα αστυνομικό τμήμα όπου είχα μεταβεί «δι’ υπόθεσίν μου». Μην πάει ο νους σας σε τίποτα… γεροντικές… παραβατικότητες… Μπα… Αποφάσισα, ο «δόλιος», να βγάλω ένα από εκείνα, τα καινούργια, διαβατήρια.

«Περιπέτεια», λέμε. Βέβαια, δεν ήμουν ακριβώς «έγκλειστος». Και τις βόλτες μου στη γειτονιά έκανα, και το γειτονικό οβελιστήριο τίμησα -και με το παραπάνω-, και, όταν αποφάσισα να… οργανωθώ, έμαθα ένα σωρό πράγματα για διάφορες πιθανές και απίθανες χώρες που είχαν επισκεφθεί διάφοροι εκ των εν τη ουρά ευρισκομένων… Και τις παρατηρήσεις μου έκανα δια τον χαρακτήρα των νεοελλήνων, και για το τι τραβάνε κι αυτοί οι έρμοι οι αστυνομικοί [των γραφείων διαβατηρίων]. Πάντως, ούτε που κατάλαβα το πώς πέρασε το οχτάωρο…

passport.jpgΚατάλαβα όμως πολύ καλά την ξεφτίλα των διαφόρων… κατουρημένων [κυριολεκτικά!] «ταγών μας», που σπεύδουν κάθε φορά να ικανοποιήσουν κάθε βίτσιο της εκείθεν του Ατλαντικού συμμάχου χώρας. Διότι η αντικατάσταση των παλιών διαβατηρίων με καινούργια -ηλεκτρονικά- ήταν διαταγή [και τα σκυλιά δεμένα] των ΗΠΑ προς την Ελλάδα. Παρ’ όλα αυτά η Ελλάδα δεν συμμετέχει ακόμα στο πρόγραμμα U.S. Visa Waiver Program, στο οποίο συμμετέχουν καμιά εικοσαριά χώρες της Ευρώπης. Κάτι που σημαίνει ότι είναι απαραίτητη η έκδοση βίζας για ταξίδι στις ΗΠΑ. [«Ναι, σαχίμπ! Ό,τι πεις σαχίμπ!»] [«Greece is the only country of the original 15 nations European Union prior to the May 1, 2004 enlargement whose citizens require a visa to enter the United States«]. Γι’ αυτό σας λέω: Νοτίως του Ρίο Γκράντε, κι όπου να ‘ναι!

Λόγοι ασφαλείας; Χα! Στο ενσωματωμένο τσιπάκι των νέων διαβατηρίων υπάρχουν οι συνήθεις πληροφορίες και η ψηφιακή φωτογραφία του κατόχου του, κάτι που -λέμε τώρα- αποτρέπει την πλαστογράφηση του διαβατηρίου και τα λοιπά, και τα λοιπά.

Γερμανός χάκερ, λοιπόν, με ένα laptop και έναν «αναγνώστη τσιπ» [chip reader] των 200 δολαρίων, «χάκεψε» τα καινούργια διαβατήρια διαβάζοντας τα στοιχεία του τσιπ, κάτι που σημαίνει ότι η «κλωνοποίηση» κάθε διαβατηρίου είναι δυνατή… [Η σχετική ιστορία εδώ.]

Τι άλλο απομένει; Αυτό που προτείνουν διάφοροι Γερμανοί χάκερ: το «ψήσιμο» [ήγουν η αχρήστευση] του τσιπ με μικροκύματα και η επιστροφή στα παλιά καλά «χάρτινα» διαβατήρια… Κι άντε μετά να ζητήσεις πίσω την… τεχνογνωσία και τα πεταμένα δισεκατομμύρια…

ΥΓ. Το πρώτο ποστ της νέας χρονιάς είναι το 125ο που δημοσιεύεται σ’ αυτό το μπλογκ. Ελπίζω και εύχομαι να μην τα χιλιάσουμε…

Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη
  1. 06/01/2007 στο 21:07

    1. Να τα χιλιάσεις… (τα πόστ, τα χρόνια βαρετά!)

    2. Αν δεν αλλάξουν οι βορειοΑμερικάνοι και να γίνουν οι προπολεμικοί δημοκράτες (πρό του 1ου Παγκοσμίου εννοώ 😀 ) δεν ξαναπάω!

  2. 06/01/2007 στο 21:07

    ΝΑ ΤΑ ΔΕΚΑΧΙΛΙΑΣΟΥΜΕ, ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ …
    ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΠΕΡΙΕΜΝΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΦΟΥΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΛΕΩ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ
    ΠΕΡΝΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΕΧΩ ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ
    Α ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ!!!

  3. 06/01/2007 στο 21:53

    Τι τα θέλεις τα ταξίδια;

    που θα βρεις καλύτερα από ‘δω;

  4. 06/01/2007 στο 22:16

    @ gregykapogeorge

    1. …χιλιαστής δεν πρόκειται να γίνω ούτε σε μια… χιλιετία.
    2. Μη λες τέτοια για τα states προ του Α΄ Π.Π. Θα σε πουν συνωμοσιολόγο…

    @ ATHENA

    Έλα μου ντε! Τσιγκουνιές με τα ποστ των άλλων θα κάνουμε; 🙂
    Δωράκι: εννοείς την καταπληκτική θέα στο Αιγαίο;;;
    Μουσική-τα πιο απίθανα και υπέροχα. Ακούω τις «Πακιστανές» τώρα… Και κάπου έχω τρία CD με mp3 παλαιστινιακά τραγούδια, σύγχρονες επιτυχίες. Ό,τι πιο cult – κατευθείαν από την παραγωγή στην κατανάλωση.

    @ Πάνος

    Αν δεν έχεις περάσει αλλού καλά, δεν μπορείς να περάσεις ούτε εδώ καλά. Όπου «αλλού», όπου «εδώ»…

  5. 07/01/2007 στο 13:36

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΑ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΑ!!!

  6. 07/01/2007 στο 13:38

    ΥΓ. ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΟΥΦΙΣΕΣ;-)

  7. 07/01/2007 στο 14:19

    @ ΑΤΗΕΝΑ

    Να στα στείλω, γιατί να μην στα στείλω; [Λίγο χρόνο θέλω μόνον, γιατί προβλέπεται άγριο τρέξιμο τις επόμενες βδομάδες]

    ΥΓ. Σοφές σούφισες και με φωνή κρούσταλλο…

  8. 07/01/2007 στο 20:22

    ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΑΤΛΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗ ΝΑΓΚΑΤ
    Α ΦΥΣΙΚΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ Χ Α Μ Ι Γ Ι Ε Τ
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ;-)
    ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ Ι ΤΙΟΥΝΣ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΙΜΠΟΡΤ ΑΠ ΤΑ ΣΙΝΤΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΤΟ ΓΚΚΑΣΤ ΝΤΙΣΓΚΑΣΤΙΝΚ ΛΕΜΕ
    ΕΤΣΙ ΛΕΙΠΕΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ «ΔΗΜΟΤΙΚΑ» ΚΑΙ ΔΗ ΤΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΛΙΑ
    (ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΡΑΜΑ 1/4 ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΣΜΥΡΝΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
    ΠΑΙΖΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 1/4 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΕΣΒΟΣ)
    ΤΕΣΠΑ ΘΑΡΘΗ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ
    Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ.
    ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΠΑΝΤΩΣ;-)

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
