Αρχική > Χωρίς κατηγορία > Αρχείον νεκρών δημοσιευμάτων

Αρχείον νεκρών δημοσιευμάτων

28/03/2007

Το ξέρατε. Δεν το ξέρατε ότι είμαι καλό παιδί και ότι σας προσέχω;

Ε, λοιπόν, ακόμα μία απόδειξη: Αρχείο νεκρών δημοσιευμάτων, δηλαδή αρχείο με τους τίτλους όλων [ή σχεδόν] των ποστ που έχουν ανέβει σ’ αυτό το μπλογκ.

Στο πάνω μέρος όλων των σελίδων του μπλογκ βλέπετε το εξής:

arxeio.jpg

Κάνοντας κλικ στο κομβίον που επιγράφεται ΑΡΧΕΙΟ βρίσκεστε σε μια πολύ όμορφη σελιδούλα [χειροποίητη, ε;!], όπου θα βρείτε τους τίτλους [αλλά και την ημερομηνία δημοσίευσης] όλων των ποστ ταξινομημένους κατά κατηγορία [ενότητα].

Τι άλλο θέλετε;

[Και προτάσεις δεχόμεθα για τη βελτίωση της αισθητικής και της λειτουργικότητας του μπλογκ. Εκείνες, π.χ., τις ρημάδες τις φωτογραφίες του Flickr (κάτω αριστερά) τις βλέπει κανείς ή απλά καθυστερούν το φόρτωμα της σελίδας;]

Από τη σελίδα του ΑΡΧΕΙΟΥ λείπουν ακόμα κάποια πραγματάκια – αλλά η κύρια δουλειά έχει γίνει. Θα ήταν άραγε χρήσιμο να φτιάξω και μια σελίδα με τους τίτλους όλων των ποστ κατά χρονολογική σειρά; Να προσθέσω και μια σελίδα με οδηγίες χρήσης του μπλογκ; Να το σβήσω ολόκληρο; Να το «εξαφανίσω» και να υπάρχει πρόσβαση μόνον μέσω κωδικού; Πείτε μου! Γιατί δεν μου λέτε;

To blog, τελικά, or not to blog?

Κατηγορίες:Χωρίς κατηγορία Ετικέτες:
  1. 28/03/2007 στο 14:54

    Χρησιμότατο.
    Ζήλεψα αλλά βαριέμαι να το κάνω κι’ εγώ.
    Εξάλλου, τι κατηγορίες να βάλω; Όλα εμπίπτουν στην «μλκίες να περνάει η ώρα» 😉

  2. 28/03/2007 στο 15:21

    OF COURSE TO BLOG!

    ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΛΕΜΕ

    ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ (ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΑΛΙΣΑ ΑΚΟΜΑ)

    ΦΙΛΙΑ

  3. 28/03/2007 στο 18:55

    @ pascal

    Ζήλεψες; Σκόρδο στο μάτι βρε μπαγάσικο…

    Πάντα μετριόφρων. Πάντα! Ευτυχώς που δεν είσαι και σεμνοταπεινούτσικος…

    @ ATHENA

    Με πιάνουν, οφείλω, να ομολογήσω τα υπαρξιακά μου πού και πού.
    Κισσιζ!

  4. skatzoxoiros
    28/03/2007 στο 22:48

    Του μπλόγκ. Γιατί όχι;

    Για μένα είναι πολύ προχώ, αυτό με το αρχείο.
    Προσπαθώ να φτιάξω προς το παρόν την ώρα, να μην μου βγαίνει δύο ώρες πριν.
    Αλλιώς θα το ονομάσω «Ο πρόωρος».

  5. 29/03/2007 στο 00:35

    @skantzoxoiros

    Βάλτο με καθυστέρηση. Το προτιμάνε τα κορίτσια… 😉

  6. 29/03/2007 στο 10:20

    Μπράβο σου, διευκολύνει πολύ.
    Το έκανα κι εγώ.

    τα πάντα για τους αναγνώστες οι σημερινοί ιστολόγοι. Ζήτω!

  7. 29/03/2007 στο 11:49

    @ skatzoxoiros

    Του μπλογκ, αλλά πιο… καθυστερημένα, πρέπει να κάνουμε και καμιά δουλειά, στερέψανε τα -έτοιμα- όβολα…

    Για αρχά και προχώ δεχόμεθα ερωτήσεις στο wordpress.com tips & tricks. Ανοιχτά όλο το 24ωρο. Απαντήσεις δίχως χρονοκαθυστέρηση. Αυτό με την ώρα σε λίγο θα απαντηθεί εκεί. [ΥΓ. Απαντήθηκε ήδη.]

    @ gregykapogeorge

    Α, χα!

    @ roidis

    Εύγε και σε σένα. Είναι χρησιμότατο. Τα πάντα, τα πάντα!

  8. Nemertes
    29/03/2007 στο 12:04

    Βασικά, καλησπέρα σας. Δεν έχω διαβάσει ούτε ένα ποστάκιον, αλλά για να γράφεις στου Ροϊδάκου κάτι θα ξέρεις. Σε βάζω στις φαβορίτες για αρχή και ξεκινάω ανάγνωση.

    ΥΓ1. Τα σχόλιά μου είναι λίγο… τραλαλά. Ελπίζω να μην χαλάνε το ύφος του blog σου.

    ΥΓ2. Πολύ ωραίο αυτό το θεματάκι της wordpress. Πού το έχω ξαναδεί να δεις… :p

  9. 29/03/2007 στο 12:58

    Καλησπέρα σας, επίσης. Μερσί. Σας διάβαζα παλαιότερα, αλλά λόγω κάποιων ευχάριστων τρεχαλημάτων, εσχάτως σας είχα παραμελήσει.

    ΥΓ. Τα τραλαλά σχόλια δεν με ενοχλούν. Τα υβριστικά εναντίον τρίτων, ενίοτε. Τα κομψά υβριστικά εναντίον μου – ανάλογα με τη στιγμή.

    ΥΓ. Διδυμάκια 🙂

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
