Αρχική > Χωρίς κατηγορία > Βρε μπαγάσηδες…

Βρε μπαγάσηδες…

23/04/2007

… κανένας σας δεν διαβάζει τη Ρήξη, πέραν των «συνήθων υπόπτων»; Διότι δεν μπορεί, αν την διαβάζατε όλο και κάποιος θα με είχε ειδοποιήσει ότι στο φύλλο [# 11] του περασμένου Σαββάτου φιλοξενείται πρωτοσέλιδα [ουάου!] και κάποιο δικό μου πόνημα. Να φρόντιζα κι εγώ να την αγοράσω νωρίτερα [μόλις σήμερα το μεσημέρι την βρήκα], να πάω και στη μανούλα μου να της δείξω το πρωτοσέλιδο να χαρεί κι αυτή η δόλια, που τόσα έχει ακούσει τις τρεις τελευταίες δεκαετίες για τον «ανεπρόκοπο» γιόκα της.

Με απαγοητεύσατε…

Γι’ αυτό κι εγώ:

1. Δεν σας αποκαλύπτω το περιεχόμενο του πονήματός μου. Να αγοράσετε την καλή εφημερίδα όπου θα διαβάσετε επίσης: και Μίκη Θεοδωράκη, και Γιώργο Καραμπελιά [για την «21η Απριλίου»], και άρθρο για τον «ιστορικό αναθεωρητισμό του Θάνου Βερέμη», και για το αδιέξοδο της Τουρκίας λόγω του Κουρδικού, και για τα πανεπιστήμια και τη δωρεάν [;] παιδεία, και για τη νέα στρατηγική του Λεπέν και τις γαλλικές εκλογές, και για τη Βιοπειρατία, και… και… και… Και για όσους βαριούνται να διαβάζουν δεν πειράζει. Η εφημερίδα έχει και σταυρόλεξο…

2. Αύριο σας έχω ετοιμάσει και νέες επιστολές για την «υπόθεση» Δελαστίκ. Να δοκιμάσω λίγο και την υπομονή του φίλου μου του εργδημεργ 😉

Κατηγορίες:Χωρίς κατηγορία Ετικέτες:
  1. Σπύρος
    24/04/2007 στο 01:39

    Την διαβάζω απο το πρώτο της φύλλο,αλλά περιέργως πώς,αυτή την φορά δεν έφτασε στον περιπτερά τής γειτονιάς μου.
    Ε,αγόρασα και εγώ τότε ΄Αυγή΄μετά απο 17 χρόνια και ΄ξεστραβώθηκα΄.!!!!!Ξαφνικά απο μέσα μου ξεπήδησε ένα μεγάλο ΄Ναί΄και άρχισα να ακούω λεξούλες όπως Ρεπούση,Ανάν,επιδοτούμενοι καθηγητές ,η χαρά τού παγκοσμιοποιημένου και άλλα παρεμφερή.!!!!
    Αυτά τραβάω που κάτι δεν πήγε καλά στην διανομή τής ΄Ρήξης΄.

  2. 24/04/2007 στο 08:16

    Εγώ την αναζήτησα το Σαββατόβραδο κι ο ψιλικατζής μου είπε ότι θα την πήγαιναν την Κυριακή [οι κυριακάτικες είχαν ήδη πάει], διότι τα αυτοκίνητα του υποπρακτορείου και πάει λέγοντας… Την Κυριακή περιπτεράς τις μού είπε ότι σταμάτησαν πια να την πηγαίνουν γιατί δεν πουλιόταν.

    Υποθέτω ότι γίνεται μια πιο ορθολογική κατανομή στα διάφορα σημεία πώλησης, ώστε να τυπώνεται σε λιγότερα αντίτυπα και να μειώνεται το κόστος. Κάποιο από τα παιδιά της «Ρήξης» που μπαίνουν εδώ υποθέτω θα έχει περισσότερες εξηγήσεις.

    Όχι, αγόρι μου! Τι ήταν κι αυτό που σε βρήκε σαββατοκυριακάτικα! Αυγή;;;!!! Να προσέχεις! Μην τα παίρνεις επιπόλαια αυτά τα πράγματα…

  3. 24/04/2007 στο 10:04

    Βοήθησέ μας γιατί εμείς δε μπορούμε να λαμβάνουμε τη Ρήξη.

  4. 24/04/2007 στο 10:15

    Καλημέρα,
    Δυστυχώς στις γειτονιές μου, ούτε για δείγμα δεν βρίσκεις τέτοιου περιεχομένου εφημερίδες.
    Πρέπει να κατέβω κέντρο και να πέσω τη μέρα που κυκλοφορεί, αλλά τέτοια οργάνωση ούτε στο όνειρό μου!!
    Είμαι σίγουρη, ότι είναι το αρθρο για τη Τουρκία, ή; (πάντως αυτό με τον καίσαρα και τον χρίστο, δεν θα είναι)

  5. 24/04/2007 στο 11:19

    Δείμο και Ange-ta

    όπως το θέτετε δίκιο έχετε. Δεν επρόκειτο δα και για κανένα φοβερό πόνημα. Και το έχετε ήδη διαβάσει. Η καλή εφημερίδα αναδημοσίευσε το ποστ Prozac Nation: Ο ήσυχος και μοναχικός δολοφόνος της Βιρτζίνια, με τον πιο… εφημεριαδικό και πολύ πιο… φιλόδοξο -για το περιεχόμενο- τίτλο, «Το λυκόφως του δυτικού πολιτισμού». Σήμερα, πρόσθεσα στο ποστ και κάποιες απόψεις του Σπ. Σημίτη για το Πρόζακ, οπότε ρίχτε του πάλι μια ματιά, αν σας ενδιαφέρει.

    Το πρόβλημα με τη «Ρήξη» λύνεται και συνδρομητικά [30 ευρώπουλα ετησίως…]

    Ange-ta
    «Καίσαρ»; Δεν είναι όλοι τόσο άθεοι όσο εμείς 😉

    Τουρκία; Είχα ξεκινήσει να ξαναψάχνω κάτι ενδιαφέρον για την Τουρκία, οι υπομονετικοί φίλοι της «Ρήξης» το περίμεναν, αλλά εγώ πού;;;

    Αφού, να φανταστείς [;;;!!!] εδώ και μία εβδομάδα θέλω να απαντήσω στο e-mail σου της περασμένης Τρίτης κι ακόμα δεν τα έχω καταφέρει [ευχαριστώ πολύ, πάντως]. Αμέλεια στα όρια [ή και πέραν αυτών] της γαϊδουριάς…

  6. 24/04/2007 στο 22:05

    Ξέρω εγώ, είδες τη φωτογραφία με τον θαλή σε θύελλα και σκιάχτικες!! πού να μπλέξεις με τέτοια σκέφτηκες και έτσι αποφυγες να αφήσεις μια καλημέρα.
    Συνδρομή, αυτό και αν είναι μπελάς! τρέξε στο ταχυδρομείο να πληρώνεις….

  7. 24/04/2007 στο 22:09

    Σκιάχτηκα;! Μέντες… επέρδησα. Τι ζητάω εγώ, σκέφτηκα, ένας Θεσσαλός στο πέλαγος!; Καλησπερούδια!

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
