Αρχική > Χωρίς κατηγορία > Αποχαιρετιστήρια επιστολή του Σεραφείμ Φυντανίδη

Αποχαιρετιστήρια επιστολή του Σεραφείμ Φυντανίδη

06/05/2007

Tέλος εποχής για την Ελευθεροτυπία και την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία. Ο Σεραφείμ Φυντανίδης, δύο μήνες μετά τη διάρρηξη των σχέσεών του με τους νέους ιδιοκτήτες και ενώ είχε συμφωνηθεί να αποχωρήσει στις αρχές Ιουνίου, όταν και έληγε η σύμβασή του, κλήθηκε προ δεκαημέρου από τον… λογιστή της επιχείρησης για την οικονομική «τακτοποίησή» του και την άμεση αποχώρησή του από τη διεύθυνση των δύο εφημερίδων.

Αλλαγές εκ των έσω στην κορυφή της Ελευθεροτυπίας: Β. Παναγόπουλος διευθυντής της ημερήσιας έκδοσης.
Γ. Βλαστάρης της κυριακάτικης.
Β. Νέτας σύμβουλος έκδοσης.
Σ. Πολυμίλης διευθυντής σύνταξης. Γ. Παπαδόπουλος διευθυντής έκδοσης.
Γ. Παντελάκης αρχισυντάκτης.

Ο επί 31 χρόνια διευθυντής της Ελευθεροτυπίας απέστειλε επιστολή προς το προσωπικό των εφημερίδων που αναδημοσιεύεται παρακάτω [η επιστολή δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Παρασκευή+13, δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα Το Παρόν, ενώ είχε αναρτηθεί χθες στο ιστολόγιο mediablog, από όπου την αντιγράφω – οι υπογραμμίσεις δικές μου].

Να ευχηθώ ό,τι καλύτερο για την εφημερίδα, και τους ανθρώπους της [εντός και εκτός…], που με συντρόφεψαν σχεδόν όλα τα μεσημέρια από εκείνη την καλοκαιριάτικη μέρα του 1975 μέχρι και σήμερα. Σχεδόν όλα τα μεσημέρια της νιότης μου και της ωριμότητάς μου. Και που συχνά με έκαναν -και με κάνουν- έξαλλο. Αλλά αυτά έχει η πάλη των ιδεών, αυτό το παραπροϊόν της πάλης των τάξεων…

Αθήνα, 1η Μάη 2007

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Βρίσκω αυτό τον τρόπο να σας αποχαιρετίσω, αφού η νέα ιδιοκτησία – και όχι μόνο αυτή – επέλεξε το δικό της τρόπο, να μου πει το αντίο. Ειλικρινά, ποτέ δε θα καταλάβω τι τους έκανα και μου φέρθηκαν, όπως μου φέρθηκαν, από την ημέρα που μας άφησε ο Κίτσος Τεγόπουλος.

«…ποτέ δεν αλλοίωσα ενυπόγραφα χειρόγραφά σας, ποτέ δεν κατηγόρησα κανέναν για πράκτορα και χαφιέ…»

Πάντως, σας αποχαιρετώ, με τις καλύτερες αναμνήσεις, από μια συνεργασία, που ξεπέρασε, κατά 20 ημέρες, τα 31 χρόνια. Όχι μόνο στηρίξαμε τις δύο εφημερίδες μας, αλλά τις αναδείξαμε σε κορυφαίες, μέσα στον, εξοντωτικά ανταγωνιστικό, χώρο των ΜΜΕ. Και δημιουργήσαμε, κατά γενική ομολογία, το κάτι άλλο στον ελληνικό Τύπο. Και όχι μόνο αυτό. Είχαμε μακράν το καλύτερο κλίμα μέσα στο χώρο της δουλειάς μας. Ούτε ίντριγκες, ούτε συνωμοσίες, ούτε τρικλοποδιές ευδοκίμησαν. Ό, τι είχαμε να πούμε, το λέγαμε ανοιχτά. Ακόμα και τα καβγαδάκια μας ήταν δημιουργικά. Και, όπως γνωρίζετε, εγώ προσωπικά ουδέποτε έκλεισα την πόρτα του γραφείου μου. Και ποτέ δεν αλλοίωσα ενυπόγραφα χειρόγραφά σας, ποτέ δεν κατηγόρησα κανέναν για πράκτορα και χαφιέ, ποτέ δεν προσπάθησα να δείξω ότι είμαι κάτι άλλο, από αυτό που ήμουν, από τα 18 μου χρόνια.

Εύχομαι η νέα φάση στην ιστορία της ‘Ε’ και της ‘Κ.Ε.’ να αποβεί εξίσου δημιουργική. Διαφυλάξτε, όσο μπορείτε, το καλό κλίμα και την ελευθερία της γραφής σας, όπως συνέβαινε όσο υπήρχε ο αείμνηστος Κίτσος Τεγόπουλος.

Αντισταθείτε στους αμφισβητίες της επαγγελματικής ακεραιότητας και αξιοπρέπειάς σας. Υψώστε τη φωνή σας στους μαθητευόμενους μάγους, που διαχειρίζονται – κατά τον πιο ήπιο χαρακτηρισμό – ερασιτεχνικά το μέλλον των δύο εφημερίδων και το δικό σας. Αυτά προς το παρόν.

Με όλη μου την αγάπη,

Σεραφείμ Φυντανίδης


Ενημέρωση (12-5-2007): Αντιγράφω από το προχθεσινό Ποντίκι:

Πριν αλέκτορα φωνήσαι, ξέχασαν τον Σεραφείμ

Μεγάλη ενόχληση σε πολλούς από τους συντάκτες της «Ελευθεροτυπίας» προκάλεσε ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα η «αλλαγή σκυτάλης».

Στον δεύτερο όροφο της εφημερίδας, ο νέος διευθυντής Βαγγέλης Παναγόπουλος, δημοσιογραφικό παιδί του Σεραφείμ Φυντανίδη, δεν βρήκε ούτε έναν λόγο να πει για τον απελθόντα διευθυντή και επί 31 χρόνια τιμονιέρη της εφημερίδας. Ισως για να μην δυσαρεστήσει την πλευρά της εργοδοσίας που του εμπιστεύτηκε τη θέση του διευθυντή…

Σε διαφορετικό μήκος κύματος κινήθηκε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων Πάνος Σώκος, ο οποίος έκανε λόγο για τη μεγάλη πρόκληση που έχουν μπροστά τους οι Παναγόπουλος και Βλαστάρης (διευθυντής του κυριακάτικου) διαδεχόμενοι τον Φυντανίδη. Ανεξαρτήτως του τρόπου αποχώρησής του – τόνισε –, η προσφορά του ήταν μεγάλη και καθοριστική για την κατάκτηση της κυρίαρχης θέσης που έχουν οι εφημερίδες μας στον ελληνικό Τύπο.

Το νέο επιτελείο της (ημερήσιας) «Ελευθεροτυπίας» απαρτίζεται από τον Βίκτωρα Νέτα (αρθρογράφο – σύμβουλο), τον διευθυντή σύνταξης Σήφη Πολυμίλη, ο οποίος θα έχει τη γενική εποπτεία του φύλλου, τον διευθυντή έκδοσης Γιώργο Παπαδόπουλο με ευθύνη για το πολιτικό και το διεθνές και τον Γιάννη Παντελάκη, αρχισυντάκτη του ελεύθερου και των υπουργείων.

Χθες θα γινόταν η ανάλογη τελετή για το κυριακάτικο φύλλο. Ως την ώρα που γράφτηκαν αυτές οι γραμμές δεν είχαμε μάθει τι ακριβώς είχε πει ο Βλαστάρης.

Στην Ηλία Ηλιού στοιχημάτιζαν ότι θα κινούνταν στο ίδιο μήκος κύματος με τον Παναγόπουλο. Μακάρι να έχασαν τα στοιχήματα, αν και κάπως χλομό…

(Ποντίκι, 10.5.2007)

Advertisements
Κατηγορίες:Χωρίς κατηγορία Ετικέτες:
  1. 06/05/2007 στο 19:43

    Πέρα από τα «μπράβο» για την εμφάνιση!

    Τον Φυντανίδη δεν μπορώ να πώ ότι τον έχω στην καρδιά μου. Οι καινούργιοι όμως δείχνουν πολύ χειρότεροι. Προς νέα Καθημερινή τείνουν νομίζω οι της Ελευθεροτυπίας. Πρός δόξαν Δελαστικ…

  2. 06/05/2007 στο 20:04

    Μερσί! Κάποια στιγμή θα ανεβάσω οδηγίες για το πώς γίνονται διάφορα [γίνονται ΚΑΙ στον blogger]. Να βελτιώσουμε ολίγον τι την αισθητική μας, να μην μας την πέφτουν και οι Σεριφιώτες [@ mariapril: αστειεύομαι!]

    Τον Φυντανίδη ούτε κι εγώ τον έχω στην καρδιά μου [«Φυντανιάδα» αποκαλούσα την εφημερίδα κάποια περίοδο]. Αλλά περάσαν τα χρόνια και για την Ελευθεροτυπία και για κείνον και για μας. Τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά πριν από τριάντα χρόνια. Οι καινούργιοι της εφημερίδας γιατί να είναι χειρότεροι. Πιθανώς να μην μπορέσουν να αποτρέψουν τη συνεχιζόμενη εδώ και χρόνια παρακμή. Εφημεριδάδες είναι, δεν είναι τίποτα αλεξιπτωτιστές. Θα δείξει.

    Θα πας στην παρουσίαση αύριο βράδυ;

  3. 06/05/2007 στο 20:22

    Ήδη έχω «αντιγράψει» τον κώδικα και στο επόμενο πόστ θα τον υιοθετήσω… Πιό πολύ μου αρέσει το «τόνισμα» κάποιων φράσεων στα δεξιά αλά εφημερίδα… Μας ανέβασες πολύ τον πήχυ!

    Αύριο θα περάσω κατά τις 8 αλλά θα φύγω νωρίς. Θα τα πούμε από κοντά.

  4. 06/05/2007 στο 20:37

    Σωστός! Ναι τα «pullquotes» είναι αστεράτα. Τα οποία στον blogger μπορείς να τα κάνεις προσθέτοντας τα γενικά στο template [εμείς δεν μπορούμε να το πειράξουμε] για να μην χρειάζεται κάθε φορά να αντιγράφεις τον κώδικα. Απλώς γράφεις μετά τον κωδικό pullquotes και τελειώνεις. Γκούγκλισε τα pullquotes μαζί με το blog και στην πρώτη σελίδα θα το ‘χεις βρει. Το ίδιο και για το αρχίγραμμα [Drop cap].

    Εγώ έχω μια ανειλημμένη υποχρέωση σε κάποιες… δεσποινίδες, θα περάσω, ελπίζω να σε πετύχω.

  5. dirtyjazz
    06/05/2007 στο 21:08

    κατά την ταπεινή μου άποψη η αντίστροφη μέτρηση για την Ελευθεροτυπία ξεκίνησε με τον θάνατο του Κίτσου Τεγόπουλου…εξ όσων γνωρίζω η πολιτική της νέας διοίκησης είναι υπέρ μιάς χαμηλότερου κόστους έκδοσης και όχι χειραγώγησης των συντακτών…γι’αυτό και στο “στόχαστρο” βρέθηκαν οι – στην κυριολεξία συνταξιοδοτημένοι απο την ΕΣΗΕΑ – Φυντανίδης, Κιάος, Βότσης, Κυριακόπουλος(ΚΥΡ) και Νέτας. Εχω την εντύπωση πως εάν κάτι πολιτικά ύποπτο κρυβόταν πίσω από την στρατηγική εκκαθάρισης, η ιδιοκτησία θα είχε στείλει στο λογιστήριο κάποια άλλα “κακά” παιδιά της Ελευθεροτυπίας.

  6. 06/05/2007 στο 21:34

    1975 – 2007 είναι 32 χρόνια.
    Οντως το λούκ σκίζει.
    Καλός ο Σεραφείμ, καλίτερος από πολλούς.
    Να μας ζήσει και ο Σαρκό

  7. 06/05/2007 στο 21:39

    @ dirtyjazz

    Κι εγώ δεν νομίζω ότι παίζεται κάτι πολιτικό. Το λέει ξεκάθαρα ο Φυντανίδης «ποτέ δε θα καταλάβω τι τους έκανα και μου φέρθηκαν, όπως μου φέρθηκαν, από την ημέρα που μας άφησε ο Κίτσος Τεγόπουλος», αναφερόμενος προφανώς σε κάτι απροσδιόριστα προσωπικό εναντίον του. Δεν νομίζω ότι θα μασούσε τα λόγια του αν ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Η «Ελευθεροτυπία» νομίζω έχει ένα τεράστιο έλλειμμα, οπότε ένα συμμάζεμα ήταν κι απαραίτητο. Κάτι είχε ακουστεί και για κάτι εταιρείες συνταξιούχων. Ας είναι.

    Μα αν έστελναν τα «κακά» παιδιά στο λογιστήριο τι θα πουλούσαν μετά;

    @ Ange-ta

    1975-2007: Αν εννοείς τον Φυντανίδη δεν ήταν διευθυντής από την αρχή. Έγινε αργότερα.

    Μερσί!

    Κι ο Τζώρτζεβιτς καλός είναι, πολύ καλύτερος από τους περισσότερους, αλλά δεν χρειάζεται να πεθάνει και μέσα στο γήπεδο.

    Σαρκό;! Πάλι στον… κουβά. Κι έλεγα μην στοιχηματίζετε όλα τα λεφτά σας στον Σαρκό. Και πάλι εμείς θα την πληρώσουμε τη νύφη. Με την Τουρκία εννοώ 😉

  8. dirtyjazz
    06/05/2007 στο 22:01

    το ονόματα που ανέφερα είναι όλοι συνταξιοδοτημένοι απο τν ΕΣΗΕΑ και ως εκ τούτου πληρώνονται απο την ελευθεροτυπία με δελτία παροχής υπηρεσιών σε ονόματα εταιρειών που οι ίδιοι έχουν στήσει για το λόγο αυτό

  9. 06/05/2007 στο 22:04

    Τον κ. Φυντανίδη τον τιμώ για 100 θετικά, τον μέμφομαι για 15 ανεμοσούμουρδα της μακρόχρονης θητείας του.Η αίσθηση του αποχαιρετισμού δεν είναι ανευ συναιαθηματικής σημασίας για κανέναν ακόμα και σε τέτοια κυνικά επίπεδα εξουσίας, γιαυτό πάντα τον χαρακτήριζα Οιδίποδα.Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι δημιουργικοί και καινοτόμοι στη σημερινή εποχή ώστε να έχουν μέτρο σύγκρισης την μακρά επιτυχή θητεία του.Το πρόβλημα με τον έντυπο τύπο για μας τους αναγνώστες είναι το γνωστό τράστ εξουσίας τύπου,με τις οικονομικές εξαρτήσεις όπως το περιγράφω στο άρθρο μου «Πάρτυ ψήφου» στο τεύχος 26 του ηλεκτρονικού περιοδικού μου ,e-epiloges. Οι bloggers παρά την σαφή πολιτική χειραγώγησή τους από δύο τουλάχιστον εκσυγχρονιστικά ρεύματα μπορούν πιστεύω πάνω στα προβλήματα να «σπάζουν καρύδια» στο μέτρο του δυνατού. Δείτε τις μειοψηφούσες αντιλήψεις μέσα στην Ελευθεροτυπία, τί ισχές δυνάμεις απηχούν πλέον, οπότε και οι αναγνωστες που δεν συντηρητικοποιούνται όπως θέλουν να μας πείσουν, την εγκαταλείπουν, δε βρήσκουν την πολυσυλλεκτικότητα παρά μόνο στα εξωτερικά θέματα. Ενα παιγνίδι συμφερόντων βλέπω κάτι σαν Straight εκδότες, guy αναγνώστες……………

  10. dirtyjazz
    06/05/2007 στο 22:20

    ο κ.Φυντανίδης για παράδειγμα πληρωνόταν τα τελευταία χρόνια μέσω εταιρίας της συζύγου του

  11. 06/05/2007 στο 22:28

    @ dirtyjazz

    Προφανώς γνωρίζετε πολύ καλύτερα από εμάς το παρασκήνιο της υπόθεσης. Ευχαριστούμε.

    @ DIONYSOS

    Ενδιαφέρουσες οι απόψεις σας και για την Ελευθεροτυπία και για το blogging και για τη «συντηρητικοποίηση». Δεν βρίσκω να διαφωνώ κάπου [θα διαβάσω και το άρθρο σας -και όχι μόνον αυτό. Δεν γνώριζα την ύπαρξη του ενημερωτικού δελτίου σας. Κάλλιο αργά… Ευχαριστώ για το λινκ, ανταποδίδω].

  12. dirtyjazz
    06/05/2007 στο 22:32

    μία διευκρίνηση απο τον dionyso θα ήθελα όσον αφορά τα δύο εκσυγχρονιστικά ρεύματα που χειραγωγουν τους bloggers

  13. 07/05/2007 στο 01:31

    Φοβερή η παρουσίαση φίλε Χρήστο! Πότε θα βάλεις τις οδηγίες για το wordpress γιατί ζήλεψα;

  14. 07/05/2007 στο 01:49

    Φυντανίδης- Βεντουράκης;

    Θου, Κύριε…

    *

    Τις οδηγίες για το wp τις περιμένω κι εγώ – θένξ!

  15. 07/05/2007 στο 02:05

    ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ…

    ΜΕΓΕΙΑ ΧΡΗΣΤΟ ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ PULLQUOTES 😉

  16. dirtyjazz
    07/05/2007 στο 07:45

    και σύμφωνα με έγκυρες πηγές θα είχε αποφευχθεί το διαζύγιο εάν ο κ.Φυντανίδης είχε αποδεχθεί την μείωση του μισθού του (37.000 ευρώ) – μείωση με την οποία συμφώνησαν κάποια άλλα παλαια στελέχη που τελικά παρέμειναν στην Ε

  17. dirtyjazz
    07/05/2007 στο 07:50

    οι φίλοι του κ.Φυντανίδη όμως ας μην ανησυχούν η θαυματουργός Αγία Παρασκευή θα βάλει σύντομα το χέρι της!

  18. 07/05/2007 στο 08:09

    Η Αγία Παρασκευή ή η Αγία Γιάννα;

    @Χρήστο
    Άψογη η εμφάνιση! Πρωτοποριακή!

  19. dirtyjazz
    07/05/2007 στο 08:25

    Οι πληροφορίες μου κάνουν λόγο για την γνωστή αγία της λεωφόρου μεσογείων.

  20. 07/05/2007 στο 10:30

    @ Λάμπρος – Εξαποδω

    Μερσί μποκού! [Τώρα, με τον «τουρκοφάγο» Σαρκοζί θα πρέπει να ξεσκονίσουμε και τα γαλλικά μας (Ελλάς-Γαλλία-Συμμαχία)]. Οδηγίες τις επόμενες ημέρες στο wordpress.com tips & tricks.

    @ Πάνος

    Κακίες…

    @ ATHENA

    Όλα τελειώνουν κάποτε [βαθύς -δευτεριάτικος- φιλοσοφικός στοχασμός].

    Μερσί!,

    @ dirtyjazz – εξαποδω

    Έχουν ακουστεί πληροφορίες και για τη μία και για την άλλη «Αγία». Χλωμό το βλέπω και για τις δύο περιπτώσεις. Πιθανότερο είναι να καταλήξει αρθρογράφος στο «Θέμα» [βαθύ -δευτεριάτικο- χιούμορ 😀 ]

  21. Γατος-με_απαλες_πατουσες
    07/05/2007 στο 15:59

    Απλα να θυμησω οτι μεσα στα γνωστα και εκφρασμενα παραπονα του κ.Φυντανιδη ηταν και το εξης:οτι μετα την νικη του πασοκ το 81,ο ανδρεας δεν του ειπε ποτε ευχαριστω για την συμβολη της εφημεριδας του στον αγωνα.Επισης το εξοχως ποιητικο και πληρες σεβασμου πρωτοσελιδο οταν πεθανε η Φρειδερικη «Φρικη», οποιος σεβασμος της νεκρης.
    αυτα και θα επανελθω επι της ουσιας αλλα δεν μπορω τις παρθενες που ασπρισαν και πεφτουν τα μαλλια τους να κλαιγονται γιατι δεν τους φερονται καλα οι κακοι-ερασιτεχνες καπιταλιστες,τής με σημαντικες ζημιες για δευτερη χρονια εταιρειας!!!

  22. dirtyjazz
    07/05/2007 στο 16:30

    Παρακαλώ το blog σας να συμπαρασταθεί στον τίμιο αγώνα μας για την αποκατάσταση της ιστορικής μνήμης του συκοφαντηθέντος Αβερελ-Αμετ Νταλτον.

    Μετα τιμής
    http://dirtyjazz.wordpress.com/

  23. 07/05/2007 στο 16:53

    Πολλά είναι τα περ΄’ιεργα που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στα ελληνικά ΜΜΕ και δεν ξέρω εαν αυτά συνδέονται μεταξύ τους, δεν μένει παρά ναδούμε. Πάντως είναι κακό να μαζευτούν όλα στα χέρια της οικονομικής ολιγαρχίας και να μένουν οι αναγνώστες χωρίς πραγματική ενημέρωση.

  24. 07/05/2007 στο 21:33

    @ Γατος-με_απαλες_πατουσες

    … με τα νύχια όμως σε ετοιμότητα 🙂 Σιγά μην του ‘λεγε κι ευχαριστώ ο Αντρέας. Όσον αφορά τη «Φρίκη» είμαι της άποψης ότι και τους νεκρούς τους βρίζουμε. Στο παλαιότερο ιστοσημείωμα Αουγκούστο Πινοτσέτ: Ύβρεις προς τους νεκρούς μπορείτε να διαβάσετε και τις απόψεις ενός αρχαίου συγγραφέα επί του θέματος. Εμένα εκείνο που με είχε εξοργίσει -πάνε καμιά 20ρια χρόνια- ήταν που είχε βγει με πρωτοσέλιδο η εφημερίδα τη λέξη «Ασέβεια». Κάποιοι είχαν τολμήσει να ασχοληθούν με τα προβλήματα υγείας του γερο-Καραμανλή…

    Αν κι εδώ που τα λέμε θυμήθηκα ότι κάπου στη βιβλιοθήκη μου υπάρχει κι ένα βιβλίο του Λυκούργου Κομίνη που λέει διάφορα για την πρώτη περίοδο της εφημερίδας. Κι ένα άλλο για κάποιες ιστορίες στη Γερμανία. Αλλά να μην βάλουμε τους νεκρούς να βρίζουν άλλους νεκρούς.

    Περιμένουμε τις απόψεις σας επί της ουσίας.

    @ dirtyjazz

    Συμπαραστεκόμεθα ολοψύχως και ολοσωμάτως!

    @ Akamas

    «Να μαζευτούν»; Μόνο τα δελτία των 8 να δει κανείς θα καταλάβει. Έχουν δυο μήνες που ασχολούνται με τα ομόλογα [και καλά κάνουν]. Κανένας μπαγάσας όμως δεν θυμήθηκε ότι επί κυβέρνησης Μητσοτάκη [αλλά και επί όλων των προηγούμενων, επί δεκαετίες] τα αποθεματικά του ΙΚΑ που ανέρχονταν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 σε 650 δισεκατομμύρια δραχμές ήταν κατατεθειμένα ΑΤΟΚΑ στην Τράπεζα της Ελλάδος. Συμβαίνει το ίδιο και σήμερα;

    Πραγματική ενημέρωση; Το θέμα σηκώνει πολλή συζήτηση. Και νομίζω ότι σε έχει απασχολήσει κι εσένα ιδιαίτερα, αν κρίνω από τις προτάσεις σου για ένα κονσόρτσιουμ ενημερωτικών μπλογκ… Προς τα κει πάει το πράγμα, κι εσύ εδώ θα είσαι να μας το θυμίζεις 🙂 Και άριστα πράττεις.

  25. Σπύρος
    07/05/2007 στο 23:21

    Mε την ΄Ε΄διατηρώ μιά σχέση αγάπης και μίσους εδώ και 30 χρόνια.
    Μια ζωή την αγόραζα για τα ΄κακά της παιδιά΄,αλλά η κεντρική γραμμή τής εφημερίδας ήταν μονίμως ΠΑΣΟΚ.Απο τον Σημίτη και μετά έγινε PASOK.
    H παραίτηση Φυντανίδη δεν με αγγίζει ,παρ΄ότι τού αναγνωρίζω πολλά θετικά πράγματα στο παρελθόν.
    Μια εφημερίδα στην οποία συμμετέχουν οι Μιχας,Γιαννουλόπουλος,Τετα Παπαδοπούλου,Ιοί,Πολυμίλης,Δρουσιώτης αποτελεί πλέον το προπύργιο τής υποταγής και τού ραγιαδισμού.Επίσης παράδειγμα οργανικού αυριανιστή δημοσιογράφου είναι ο κύριος Καρελιάς,που τα σχόλιά του απευθύνονται είτε σε πεντάχρονα καθυστερημένα παιδιά είτε σε ΄αντιδεξιούς χούλιγκανς΄χωρίς την παραμικρή πολιτική σκέψη.Η τελευταία γραφική θέση του αφορούσε στο βιβλίο ιστορίας τής Στ.Δημοτικού.
    Οι Στάθης,Σταματόπουλος,Τριάντης και ελάχιστοι άλλοι,άν και αξιολογότατοι, δεν επαρκούν για να αντιρροπήσουν την κυρίαρχη άποψη.
    Φοβάμαι μάλιστα ότι κάποια στιγμή ορισμένες απο τίς σημαντικές αυτές φωνές θα έχουν την τύχη Δελαστίκ.

  26. 08/05/2007 στο 00:03

    Τελικά, αυτή η εφημερίδα της νιότης μας [έχετε σχέση μίσους και αγάπης μαζί της εδώ και 30 χρόνια, όπως κι εγώ] δεν μας πληγώνει απλώς, μας έχει πετάξει τα μάτια έξω [και συγνώμην για την έκφρση].

    Αλλά, τι στο καλό να διαβάσει κανείς [εγώ]; Προσπάθησα απεγνωσμένα με «Τα Νέα». Με ποιον; Στην «άνοιξη» της ελληνικής τηλεόρασης, στο Mega, έκανε talk show o Παντελής Καψής. Τον «καθάρισε» ένα βράδυ ο Θόδωρος Αγγελόπουλος […] καπνίζοντας και πίνοντας. Μετά έγινε διευθυντής της εφημερίδας. Είναι ακόμα; Δεν θέλω να ξέρω. Στη συνέχεια, προσπάθησα απεγνωσμένα με την «Καθημερινή» [τις καθημερινές έγραφε το… Ζουλέικο – εφιάλτης!-. Την διάβαζα τις Κυριακές. Λίγο ο Δελαστίκ, λίγο ο Ξυδάκης, λίγο ο Παπακωνσταντίνου, λίγο ο Λυγερός, λίγο ο Μπουκάλας, λίγο ο ένας λίγο ο άλλος -εξαιρετικοί γραφιάδες όλοι τους- την αγόραζα, για χρόνια. Σταμάτησα. Τι να διαβάσω; Την εφημερίδα που διευθύνει ο Alexis;

    Αναγκαστικά ξαναγυρίζουμε πίσω. Ά-θεέ μου πόσο δίκιο έχετε όταν λέτε «ήταν μονίμως ΠΑΣΟΚ.Απο τον Σημίτη και μετά έγινε PASOK.» Τόσος Καρελιάς δεν αντέχεται με τίποτα. Ο Μίχας -διαφωνώ μαζί του ατέλειωτα πολιτικά- έχει κάτι υπέρ του: ψάχνεται. Παλιότερα είχα και link για το μπλογκ του, τσαντίστηκα μαζί του [δεν θυμάμαι γιατί] το έσβησα. Ψάχνεται. Γράφει ενδιαφέροντα πράγματα μερικές φορές. Δεν είναι Τέτα Παπαδοπούλου. Γιαννουλόπουλο; Δεν τον είχα διαβάσει ποτέ μου, μέχρι που ο Στάθης -βλακωδώς κατά τη γνώμη μου- τον έκανε φίρμα. Ιοί; Τα γνωστά. Ποιος Πολυμίλης; Ποιος Δρουσιώτης;

    Ο Φυντανίδης έγραψε: «ποτέ δεν αλλοίωσα ενυπόγραφα χειρόγραφά σας, ποτέ δεν κατηγόρησα κανέναν για πράκτορα και χαφιέ».

    Τι ακριβώς ήθελε να πει;

  27. Γατος_με_απαλες_πατουσες
    08/05/2007 στο 00:04

    Εχω εδω παραδιπλα μου το «Φαλακρας Εγκωμιον»,Συνεσιος _εκδοσεις Γρηγορη_μεταφρ.π.Γεωργ. Μεταλληνος και φυσικα το «θα φτυσω στους ταφους σας» του Μπορις Βιαν,συνεπως εκαστος μπορει να συγγραφει και να υποστηριζει την οποια του θεση,οπως πχ «Το στριμωγμα στην προκυμαια και οι τυμπανιστες του Soros-ΔΟΛ».

    Απλως οταν η αλλη ειναι νεκρη και ηττημενη κατα κρατος δεν πουλας μαγκια αδιαφορωντας για το ηθος που παραγεις,ασχετως του ποια ηταν η νεκρη.. εσυ κρινεσαι και οχι το τεως καθεστως.Αλλα στα πλαισια της αντιπολιτευσης τοτε θεωρηθηκε πρεπον ο τιτλος να ειναι πιο γαργαλιστικος και πιο αβανταδορικος.

    Κατα τα λοιπα και ουσιαστικα , η εταιρεια εχει την επωνυμια Χ.Τεγοπουλος ΑΕ,δηλαδη μια ΑΕ με οτι σημαινει αυτο και μαλιστα εισηγμενη στο ΧΑΑ.Εχουμε λοιπον κατι καλα παιδια που απολαμβανουν το μισθο τους και απο την αλλη ειναι υπερανω,γινονται κριτες καθοδηγητες και διαχειριστες της κοινης γνωμης και μαλιστα εχουν ενα φοβερο ατου,επετυχαν να ειναι οι εκφραστες της μετανεωτερικης αποψης νωριτερα απο τον ΔΟΛιο.Συνεπως το μαγαζι ειναι γωνια για τα επομενα 15-20 χρονια το χρειαζονται ,ποιοι; μα οποιοι θα το χρειαζονται κατα περιπτωση!!! εχει το ατου να μην δινεται μονο σε ενα αλλα να ειναι ανοικτο σε ολους που το χρειαζονται!!
    Αυτο λοιπον το μαγαζι ειχε ενα 12-14% του Μεγκα, το ειχε δεν το εχει πια …το πηρε ο Βαρδινογιαννης και ο Μπομπολας αναγκαστηκε να αγορασει επιπλεον ποσοστο για να εχει το πανω χερι!!
    Αυτα τρεχουν απο περσι τα γεγονοτα και φυσικα τα ζημιογονα αποτελεσματα περι των οποιων ο πολυς Φυντα σιωπα,μιλαει περι ελευθεριας κλπ κλπ ενω γνωριζει οτι ανευ του οικονομικου θετικου αποτελεσματος δεν κατοχυρωνεις τιποτε!!! απλα παιζεις καθυστερηση …στην ουσια αυτο συνεβη και θα προσθετα καθολου τυχαια.Αλλαξαν χερια τα λεφτα πια,αρα ερχονται νεα αφεντικα… ειναι δυνατον να διοικησει ο υιος Κοκκαλη την Ιντρακομ;; συμβαινει στη χωρα οτι συνεβη και στην Πορτογαλια,η βαση και η ουσια της οικονομιας περναει σε νεα και ξενα χερια, οσοι απο τους ντοπιους το καταλαβαν ηδη κινουνται οι αλλοι χασανε 🙂
    Αυτη ειναι η ουσια του ολου θεματος,ΑΕ ειναι το μαγαζι ετσι θα την δουμε κατα βαση και οχι με κριτηρια μετεφηβικα, αν θελει κανεις να το δουμε και πολιτικα το ολο θεμα αλλα οχι σε βαση απλη, το εργο εχει οριζοντα 30ετιας τουλαχιστον .Τα Media δεν τελειωνουν απλα αλλαζουν και αυτο ζουμε…πχ ποιος μπορει να βλεπει τον Κυρ να επαναλαμβανεται καθε βδομαδα;;
    Η λεξη τελος ειναι και αρχη,αλλα ο Φυντανιδης επειδη το ξερει δεν το επιθυμει,θελει να εκφρασει και αυτο που δεν ειναι το Μετα ενω ειναι το Τοτε.

  28. dirtyjazz
    08/05/2007 στο 00:15

    σύντροφε το banner υπέρ του αβερελ νταλτον είναι έτοιμο και ελέυθερο προς αναδημοσίευση
    http://dirtyjazz.wordpress.com

  29. 08/05/2007 στο 00:19

    @ Γατος_με_απαλες_πατουσες

    Οι δύο τελευταίες παράγραφοι του μηνύματός σας είναι όλο το ζουμί:

    «ΑΕ ειναι το μαγαζι ετσι θα την δουμε κατα βαση και οχι με κριτηρια μετεφηβικα, αν θελει κανεις να το δουμε και πολιτικα το ολο θεμα αλλα οχι σε βαση απλη, το εργο εχει οριζοντα 30ετιας τουλαχιστον .Τα Media δεν τελειωνουν απλα αλλαζουν και αυτο ζουμε…πχ ποιος μπορει να βλεπει τον Κυρ να επαναλαμβανεται καθε βδομαδα;;

    Η λεξη τελος ειναι και αρχη,αλλα ο Φυντανιδης επειδη το ξερει δεν το επιθυμει,θελει να εκφρασει και αυτο που δεν ειναι το Μετα ενω ειναι το Τοτε.»

    Το blogging, τελικά, βλάπτει σοβαρά τον εγκέφαλο [τον δικό μου]. Αλλά πού αλλού θα μπορούσα να διαβάσω τα όσα μας γράφετε 😦 🙂

  30. Γατος_με_απαλες_πατουσες
    08/05/2007 στο 01:20

    Αγαπω και τον Ζαμιατιν και την Ραντ,ειμαστε πια αυτοι που μεγαλωνουμε και μαθαινουμε να αγαπαμε αλλα ειμαστε οσοι ειμαστε.Ετσι ηταν,ειναι και θα ειναι αλλιως τη Lexus μας και ρεπορταζ περι Ρουμανιας απο τα συνορα για το τι γινοταν στο βουκουρεστι…(τοτε που οι πορνες του κκΕς λουφαζανε περι Τσαουσεσκου )…ευχαριστω για την φιλοξενια και θα χαρω να τα γραφουμε …

  31. 08/05/2007 στο 10:12

    Τον μόνο Ζαμιάτιν που γνωρίζω κι έχω διαβάσει είναι ο Ευγένιος, που στις αρχές της δεκαετίας του 1920 είχε γράψει το εξαιρετικό δυστοπικό μυθιστόρημα «Εμείς», που φυσικά απαγορεύτηκε πριν καν τυπωθεί στη Σοβιετία. Μονοκράτος, άνθρωποι χωρίς ονόματα αλλά με αριθμούς [!], γυάλινα σπίτια για να είναι πιο εύκολο το έργο των «υπερεσιών». Σ’ αυτόν υποθέτω θα αναφέρεστε.

    Ραντ [Ayn;] δεν έχω διαβάσει.

    «Και κάνω ρεπορτάζ με τηλεπάθεια;», που θα μπορούσε να λέει και το τραγουδάκι. Δεν μου θυμίζει κάτι… Και πού θυμηθήκατε τώρα το ΚΚΕεσ. και τον Τσαουσέσκου;! Γάτος με απαλές πατούσες αλλά και μνήμη ελέφαντα, διαπιστώνω.

    Κι εγώ ευχαριστώ. Και χαίρομαι που θα τα λέμε.

  32. 08/05/2007 στο 10:18

    Το θέμα δεν είναι αν μου αρέσει ή όχι ο Φυντανίδης.
    Κανένας δεν είναι αιώνιος πουθενά.
    Το θέμα είναι ότι μετά από 31 χρόνια φεύγει ο Διευθυντής της και η εφημερίδα δεν γράφει κουβέντα γι΄αυτό.
    Το θεωρώ ντροπή.

  33. Nemertes
    08/05/2007 στο 10:33

    Νομίζω ότι το θέμα μας δεν είναι ποιος έφυγε. Είναι γιατί έφυγε. Αυτό το γιατί καθόλου δεν μου αρέσει…

  34. 08/05/2007 στο 11:58

    Η εφημερίδα, όντως, θα περάσει από χίλια κύματα ώσπου να βρει νέα γραμμή πλεύσης, στους ωκεανούς της «ελεγχόμενης» ενημέρωσης.

    Τώρα, κάποιοι σαν τον Φυντανίδη υπήρξαν θύματα του συνδρόμου της «στιμμένης λεμονόκουπας» και πρέπει να αποχωρήσουν. Η καπατσοσύνη τους, τους βοηθά να στήσουν ένα σκηνικό ηρωϊκής αναχώρησης («μ’ ένα ταρατατζούμ» που έλεγε κι ο Νιόνιος). Η φθορά της μεταπολίτευσης όμως, έχει κατακαθήσει στα προγούλια τους και τα Ρόλεξ που φορούν στο χέρι αποτρέπουν την όποια επίκληση της επαναστατημένης (;) νιότης τους. Είναι κορεσμένοι και δυσκολεύονται να πείσουν.

    Το τι θα γίνει, δεν ξέρω. Εμένα μου αρέσει ο Τετράδης, ο Στάθης, ο Σταματόπουλος και διαβάζω τον Τριάντη, αν και η λεξιλαγνεία του με κουράζει αρκετές φορές.

    Τον Ιό τον διαβάζω συστηματικά, αλλά αυτό έχει να κάνει με τις δικές μου μαζοχιστικές τάσεις και όχι με την δημοσιογρφική ποιότητά του.

    Μου την δίνει, σε γενικές γραμμές, που στηρίζει απροκάλυπτα τον Yiorgos και τον Alekos, ενώ ταυτόχρονα φροντίζει να προβάλλει πολύ τον «επίτιμο» του Συνασπισμού.

    Με εξόργισε, επίσης, που έπαιξε πολύ «βρώμικο παιχνίδι» στον Κουφοντίνα, αλλά αυτό πρόκειται περί καπρίτσιου της νέας ιδιοκτησίας.

    Τώρα, τον «δεν λογόκρινα κανέναν» μπορεί να είναι αληθές, μπορεί και όχι. Η Λογοκρισία δεν είναι, όμως, η μόνη μέθοδος ιδεολογικής- πολιτικής χειραγώγησης μιας εφημερίδας στις Οργουελιανές Κοινωνίες που ζούμε, και άρα αυτό από μόνο του δεν λέει και πολλά πράγματα.

  35. Ανώνυμη
    08/05/2007 στο 12:55

    Aλήθεια

    Μπορεί κανείς να σχολιάσει τη διένεξη Κουφοντίνας «Το Θέμα» – Γιωτόπουλος «Ελευθεροτυπία»;

  36. 08/05/2007 στο 13:02

    Λες να αλλάζει προς το καλύτερο; Γιατό το νέο «διευθυντικό σχήμα» κάτι τέτοιο μυρίζει!

    μ-π

  37. 08/05/2007 στο 14:31

    @ Atheofobos

    Η απομάκρυνσή του ήταν ολίγον τι άκομψος – για να μην πω τίποτα χειρότερο. Αλλά ο καπιταλισμός έχει και τα κακά του…

    @ Nemertes

    Δεν νομίζω ότι παίζει τίποτα το ιδιαίτερο. Κάποιες προσωπικές αντιπάθειες των νέων ιδιοκτητών προς τον Φυντανίδη, κάποιες περικοπές μισθών… Τώρα αν οι «μαθητευόμενοι μάγοι» αναγκαστούν στο τέλος να πουλήσουν το μαγαζί, είναι άλλο θέμα.

    @ skatzoxoiros

    Συμφωνώ μαζί σου και για τις «λεμονόκουπες» και για τα «προγούλια» της μεταπολίτευσης και με -σχεδόν όλα- όσα διαβάζεις, αλλά η Ελευθεροτυπία έχει μείνει ακόμα στο 1980. Σιχαινόμουνα να διαβάζω επί χρόνια για τον Kyrkos, τον Konstantopoulos, τον Simitis, και τώρα για τον Yiorgos και τον Alekos. Νισάφι πια! Κι εμείς έχουμε τις πολιτικές προτιμήσεις μας, αλλά οι κομματικοέρωτες έχουν καταντήσει μια αηδία πια. Υπάρχει και μια χώρα σε τούτον τον τόπο.

    Για τον Κουφοντίνα έτσι είναι.

    «Λογοκρισία». Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι τρόποι χειραγώγησης, αλλά το να σου πετσοκόβουν κείμενα ή να «στα πετάνε στη μούρη» [μου έχουν συμβεί και τα δύο] δεν είναι ό,τι καλύτερο. Οπότε αν ισχύουν τα όσα λέει είναι κάτι σημαντικό υπέρ του.

    @ Ανώνυμη

    Με το «Θέμα» τι έγινε; Έχω χάσει επεισόδια. Πήρε το μέρος του Κουφοντίνα κόντρα στη Μάνια και στον Γιωτόπουλο;

    @ Πόντος και Αριστερά

    Μακάρι, αλλά χλωμό το βλέπω… Με Yiorgos και ξερό ψωμί θα τη βγάλουμε και την επόμενη δεκαετία.

  38. Γατος_με_απαλες_πατουσες
    08/05/2007 στο 16:05

    Θυμαμαι ακομη τον Βοτση να σηκωνει τη γροθια του στη ταφη των μελων της RAF … αυτοι οι παλιοι ΕΔΑιτες παλευουν ακομη τις καρεκλες τους μιας και οι Πολυτεκνοι βιαζονται να καταλαβουν οτι αγωνιστικα τους ανηκει… ειπαμε αντιδεξιοι ειναι οχι αντικαπιταλιστες-αντιεξουσιαστες απλα δημοκρατες με ροζ επενδυση … το χρημα και την εξουσια παντα θελανε αυτο λοιπον γευονται…

    Θυμαμαι ακομη την κα Βεντουρακη να λεει για τον ανδρα της » Μην πιανετε στο στομα σας αυτον τον Γιγαντα της Δημοσιογραφιας,τον Σεραφειμ το Φυντανιδη » αυτη η φραση ειναι λογος διαζυγιου,απο μονη της!!

    … αβε παιδες:-)

  39. dirtyjazz
    08/05/2007 στο 19:35

    ο κυρ-Σεραφειμ ανεβαίνει τη Μεσογείων….δεν ξέρω αν θα βρεί κίνηση στην άνοδο…αλλά κάποια στιγμή θα φτάσει!!!

  40. 08/05/2007 στο 23:18

    Χρήστο πιστεύω ακράδαντα όπως και εσύ όπως και πολλοί άλλοι ότι αυτό το κονσότσιουμ ίσως αποτελέσει μια κάποια λύση και θα σου φέρω δυο παραδείγματα. Το πρώτο αφορά μια έρευνα της Καθηνερινής σχετικά με τους Έλληνες bloggers και το δεύτερο ένα αφιέρωμα της Ελευθεροτυπίας σχετικά με την Αμαλία, ίσως έχεις δει σχετικό post και σε εμένα. Από εκεί και πέρα το θεωρώ απολύτως απαραίτητο γιατί συμβαίνουν πάρα πολλά πράγματα σε καθημερινή βάση στην χώρα μας και σε διάφορους τομείς και ελάχιστα είναι αυτά που μαθαίνουμε. Από εκεί και πέρα για κάποιες δεκαετίες ακόμη τρεις οικογένειες πιστεύω ότι θα κυβερνούν αυτή την έρμη την χώρα, Καραμανλής, Μητσοτάκης και Παπανδρέου, οπότε τι το συζητάμε. Dirtyjazz οι πληροφορίες είανι εξακριβωμένες;

  41. Σπύρος
    09/05/2007 στο 02:55

    Nα συμπληρώσω τον Γάτο με Απαλές Πατούσες στα περί Τσαουσέσκου.
    Και που να δείτε να προσπαθούν να υποχρεώσουν μέλη τής τότε νεολαίας τού Ρήγα να χειροκροτήσουν την Ρουμανική αντιπροσωπεία σε συνέδριο του ΚΚΕ εσ.στον Μίλωνα.Βλέπετε οι Ρουμάνοι ΄σύντροφοι΄έστελναν τζάμπα το κίτρινο χαρτί τής Σκιντέϊα, εφημερίδας τού Ρ.Κ.Κ.,και έτσι τυπωνόταν η ΄The Dawn΄.Sorry αλλά είμαι επηρεασμένος απο τον ραδιοφωνικό σταθμό The Left και την aristera του ΣΥΝ και λέω να γίνω λίγο In.
    Ξεχάσατε τον σύντροφο Κίμ Ιλ Σούγκ επίσης.Τι μου θυμίσατε τώρα??
    Και τα είχα απωθήσει κάπου στο τρίτο πατάρι τού μετωπιαίου φλοιού τού εγκεφάλου μου.
    Η τίς συγκλονιστικές συγκεντρώσεις που έκανε ο Κύρκος ,καλώντας όλη την σπουδάζουσα τού Ρηγα,και άπαιτούσε να σταματήσει η κριτική πρός το ΠΑΣΟΚ το 1982 γιατί ετοιμαζόταν πραξικοπημα,λέει, εναντίον τού Ανδρέα.Και αυτά με χαμηλό φωτισμό στα βρώμικα γραφεία τής Οδού Σολωμού,για να δημιουρηγθεί και η κατάλληλη εκφοβιστική ατμόσφαιρα.Να μην θυμηθούμε τις προσπάθειες τού Βούτση στίς καταλήψεις κατά τού Ν.815,για να μήν ψηφίζουν οι Ρηγάδες υπέρ των καταλήψεων.Και πολλά άλλα,απο το 1978-1988.
    Βρε τι θυμήθηκα βραδυάτικα.!!!

  42. 09/05/2007 στο 09:30

    Γατος_με_απαλες_πατουσες

    Έτσι… δενότανε το κλίμα – αν με αντιλαμβάνεστε. Που σε τελική ανάλυση, από ό,τι έχει αποκαλύψει και ο Κλάιν [αν θυμάμαι καλά] είχαν αυτοκτονήσει οι τρεις. Το ‘ξερε όλη η οργάνωση εντός και εκτός φυλακών, αλλά ήταν… ντροπαλοί για να το πουν και προς τα έξω.

    Έτσι! Με μια ροζ απόχρωση.

    Τι αιτία διαζυγίου; Αυτό είναι αιτία να μην την [είχες] γνωρίσεις καν!

    @ Dirtyjazz

    Για να επιμένετε είναι σαφές ότι έχετε καλές πληροφορίες.

    @ Akamas

    Τι συζητάμε; Μια ιδέα έχεις ρίξεις στο τραπέζι, καν’ την λίγο πιο συγκρεκριμένη. Ποιοι, πως, γιατί, πότε κ.ο.κ.

    @ Σπύρος

    Τι θυμηθήκατε κι εσείς τώρα; Το χαρτί της Ρουμανίας… Και τον Κιμ ιλ Σουνγκ… Αμετανόητος… Αλλά από την άλλη πώς το είχε πει κι ο Κούντερα; «ο αγώνας ενάντια στη λήθη…» [δεν θυμάμαι το υπόλοιπο].

    Ο kyrkos αυτό ήταν πάντα. Από την Αντιδικτατορική Δημοκρατική Ενότητα [έτσι το λέγανε;] του όλοι μαζί με τον Καραμανλή, μέχρι σήμερα που ζητάει σύμπραξη με το PASOK. Ο… σοφός Νέστωρ της Left εν Ελλάδι…

    Να θυμάστε! Να θυμάστε! Να… μαθαίνουμε κι εμείς οι… νεώτεροι.

    Καλημέρα σε όλους!

  43. Ανώνυμη
    09/05/2007 στο 11:54

    Nαι, «Το Θέμα» έπαιξε με Κουφοντίνα και η «Ελευθεροτυπία» με Γιωτόπουλο.

  44. 09/05/2007 στο 12:10

    Φανταστείτε και τι έχει να γίνει όταν βγει και η απόφαση του Εφετείου. Κι αρχίσουν για τα καλά τα «όργανα»…

  45. pixie
    09/05/2007 στο 16:11

    Το «Θέμα» από την αρχή στοχεύει στο κοινό της «Ελευθεροτυπίας». Με τη σύγκρουση Γιωτόπουλου-Κουφοντίνα και την απροκάλυπτη υποστήριξη του πρώτου από τη νέα ιδιοκτησία της «Ε», άδραξε την ευκαιρία και πήρε συνέντευξη από τον Κουφοντίνα, παρότι στο Εφετείο η πλευρά Κουφοντίνα-Ξηρών υπονόησε ότι ο Τριανταφυλλόπουλος είχε μεθοδεύσει τη συνέντευξη του Σάββα Ξηρού σε συνεργασία με την Ασφάλεια.

  46. 09/05/2007 στο 20:05

    Μου διέφυγε η συνέντευξη Κουφοντίνα. Υπάρχει στο Ίντυ ή πουθενά αλλού; Όχι κι ότι με κόφτει ιδιαίτερα, έτσι για το αρχείο.

    «Έτυχε» σήμερα να διαβάσω και καναδυό τεύχη εκείνου του «λαθρόβιου έντυπου» που λέει κι ο Κουφοντίνας, που έχει αναλάβει εργολαβικά την υπεράσπιση του Γιωτόπουλου [και τη «γνωστή» χρηματοδότρια] και έφριξα. Για τα σκουπίδια. Άσε που κι όλες οι σελίδες αποπνέουν και μια προκηρυξίλα της δεκαετίας του ’70. Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα. Αναξιοπρεπείς, αγράμματοι, θρασύδειλοι, αλαζόνες και βλάκες. Συνδυασμός που σκοτώνει. Ή μάλλον σκότωνε…

  47. Ανώνυμη
    09/05/2007 στο 23:59

    Γιατί τόσο λαύρες με το θέμα οι δύο «αντίπαλες» εφημερίδες μπορείς να υποθέσεις;

  48. pixie
    10/05/2007 στο 00:09

    Η συνέντευξη (μαζί με άλλες):
    http://www.eksegersi.gr/efeteio/topothetiseis.htm
    Τίποτα το ιδιαίτερο. Για τη ρουκέτα στην πρεσβεία λέει.

    Το «λαθρόβιο» δεν έχει τύχει να το διαβάσω, και από ό,τι λες δεν έχασα και τίποτα….

  49. pixie
    10/05/2007 στο 00:14

    @Ανώνυμη

    Επειδή δεν διαβάζω το «Θέμα», παίζει αρθρογραφία υπέρ του Κουφοντίνα;

  50. 10/05/2007 στο 00:34

    @ Ανώνυμη

    Τώρα τι να πω; Ότι οι δυο εφημερίδες άρχισαν την κριτική των λόγων σχετικά με την κριτική των όπλων; 🙂 Μπα πιο πεζά συμφέροντα βλέπω. Αν η «Ε» πάρει οριστικά την κάτω βόλτα, πουληθεί κ.λπ., θα βγουν οι άλλοι να το παίζουν… παραδοσιακοί εκδότες και άλλα τέτοια, για να τσιμπήσουν κάνα φυλλαράκι. Και ποιος ξέρει τι άλλο μπορεί να παίζει. Οι πεζές εξηγήσεις μερικές φορές είναι καλύτερες.

    @ Pixie

    Μερσί! Κοίτα να δεις. Είχα μπει πριν από λίγο στην εξέγερση [είδα και τις ποινές που επέβαλε το δικαστήριο – θα περιμένουμε τις συγχωνεύσεις…], αλλά δεν θυμήθηκα να κοιτάξω για τη συνέντευξη. Και τι να πει εδώ που τα λέμε.

    Το λαθρόβιο; Μιλάμε ο αυριανισμός… εκσυγχρονισμένος. Άμα βγουν οι οριστικές αποφάσεις θα τα πούμε αναλυτικότερα. Ελπίζω.

    Σχετικά με το ερώτημά σου στην «Ανώνυμη»: αυτό να δω ακόμα, τον Θέμο να αρθρογραφεί υπέρ του Κουφοντίνα, και τι στον κόσμο…

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: