Αρχική > Ιστολογικά > Τρολλάκο Akamas…

Τρολλάκο Akamas…

13/05/2007

Τρολλάκο και κλεφτράκο Akamas…

Περιμένω…

Χτες το μεσημέρι ανέβασες στο ποστ [Άγιος] Διονύσιος Αρεοπαγίτης το παρακάτω σχόλιο – σχετικά με το αν το παίζω «δίπορτο» με τον χριστιανισμό, ηλιθιότητα την οποία ξεκίνησε κάποιος «ανώνυμος» καλοθελητής, που δεν έχει μπει καν στον κόπο να διαβάσει μια σελίδα αυτού του ιστολογίου, και που πήρε τις μπούφλες του κι αποχώρησε:

Όχι Χρήστο, κάτι ψυλιάζομαι αλλά δεν θέλω να μιλήσω, αν θέλεις να πεις κάτι πιο ξεκάθαρο από αυτό που βλέπουμε στο blog σου πες το μόνο σου.

Αν νομίζεις ότι μπορείς να έρχεσαι εδώ μέσα, να χύνεις το δηλητήριό σου και να την κάνεις με πλάγια βηματάκια, λες και δεν τρέχει τίποτα, είσαι μακριά νυχτωμένος.

Περιμένω…

► Τι είναι αυτό το κάτι που ψυλλιάζεσαι;

► Τι ακριβώς «βλέπετε» στο blog μου;

► Τι πιο ξεκάθαρο περιμένεις να πω;

Περιμένω, τρολλάκο…

Α, και κάτι άλλο. Σε σχόλιό μου, σε ρωτούσα:

Α, και με την ευκαιρία. Ποιες ακριβώς είναι οι πολιτικές σου θέσεις; Γιατί γύριζες δεξιά κι αριστερά στα ιστολόγια [και εδώ] και πρότεινες τη δημιουργία δικτύου πολιτικών μπλογκ. Στο copy-paste ιστολόγιό σου δεν υπάρχει ούτε ένα ποστ στο οποίο να εκφράζεις τις πολιτικές σου θέσεις.

Και ξέρεις γιατί ρωτάω; Διότι αν το όνομα που δίνεις στο e-mail σου είναι αληθινό, το μοναδικό αποτέλεσμα που δίνει το google είναι εκείνο ενός στελέχους της Νέας Δημοκρατίας…

Περιμένω, κλεφτράκο Akamas…

Και κομμένο το «Χρήστο». Δεν με ξέρεις κι από χτες, κλεφτράκο…

Κατηγορίες:Ιστολογικά
  1. 13/05/2007 στο 19:32

    Δεν σε ξέρω και δεν με ξέρεις για τον λόγο αυτό να μιλάς καλύτερα και να μην βρίζεις, εγώ δε νομίζω ότι σε έβρισα και σε καλώ να τεκμηριώσεις τι έχω κλέψει και από που. Και για να απαντήσω στ αερωτήματά σου, βλέπω στο blogroll σου κάτι που σου το έχω ήδη πει και πιστεύω ότι κάτι τρέχει, πιστεύω ότι είναι δικαίωμά μου. Το δεύτερο είναι ότι δεν με ενδιαφέρει τι δίνει το google, αλλά δεν έχω καμιά σχέση με τον συγκεκριμένο χώρο. Και τρίτον αν νομίζεις ότι μπορείς να βρίζεις και να σπιλώνεις έτσι άτομα είσαι βαθιά γελασμένος.

  2. 13/05/2007 στο 19:49

    Φυσικά και θα τεκμηριώσω. Του επιπέδου σου νομίζεις ότι είμαι;

    Στο blogroll μου φιλοξενούνται ιστολόγια αναρχικών και κομμουνιστών μέχρι πατριωτών και εθνικιστών, από ιστολόγια χριστιανών μέχρι ιστολόγια δωδεκαθεϊστών. Αναφορά θα σου δώσω; Αν εσύ έχεις πρόβλημα μην τα διαβάζεις, κι ακόμα καλύτερα μην ξαναπατήσεις εδώ μέσα. Θα μας το παίξεις και τιμητής τώρα…

    Σχέση με τον συγκεκριμένο χώρο δεν έχεις. Υπήρξες ποτέ εξωκοινοβουλευτικό μέλος στον Τομέα Κοινοβολευτικού έργου της Νέας Δημοκρατίας για το Υπ. Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων;

    Από τι σπιλώθηκες; Που σε λέω κλεφτράκο;

  3. 13/05/2007 στο 20:18

    Απάντηση. Ο καθένας μας στο blogroll του έχει συνδέσεις με κάποια θέματα που τον εκφράζουν, έτσι συνηθίζεται. Δεύτερον, σου απάντησα ότι ποτέ δεν είχα καμιά σχέση με τον χώρο της δεξιάς, ούτε ως απλό μέλος κάποιου κομματός της. Και τρίτον, δεν μπορείς να συκοφαντείς κάποιον χωρίς να έχεις στοιχεία για αυτά που γράφεις, αν μπορείς τεκμηρίωσε το κλεφτράκο, διαφορετικά κόφτο.

  4. 13/05/2007 στο 20:24

    Το τι κάνει ο καθένας στο blogroll είναι δική του υπόθεση. Κι αν προσέξεις σε πολλά από αυτά υπάρχει κι ένας αστερίσκος. Προφανώς η ευγένεια για κάποιους είναι κουσούρι.

    Οι πολιτικές σου πεποιθήσεις δεν μ’ ενδιαφέρουν. Δέχομαι αυτά που λες. Απλά ρώτησα για να μην φέρνεις και τη ρετσινιά του δεξιού.

    Για το «κλεφτράκο» μην βιάζεσαι. Πρέπει να γίνει και η σχετική τεκμηρίωση. Για να μην λες ότι σε σπιλώνω.

  5. 13/05/2007 στο 20:55
  6. 13/05/2007 στο 21:06

    Πάντως εσύ φέρνεις τη ρετσινιά του συκοφάντη, πρόκειται για μια άκρως δεξιά φασιστική αντίληψη. Όσον αφορά το θέμα με τα Starbugs έχω και εγώ τις πηγές μου και αν θέλεις να μάθεις το θέμα μου ήρθε με e-mail από φίλο που δεν είναι dlogger με την παράκληση να το βάλω, από εκεί και πέρα δεν έχω δει το θέμα σε άλλο blog, αν το έχεις δει εσύ πες μου. Από εκεί και πέρα θα μπορούσες να μιλήσεις για την υπόθεση Δελαστίκ και την υπόθεση Φυντανίδη, δυο υποθέσεις που έκανα copy-paste, κάτι που έκαναν και τόσοι άλλοι bloggers, ανάμεσαά τους και εσύ και δεν δικαιούσε να μιλάς για κλεψιά. ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ

  7. 13/05/2007 στο 21:23

    Στο άλλο ποστ γίνεται η καταγραφή…

    Λες: «από εκεί και πέρα δεν έχω δει το θέμα σε άλλο blog, αν το έχεις δει εσύ πες μου». Υπήρξε ένα πρόβλημα με το λινκ. Απεκατεστάθη. Το είχε δημοσιεύσει ο Γιώργος Μαργαρίτης στις 27 Οκτωβρίου 2006…, έξι μήνες πριν από σένα. Ο Μαργαρίτης λέει ότι το είχε λάβει με e-mail. Εσύ το παρουσιάζεις ως δικό σου…

    Φυσικά, και έκανα copy-paste. Μόνον που το ανέφερα και ανέφερα επίσης και τις πηγές. Δεν τα παρουσίαζα ως δικά μου…

    Τσ… τσ… τσ…

  8. 13/05/2007 στο 21:49

    Μιλάς για ένα θέμα που υπήρξε πριν δέκα μήνες; Ειλικρινά ούτε το είχα προσέξει εως την στιγμή που μου ήρθε με e-mail και με την παράκληση του φίλου μου και θεώρησα καλό να το βάλω στο blog μου. Απλό; Από εκεί και πέρα σου ναέφερα την πηγή μου και θα πρέπει να κατανοήσεις ότι δεν πρέπει να κατηγορείς κάποιον εαν δεν ξέρεις κάτι, είναι λάθος.

  9. 13/05/2007 στο 22:10

    Κι ο Μαργαρίτης το πήρε με e-mail, το ανέφερε. Περί αναφοράς των πηγών πρόκειται. Ιδιοποιείσαι κείμενα άλλων.

    Στην επιστολή Φυντανίδη, έχεις αντιγράψει και την εισαγωγή από το mediablog. Δεν αναφέρεις πηγή. Αλλά κάποιος έκανε τον κόπο να δακτυλογραφήσει την επιστολή και να γράψει το εισαγωγικό σημείωμα.

    Αντιγράφεις τον Γιώργο Αγγελόπουλο των Νέων – ή το πιθανότερο είναι να έχεις αντιγράψει κάποιον αντιγραφέα. Και πάλι χωρίς πηγή.

    Σ’ όλα τα μεγάλα σου ποστ -και δεν ξέρω πόσα από τα μικρά- ακολουθείς την ίδια μέθοδο.

    Και μετά έρχεσαι εδώ και μου κάνεις υποδείξεις για το ποιον θα πρέπει να έχω στο blogroll μου και ποιον όχι. Μην με διαβάζεις. Τέλειωσε.

  10. 13/05/2007 στο 22:12

    Α! Και βγάλε με από το blogroll σου, αν με έχεις ακόμα. Δεν γουστάρω.

    ΥΓ. Μην κάνεις τον κόπο να διορθώσεις τα ποστ για να λες -εσύ εμένα!- μετά συκοφάντη απατεώνα. Τα έχω σώσει.

  11. 13/05/2007 στο 22:29

    Δεν ασχολούμαι με κοινούς συκοφάντες, δεν αξίζει τον κόπο. Χαίρομαι που αποκαλύπτονται με τον τρόπο αυτό και αν νομίζεις ότι αυτά με αγγίζουν είσαι μακράν γελασμένος.

  12. 13/05/2007 στο 22:34

    Το ποιος είναι συκοφάντης φαίνεται με τα σχετικά τεκμήρια στο άλλο ποστ:

    Κλεφτράκο Akamas…

    Εσύ γιατί επιμένεις, εδώ και μιάμισυ ώρα να μιλάς εδώ;

  13. bigfatopinion
    15/05/2007 στο 17:45

    Α, εκεί που μας χρωστούσανε, μας ζητάνε και το βόδι…

  14. 15/05/2007 στο 23:40

    Έτσι ακριβώς! Αλλά ας το ξεχάσουμε εμείς, μέχρι να το ξαναθυμηθεί κάποιος άλλος…

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
