Αρχική > Χωρίς κατηγορία > Αίολα και έωλα επιχειρήματα

Αίολα και έωλα επιχειρήματα

17/05/2007

Το διάβασα σε ένα βιβλίο.

Το έκλεισα. Άρχισα να κατεβάζω καντήλια.

Όταν ηρέμησα κατέβασα και τον «Μπαμπινιώτη».

Ήταν σωστοί. Ήμουν λάθος.

Ζητώ συγνώμη από τους συντελεστές του βιβλίου για όσα τους έσυρα. Έστω κι αν δεν το μάθουν ποτέ.

Το βιβλίο: Richard Wolin, Η Γοητεία του Ανορθολογισμού, εκδ. Πόλις.

Υπότιτλος: «Το Ειδύλλιο της Διανόησης με τον Φασισμό. Από τον Νίτσε στον Μεταμοντερνισμό».

Απορία: Πότε θα μεταφραστεί στα ελληνικά και κανένα βιβλίο για τη Σχολή της Φρανκφούρτης; Επικριτικό, εννοείται…

Advertisements
Κατηγορίες:Χωρίς κατηγορία Ετικέτες:
  1. 17/05/2007 στο 15:28

    Η μεγάλη κατάρα της γλώσσας είναι η γλωσσολόγοι! Αντί να μας εξηγούν γιατί μιλάμε και γράφουμε έτσι μας επιβάλλουν πώς πρέπει να μιλάμε και γράφουμε.

    Πχ. ο κος Μπαμπινιώτης μας λέει ότι με βάση τους νόμους που ανακάλυψε αυτός και οι συνάδελφοί του θα πρέπει να γράφουμε αβγό και αφτί. Παρ’ όλ’ αυτά, η δουλειά του ήταν να μας εξηγήσει γιατί τόσα χρόνια όλος ο κόσμος έγραφε αυγό και αυτί. Να μη μιλήσω για τους ανιστόρητους «Στύλους του Ολυμπίου Διός», εδώ ο κος καθηγητής πιάστηκε αδιάβαστος μια και δεν εγνώριζε πως οι μηχανικοί χρησιμοποιούσαν από πολλά χρόνια τον όρο «στήλη» για να δηλώσουν την κολώνα!

    Κάψε(!) το λεξικό του Μπαμπινιώτη!

  2. 17/05/2007 στο 15:40

    Η Ένδεια του Ιστορικισμού του Popper έχει μεταφραστεί στα Ελληνικά, αλλά σ’ αυτήν ο άλλος παππούς Κάρολος παίρνει φαλάγγι σύμπασα την διαλεκτική κι όχι μόνο τη Φραγκφούρτη. Ποτέ, πάντως, δεν κατάλαβα γιατί τόσος ντόρος για την Ένδεια. Βαρετή και αδιάφορη.

  3. 17/05/2007 στο 15:42

    Για ενα αβγό για ένα αφτί για μερικές στήλες, να κάφσω το λαιξικώ του κηρήου καθειγιτή; Κε ποιως θα μου επηστρέψι τα 50 ευρά [σε δραχμέ] που ήχα δόση για να το απωχτήσο;

  4. 17/05/2007 στο 15:44

    Για την Ένδεια δεν το ήξερα. Έγινε και ντόρος; [Όχι εδώ, φαντάζομαι]. Αυτός ο Κάρολος βρίζει όλον τον κόσμο για λάθος λόγους. Τεράστιο επίτευγμα.

  5. 17/05/2007 στο 15:54

    «Λεξικό Louis Vuitton» το αποκαλεί ο Γιάννης Η. Χάρης στα Νέα! Από το Περιγλώσσιο η σχετική συζήτηση.

    Ε, έγινε ντόρος. Κάποιοι, βλέπετε, έχουν τα έργα αυτουνού του Κάρολου ως ευαγγέλιο. Όπως κάποιοι άλλοι του αλλουνού!

  6. 17/05/2007 στο 16:09

    «To λεξικό Louis Vuitton» το αποκαλεί ο Γιάννης Η. Χάρης στα Νέα! Από το Περιγλώσσιο η σχετική συζήτηση.

    Ε, έγινε ντόρος. Κάποιοι, βλέπετε, έχουν τα έργα αυτουνού του Κάρολου ως ευαγγέλιο. Όπως κάποιοι άλλοι του αλλουνού!


    Κάτι δεν πάει καλά με τα σχόλια στο WordPress;

  7. 17/05/2007 στο 16:47

    «Λεξικό Louis Vuitton» το αποκαλεί ο Γιάννης Η. Χάρης στα Νέα! Από το Περιγλώσσιο η σχετική συζήτηση.

    Ε, έγινε ντόρος. Κάποιοι, βλέπετε, έχουν τα έργα αυτουνού του Κάρολου ως ευαγγέλιο. Όπως κάποιοι άλλοι του αλλουνού!


    Αν το σχόλιο έχει ξαναεμφανιστεί… blame WordPress 🙂

  8. 17/05/2007 στο 18:31

    Συνήθως πάνε και μαζί, αλλά τα βρίσκεις και χώρια.
    Τύχη είναι αυτή.
    Πρωτογράψαμε, για λογιστικούς λόγους.
    Γι αυτό η πρώτη γραφή δεν είχε φωνήεντα.
    Με τα φωνήεντα, αρχισε να γράφεται ποίηση και πολύ αργότερα και πεζός λόγος.
    Τη πρώτη γραφή την ανακάλυψαν οι φοίνικες, τη δεύτερη οι έλληνες.
    γνωστά λέω, ε για να πούμε κάτι τις και μείς. το αλτ 4 δεν το πατάω, καθότι δεν γουστάρω παραγγέλματα, ενεκα που δε πήγα στρατό. σκέψου και να πήγαινα.

  9. 17/05/2007 στο 18:32

    Συνήθως πάνε και μαζί, αλλά τα βρίσκεις και χώρια.:
    εννοώ το πράκτωρ και βλάξ

  10. Gato_Alaniaris
    17/05/2007 στο 19:24

    Με βρηκατε στις καλες μου και ιδου η επιλυση της διοφαντικης εξισωσεως

    πονηρος βλαξ =πρακτωρ

    πρακτωρ βλαξ = πονηρος

    πονηρος πρακτωρ = βλαξ

  11. 17/05/2007 στο 20:48

    @ ange-ta

    To ALT δεν έχει να κάνει με τον κανονικό στρατό. Αλλά με την… εναλλακτική θητεία.

    Για το F4, σωστά και δεν διατυπώνεις τις ενστάσεις σου, αφού δεν έχει υπηρετήσει στο στρατό ξηράς, αλλά στην αεροπορία, ως McDonnell Douglas F-4 Phantom II.

    «Από τότε που ανακαλύφθηκε η γραφή, χάθηκε η ποίηση!» [δικό μου]

    @ Gato_Alaniaris

    Παρατηρώ ότι στον συνεπαγωγικό λογισμό σκίζεις! Από τη Δευτέρα, που αρχίζουν οι εξετάσεις, θα κάτσουμε μαζί να μου λες;

  12. 17/05/2007 στο 21:40

    @ Vrennus

    Τώρα κατάλαβα. Αυτό πήγαινε λάθος με τα σχόλια. Τις τελευταίες ημέρες η wordpress άνευ λόγου και αιτίας πετάει σχόλια στα σκουπίδια.

    Τελικά, τι Luis Vuiton τι Giorgio Armani; Ενδιαφέρουσα η συζήτηση στο περιγλώσσιο. Γι’ αυτό γουστάρω αυτή τη χώρα. Μπορείς να πας δυο χιλιάδες χρόνια πίσω, και να στήσεις μια συζήτηση για μια λέξη, ένα γεγονός, ένα πρόσωπο. Αν μας είχαν μάθει να τις απολαμβάνουμε και περισσότερο, τι καλύτερο…

  13. Gato_Alaniaris
    17/05/2007 στο 22:22

    Το πονημα που σας εταξα δεν δυναμαι να το παραδωσω σημερα … λεω να το δουλευσω μαζι με τον οικοδεσποτη μηπως και βγει τεφαρικι πραγμα …γιατι μιλαμε για το ψυχογραφημα των επιβητορων απο το 50 και επειτα,εξαιρουνται φυσικα Πλαστηροπαπαγοι διοτι τους πολεμιστες τους σεβομαι και ετσι πουμαστε μονοι και τα λεμε μεταξυ μας,αν ειχανε κερδισει οι κεκεδες θαμασταν μεταναστες στη Τουρκια και θα μαζευαμε παπαρουνα!!!
    Κολλιας ,Ανδρουτσοπουλος,Παπαδοπουλος ελλειψει στοιχειων,αλλα πολυ θα γουσταρα Σπυρο Μαρκεζινη, ενας πολιτικος που ειχε αποψη και ρισκαριζε … αλλο αν δεν του εκατσε η μπανκα.Ραλλης ο ανθρωπος που επαιζε γκολφ και παρεδωσε το μαγαζι ανευ τριβων, οι τεκτονες ειναι αναγκασμενοι μερικες φορες να φερουν μονοι τους την αποστολη σε περας.
    Και τελευταιος και αρκουντως σημαντικος Κωστας Σημιτης, ο ανθρωπος με τα καλοκαιρινα πεδιλα συνοδευομενα μετα καλτσος, αδελφος του Σπυρου και φιλος του Βελτσου και εσχατως του εαυτου του.

    ελπιζω Χρηστο να εχεις την ορεξη να αναλαβεις μαζι μου αυτο το project 🙂

    Epivitores , Coming Soon ….

  14. 17/05/2007 στο 22:56

    «Αν είχανε κερδίσει οι κεκέδες», καταπώς είχε πει κι ο αείμνηστος Φαράκος «ευτυχώς που δεν κερδίσαμε». Διό και το Πόμμα τον ελησμόνησε.

    Μαρκεζίνης, ναι. Μικρός ησκείτο εις τον πνευματισμόν, και μεγάλος εις το «τραπεζάκι». Με τη νονά του Σημίτη…

    Ράλλης, ναι, λόγω γενεαλογικού δένδρου.

    Σημίτης, βεβαίως-βεβαίως. Να αφήσωμεν τους καθηγητάς παραπονεμένους; Η μήτηρ του, επί παραδείγματι, ήτο εκ των ιδρυτών του Ελληνοκινεζικού Συνδέσμου το 1956 – τότε δεν υπήρχαν ακόμα διπλωματικές σχέσεις μεταξύ Ελλάδας – Λαϊκής Κίνας. Αλλά δεν τον είπαν γι’ αυτό «Κινέζο».

    Τώρα όπως το θέτεις, μπορώ να πω όχι;

    Μη λες, soon, έχει πράμα το πράμα…

  15. 18/05/2007 στο 00:58

    Γύρω στις 19 Μαϊου πυκνώνουν τα αφιερώματα στον Πόντο και την ιστορία του. Όπως ξέρετε, από το 1994, η 19η Μαϊου έχει οριστεί ΟΜΟΦΩΝΑ από τη Βουλή των Ελλήνων (με την απόλυτη συμφωνία όλων των τότε κοινοβουλευτικών κομμάτων: Πασόκ, Ν.Δ., ΚΚΕ, ΣΥΝασπισμός) ως Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στον Πόντο.

    Έτσι και φέτος υπάρχουν κάποια ενδιαφέροντα αφιερώματα….

    Την Παρασκευή, 18 Μαϊου, θα δούμε:

    -ΕΤ1, 5-7 μ.μ. στην εκπομπή της Μπήλιως Τσουκαλά αφιέρωμα στον Πόντο με αρκετή έμφαση και στη λαογραφία,

    -ΕΤ3, 9.30-10.30 μ.μ. στην εκπομπή του Αλέκου Τριανταφυλλίδη πολιτική εκτίμηση για τη γενοκτονία και τη διεθνοποίηση της, με αφορμή την αναγνώριση από το Ευρωκοινοβούλιο

    -ΕΤ3, 10.30-11.30 μ.μ. στην εκπομπή “Μητρόπολη του Κόσμου” αφιέρωμα στους ελληνόφωνους μουσουλμάνους Πόντιους της Τουρκίας.

    ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ…. ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

  16. Derrida
    18/05/2007 στο 04:00

    Κύριε Χρήστο

    Τρείς γραμμούλες για το ίδιο το βιβλίο; Πώς σας φάνηκε;

  17. 18/05/2007 στο 11:12

    @ Πόντος και Αριστερά

    Θα ακολουθήσει σχετικό ιστοσημείωμα.

    @ Derrida

    Και τρεις και δεκατρείς γραμμούλες, αλλά να το τελειώσω πρώτα. Μόλις μερικές δεκάδες σελίδες έχω διαβάσει. Στην εισαγωγή είμαι ακόμα. Καλογραμμένο είναι, ο Γουόλιν γράφει απλά [καμία σχέση με τους διάφορους γαλουά παπαρουά «ποπ φιλόσοφους»], πιάνει τα πράγματα από την αρχή [18ο αιώνα]… Τα υπόλοιπα προσεχώς. Ελπίζω… Πάντως στο… ψευδώνυμό σας πρέπει να σέρνει τα μύρια όσα. Ο Ντεριντά δεν ήταν εκείνος που γμσε κι έδερνε [κυριολεκτικά];

  18. Derrida
    18/05/2007 στο 14:51

    Σούρνει και παρασούρνει.

    Πήρα το βιβλίο επειδή κάπου διάβασα ότι είναι δείγμα χειραφέτησης των αμερικανών διανοουμένων από τους ευρωπαίους τοιούτους (χα). Για το περιεχόμενό του, δεν έχω αποφασίσει. Από τη μια ενστερνίζομαι πολλά και ενδιαφέροντα απ’ όσα γράφει, από την άλλη υποψιάζομαι ότι είναι μάλλον «προπαγανδιστικό». Και έχω τη διαίσθηση ότι η υπονοούμενη στάση του είναι η αφετηρία πολλών από τους υποστηρικτές του βιβλίου της έκτης (το πόσο νομιμοποιημένο είναι αυτό είναι άλλη ιστορία).

    Ο Γουόλιν έχει γράψει και για τη σχολή της Φραγκφούρτης, φαντάζομαι επικριτικά. Σχετική μ’ ένα βιβλίο του για τους εβραίους επίγονους του Heidegger είναι το παρακάτω link.

    http://chronicle.com/colloquylive/2002/01/wolin/

    Καλή ανάγνωση

    Foucault

  19. 18/05/2007 στο 18:13

    @ Deleuze

    Χειραφέτηση των αμερικανών από τους ευρωπαίους διανοούμενους! Για το βιβλίο θα δείξει. Και από μια πρόχειρη έρευνα που είχα κάνει στο διαδίκτυο, και για τη Σχολή της Φρανκφούρτης δεν τα λέει και πολύ καθαρά. Κι αν είναι έστω και ελαφρώς φρανκφουρτιανός ίσως έτσι εξηγείται και η υπονοούμενη στάση του, που γράφετε. Γιατί το ζήτημα με τη Σχολή δεν είναι ούτε τα παιδιά του Χάιντεγκερ ούτε ο Χάμπερμας. Το αμερικανικόν σκέλος είναι το πιο ενδιαφέρον. Και ίσως και το πιο βρώμικο.
    Μερσί δια το λινκ.

    Ελπίζω να μπορέσω να τελειώσω το βιβλίο. Έχω αποκτήσει το συνήθειο τελευταία να τα αφήνω όλα μισά.

    Kurt Lewin 😉

    ΥΓ. Τίποτα δεν συμβαίνει με τα σχόλια. Απλώς μερικά παρακρατώνται ως σκουπίδια. Βρήκα και τα άλλα σας. Γενικά δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας. Κάποια στιγμή τα ανακαλύπτω. Είναι σπαστικόν. Συγνώμην. Τα παράπονά μας στη wp.

  20. GIOTA
    16/08/2007 στο 12:09

    ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΝΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ.
    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ -Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΕΜΙΤΗ- ΑΛΛΑ ΕΚ ΤΩΝ ΑΝΩ ΕΠΙΒΟΛΗ.
    ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ «…ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ Π.Χ ΑΘΗΝΑ» ΑΝΤΙ ΤΟΥ «…ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ» , ΤΑ ΜΜΕ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ.
    ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΑΥΤΙ! Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΝ ΜΕΡΗ ΠΙΑ, ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΦΑΛΤΣΟ ΤΟ ΑΚΟΥΣ (ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΩΦΟΣ) .
    ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ Ι ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΓΡΑΜΜΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΙΟΤΑ ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΕΣ ΛΕΞΕΙΣ Π.Χ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΤΙ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΦΘΟΓΓΟΣ ΑΠΟΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ. ΤΟ ΥΨΙΛΟΝ ΕΙΝΑΙ Υ – ΨΙΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ . ΕΤΣΙ Ο ΣΑΡΚΟΖΥ ΕΑΝ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ Υ-ΨΙΛΟ.
    Η ΛΕΞΗ ΚΗΠΟΣ ΕΧΕΙ ΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ Η ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΟ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΗ ΣΗΜΑΙΝΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙ Η ΦΩΝΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΚΥΜΜΑΤΙΣΜΑ. ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ. ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ Ο ΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ. ΑΚΟΥΩ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΜΙΛΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΟΤΟΝΟΣ,ΑΤΟΝΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΟΣ ΒΟΡΒΟΡΥΓΜΟΣ
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΥΛΛΑΤΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΙΔΕΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΤΥΧΗΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΣΑΣ ΟΜΙΛΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  21. 16/08/2007 στο 21:56

    Χαίρε.

    Κατ’ αρχάς σ’ αυτό το ιστολόγιο δεν ομιλούμε ελληνικά, προσπαθούμε να γράφουμε ελληνικά. Με όλα τα λάθη που και τις… απρέπειες σε βάρος της γλώσσας, λόγω της έλλειψης οιασδήποτε κλασσικής [δύο ή ένα «σίγμα»;] παιδείας.

    Με τις υπόλοιπες παρατηρήσεις σας συμφωνώ. Και μία δική μου… παρατήρηση. Στόχος δεν είναι η γλώσσα. Η γλώσσα διαμορφώνει και διαμορφώνεται από τη σκέψη. Φτωχή γλώσσα σημαίνει φτωχή σκέψη. Και τα δύο μαζί σημαίνουν φτωχούς ανθρώπους. Δηλαδή, υποταγμένους ανθρώπους…

  22. GIOTA
    17/08/2007 στο 09:07

    Μαλλον παρεξηγήθηκα και εξηγούμε γιατί σας εκτιμώ (μέχρι στιγμής τουλάχιστον),
    Οι γονείς μου εξαίρετοι αλλά απόφοιτοι δημοτικού, η κατεύθυνσή μου στο σχολείο ήταν πρακτική το ίδιο και οι σπουδές μου και η δουλειά μου. η αναζήτησή μου μοιραία με οδήγησε σε μερικά πράγματα που άλλοι ίσως ανακάλυπταν νωρίτερα. ο χρόνος μου όμως είναι πολύ περιορισμένος γιατί δουλεύω σχεδόν όλη την ημέρα απο τα 21 μου.
    Πρίν τρία χρόνια είχα την έμπνευση να μάθω ελληνικά ξεκινώντας απο την αρχή. έπαθα σοκ. ξαφνικά ήταν σαν να ανακάλυψα έναν ολόκληρο κόσμο. αλλαξε όλη η οπτική μου σε σχέση με το πως αντιλαμβάνομαι τον κόσμο γύρω μου. αντιλήφθηκα ότι σκιές έβλεπα. η επίδραση στην σκέψη είναι καταλυτική. η κλασσική παιδεία είναι απαραίτητο εφόδιο σε ελεύθερους ανθρώπους.
    Δεν θα μου φτάσει αυτή η ζωή για να κάνω και να σκεφθώ αυτά που θα ήθελα.
    Παρακινούμενη απο την προσωπική μου εμπειρία ,προσπαθώ να πω αυτό που αισθάνομαι! Μάλλον δεν τα καταφέρνω ακόμη καλά. Θα βελτιωθώ. Δυστυχώς προχωρώ πολύ αργά. Η δουλεία μου σπαταλά την ζωή.
    Το να μπορείς να βρείς μια πηγή ομορφιάς μέσα σε όλη αυτήν την ασχήμια σε βοηθά να συνεχίσεις να ζείς.

    Συγγνώμη εάν σας κούρασα.
    Απο δω και πέρα θα σας παρακαλουθώ περισσότερο σιωπηλά.
    (Δεν γράφετε, μιλατε και μάλιστα πολύ ηχηρά)

  23. 17/08/2007 στο 11:52

    Λυπάμαι πολύ, γιατί αν σας παρεξήγησα εγώ άλλο τόσο με παρεξηγήσατε κι εσείς.

    Η λέξη «παρατήρηση» [«Και μία δική μου… παρατήρηση.»] δεν είχε, σε καμία περίπτωση, την έννοια του ψόγου [προς τις απόψεις σας], αλλά την έννοια της διαπίστωσης. Και τη στιγμή μάλιστα που συμφωνούσα με τις παρατηρήσεις σας. Απλώς προσέθεσα και τη διαπίστωση ότι η γλώσσα δεν υπάρχει έξω από τους ανθρώπους κι ότι κι αυτοί δεν μπορούν να υπάρξουν χωρίς τη γλώσσα. Διαπίστωση με την οποία προφανώς δεν διαφωνείτε, και που εξηγεί κάποια φαινόμενα όπως τη λεξιπενία της νεολαίας – που, κατά τη γνώμη μου, αποτελεί αυτό που αποκαλούμε «κοινωνικό φαινόμενο». Και τα λοιπά, και τα λοιπά.

    Αν η «παρεξήγηση» αφορούσε την πρώτη παράγραφο του σχολίου μου [περί κλασσικής/πρακτικής παιδείας], την έγραψα απλά και μόνο για να δείξω ότι το… παλεύω. Τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο. Όπως και σεις άλλωστε. Και ευχαριστούμε που μοιραστήκατε μαζί μας αυτές τις εμπειρίες/σκέψεις σας.

    Το μέσο των ιστολογίων/σχολίων εμπεριέχει αυτόν τον κίνδυνο «παρεξηγήσεων», αφού, ευτυχώς ή δυστυχώς, τόσο τα κείμενα του όποιου ιστολόγου όσο και τα σχόλια [ιδιαίτερα τα δεύτερα] είναι σχεδόν πάντα αποσπασματικά. Κατά τη γνώμη μου, ένα γαϊτανάκι σχολίων -έστω και φαινομενικά [;] άσχετων μεταξύ τους- βοηθάει στο ξεδίπλωμα κάποιων σκέψεων. Και νομίζω ότι το έχω ξαναγράψει: όταν παλεύεις για την επικοινωνία η παρεξήγηση δεν είναι έγκλημα.

    Τώρα, μάλλον σας κούρασα εγώ. Το αν θα συνεχίσετε να σχολιάζετε σ’ αυτές τις σελίδες είναι μια απόφασή δική σας. Όλοι είναι καλοδεχούμενοι. Ανεξάρτητα από αυτό όμως, σας εύχομαι τα καλύτερα.

  24. 20/05/2008 στο 12:40

    Καλημέρα, βλέπω πολύ ενδιαφέρον ποστ με θέμα αμφιλεγόμενο και με ειλικρινή αυτοκριτική.
    Μορφή είσαι Χρήστο.

    Πάντως τον Μπαμπινιώτη δεν τον συμπαθώ, ούτε τους γλωσσολόγους γενικά, εγώ είμαι ως προς τη γλωσσολογία περισσότερο… ρομπότ, και αγανακτώ με το ότι ΜΗΔΕΝ είναι η πρόοδος στην Ελληνική ΑΝΑΛΥΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (με λογισμικό) η οποία θα μας έβαζε και στην εποχή του Σημασιολογικού Ιστού, ενώ ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠ’ ΕΞΩ εξ αιτίας διαφόρων… γλωσσοκρατόρων (μερικοί εκ των οποίων ροκανίζουν κονδύλια της Ε.Ε. εδώ και χρόνια και δεν παράγουν τίποτε σημαντικό) (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις ΠΑΝΤΑ θίγουμε αλλά ΧΩΡΙΣ όνομα) χεχε

    Αν σας ενδιαφέρει μια… Σουρρεαλιστική και Επαναστατική Μετα-τεχνοκρατική οπτική γωνία περάστε από το σημερινό ποστ πάντως. Ο Σημασιολογικός Ιστός ΕΚΡΗΓΝΥΤΑΙ κι εμείς ασχολούμαστε με παπάρες και με παπαριές.

  1. 20/05/2008 στο 12:18
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: