Αρχική > Τρομοκρατία > Alberto Franceschini, Giovanni Fasanella: «Τι Είναι οι Ερυθρές Ταξιαρχίες»

Alberto Franceschini, Giovanni Fasanella: «Τι Είναι οι Ερυθρές Ταξιαρχίες»

05/07/2007

01.jpg

Alberto Franceschini, Giovanni Fasanella

Τι Είναι οι Ερυθρές Ταξιαρχίες

Μετάφραση: Margherita Salvato
Ιστορική Έρευνα-Επιμέλεια: Νίκος Κλειτσίκας
Direct
Publications
Αθήνα, 2005
[
248 σελ., 17Χ24 cm, 14,7 ευρώ]

Στις αρχές Δεκεμβρίου [σ.σ. 2005] ξεκινά στο Εφετείο η δεύτερη δίκη των φερομένων ως μελών της οργάνωσης «17 Νοέμβρη», εν μέσω δημοσίων αλληλοκατηγοριών (από τις σελίδες των εφημερίδων Ελευθεροτυπία και Τα Νέα) που εκτοξεύουν κάποιοι από τους ήδη καταδικασθέντες στην πρώτη δίκη. Οι ελπίδες να πληροφορηθούμε κάτι καινούργιο σχετικά με το τι πραγματικά συνέβη -κυρίως στην περίοδο 1975-1983- με το «αντάρτικο πόλης» στην Ελλάδα είναι μηδενικές. Η ανεκδοτολογική παρατήρηση ενός Αμερικανού πράκτορα ίσως εξηγεί το φαινόμενο: «Οι πιο δύσκολες χώρες για να κάνει ένας πράκτορας καλά τη δουλειά του είναι η Κίνα και η Ελλάδα. Στην Κίνα δεν μιλάει κανένας και στην Ελλάδα μιλούν όλοι».

Στην Ελλάδα μιλούν όλοι για να μην πουν τίποτα. Στο δεύτερο εξάμηνο του 2002, στην περίοδο της εξάρθρωσης της οργάνωσης, των ανακρίσεων και των κατηγορητηρίων, μιλούσαν όλοι: οι ντόπιες και ξένες «υπερεσίες», τα ντόπια και ξένα «παπαγαλάκια» τους, οι ντόπιοι και οι ξένοι δημοσιογράφοι, οι δικηγόροι, οι ιστορικοί, οι ακαδημαϊκοί, οι φίλοι και οι λοιποί συγγενείς. Το 2003, κατά τη διάρκεια της πολύμηνης πρώτης δίκης, περισσότερα ήταν αυτά που δεν μάθαμε παρά αυτά που μάθαμε. Σήμερα δεν μιλά σχεδόν κανένας. Κάποιοι σιωπούν αιδημόνως. Κάποιοι ένοχα. Και δεν έχουν απομείνει παρά τα «συντροφικά» αλληλομαχαιρώματα των φυλακισμένων. Όπως συνέβη και με την υπόθεση Κοσκωτά, η υπόθεση 17 Νοέμβρη θα αποτελεί μια μαύρη τρύπα στη σύγχρονη ελληνική ιστορία.

Το φαινόμενο του «αντάρτικου πόλης» στην Ιταλία είχε πολύ πιο σοβαρές επιπτώσεις στην πολιτική και κοινωνική ζωή της χώρας από όσο είχε το ίδιο φαινόμενο στην Ελλάδα. Χιλιάδες Ιταλοί έγιναν μέλη δεκάδων οργανώσεων «ένοπλου αγώνα», χιλιάδες συνελήφθησαν, χιλιάδες φυλακίστηκαν. Οι περισσότεροι από αυτούς -θύτες και θύματα- θέλουν σήμερα να ξεχάσουν.

Κάποιοι -ελάχιστοι!- επιμένουν. Θέλουν να μάθουν το τι ακριβώς συνέβη με την «αριστερή τρομοκρατία» στην Ιταλία. Ένας από αυτούς, ο σημαντικότερος ίσως, είναι και ο Αλμπέρτο Φραντσεσκίνι. Όχι τυχαία.

franceschini.jpgΟ Α. Φραντσεσκίνι ήταν ο ένας από τους τρεις ανθρώπους που ίδρυσαν, το 1970, τις Ερυθρές Ταξιαρχίες. Οι άλλοι δύο ήταν το ζευγάρι Ρενάτο Κούρτσιο και Μάρα (Μαργκερίτα) Καγκόλ. Ο Α.Φ. σ’ αυτό το βιβλίο, που αποτελεί προϊόν μιας μακράς σειράς συζητήσεων με τον δημοσιογράφο και συγγραφέα Τζιοβάννι Φαζανέλλα, «δεν κοινολογεί μια αλήθεια» για τις Ερυθρές Ταξιαρχίες «αλλά την αναζητεί», όπως τονίζει σε σημείωμά του στην αρχή του βιβλίου ο Τζ. Φαζανέλλα. Ο Α.Φ. αναζητά, για την ακρίβεια, τους λόγους για τους οποίους οι Ε.Τ. παρεκτράπησαν της αρχικής τους πορείας και έγιναν αυτό που έγιναν. Και ακόμη περισσότερο: τους λόγους για τους οποίου ακολούθησε την πορεία που ακολούθησε.

Το σημαντικό αυτό βιβλίο έχει τη δική του ξεχωριστή σημασία. Και όχι μόνον για την ιστορία της «αριστερής τρομοκρατίας» ή για την ιστορία της Ιταλίας. Αλλά και για την ιστορία του Ψυχρού Πολέμου, την ιστορία του ΝΑΤΟ και των μυστικών του επιχειρήσεων, την ιστορία των μυστικών υπηρεσιών αρκετών χωρών.

Ας μην βιαστείτε όμως να βγάλετε συμπεράσματα. Ο Α.Φ. καταθέτει τη δική του μαρτυρία, τις δικές του απορίες. Διατυπώνει ερωτήματα. Γνωρίζει κάποιες απαντήσεις. Όχι όλες.

«Οι Ερυθρές Ταξιαρχίες δεν γεννήθηκαν από το τίποτα», λέει ο Α.Φ. «Δεν είναι προϊόν ενός εργαστηρίου, είτε κάποιας Μυστικής Υπηρεσίας, αλλά αποτέλεσμα μιας κουλτούρας και μιας πολιτικής παράδοσης της ιταλικής αριστεράς» (σελ. 25). Από την άλλη πλευρά, όμως, «ολόκληρη η ιστορία των Ερυθρών Ταξιαρχιών, από ένα σημείο και έπειτα, χαρακτηρίζεται βαθιά από τους δεσμούς με μια πόλη: το Παρίσι. Εκεί ο Moretti (…) διατηρούσε στρατηγικής σημασίας σχέσεις. Πιστεύω, ότι εκείνες οι σχέσεις μπορούν να αποτελέσουν, ακόμη και σήμερα, μια ζωτική πηγή για την ερυθροταξιαρχική τρομοκρατία» (σελ. 30).

Ο Μάριο Μορέττι υπήρξε ο αναμφισβήτητος αρχηγός των Ε.Τ. από τις αρχές του 1976 και ο ιθύνων νους της απαγωγής και της δολοφονίας του προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Άλντο Μόρο, την άνοιξη του 1978. Οι Ε.Τ. πέρασαν οριστικά «στα χέρια» του Μορέττι, μετά τη σύλληψη το Σεπτέμβριο του 1974 των Φραντσεσκίνι και Κούρτσιο και την εν ψυχρώ δολοφονία, όπως ισχυρίζεται ο Α.Φ., της Μάρα Καγκόλ από αστυνομικούς τον Ιούνιο του 1975. Η Καγκόλ είχε συλληφθεί από αστυνομικούς και τα χέρια της ήταν δεμένα με χειροπέδες όταν ένας αστυνομικός την πυροβόλησε κάτω από τη μασχάλη με αποτέλεσμα η σφαίρα να διαπεράσει και τους δύο πνεύμονές της. Με τον ίδιο τρόπο, στις αρχές του 1976, αστυνομικοί επιχείρησαν να δολοφονήσουν στο σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνου, μέσα στο πλήθος, τον Τζόρτζιο Σεμερία τον τελευταίο από τον ιστορικό πυρήνα της οργάνωσης που θα μπορούσε να σταθεί εμπόδιο στην πορεία του Μορέττι προς την κορυφή. Μέσα σε έναν χρόνο, μεταξύ 1975 και 1976, είχαν συλληφθεί όλα τα μέλη των Ε.Τ. που είχαν βρεθεί στην οργάνωση από την πρώτη στιγμή. Όλοι, εκτός από έναν: τον Μάριο Μορέττι (σελ. 175).

Οι Α.Φ. και Ρ. Κούρτσιο συνελήφθησαν το 1974 μετά από πληροφορίες που έδωσε στους καραμπινιέρους ένας χαφιές των «υπερεσιών», όπως αποδείχτηκε αργότερα, ο Σιλβάνο Τζιρόττο ή «Πατήρ Πολυβόλο», ένας πρώην φραγκισκανός καλόγερος που είχε υπάρξει και αντάρτης στη Βολιβία, που είχε σχέσεις με αρκετές ένοπλες ομάδες στην Ιταλία, και είχε αναλάβει την εκπαίδευσή τους στα όπλα. Οι καραμπινιέροι φωτογράφιζαν επί μήνες όλες τις συναντήσεις του Τζιρόττο με τους ερυθροταξιαρχίτες. Οι μοναδικές φωτογραφίες που δεν βρέθηκαν ποτέ στο φάκελο της δικαστικής έρευνας ήταν εκείνες με τον Μορέττι. Τα αρνητικά ήταν κομμένα ακριβώς στα σημεία που θα έπρεπε να εμφανίζονται ο «Πατήρ Πολυβόλο» με τον Μορέττι (σελ. 171).

Ο Ρ. Κούρτσιο απέδρασε με χαρακτηριστική ευκολία από τις φυλακές όπου εκρατείτο τον Φεβρουάριο του 1975. Οι αρχές γνώριζαν ότι ο Κούρτσιο σχεδίαζε να αποδράσει, μάλιστα ένας από τους οργανωτές της απόδρασης ήταν χαφιές (σελ. 182). Ο Κούρτσιο θα συλληφθεί εκ νέου τον Ιανουάριο του 1976. Πιθανότατα τον κατέδωσε ο Μορέττι. Ο Κούρτσιο, όπως εξομολογείται αργότερα στον Α.Φ., δεν έχει πλέον καμία αμφιβολία ότι ο Μορέττι είναι χαφιές (σελ. 181).

Ποιος κατηύθυνε τον Μορέττι; Κάποιος Κορράντο Σιμιόνι. Στέλεχος του Σοσιαλιστικού Κόμματος στο Μιλάνο είχε διαγραφεί από αυτό στα μέσα της δεκαετίας του ’60 για «ηθική αναξιοπρέπεια», και σύμφωνα με διάφορες πληροφορίες είχε εργαστεί στην Υπηρεσία Ενημέρωσης των ΗΠΑ (USIS) στο Μιλάνο και στον, χρηματοδοτούμενο από τη CIA, ραδιοφωνικό σταθμό Free Europe στο Μόναχο.

Στα τέλη του 1969, οι Σιμιόνι και Κούρτσιο θα ιδρύσουν την Πολιτική Μητροπολιτική Κολεκτίβα στο Μιλάνο. Ο Ρ. Κούρτσιο ήταν ο δημόσιος εκφραστής της Κολεκτίβας ενώ ο Κ. Σιμιόνι ήταν ο άνθρωπος του παρασκηνίου, που φρόντιζε για τις διεθνείς σχέσεις της ομάδας ενώ παράλληλα οργάνωνε και το δίκτυο επιμελητείας, τις παράνομες δομές, για το πέρασμα στον ένοπλο αγώνα. Η οργάνωση θα υιοθετήσει το όνομα Προλεταριακή Αριστερά.

Η ρήξη των σχέσεων Σιμιόνι από τη μια και Κούρτσιο-Καγκόλ-Α.Φ. θα γίνει τον Οκτώβριο-Νοέμβριο του 1970. Οι τρεις τελευταίοι θα ιδρύσουν στη συνέχεια τις Ε.Τ. Ο Σιμιόνι είχε ήδη δημιουργήσει ένα παράνομο δίκτυο που σκοπός του ήταν να οδηγήσει την Ιταλία στον εμφύλιο πόλεμο. Ο Μορέττι ήταν άνθρωπος του Σιμιόνι. Μετά τη ρήξη των σχέσεων ο Σιμιόνι θα οργανώσει τη Σπείρα (Superclan-«υπερπαράνομοι), που μοναδικό στόχο είχε τον έλεγχο όλων των ομάδων ένοπλου αγώνα στην Ιταλία. Αργότερα αρκετά μέλη της Σπείρας θα καταφύγουν στο Παρίσι, όπου θα ιδρύσουν το Ινστιτούτο Ξένων Γλωσσών Υπερίων, και από εκεί θα κατευθύνουν τα νήματα της τρομοκρατίας στην Ιταλία – και όχι μόνον.

Να αναφέρουμε χαρακτηριστικά ότι τον Σεπτέμβριο του 1970 η καθοδήγηση της Προλεταριακής Αριστεράς είχε γίνει στο σπίτι κάποιας Σαβίνα Λόνγκι. Ο Σιμιόνι εξήγησε στους υπόλοιπους ότι η Λόνγκι είχε διατελέσει γραμματέας του Γενικού Γραμματέα του ΝΑΤΟ Μάνλιο Μπρόζιο και ότι ήταν πια δική του γραμματέας και πράκτοράς τους στο ΝΑΤΟ!

Η Λόνγκι μετακόμισε και αυτή αργότερα στο Παρίσι. Στο Παρίσι θα μετακομίσουν, μεταξύ άλλων, ο Ντούτσιο Μπέριο (που ισχυριζόταν ότι ο πατέρας του συνεργαζόταν με τη Μοσσάντ) και ο Ιννοτσέντε Σαλβόνι που ήταν παντρεμένος με κάποια Φρανσουάζ Τουσέ. Η τελευταία ήταν ανιψιά του γνωστού Γάλλου κληρικού και φιλάνθρωπου αββά Πιέρ. Λέγεται ότι ο αββάς Πιέρ κατάφερε να σταματήσει τις δικαστικές έρευνες σε βάρος του Σαλβόνι, τον οποίο είχαν αναγνωρίσει δύο αυτόπτες μάρτυρες ότι συμμετείχε στην απαγωγή του Ά. Μόρο! (σελ. 90).

Το 1975 είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης κατά του Σιμιόνι, που ανακλήθηκε έναν χρόνο αργότερα. Οτιδήποτε είχε να κάνει με τη σχολή Υπερίων προσέκρουε πάντα στην «αδιαφορία» των ιταλικών αρχών. Και τις ελάχιστες φορές που οι ιταλικές αρχές ζήτησαν τη συνδρομή των γαλλικών, αυτές αδιαφόρησαν πλήρως.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης τα όσα ανέφερε ο Α.Φ. σε κατάθεσή του προς την κοινοβουλευτική ερευνητική επιτροπή για την τρομοκρατία στις 17 Μαρτίου 1999 (http://www.parlamento.it/parlam/bicam/terror/stenografici/steno50a.htm). Σύμφωνα με τον Α.Φ. ο Σιμιόνι όλα αυτά τα χρόνια έδωσε μία και μοναδική συνέντευξη στο περιοδικό Espresso, στα τέλη της δεκαετίας του ’80 ή στις αρχές της δεκαετίας του ’90, και στην οποία ισχυριζόταν ότι ο ίδιος υπήρξε πάντα ένας ειρηνιστής και διανοούμενος και δεν είχε απολύτως καμία σχέση με τρομοκράτες όπως ο Κούρτσιο ή ο Α.Φ. Στο περιοδικό είχε δημοσιευτεί επίσης και μία φωτογραφία του πάπα Ιωάννη Παύλου Β΄ με τον αββά Πιέρ. Πίσω τους στεκόταν ο Κορράντο Σιμιόνι! «Το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο», λέει ο Φραντσεσκίνι. [Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Espresso στις 28-3-1993.]

Ας επιστρέψουμε όμως σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα θέματα που θίγει ο Α.Φ. στο βιβλίο.

Σύμφωνα με τον Α.Φ. ο Σιμιόνι «έκανε μια σειρά από παράξενα πράγματα. Μια φορά ήθελε να συμπληρώσω ένα ερωτηματολόγιο με απίστευτες ερωτήσεις, ακόμη και προσωπικές… Όπως: αυνανίζεσαι; Έφτανε σ’ αυτά τα επίπεδα, παράλογα πράγματα» (σελ. 89). Ο Α.Φ. αρνήθηκε να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο, κάτι που ωστόσο είχαν κάνει όλοι οι υπόλοιποι, συμπεριλαμβανομένων των Κούρτσιο και Καγκόλ. Ο Α.Φ. δεν αναφέρει περισσότερα για το περιεχόμενο αυτού του ερωτηματολογίου, αλλά είναι γνωστό ότι τέτοιου είδους πρακτικές έχουν αναπτυχθεί σε εργαστήρια ψυχολογικού πολέμου διαφόρων «υπερεσιών» και εφαρμόζονται κατά κόρον από διάφορες παραθρησκευτικές ομάδες (σέχτες). [Για να αντιληφθείτε το είδος των ερωτήσεων στις οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν οι υποψήφιοι για στρατολόγηση στις ομάδες ένοπλης πάλης στην Ιταλία, αρκεί να ρίξετε μια ματιά στις σελίδες 66-73 και 203-210 του βιβλίου του Αντώνη Μποσνακούδη, Μισθοφόροι της Νέας Τάξης – Η Δράση των Εξτρεμιστικών Παραθρησκειών και της Scientology (εκδ. Πελασγός, Αθήνα, 2001). Οι Σαϊεντολόγοι ονομάζουν τέτοιου είδους πρακτικές «Έλεγχο Ασφαλείας» ή «Επεξεργασία Ακεραιότητας».]

Σε άλλο σημείο του βιβλίου ο Α.Φ. σημειώνει: «Ουσιαστικά, ο Simioni είχε την εξουσία [σ.σ. στο εσωτερικό της Σπείρας] να σχηματίζει ζευγάρια, να τα χωρίζει και, στη συνέχεια, να φτιάχνει άλλα με διαφορετική σύνθεση. Θυμήθηκα τότε εκείνο το περιβόητο ερωτηματολόγιο και σκέφτηκα ότι το συλλογικό σεξ ήταν ένα άλλο εργαλείο μέσω του οποίου ασκούσε έναν απόλυτο έλεγχο στα μέλη: κατάλαβα ότι «η εταιρία», στην πραγματικότητα, ήταν μια αίρεση, όπου έμπαινες αλλά δεν μπορούσε πλέον να βγεις» (σελ. 152). Το χαρακτηριστικό της οργάνωσης του Σιμιόνι ήταν η μακροβιότητα των σχέσεων που δημιουργούνταν στο εσωτερικό της. Επρόκειτο για «ένα δίκτυο από τουλάχιστον τριάντα άτομα που ήταν μαζί για πολλά χρόνια, ζώντας τις σχέσεις τους πάντα στο εσωτερικό της ίδιας οργάνωσης, σχεδόν σαν μια αίρεση» (σελ. 212).

Τι γίνονταν αυτά τα ερωτηματολόγια-βιογραφικές καρτέλες; Τις συγκέντρωνε η Μάρα Καγκόλ και τις παρέδιδε σε κάποιον Ρομπέρτο Ντόττι, πρώην κομμουνιστή, στον οποίο την είχε συστήσει ο Σιμιόνι. Αργότερα, την άνοιξη του 1974, οι Ε.Τ. οργάνωσαν τη διάρρηξη των γραφείων κάποιου Εντγκάρντο Σόνιο. Ανάμεσα στα ντοκουμέντα υπήρξε και μια νεκρολογία του Ντόττι, που είχε πεθάνει έναν χρόνο νωρίτερα, και την οποία υπέγραφε ο Σόνιο και κάποιοι φίλοι του. Ποιος ήταν αυτός ο Ε. Σόνιο, το δεξί χέρι του οποίου Ρ. Ντόττι είχε τόσο στενές σχέσεις με τον Σιμιόνι; Ο επιμελητής του βιβλίου δεν προσθέτει την παραμικρή πληροφορία. Δεν είναι, ωστόσο, δύσκολο να βρεθούν περισσότερα στοιχεία για τον Σόνιο.

Ο Σόνιο (κόμης Εντγκάρντο Σόνιο Ράτα ντελ Βαλλίνο) ήταν αριστοκράτης, μέλος της περιβόητης στοάς P-2, που είχε πολεμήσει στο πλευρό του Φράνκο στη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου Πολέμου. Το 1943, μετά την απόβαση των Συμμάχων στην Ιταλία, άρχισε να προσφέρει τις υπηρεσίες του στις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες. Μετά τον πόλεμο υπηρέτησε ως διπλωματικός ακόλουθος και πρεσβευτής της Ιταλίας σε διάφορες χώρες. Υπήρξε στενός φίλος του Γ.Γ. του ΝΑΤΟ Μάνλιο Μπρόζιο. Το 1953 παρακολούθησε ένα πρόγραμμα για τον ψυχολογικό πόλεμο που είχε οργανώσει το ΝΑΤΟ στο Παρίσι. Ίδρυσε διάφορες «πατριωτικές οργανώσεις» που δεν αποτελούσαν παρά παρακλάδια της νατοϊκής επιχείρησης Gladio. Οργάνωσε ένα στρατιωτικό πραξικόπημα που θα εκδηλωνόταν τον Αύγουστο του 1974, όμως αποκαλύφθηκε νωρίτερα και εξουδετερώθηκε. Για την απόπειρα πραξικοπήματος δικάστηκε και αθωώθηκε. Πέθανε το 2000.

Μυστικές υπηρεσίες-ΝΑΤΟ, Ε. Σόνιο, Ρ. Ντόττι, Κ. Σιμιόνι, Μ. Μορέττι.

Τελικά ο Μορέττι ήταν ακροαριστερός τρομοκράτης ή ακροδεξιός;

flamigni.jpgΌπως αποκαλύπτει ο πρώην γερουσιαστής Σέρτζιο Φλαμίνι στο βιβλίο του για τον Μάριο Μορέττι, La Sfinge delle Brigatte Rosse (Η Σφίγγα των Ερυθρών Ταξιαρχιών, Kaos Edizioni, Μιλάνο, 2004), ο Μορέττι στα νιάτα του, και πριν μεταβληθεί σε «κομμουνιστή επαναστάτη», ήταν στρατευμένος νεοφασίστας! Πρώην σύντροφοί του από το σχολείο όπως και πρώην καθηγητές του έχουν επιβεβαιώσει, ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο, ότι ο Μορέττι ως μαθητής ήταν φανατικός νεοφασίστας. Ο Φλαμίνι θεωρεί πως το δίκτυο Gladio και οι οργανώσεις του Σόνιο ήταν ένα και το αυτό. Και ελάχιστες είναι οι αμφιβολίες του για το αν ο Μορέττι ήταν μέλος αυτού του δικτύου…

Ας επιστρέψουμε όμως στον Φραντσεσκίνι και στο βιβλίο του. Ο Α.Φ. θέτει ερωτήματα. Για αρκετά έχει βρει ήδη τις απαντήσεις. Τα υπόλοιπα μπορούν να περιμένουν. Κάποια είναι -ίσως- ρητορικά: «Ποιος έριξε λάδι στη φωτιά; Ποιος χρησιμοποίησε εμάς και τους φασίστες; Και γιατί;» (σελ. 78)

Ο Φραντσεσκίνι σχεδόν αγνοείται σήμερα στην Ιταλία από τους παλιούς συντρόφους του ένοπλου αγώνα και τους υπεραριστερούς προπαγανδιστές του. Κάποιοι από αυτούς, αφού είχαν πρώτα σπουδάσει στις ΗΠΑ με υποτροφίες του Ιδρύματος Ροκφέλλερ επέστρεψαν στη συνέχεια στην Ιταλία και έγιναν υπέρμαχοι της πάλης των τάξεων και του ένοπλου αγώνα της αριστεράς. Σήμερα, χαίρονται τους μεταμοντέρνους, και άκρως «στοχαστικούς», μισθούς τους καθώς και τα ποσοστά από τις πωλήσεις των «αυτοκρατορικών» βιβλίων τους που εκδίδονται από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ. Κάποιοι άλλοι ακροαριστεροί των δεκαετιών του ’60 και του ’70, έχουν αναλάβει εργολαβικά το ξέπλυμα του Μορέττι και των ομοίων του, συγγράφοντας έργα για το πόσο ιταλικό ήταν το φαινόμενο της τρομοκρατίας στην Ιταλία.

Πόσο «ιταλικό» ήταν το φαινόμενο της τρομοκρατίας στην Ιταλία;

Όσο «ελληνικό» ήταν και το φαινόμενο της τρομοκρατίας στην Ελλάδα. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο…

Διαβασμένα, αλλά όχι ξεχασμένα!

04.jpgΜεταφρασμένο στα ελληνικά έχει κυκλοφορήσει και το πρώτο βιβλίο του Αλμπέρτο Φραντσεσκίνι για την τρομοκρατία: Εμείς οι Τρομοκράτες – Η Ιστορία των Ιδρυτών των Ερυθρών Ταξιαρχιών (Mara, Renato e Io, Storia dei Fondatori delle BR-1988), μετ. Ανδρέας Δενδρινός, εκδ. Ελεύθερη Σκέψις, Αθήνα 1991. Ουσιαστικά πρόκειται για την καταγραφή συζητήσεων μεταξύ του Α.Φ. και των δημοσιογράφων Πιέρ Βιττόριο Μπούφα και Φράνκο Τζιουστολίτζι, όσο ο Α.Φ. βρισκόταν ακόμη φυλακισμένος.

Ο Α.Φ. παρέμεινε στη φυλακή επί 18 χρόνια παρότι δεν είχε βάψει ποτέ τα χέρια του με αίμα. Αντίθετα ο Μ. Μορέττι φυλακίστηκε μόλις για 12 χρόνια ενώ έζησε για άλλα τέσσερα χρόνια σε καθεστώς ημιελευθερίας.

Μακράν το πιο ενδιαφέρον βιβλίο στα ελληνικά σχετικά με τις Ερυθρές Ταξιαρχίες είναι εκείνο του Δημήτρη Δεληολάνη, Το Φαινόμενο της Τρομοκρατίας-Η Άνοδος και η Πτώση των Ερυθρών Ταξιαρχιών, εκδ. Νέα Σύνορα-Α.Α.Λιβάνη, Αθήνα 1992.

03.jpg

Το βιβλίο του Νίκου Κλειτσίκα, Ο Γόρδιος Δεσμός της Τρομοκρατίας και το Ένοπλο Κόμμα, εκδ. Προσκήνιο-Άγγελος Σιδεράτος, Αθήνα 2003, αποτελεί κατά κάποιο τρόπο «λυσάρι» για τις οργανώσεις ένοπλου αγώνα στην Ιταλία. Περιγραφή όλων των οργανώσεων, των προσώπων, των ενεργειών, στατιστικά στοιχεία συλληφθέντων, δικασθέντων, φυλακισθέντων.

Σχετικά με τη χειραγώγηση των διαφόρων οργανώσεων από τις μυστικές υπηρεσίες ενδιαφέρον παρουσιάζει το βιβλίο του Τζανφράνκο Σανγκουινέτι, Περί τις Τρομοκρατίας και του Κράτους, μετ. Κώστας Κουρεμένος, εκδ. Ύψιλον, Αθήνα 1980.

Αντίθετα στο βιβλίο των «Incontrolado»-Ζ.Π. Βουαγιέ, Αντισανγκουινέτι-Περί Τρομοκρατίας και Μυθολογίας, μετ. Ε. Πέππα-Ν. Τσιούρης, επιμ. Χ. Μόρφος, εκδ. Ελεύθερος Τύπος, Αθήνα 1995, ασκείται κριτική τόσο στις απόψεις και στη λογική των Ερυθρών Ταξιαρχιών όσο και σε εκείνες του Τζ. Σανγκουινέτι.


ΥΓ. Την παρουσίαση του βιβλίου του Φραντσεσκίνι την είχα γράψει τον Νοέμβριο του 2005, και είχε δημοσιευτεί στο περιοδικό Hellenic Nexus [τ. 11, Δεκέμβριος 2005 – Ιανουάριος 2006]. Την είχα σχεδόν ξεχάσει. Την ανακάλυψα «κατά λάθος» αναδιοργανώνοντας κάποια παλιά site μου. Πιστεύω ότι παρουσιάζει ένα κάποιο ενδιαφέρον…

Advertisements
Κατηγορίες:Τρομοκρατία
  1. 06/07/2007 στο 09:09

    Μεγάλο ενδιαφέρον, θα έλεγα…

  2. 06/07/2007 στο 13:58

    Κι ακόμα μεγαλύτερο το ενδιαφέρον αν διαβάσει κανείς το βιβλίο, όπου βρίσκει κανείς πληροφορίες για τον [μεγαλο]καθολικό «γκουρού» του Μορέττι, στον οποίον υπέβαλε «αναφορές» σ’ όλη τη διάρκεια της «κράτησης» του Άλντο Μόρο. Για τον «γκουρού» δεν έγινε ποτέ καμία έρευνα…

    Και άλλα πολλά…

  3. 06/07/2007 στο 21:26

    Χωρίς υπερβολή νομίζω ότι αποτελεί το κλειδί για να ξεκλειδώσουμε και την ελληνική περίπτωση του ένοπλου παρά το ότι οι καταδικασθέντες ως μέλη της 17Ν και όσοι τους συμπαραστάθηκαν στις δίκες δεν δείχνουν πρόθυμοι.
    Άλλωστε και στη διάρκεια των 2 δικών όσοι ήξεραν όχι μόνο κράτησαν κλειστό το στόμα τους αλλά δεν έκαναν και το παραμικρό να αποκαλύψουν τις μεθοδεύσεις της αντιτρομοκρατικής.
    Και με την ευκαιρία περαστικός είσαι ή σκέπτεσαι να επιστρέψεις.

  4. 06/07/2007 στο 21:58

    Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για το αν θα μάθουμε ποτέ τα της 17Ν [ειδικά για την πρώτη περίοδο από το ’74-75 ως το ’83]. Αυτοί που ξέρουν δεν θα μιλήσουν ποτέ. Αυτοί που δεν ξέρουν τι να πουν; [Πέρα από κάποιες εξομολογήσεις στην αντιτρομοκρατική μόλις συνελήφθησαν, και τις οποίες τις πήραν μετά πίσω]. Αν και η ελπίδα [και η περιέργεια] πεθαίνει τελευταία…

    Περαστικός είμαι. Κάποια στιγμή ίσως επιστρέψω, αλλά όχι μέσα στο κατακαλόκαιρο. Φορτίζομαι ως φωτοβολταϊκό…

  5. Γατος_χαλαρα_εργαζομενος
    09/07/2007 στο 12:50

    το προφανες δεν ειναι και αληθες … στη χωρα του μακιαβελλι το να διατυπωνει κανεις το ερωτημα «ποιος μας χρησιμοποιησε και τις δυο παραταξεις;» ειναι βλακωδες ερωτημα … θελει να κρυψει οτι ειναι υπαρκτο … κατα τα λοιπα μετα το περας της απαισιας εποχης που διαγουμε θα επανελθουμε το θεμα ειναι ακρως ζωτικο …..

    Α ο Παπαδημουλης του Plus,διατυπωσε την αποψη οτι δεν ανηκουν στην αριστερα της Βιομηχανιας,των φουγαρων και εχει δικιο ανηκουν στην αριστερα του ταμειου … ολα εδω αυτοαποκαλυπτονται
    Μαυριστε τους ,καντε αρνητικη καμπανια εις βαρος τους.

    Αβε και χαιρε εν πληρει δροσω 🙂

  6. 09/07/2007 στο 20:36

    @ Γατος_χαλαρα_εργαζομενος

    Μάλλον ρητορικό ήταν το ερώτημα. Ή περίπου ρητορικό… Αν παιζόντουσαν τόσα παιχνίδια κι αυτοί δεν πήραν τίποτα είδηση, τι να είπει κανείς. Εντάξει. Οι του ένοπλου αγώνα δεν φημίζονταν -όλως περιέργως [;!]- και για την ευφυία τους. Όχι ότι φημίζονται, κιόλας.

    Η σωστή δήλωση του Π»δημούλης Plus+ είναι η εξής [από το ιστολόγιο του Εξαποδώ: Ο Παπαδημούλης, το ΚΚΕ και το εργοστάσιο]:

    «“Έχουμε σοβαρές διαφορές με το ΚΚΕ. Εμείς εκπροσωπούμε την Αριστερά του μέλλοντος που ψάχνει και ψάχνεται, ενώ το ΚΚΕ αντιπροσωπεύει το εργοστάσιο που έχει κλείσει“!!

    !!!!!!!

    Μόρφος_ζεσταινόμενος_και_ηλεκτρονικώς_μπερδεμένος

    [προσπαθώ να οργανώσω τα ανοργάνωτα διαδικτυακά και… υπολογιστικά, κι έχω χάσει τον μπούσουλα…]

  7. 09/07/2007 στο 20:40

    Α! Και ξεχάσαμε και τον «Ιερό Πόλεμο» [τζιχάντ, επί το ισλαμικότερον] που έχει ξεκινήσει το ΠΑΣΟΚ, με μπροστάρη τον Πάγκαλο, κατά του ΚΚΕ.

    «Κοινές επιχειρήσεις», λέει, «ΚΚΕ και ΝΔ».

    Πρέπει να ‘χει πέσει μιζα-πενία στο ΠΑΣΟΚ για να ασχολούνται με κάτι κωλοεκατομμύρια ευρώπουλα που καταλήγουν και σε άλλα κόμματα. Μιζα-πενία… Γρήγορα εκλογές, να ‘χουν να ελπίζουν, γιατί θα πάνε από… μιζα-λιμό…

  8. γατος_και οχι συνασπισμενη κοτα
    10/07/2007 στο 02:02

    Επειδη η μνημη ειναι η εκδικηση ας την ανακαλεσουμε …

    Οι 3 καμπαλερος της “Αρισ_ΤΕΡΑς”

    Η κ.Δαμανακη δεν ειναι πτωχη,αντιθετως θεωρειται και ειναι πλουσια
    Ο κ.Κωνσταντοπουλος δεν ειναι πτωχος,ειναι σε αριστη κατασταση και παρ’ολιγον Προεδρος της Ελληνικης Δημοκρατιας.
    Ο κ.Αλαβανος δεν ειναι πτωχος,αντιθετως κατεχει αρκετα .

    Η κ.Δαμανακη απεσπασε ως υποψηφια δημαρχος Αθηναιων ποσοστο 26% στηριζομενη απο το Πασοκ και τον Plus+.Στα 1980 ηταν μελος του προδρειου της Βουλης,οταν προσηλθαν στον Κ.Καραμανλη να του ανακοινωσουν και τυπικα την εκλογη του ως προεδρου της Δημοκρατιας αναγκαστηκε ο Γερων να την πλησιασει και να την χαιρετισει διοτι η ιδια δεν ειχε την ευγενεια … τωρα ανετως χαιρετα την καθαριστρια της Πρεσβειας αρκει να μην ειναι ρατσιστρια ελληνιδα.Η Μαρια πηγαινε στο κατηχητικο μεχρι τα 17-8 της οταν ζουσε στο Κρητη, μετα εγινε εκφωνητρια.
    O κ.Κωνσταντοπουλος ηταν βασικος νομικος συμβουλος 2 συγκροτηματων του τυπου,πηγαινε και στη Γενοβα και στο Ριο … ειχε την ατυχια ομως να ειναι κακη λογοτεχνης η τεως συζυγος του!! Ως πολιτικο ον αρεσκεται στις αγωγες και ουχι στο δημοσιο διαλογο, ητο εξαιρετος ως κατηγορος αν και κανονικα επρεπε να ειναι Προεδρος.Συμφωνα με δηλωση του το Πασχα ειναι ο εορτασμος της Ανοιξης!!!
    Ο κ.Αλαβανος (αλλως Αλαμπαν_ταλιμπαν) ηταν δοτος ευρωβουλευτης του ΚΚΕ επι ετη πολλα … δεν ξερει να δενει τη γραβατα του .Η οικογενεια του ειναι αστικη,με παραδοση στη πολιτικη, ο ιδιος επελεξε να γινει επαναστατης , εκτοτε αγωνιζεται για τα δικαιωματα των “χαριτωμενων”.Α και να μην το ξεχασω εχω δει στο τουβου τον Αλαμπαν_Ταλιμπαν να κανει το σταυρο του και να φιλαει εικονα εκει στη Τηνο … και μαλιστα στον Επιταφιο.

    Ουδεις απο αυτους τους 3 αρχηγους του PLUS δεν στηριξε-οργανωσε κινηση με βασικο θεμα την ανεργεια,ουδεις προτεινε νεο μοντελλο οικονομικης πολιτικης για την χωρα, ολοι αγαπουσαν τα κονδυλια της ΕΕ,ολοι ζητουσαν λεφτα και αλλα λεφτα απο τον προυπολογισμο για τα παντα και ιδιως για αυξησεις των μη εργαζομενων-ηλιθιων δημοσιων υπαλληλων (εξαιρειται ενα 15%), ουδεις προτεινε κατι ιδιαιτερα επωδυνο για τις Τραπεζες και τα ληστρικα τους επιτοκια οπως πχ καταληψη των dealing rooms και φυσικα της μηχανογραφησης .Το σχεδιο Αυναν τους γοητευσε,αγαπουν ολοι τους μεταναστες αλλα δεν μενουν στη Κυψελη.
    Τις αυξησεις των βουλευτων παντα τις καταγγελουν και φυσικα τις εισπραττουν.Κλαιγονται παντα προ των εκλογων ,παντα μας υπενθυμιζουν τους αγωνες τους για την Δημοκρατια,ξεχνωντας οτι ο καθε αγωνας εχει εννοια οταν δεν συνδεεται με ανταμοιβη αλλιως ειναι μπιζνα με ρισκο και τετοια την θεωρουν με τον τροπο που ενεργουν!!!!

    αυτα τα ολιγα και εμμενω στην πιο σκληρη θεση ,να τους θυμιζουμε ποιοι ειναι και φυσικα αρνητικη καμπανια εις βαρος τους εν ‘οψει εκλογων!
    O PLUS να παει στο MINUS, 2.97 % τοσο τους πρεπει 🙂

  9. 10/07/2007 στο 10:45

    Κακίες…

    Αν ήταν όλοι σαν τον Τι Παπάγος Τι Πλαστήρα[ς] και πέθαναν στην ψάθα ποίο το όφελος για τη γλυκιά και πόρνη πατρ[ρτ]ίδα μας;

    Άσε που διάφοροι τέτοιοι πένητες σαν τον Πλαστήρα είναι και εθνικισταί: «Μαύρο Καβαλάρη» τον έλεγαν οι δικοί του στους Βαλκανικούς Πολέμους, «καρα-πιπέρ» τον έλεγαν οι Τούρκοι στη Μικρασιατική Εκστρατεία και το σύνταγμά του «σεϊτάν ασκέρ» (στρατό του διαβόλου).

    Είμαστε για τέτοια τώρα; Τώρα μόνον ο Α[υ]νάν έχει πέραση [και dinero…]

  10. Γκατος_περιοδευων
    10/07/2007 στο 20:47

    Τα μικρα προσωπικα πραγματα μας δειχνουν ποσο αληθη ειναι τα μεγαλα λογια τους , αν δηλαδη συνανταμε τετοιου ειδους αντιφασεις τοτε καλο ειναι να λαμβανουμε τα μετρα μας.
    Στη περιπτωση μας αυτοι οι 3 εχουν δειξει και αποδειξει με την ιδια τους τη ζωη οτι ο λογος τους ειναι προπετασμα καπνου,πρωταρχικη τους μεριμνα η Πατρις τους. Οπου Πατρις γιαυτους ειναι το Ταμειο, το οποιο ταμειο ..παλια της Μοσχας , των Μεγαλοεπιχειρηματιων, του Τσαουσεσκου και εσχατως της ΕΕ.
    Το επαγγελμα τους ειναι ιδιαιτερο ,ειναι πολιτικοι, ισχυριζονται οτι ειναι κατι αλλο,κατα προτιμηση,υποστηρικτες των δικαιωματων μας και διαμορφωτες-οραματιστες μιας προοδευτικης και προηγμενης κοινωνιας στη πραξη ειναι Υπαλληλοι σιτιζομενοι απο το Δημοσιο σε ειδικη αποστολη διαμορφωσης της κοινης γνωμης. η υπαρξη τους ειναι εξαρτωμενη απο τον κρατικο προυπολογισμο μεσω της ετησιας επιδοτησης και της εκτακτης λογω εκλογων. Δηλαδη αντλουν τους πορους και τους στερουν απο αλλες αναγκαιοτητες και ολα αυτα εν ονοματι της δημοκρατιας ,για να αποφυγουν την εξαρτηση λεει απο το κεφαλαιο… στο μεταξυ ομως βγαινουν στα καναλια του κεφαλαιου …θυμαστε τοτε τον “Αγωνα” τους εναντια στον αυριανισμο ;; ε δεν πανε ποτε στο καναλι του Κουρη , μονο στο Αλτερ πανε 🙂
    Ως οικολογοι δεν χρησιμοποιουν ποτε αφισσες … οσο για τα συνεργεια αφισσοκολησης ειναι ολα επαγγελματικα εδω και χρονια…ισολογισμους και τα τοιαυτα δεν εχουν τα μαγαζια αυτα,συνεπως ειναι ανεξελεγκτοι.

    Αυτα για τα επισημα εσοδα ,αν μετρησει κανεις και τα διαφορα προγραμματα της ΕΕ οπως πχ τα προγραμματα επιμορφωσης τοτε το νουμερο αυξανεται καθετα,τοσα απλα ειναι τα πραγματα.
    Η υπαρξη ενος κομματος απαιτει χρηματα,οικονομικη βαση για να σιτιζεται ο Στρατος Σωτηριας της χωρας και αυτο για τους καθαρους και τιμιους της συνασπισμενης παραμυθιας ειναι το Α και το Ω.

    και τελειωνοντας προς το παρον
    ας δουμε το βιογραφικο του κ. Παπαδημουλη

    “Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου 1955 στην Αθήνα και κατάγεται από την Ηπειρο.
    Σπούδασε στο Βαρβάκειο και την σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Ε.Μ.Π.

    Προέρχεται από το μαζικό φοιτητικό κίνημα της μεταπολίτευσης. Διετέλεσε μέλος του Προεδρείου του Κ.Σ. της ΕΦΕΕ (1976-79), του Ρήγα Φεραίου και στη συνέχεια του ΚΚΕ εσωτερικού και της ΕΑΡ.

    Το 1988 μετείχε στην τετραμελή ομάδα σύνταξης του κοινού πορίσματος ΕΑΡ-ΚΚΕ που οδήγησε στην δημιουργία του Συνασπισμού.

    Είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του Συνασπισμού της Αριστεράς των Κινημάτων και της Οικολογίας.

    Εργάστηκε από το 1980 ως μηχανικός και έχει ειδικευτεί στην ανάπτυξη μορφών ενέργειας φιλικών προς το περιβάλλον, τον επιχειρησιακό σχεδιασμό και την διαχείριση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

    Μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, συμμετέχει στην Ομάδα της Ευρωπαϊκής Ενωτικής Αριστεράς/ Αριστερά των Πρασίνων και Βορείων Χωρών. Είναι τακτικό μέλος στην επιτροπή Περιβάλλοντος, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας των τροφίμων και αναπληρωματικό μέλος στην επιτροπή Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων. Επίσης συμμετέχει ως αναπληρωματικό μέλος στην υποεπιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Γνωρίζει αγγλικά.
    Είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.”
    http://www.papadimoulis.gr/fullarticle.php?id=707

    θαυμαστε σταθεροτητα ,απο τα 21 του στο ΚΣ της εφεε !!! και μεχρι το 79 (στρατο;; τοτε πηγαιναμε 2 χρονια …ητο προστατης;;;),στα 1980 αρχισε να εργαζεται …αλλα παντα πιστος στις αρχες της ανανεωσης μεχρι το ψησιμο του συνασπισμου …εργαζομενος παντα …πολυ περιληπτικο μεχρι εξαφανισης αυτο το βιογραφικο…δεν μας λεει σχεδον τιποτε …ουτε καν ποσα χρονια ευρωβουλευτης διετελεσε κλπ αλλα ενα πραγμα δεν κρυβει,ποιο θα μου πειτε;;; μα οτι ξερει τα ευρωπαικα προγραμματα κατα τα αλλα στηριζει τη σενγκολεν και αρεσκεται να κοινοποιει στα μεσα τις ερωτησεις του στο ευροκοινοτουβλιο οπως κανει και ο Καρατζαφερης!!!
    στο δικτυακο του χωρο φυσικα δεν υπαρχει θεμα ανοικτου διαλογου …ειναι ολα κλειστα δεχεται μονο μειλ 🙂 πως λεμε ανοικτη κοινωνια ;;;
    φιλακια παιδες

    αυτα και καλα μας ευρωπαικα προγραμματα 🙂

    ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ

  11. 11/07/2007 στο 11:09

    Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο σου και πραγματικά διαπραγματεύεται με ιδιαίτερη αξιοπρέπεια και σεβασμό στο παρελθόν τα ιστορικά ζητήματα της εποχής.

  12. 12/07/2007 στο 13:51

    Και μία μικρή προσθήκη σε ένα τόσο πλήρες άρθρο, το βιβλίο της Άννας Λάουρας Μπραγκέτι « Η ΟΜΗΡΙΑ» Εκδόσεις Καπάτου 1998, για μία από τα μέσα αφήγηση της απαγωγής και του τέλους του Άλντο Μόρο.

  13. 12/07/2007 στο 20:22

    @ Γκατος_περιοδευων

    Καλά και άγια όσα λες, αλλά αυτά τα προγράμματα επιμόρφωσης τι ήθελες και τα θυμήθηκες; Στ’ αλήθεια η «εκφωνήτρια» έχει συμμετάσχει σ’ αυτό το τσιμπουσάκι; [Μέσω του υπουργείου Παιδείας, της Βουλής, πού να θυμάμαι, λογιστής δεν είμαι…]

    Με τον κ. Παπαδημούλη είσαι άδικος. Αντί να θαυμάσεις την… ιδεολογική σταθερότητά του και τον υψηλό επαγγελματισμό του, τον μέμφεσαι ως… κλειστή κοινωνία. Κλειστή παρέα είναι…

    @ ο δείμος του πολίτη

    Προσπαθούσα 😀 Ευχαριστώ.

    @ indictos

    Πού την θυμήθηκες την -πολυδιαφημισμένη, τότε, στην Ελλάδα- Μπραγκέτι. Ήταν από τις ελάχιστες φορές που διαβάζοντας ένα απαράδεκτο βιβλίο μου ‘ρχόταν όχι να το πετάξω από το μπαλκόνι, αλλά να βγω και να… πεταχτώ εγώ.

    Πάντως κοινή η πορεία-κατάντια όλων αυτών των ομάδων. Από ένα σημείο και μετά δεν βρίσκουν να στρατολογήσουν παρά μόνον κάτι… νοικοκυρόπαιδα σαν την Μπραγκέτι, τον Γεωργιάδη, ή τον Βασίλη Ξηρό.

  14. Γατος_παρατηρων
    13/07/2007 στο 21:15

    Περι Τρομακρατιας και Κοτομπεικον

    Μετα την μεγαλειωδη παρασταση της «Γιωτοπουλιαδας-Κουφοντιρινταχτας» πληροφορηθηκαμε και για νεα κατορθωματα αλλων εξαιρετων «παιδων»,αναφερομαι στις πλεον θεαματικες ενεργειες τις οποιες απολαυσαμε τηλεοπτικως.Δολοφονια και «απαλλοτριωση» οπλου ..θυμα ενος ειδικος φρουρος, αποπειρα (;) Γκιοργκο Μπουλγκαρακη, «απαλλοτριωση οπλου» φρουρου Κεδικογλου,στρακαστρουκα στο κουτελο της πρεσβειας.Ληστειες κατι καλοπαιδων για την ενισχυση της επαναστασης και διαφορα πολυ επικινδυνα ντου με διαφορους στοχους (υπουργεια-κρεατοπωλεια-ξεμπαρκα οργανα του νομου) και γενικως οπου μας παιρνει βαραμε και εξαφανιζολ.Θα κανω λοιπον τις δικες μου παρατηρησεις για καποια απο τα σοου αυτα.

    Εχω την αισθηση οτι ο μηχανισμος της «τρομοκρατιας» εχει τεθει παλι σε ισχυ,ειμαστε στην αρχικη φαση οπου δηθεν φτιαχνεται το οπλοστασιο,οριζονται οι «στοχοι» και προχωρουμε προς την εκτελεση … παραλληλα αρχιζει και η ιδεολογικη οριοθετηση της «νεας επαναστατικης ομαδας»,κοινως διαφορες τετριμμενες παπαριες ..ολως τυχαιως αποκτουν και την αναγκαια προσβαση στα ΜΜΕ.Η κυριως δραση απο την βασικη ομαδα θα εμφανιστει οσονουπω,οταν δηλαδη θα θεωρηθει απαραιτητη η δραση τους και κριθει οτι η πολιτικη ατζεντα της χωρας οφειλει να …»εξελιχθει».Ειμαστε εδω και τοτε θα κανουμε τα σχολια μας…τα παραπανω αφορουν το βαρυ τεμαχιο της «τρομοκρατιας» ,ενδιαφερον εχουν οι ελαφρες ταξιαρχιες,οι οποιες ειναι και οι πλεον δρωσες αυτη την εποχη.
    * Στο Γκιοργκο μπορει καποιοι να εστειλαν προειδοποιηση ….

    Ελαφρες ταξιαρχιες …περι τα Εξαρχεια και αναλογης αντιληψης ατομα … αρκετα οργισμενοι,με ικανο αριθμο υποψηφιων «αγωνιστων» πασης φυσεως …απο ληστειες μεχρι ντου … μολοτωφ οι οποιες δεν στοχευουν αντικειμενα αλλα τους αντιπαλους (κατα προτιμηση με στολη),πιστολακια με σφαιριδια ,μικρες πρωτογονες μπομπιτσες και οτι ευκολως το ανθρωπινο ακατοικητο μπορει να εφευρει.Ειναι σαφως στοχος διαφορων …ευκολα καθοδηγουμενοι-καθοτι οι πιο επαναστατικες ιδεες ειναι πιο ευκολως αποδεκτες και τελικα πραγματοποιουνται.Οι ομαδες αυτες εχουν σαν στοχο την εναρξη ενος ανοιχτου πολεμου με τους ενστολους και οτι προκυψει,ειναι ακρως πιθανοτατο να εχουμε μια σειρα θυματων απο αυτην την δραση.Πιστευω οτι αυτες οι ομαδες και η δραση τους κατευθυνονται απολυτα,ειχαμε ηδη δει μερικα δειγματα της δουλειας τους και ηδη η ολη κατασταση εκτραχυνεται,προσφατο παραδειγμα στη συναυλια.
    Αν η βασικη ομαδα περι «τρομοκρατιας » τωρα αναπτυσσεται οι ελαφρες ταξιαρχιες περασαν ηδη στη δραση …θα δουν πολλα τα ματια μας για να ξεχασουμε τα ουσιωδη .
    Και μιας και ξερετε την αγαπη μου για τον PLUS ,ιδου η ανακοινωση τους για την δραση των ελαφρων ταξιαρχιων … την αφηνω ασχολιαστη… ειναι τα παιδια απαιχτα μα εντελως απαιχτα …τι περι Κοτζαμανη,τι περι ανωριμων λενε …ειναι ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ!!!

    και απλα υπενθυμιζω τη μια και μοναδικη φραση ,ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ.

    «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

    Το Τμήμα του ΣΥΝ για τα Σώματα Ασφαλείας καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, την άνανδρη και θρασύδειλη επίθεση ανώριμων και ανεύθυνων νεαρών ατόμων, εναντίον δύο νεαρών αστυνομικών που εκτελούσαν διατεταγμένη υπηρεσία κατά τη διάρκεια συναυλίας στο Ελληνικό.

    Θέλουμε να τονίσουμε ότι ο ΣΥΝ καταδικάζει κάθε μορφή βίας απ΄ όπου κι αν προέρχεται. Όταν όμως η άσκηση βίας έχει σαν στόχο την διάπραξη εγκλήματος κατά της ζωής και διαπράττεται από ανθρώπους που κρύβονται πίσω από κουκούλες, πίσω από την ανωνυμία του πλήθους και εκφράζεται με τέτοια σφοδρότητα, τότε μπορούμε να μιλάμε για παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας. Αντίστοιχα φαινόμενα που πληθαίνουν τον τελευταίο καιρό πρέπει να αντιμετωπίζονται με την ανάλογη σοβαρότητα και να καταβάλλεται κάθε προσπάθεια ώστε οι υπεύθυνοι να κάθονται στο σκαμνί του κατηγορημένου για τη διάπραξη των εγκληματικών τους πράξεων. Είχαμε την αίσθηση ότι φαινόμενα «νέων Λαμπράκηδων» από επίδοξους κοτζαμάνηδες είχαν εξαφανιστεί. Σήμερα, η ελληνική κοινωνία και η ελληνική πολιτεία καλούνται άμεσα να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τα καινοφανή φαινόμενα φασισμού. Με μια παρατήρηση: Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από οποιαδήποτε ιδέα και ιδεολογία, κοινωνική και πολιτική αντίληψη.

    Το Τμήμα του ΣΥΝ για τα Σώματα Ασφαλείας »
    το λινκακι …http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=6774

  15. Γατος_ειπαμε γατος
    14/07/2007 στο 20:17

    http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%D4%E6%E1%EC%E9&a=&id=45124756

    μια αθωα ειδηση ;; ναι ξερω μπλα μπλα το δικαιωμα για χωρο λατρειας, ειπαμε αυτα τα ξερω και χοντρικα χοντρικα απο θεση αρχης ουδεν προβλημα … αλλο τσεκαρω, τον χρηματοδοτη , την χωρα καταγωγης του και καλα κρασια

    μα θα μου πει κανεις ο αγγελοπουλος δεν εδωσε τα χρηματα για το Πατριαρχειο στην Πολη; τα εδωσε μπρε σεις αλλα δεν υπαρχει το μονιμο προηγουμενο πουχουν τετοια μαγαζια στις αλλες χωρες της ευρωπης … δεν θυμαστε που τα σαουδαραβα θελαν εκει στο ΕλΒενιζελ Τεμενη και ισλαμικα κεντρα υπο την δικη τους αποκλειστικη εποπτεια … ε παρτε ναχετε την σοφτ εκδοση και σε 5-6 χρονια θαχουμε γεννητουρια … μην ξεχνατε οτι ειναι πολυ ευκολο ο αλλος να μην σε βλεπει σαν συνανθρωπο του αλλα σαν απιστο ..λιγο μαλαξη εγκεφαλικη να υποστει και παρτε τον μαρτυρα φατσα καρτα μπροστα μας

    και ξεχναν και την φιλοαραβικη μας σταση,οπως την εχουν ξεχασει απειρες φορες,και θαμαστε απιστοι … το σκηνικο ηδη ειναι παρων,παρτε θεση στη τελεοραση να το απολαυσουμε

    Ο Ταλιμπαν Αλαμπαν ζητησε σημερα απο Σαμο μερια πληρη πολιτικα και κοινωνικα δικαιωματα για οσους παρανομως εισερχονται στη χωρα, αφου πατησαν το ποδι τους στο ελλαντα,οφειλουμε να τους δεχθουμε κλπ κλπ … λετε να τους διδαξει και τροπους δεσιματος της γραβατας ;; εκει παντως στη παλια Πεντελη που ζει ο λεβεντης ελπιζω να ανοιγει το σπιτι του το χειμωνα να ζεσταινεται το κοκκαλακι τους .

  16. 16/07/2007 στο 03:25

    Εισαστε πειρασμος.
    Αλλα θα περιοριστω σε μια ερωτηση:
    μπορει να εχει σχεση η nsa με την ελληνικη τρομοκρατια?

  17. 16/07/2007 στο 08:34

    @ Γατος_παρατηρων

    Σωστές οι παρατηρήσεις και χρήσιμο και το φλας μπακ.

    Επί της ουσίας. Ο μηχανισμος της “τρομοκρατιας” δεν έπαψε ποτέ να είναι σε ισχύ. Εντάξει, υπήρξε ένα «μούδιασμα» για κάποια περίοδο μετά το 2002. Σήμερα, νομίζω ότι όλος ο «χώρος» βρίσκεται σε μια φάση ψαξίματος και οργάνωσης [;], αν και δεν νομίζω ότι θα εμφανιστεί το «βαρύ τεμάχιο» όπως λες, αλλά μάλλον μια σειρά «ελαφρών ταξιαρχιών», που θα είναι διάσπαρτες και, ως εκ τούτου, «ανεξέλεγκτες». Αλλά εδώ θα είμαστε και θα δούμε την πορεία που θα πάρουν τα πράγματα.

    Έχω την αίσθηση [μπορεί να κάνω και λάθος] ότι ελάχιστες από τις «ελαφρές ταξιαρχίες» έχουν πια σχέση με τα Εξάρχεια. Και δεν αναφέρομαι σε γεωγραφική σχέση [αφού το φαινόμενο αφορά σε όλο το Λεκανοπέδιο (π.χ. ο άγριος ξυλοδαρμός των μπάτσων στη συναυλία) και ίσως και εκτός αυτού], αλλά, κυρίως, σε ιδεολογική. Η hit & run ιδεολογία και πρακτική των «ελαφρών ταξιαρχιών» [γμ τους όρους!] μού φέρνει άλλα στο νου.

    Διότι ας το πάρουμε και λίγο διαφορετικά [και σε πλανητικό επίπεδο]. Είμαστε σίγουροι ότι οι αγγλοαμερικανοί μ’ αυτά που κάνουν στον πλανήτη εδώ και δεκαετίες [και σε κάθε περίπτωση τα τελευταία 20 χρόνια (Ιράκ – Παλαιστίνη – Αφγανιστάν – Τσετσενία – Βοσνία κ.ο.κ.)] δεν αποσκοπούν ακριβώς στη «δημιουργία» ανεξέλεγκτων «πλανητικών ελαφρών ταξιαρχιών»; Γιατί το παράδειγμα του υποτιθέμενου δικτύου της υποτιθέμενης Αλ Κάιντα μάλλον αυτό δείχνει. Απελπισμένοι μηδενιστές ξαμολιούνται στον κόσμο κι όποιον πάρει ο χάρος.

    Ας επιστρέψουμε και στην… εγχώρια αγορά. Μήπως η στάση της κυβέρνησης [του υπουργείου Δημόσιας Τάξης], τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο (ζαρντινιέρες, πορείες, βίντεο, προσαγωγές δικαίων και αδίκων κ.ο.κ.] δείχνει ότι θέλει να [εξ]ωθήσει κόσμο προς την γνωστή κατεύθυνση;

    Υπόθεση εργασίας κάνω. Διότι και στις δύο περιπτώσεις [πλανητική και εγχώρια] δεν χρειάζεται πια να οργανώνεις οτιδήποτε από τα πάνω, να χειραγωγείς ή να κατευθύνεις. «Ξαμολάς» τους απελπισμένους και έληξε. Και το ζητούμενο σήμερα ΕΙΝΑΙ τα τυφλά χτυπήματα… Και όσο πιο «απελπισμένοι» και «ανεξέλεγκτοι» είναι οι… ανεξέλεγκτοι τόσο το καλύτερο… Υποθέσεις εργασίας κάνω, αλλά πολύ φοβάμαι ότι και στην εγχώρια… αγορά τα τυφλά χτυπήματα θα αποτελούν σε λίγο τον κανόνα…

    Εκεί που διαφωνώ μαζί σου είναι στο ότι οι ομάδες αυτές καθοδηγούνται απόλυτα. Λογικό είναι να συμβαίνει κι αυτό. Αλλά η μεγάλη πλειονότητά τους δεν καθοδηγείται από κανέναν. Και η πλειοψηφία των ατόμων αυτών δεν έχει καν ιδεολογικό μπούσουλα, τουλάχιστον όπως τον ξέραμε μέχρι πρόσφατα. Συμφωνώ πάντως μαζί σου ότι η κατάσταση εκτραχύνεται κι ότι έχουν να δουν πολλά τα ματάκια μας. Και, μάλιστα, πολύ το φοβάμαι, πολύ άγρια πράγματα.

    PLUS + φορέβερ!

    @ Γατος_ειπαμε γατος

    Χα! Να’ χουν και κανα εναλλακτικό σχέδιο, στα παραπάνω. Λες;;; [Δεν το αποκλείω, πάντως. Δεν θέλει και πολύ…]

    @ underinformation

    Τεμπτέισιον…

    Για τις σχέσεις του… υπερατλαντικού -και συγκεκριμένου- παράγοντος με τα… εγχώρια φαινόμενα, δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο. Αλλά μια παροιμία που μου ήρθε μόλις στο μυαλό λέει: «λείπει ο Μάρτης απ’ τη Σαρακοστή;» [Ή ο Απρίλης, επίσης…]

  18. Γατος_νυχτερινος
    17/07/2007 στο 02:22

    Θα το εθετα λιγο διαφορετικα το ζητημα των «απελπισμενων», οπως στις αρχες του 74-77 ευρεθησαν τοσοι αριστεροι ετοιμοι για το νεο ΕΑΜ κλπ κλπ αλλο τοσο τα τελευταια χρονια ξεφυτρωνουν και οι «απελπισμενοι», προερχομενοι απο διαφορες φασεις -κυριως ομως προβληματικες οικογενειες, ψιλοχρηστες, χουλιγκανοι ,μαγκακια με αλογοουρα, μεταλλαδες και αλλες συναφεις φυλες- με κυριο στοιχειο ομως την βια-εξουσια-ηγεσια,ολα αυτα φυσικα αναπαραγονται στην κλειστη τους κοινωνια.Απο πλευρας ιδεολογιας αρκουνται στα βασικα και παρακατω, η ουσια ομως ειναι μια βια εξωτερικευομενη προς ολες τις πλευρες και κατα βαση επιθυμουν μονο αυτη,διοτι μονο ετσι θα καλυφθει η αδυναμια να ζησουν κατι δημιουργικο.Αυτο που συντεινει περισσοτερο ειναι και το ανακατωμα που ζει η ιδια η χωρα,διαδοχικες ανατροπες-υποβιβασμοι που οδηγουν σε χαμηλωμα καθε φορα το επιπεδο των μαζοποιημενων πολιτων.Ε λοιπον ολοι αυτοι ειναι οι «απελπισμενοι», οι συνειδητοποιημενοι φυσικα ειναι κατι εντελως διαφορετικο.Απο δαυτους πολλοι θα γινουν μεθαυριο οικογενειαρχες,καποιοι λιγοι πολυ λιγοι θα μεινουν «απελπισμενοι» και θα μεταβληθουν σε μεγαλο βαθμο ωριμοι «ιστρουκτορες» και πιθανα ποινικοι πελατες του συστηματος.
    Σε αυτες λοιπον τις ομαδες, βασιλευει η αρχη της επαναστατικοτητας… τουτεστιν καθε προταση που υπερβαινει την προηγουμενη γινεται δεκτη,οσο πιο ζορικια τοσο πιο ελκυστικη για πραγματοποιηση. Αυτος ειναι ο τροπος σκεψης-δρασης τους, φυσικα σε τετοιες ομαδες ολα ειναι χυμα συνεπως το αυτι του ασφαλιτη-χαφιε ειναι παντα παρον,αρα και ευκολως ελεγχομενες …ελαχιστες ομαδες απο αυτες εχουν καποια στεγανα …διοτι ετσι δουλευει το συστημα.Οσο για το Δημοσιας Ταξεως μαραφετι αυτο χαρακτηριζεται απο δυο στοιχεια την ηλιθιοτητα (βλεπε χαζες δηλωσεις και ενεργειες) και την πονηρια του βλαχου (ασε να δουμε τι θα βγαλω εγω για παρτη μου). Η δραση τους δηλαδη ειναι το ταμειο των μβατσων,μιας και οι μβατσοι ως δημοσιοι υπαλληλοι ξερουν οτι πρεπει να αποκομισουν απο τους προστατευομενους τους ,δηλαδη εμας τους πολιτες.Κανονικη μπιζνα και οχι παιξε γελασε, αντιτρομοκρατικες ειδικα μπονους , σπεσιαλ κονδυλια ,χορταρακι και τοσα αλλα.Και στο τελος με νομοθετικους ορους μεγαλυτερη εξουσια και δυνατοτητα παρεμβασης συνεπως ακομη πιο μεγαλο οικονομικο συμφερον.Αρα εχουν απο πολλες πλευρες επιτευξη του στοχου και για την εξουσια αλλα και για τα οργανα της.
    Ας το δουμε και αλλιως το θεμα ,προχθες μαζευτηκαν στο Συνταγμα για την Παρνηθα,δηλαδη συγκινηθηκαν απο τα καμενα δενδρα αλλα οχι απο την καμενη χωρα!!! Η λεξη ανεργος αγνωστη στη χωρα αυτη , η λεξη πωλητης στο Γερμανο και στα Carrefour δεν τους λεει τιποτε , εκει μαλακες καταναλωτες ,το μονο που ζητουν ειναι αυτο που φτιαχνεται … τις καμενες ζωες των συνανθρωπων τους τις αγνοουν. Ετσι που αυτη η χωρα πορευεται λιγα θαναι τα δεινα που θα μας βρουν, αξιζουμε περισσοτερα … και καλα η «αρχουσα ταξη» το θελει ετσι, εσεις καταναλωτες-ψηφοφοροι ;;
    Εχει πατο κι αλλο πολυ το πραγμα.
    Στη φαση αυτη λοιπον μιλωντας για τους «απελπισμενους» ενα ειναι βεβαιο θα πληθυνουν και αυτοι και οι ακροδεξιοι …ενας Αλαμπαν_Ταλιμπαν θα μας σωσει 🙂

    Αυτα και θα κλεισω με ενα ακομη ποστ …

  19. Γατος_νυχτερινος
    17/07/2007 στο 03:03

    Και επειδη δεν ξεχνω την αγαπη μου τον PLUS ιδου η σημερινη πρωτη σελιδα του ιστοτοπου τους

    » Φεστιβάλ ’07 Νεολαίας Συνασπισμού
    ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ – ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

    afisaΑυτή την εβδομάδα:

    Α’ Αθήνας: 16-17 Ιουλίου, 7.00 μμ (Θησείο / Δίπλα στο Σταθμό)
    16 Ιουλίου
    Συζήτηση:Για την ενότητα της Αριστεράς
    Ομιλητές: Νίκος Βούτσης (Π.Γ. ΣΥΝ), Δημήτρης Τζανακόπουλος (Γραμματέας Κ.Σ. Νεολαίας Συνασπισμού), Όλγα Φέτση (Κόκκινο), Γ.Παπαϊωάννου (ΚΟΕ)
    Workshop: Σεξισμός & ομοφοβία
    Ρεμπέτικο γλέντι με το «Παιδομάζωμα»
    17 Ιουλίου
    Συζήτηση: Μια άλλη Αθήνα είναι εφικτή-Κινήματα πόλης.
    Ομιλητές: Αλέξης Τσίπρας (Δημοτικός Σύμβουλος Αθήνας), Μαρίνα Βήχου (Επιτροπή Κατοίκων, Ανοιχτή Αγορά Κυψέλης), ’κης Μπαδογιάννης (Κίνημα για την παραλία του Ελληνικού).
    Workshop: ’ρνηση στράτευσης
    Συναυλία: Ερασιτεχνικά & μαθητικά συγκροτήματα.

    Αιγάλεω: 17 Ιουλίου, 7.00 μμ (Πλατεία Εσταυρωμένου / Μετρό: Αιγάλεω)
    Συζήτηση: Πυρκαγιές και περιβαλλοντική καταστροφή
    Συναυλία: Μαθητικά συγκροτήματα »

    συμπερασμα εχουν τρια θεματα που τους ενδιαφερουν, «οι χαριτωμενοι» , » η κοπανα απο το στρατο » και «το περιβαλλον»…

    Ας αρχισουμε απο το τελευταιο …στη πλατεια στο αιγαλεω ας ξηλωσουν πρωτα απολα τις πλακες και μετα αν εχουν ορεξη ας μιλησουν_πρωτα πραξεις οικολογικες και μετα φαφαριες.

    Στο δευτερο τωρα ,αγαπανε τους μισθοφορους που τους προτιμα το Νατο για ειδικες αποστολες ή τον εφεδρο;; να το ρωτησω και αλλιως οσοι πηγαμε ,θα παμε ..τι ειμαστε;;; εθνικιστες ή ανευ συνειδησεως;; _αλακες παντως οχι,διοτι δεν ψηφιζουμε PLUS 🙂

    Για το πρωτο ετσι απλα να ρωτησω γιατι εισαστε ρατσιστες και δεν αναγνωριζεται και τα δικαιωματα εμενα του παιδεραστη ; για τους πουρολαγνους καμμια επισημη θεση εχετε;; για τους σαδιστες ;; ετσι απλα ρωτω … και σημειωνω μια αντιφαση αγαπητοι Plusmenoi «ζητατε» την ανατροπη του παροντος κοινωνικου συστηματος Α Λ Λ Α επιθυμειτε για τους «χαριτωμενους» πληρη και ισα δικαιωματα αστικης φυσεως, οπως «γαμο»,κληρονομια,συνταξεις και ολα τα συναφη τελικα μαλλον καλοπερνατε στο καπιταλισμο μιας και εχει και ευρωπαικα προγραμματα 🙂
    Οσο η λεγομενη αριστερα θα ασχολειται με το περιτυλιγμα τοσο οι αλλοι θα επιτιθενται και θα δινουν ψιχουλα εκ περιτροπης των 700 ευρω, σχολεια δημοσια της ξεφτιλας ,νοσοκομεια χαβαλε, πολιτισμο Βας Βας ( ειναι εκει στον Αλτερ που πατε λεβεντες μου … στο Κουροκαναλο, καταγγελιες στο ΕΣΡ το πρωι και μετα το βραδυ εκει για να λετε την φαφαρια σας) ειναι απλα τα πραγματα ,ειστε υπηρετες.

  20. 17/07/2007 στο 13:44

    Καταιγιστικός!

    Στους «απελπισμένους» βάλε κι αυτούς του Γερμανού και του Carrefour, ή αυτούς που ΔΕΝ θέλουν να δουλέψουν στον Γερμανό και στο Carrefour για τρεις κι εξήντα, ή αυτούς που δεν είναι ακόμα «απελπισμένοι»-λούμπεν, αλλά κι εκείνους που κρατιούνται με νύχια και με δόντια [«παραμένοντας» στην οικογενειακή εστία…] για να μην γίνουν λούμπεν. Απ’ όλα έχει ο μπαξές. Και κυρίως νέους -ή και όχι και τόσο νέους- που πια ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ. Όποιοι σπέρνουν ανεργία [και τα συμπαρομαρτούντα] θα θερίσουν «απελπισίες». Και εικάζω ότι γι’ αυτό ακριβώς τα σπέρνουν.

    Plus +

    Τα αυτά… Τριάντα χρόνια πριν ήταν της επαναστατικής μόδας να είσαι ενάντια στην οικογένεια και στον γάμο. Σήμερα είναι της επαναστατικής μόδας να είσαι υπέρ του γάμου και της οικογένειας ολονώνενε με ολονώνενους. Σημεία των καιρών.

    Για τις «διαμαρτυρίες» περί πυρκαγιών [από ιντερνετικής πλευράς] μακράν το καλύτερο κείμενο που έχω διαβάσει το ανέβασα προχθές στο ερημητήριό μου: Oι αγροτικές επαναστάσεις του ίντερνετ.

    Ακολουθεί «άσχετο» ποστάκι περί Κίνας. Τώρα που όλοι έφυγαν για διακοπές οι Γάτοι και οι τυφλοπόντικες της παραϊστορίας χορεύουν στις Θ&Δ…

  21. Γατος_ενθυμουμενος
    17/07/2007 στο 22:16

    Εγγραφε σημερα το καθημερινη,στα σομονικα του φυλλα,περι της αναθεωρησεως του ΑΕΠ απο τον Σεπτεμβρη και με τη βουλα της ΕΕ και σημειωνε το εξης νουμερακι , το 72% του ΑΕΠ του Ελλαδισταν προερχεται απο τις υπηρεσιες …!!! Αντε με το καλο στο 90% ..
    το λινκακι http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_17/07/2007_234545 οπερ σημαινει ντεν παραγουμε, απλα εμπορευομεθα — δημοσιοτεμπελιαζουμε,αρα ενδιαφερομαστε για μια χαμηλου επιπεδου παραγωγη απο οσο πιο φθηνα εργατικα χερια μπορουμε να βρουμε >>> αρα αγκαπαμε Μετανασται>> μη ασφαλιζομενους (ΕΔΩ ακομη και η ερευνα της ΓΣΕΕ κατερριψε το μυθο περι σωτηριας των ταμειων απο τις εισφορες των αλλοδαπων !!! οι υπαλληλοι ομως τουμπεκισταν )>> επομενο λογικο συμπερασμα μεγαλα εμπορικα κεντρα και ισχυρες πολυεθνικες απορροφουν ολο το χρημα με δευτερης ποιοτητας προιοντα και αφηνουν στη χωρα τα ψιχουλα του μισθου των 700 ευρω μιας και ελαχιστα ελληνικα προιοντα υπαρχουν … αλλιως μεγαλοεπιχειρηματιες με ελληνικο διαβατηριο αποκομιζουν υπερκερδη πουλωντας προιοντα χωρις ουτε καν ενα στοιχειωδες σερβις …α ξερετε γιατι δεν μιλατε με την εταιρεια απευθειας και αλλα παρομοια ..ετσι παει το εργο και ετσι πορευομαστε …συνεπως για να δειξουμε την επαναστατικοτητα μας κατεβαζουμε τα συρματα απο τις παραλιες και υπερασπιζομστε τον «ερωτα της κολοτρυπιδας»
    ετσι τον χαρακτηριζε ο συγχωρεμενος ο Ηλιας ο Πετροπουλος, οχι εγω αυτος ειναι αθυροστομος:-)
    Το αλλο 28% που περισσευει στο ΑΕΠ δεν αρκει ομως να εχουμε μια καποια σχετικη ισορροπια και αυτο ειναι σε γνωση των πολιτικων αρα επιλεγουν ολοι τους την σιωπηρη τους υποταγη , η χωρα ειναι υπο την κυριαρχια και εποπτεια των ξενων κεντρων, ειναι αλωμενη απλα δεν εχει τολμησει κανεις να το πει φωναχτα για να ξερουμε ποσα χρονια σκλαβιας θα κανουμε αυτη τη φορα.Αν περιμενετε τον αλεκο , το κυρ Νικο , τη μαρια την εκφωνητρια ,τη χηρα την αλεκα, τον Γκιοργκο το σφαχταρι που ζεμπεκιαζετε και το Κωστακη το μακεδονοβλαχο το συζυγο της Ιατρου να δειτε ασπρη μερα χασατε και χασαμε.Αυτο πουναι ομως η απολυτη ξεφτιλα ειναι ο Ταλιμπαν_Αλαμπαν και η εταιρεια κοινοτικων κονδυλιων τους,λες και μιλα σε ανθρωπους χωρις κριση και μνημη , οι απολυτοι σαλτιμπαγκοι για τα ψιχουλα που τους πετανε.Οι αλλοι ευτυχως δεν κανουν και μαρκετινγκ της αλητειας τους!!!!

    Ποιος ανοιξε το θεμα περιβαλλον πριν αρχισουν οι φωτιες και ολα τα συναφη;;; Μα φυσικα ο Παπαγελλας ,η καθημερινη και ο Σκαι ο τηλεοπτικος … συμπερασμα τα αφεντικα εχουν καλο προγραμματισμο κανει φετος,παει να φτιαξει ενα συγκροτημα τυπου με προδιαγραφες για την επομενη 25 ετια , εδω ειμεθα και θα δουμε που θα παει το εργκο.

    Πολυ γκουσταρω Τσαινα , και ποιος ειχε πρωτομιλησει περι Μεταναστων ;; εν ετει 1988 παρακαλω !!
    ο Economist θυμαμαι ακομη το πρωτοσελιδο …ετσι και εγινε … τοτε που τα αλανια στηνανε τη μπιζνα του Συνασπισμου των Λιγουρηδων της εξουσιας και γινανε πιονι στα μη υπαρχοντα του Χρηστου του Λαμπρακη και υποτακτικοι του Κιτσου,του Μπομπολα και του Σωκρατες και επειτα θελανε να παρουνε και τον εμφυλιο οι κρετινοι.

    αυτα και θελω ενα Plusmeno για ανταλλαγη ιδεων …χο χο χο 🙂

    αυτα και εχουμε κεφια,POWER!!!!
    αβε μας 🙂

  22. 18/07/2007 στο 11:17

    Γατος_ενθυμουμενος, Γάτος κεφάτος, Γάτος αναλύων, Γάτος άψογος, Γάτος με πέταλα!

    Τι να προσθέσω; Ότι το «Καθημερινή» κυκλοφόρησε και το βιβλίο του Αλ Γκορ [my ass], εννιά ευρώπουλα το κομμάτι, σε όλα τα περίπτερα της χώρας. Για τσι ευαίσθητοι περί τα περιβαλλοντικά.

    ΥΓ. Καλή η ανταλλαγή απόψεων, πλην όμως Plusmenoi :mrgreen: δεν πρέπει να συχνάζουν εδώ μέσα. Sorry!

  23. Γατος_αντιγραφομενος
    18/07/2007 στο 16:05

    Ταπαμε εδω στις 14 του μηνου , λιγο παραπανω ..με το λινκακι απο την «ελευθεροτυπια» ε και σημερα το Ανδριανο… φιλος γκιοργκο και τσεπης του … μας αντεγραψε … οπως εκανε και τοτε στα «επικεντρα» παρεα με Λουλη και τα συναφη ειδη … την ειδηση στο ελευθεροτυπια ηθελα να τη σχολιασω απο τοτεσςς 22 Ιουνιου, ε με τα κλειστα παραθυροφυλλα στο μπλογκι πηγε πισω και ηρθε η σειρα της μολις στις 14 του μηνου Ιουλιου.Ο ανδριανο μας διαβασε (ευχαριστουμε, τον οβολο σας πριγκηψ της διανοησης .. χικ ) και σημερα με κατι θεωρητικο πασαλλειμμματα εβγκαλε το μεροκαματο
    ανησυχω παντως μετα ταυτα καθοτι ο αντριου μας αντιγραφει … η ειδηση περι τζαμιου ειναι ελευθεροτυπικη με αναπαραγωγη σε δυο τρια ιστοτοπια ,και μαλιστα κακη αναπαραγωγη.
    Ο αντριου δεν αναφερει φυσικα την πηγη του 🙂 Μπαγασσσσα συνεληφθηςςςς ΑΚΙΝΗΤΟΣΣΣ

    το λινκ πιστοποιησης της αληθειας κατα αντριου χικ χικ

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_18/07/2007_234723

  24. 18/07/2007 στο 20:03

    Δεν νομίζω να σε αντέγραψε ο Ανδριανό, αλλά πάλι τέτοιος ντουνιάς είναι τούτος, ποτέ δεν ξέρεις… Η είδηση για το τζαμί «έπαιζε» χοντρά στα κανάλια εκείνες τις μέρες, την είδα τουλάχιστον σε δύο. Έπαιξε και στις εφημερίδες, να μην μυγιαζόμαστε άνευ μυγός. Είναι και «ειδικός» σε θέματα Κεντρικής Ασίας, υποθέτω ότι θα παρακολουθεί κάπως τα τεκταινόμενα στην ευρύτερη περιοχή, και ξέρει το ρόλο που έπαιζε και παίζει η Σαουδική Αραβία. Και ως σύμβουλος της ρώσικης κυβέρνησης [bye bye Βουλή] όλο και κάτι θα ξέρει για τις σχέσεις Τσετσένων-Σαουδαράβων.

  1. 23/06/2008 στο 21:11
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: