Αρχική > Αφασιαλάνδη > Οι πρεζέμποροι καίνε την Κεφαλλονιά;

Οι πρεζέμποροι καίνε την Κεφαλλονιά;

27/07/2007

Απίστευτες καταγγελίες για τις πρόσφατες πυρκαγιές στην Κεφαλλονιά διατυπώνονται στις σελίδες ενός νέου ιστολογίου, της Βρώμικης Κεφαλλονιάς.

Τι βαρόνοι της ηρωίνης που καίνε τις χασισοκαλλιέργειες για να προωθήσουν το δικό τους προϊόν, τι αστυνομικοί/πυροσβέστες/λιμενικοί που συντάσσονται εν σώματι με το ένα ή το άλλο κύκλωμα, τι πολιτικοί και πολιτικάντηδες που γνωρίζουν και σιωπούν με το αζημίωτο, τι το ένα τι το άλλο…

Αν οι καταγγελίες που γίνονται στο ιστολόγιο περιέχουν έστω και ένα ψήγμα αλήθειας, τότε αποχαιρετήστε την Αλεξάνδρεια. Κι όχι μόνον αυτή. Και όλες τις υπόλοιπες…

ΥΓ. Και μόλις πριν από λίγες ημέρες έλεγα σε κάποιον φίλο ότι η Ελλάδα έχει πια πιάσει πάτο. Δεν υπάρχει παρακάτω. Κι ότι η σήψη στο τέλμα στο οποίο βρίσκεται θα παράξει φαινόμενα που δεν τα έχουμε ματαδεί… Και δεν μπορούμε καν να τα φανταστούμε…

Advertisements
Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη Ετικέτες:
  1. 27/07/2007 στο 08:32

    Τις καταγγελίες του ιστολογίου τις επισήμανε πρώτο το

    http://press-gr.blogspot.com/

    Απαραίτητη διευκρίνηση.

  2. 27/07/2007 στο 09:00

    Η Ελλάδα έχει πιάσει πάτο από καιρό.
    Για να πνιγούμε όμως πρέπει να ανακατέψουμε το βόρβορο που είναι στον πάτο, κι αυτό κάνουμε ασμένως όλοι μας.
    Την καλημέρα μου και καλά κουράγια.

  3. 27/07/2007 στο 09:27

    Μπα! Οι κουράδες έτσι κι αλλιώς θα επιπλεύσουν – όπως πάντα. Ακόμα κι αν πνιγούμε οι υπόλοιποι.

    Την καλημέρα μου επίσης. Κουράγια έχουμε. Ψευδαισθήσεις δεν έχουμε [όσο δεν «ξεχνιόμαστε» τουλάχιστον].

  4. frankiethecat
    27/07/2007 στο 12:35

    Για την ακριβεια λεγαμε για μια μαυρη οπη που σεργιανιζει εκει στο πατο … κατα τα αλλα εχουμε και διαβαζουμε διαφορα παλαια αλλα αρκουντως προκλητικα
    Ο εθνικος διχασμος(η αλλη διασταση) ,δημητρης μιχαλοπουλος _τροχαλια 1997 διακριτικες βομβες …σκεψεων-γεγονοτων
    Ο αιφνιδιασμος 21Απρ 1967,Πλουμιδης Μανουσος , Γορδιος 1997 η οπτικη γωνια ενος αστου δημοσιογραφου
    και ο φιλος του κ. Γιωργου Τσαπανου ….Παναγιωτης-Τακης Γεννηματας το προβλημα της εθνικης στρατηγικης , ελληνικα γραμματα 1996 απο το οπισθοφυλλο αντιγραφω » Η ψυχολογια αυτη,οπως συμπυκνωνεται στο παρακμιακο δογμα «δεν διεκδικουμε τιποτε «,στο βαθος αποτελει την ψυχολογικη υποδοχη της ανεπαισθητα επερχομενης καταστροφης » ,υπηρξε αντιπροεδρος της ευρωπαικης τραπεζας επενδυσεων και προεδρος της Ωμεγα Μπανκ ,ενδιαφερουσα αντιφατικη φιγουρα …

  5. 27/07/2007 στο 22:02

    Μαύρη είναι η οπή ως προς το χρώμα. Στην ουσία της είναι λευκή. Αντί να απορροφά τα πάντα [απορροφά πάντως τους ανθρώπους] απωθεί τα πάντα [ό,τι ενδιαφέρον μπορεί να υπάρξει σ’ αυτόν τον τόπο]. Βόθρος… Περαστικά της [της χώρας]. Το ‘χε πει και ο Σημίτιος ο Εκσυγχρονιστής [άλλα εννοούσε, βέβαια]: «Επιτέλους, αυτή είναι η Ελλάδα». Το λέει και με τον τρόπο του ο Καραμανλίκιος ο Επανιδρυτής… Το είχε πει και με τον τρόπο ο Καραμανλίκιος η Οργή του Θεού…

    Τες πα. Καλά διαβάσματα. Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Δεν παρουσιάζεις και κανένα από το μπλογκάκι σου. Καλορίζικο!

  6. 29/07/2007 στο 16:45

    Θεωρώ το σχετικό κείμενο άκρως δυσφημιστικό και ανερμάτιστο. Κατ’ αρχάς, πως βαφτίζονται «βαρώνοι της ηρωίνης» χασισοκαλλιεργητές; Τι σχέση έχει η ηρωίνη με το χασίς; Δεν παρουσιάζει κανένα στοιχείο, το ίδιο κείμενο ταιριάζει κάλλιστα και σε κάθε περιοχή της Ελλάδας. Πως μπορεί να πιστέψει κανείς ότι αστυνομία, λιμενικό και πυροσβεστική αντιμάχονται μεταξύ τους για την πίτα; Υπερβολές. Εμπόριο υπάρχει και θα γίνεται πάντα, αλλά αυτό το κείμενο δεν μου είπε απολύτως τίποτα, είναι μία κλασική περίπτωση συναισθηματικού εκβιασμού για περιπτώσεις από τις οποίες στηρίζουμε τις φήμες και απαξιώνουν άδικα και συκοφαντικά ολόκληρες κοινωνίες και θεσμούς.

    Απαράδεκτο! Ούτε ο Κουρής δεν τα γράφει αυτά.

  7. 30/07/2007 στο 11:50

    Χε, χε, χε, τα κατσίκια της Κεφαλλονιάς λέτε να τρώνε το χόρτο του θεού και να ‘ναι τόσο νόστιμα; Τότε, εκτός από τους «βαρώνους της ηρωίνης», μπορεί να φταίνε και οι βαρώνοι των φαστφούντ!

    Πέρ’ από την πλάκα, σιγά μη βάζουν φωτιά στις φυτείες οι ανταγωνιστές. Τη φωτιά στην Κεφαλλονιά την έβαλαν οι κτηνοτρόφοι για να ‘χουν βοσκοτόπια. Θλιβερό αλλά συνηθισμένο φανόμενο, δυστυχώς…

  8. Αϊάσανθος Ίων
    31/07/2007 στο 22:02

    Πού είναι, ρε παιδιά, ο πάτος, να αναθαρρήσω κι εγώ λιγάκι; Διότι, αν είχαμε πιάσει πάτο, δεν θα συνεχίζαμε την κατηφόρα, αλλά θ’ αρχίζαμε αναγκαστικά να ανεβαίνουμε. (Ας μην ξεχνάμε, βέβαια, ότι το φαινόμενο δεν είναι μόνο ελληνικό, αλλά παγκόσμιο…)
    Αν και δεν μπορώ, βέβαια, να αποδεχθώ ανεπιφύλακτα τις καταγγελίες της Βρώμικης Κεφαλλονιάς (που όμως δεν μου φαίνονται καθόλου απίθανες), απορώ πώς μπορούν ορισμένοι φίλοι να τις απορρίπτουν έτσι εύκολα, με μια μονοκοντυλιά.

    Και μερικές πρόσθετες πληροφορίες, σχετικά με την προέλευση και την αντιμετώπιση των πυρκαγιών:
    Το προχθεσινό «Παρόν» γράφει: «Η Αστυνομία, όπως πληροφορούμεθα, υποπτεύεται (και ερευνά) οργανωμένη δράση εμπρησμών και από τους αναρχικούς των Εξαρχείων». Το λινκ: http://www.paron.gr/v3/new.php?id=15788&colid=&catid=33&dt=2007-07-29%200:0:0
    Κάποιος φίλος μου από τα Εξάρχεια, μου έλεγε χθες, σχετικά με την απουσία επεισοδίων τον τελευταίο καιρό στην περιοχή, ότι «τώρα έχουμε τα μπάνια του λαού». Μήπως έχουμε τους «εμπρησμούς του λαού»; Ας προσθέσω εδώ, ότι επί της οδού Μεθώνης στα Εξάρχεια, είναι γραμμένο σε έναν τοίχο το εξής σύνθημα: «ΑΛΒΑΝΙΑ ΑΝΑΡΧΟΜΑΝΑ».
    Η προχθεσινή «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» γράφει ότι ο εκλεκτός της Ρηγίλλης Αθ. Κότσιας, υποστράτηγος της Πυροσβεστικής, καθήλωσε την κρίσιμη ώρα της φωτιάς στην Πάρνηθα τα εναέρια μέσα πυρόσβεσης, επειδή… εκτίμησε ότι η κατάσταση είναι υπό έλεγχο. Το λινκ: http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=29.07.2007,id=7646280
    Όπως άκουσα από έναν γνωστό μου, στην αρχή είχε διατυπωθεί ως επίσημη δικαιολογία το ότι δεν ήταν δυνατόν να επιχειρήσουν τα αεροπλάνα λόγω του κινδύνου για βραχυκυκλώματα κ.λπ. απ’ τα καλώδια της ΔΕΗ. Όμως η ΔΕΗ ανακοίνωσε κατόπιν ότι είχε διακόψει το ηλεκτρικό ρεύμα. Εάν αυτό αληθεύει, αποδεικνύεται πέραν πάσης αμφιβολίας ότι στο κόλπο των εμπρησμών είναι με τα μπούνια και ο κρατικός μηχανισμός. Όποιος έχει καλύτερη πληροφόρηση επ’ αυτού, τον παρακαλώ να μας την γνωστοποιήσει.

  9. 01/08/2007 στο 19:42

    @ JustAnotherGoneOff – Vrennus

    Δυσφημιστικό; Δεν ξέρω αν είναι τέτοιο το κείμενο. Πάντως στο συγκεκριμένο μπλογκ μπήκε και συνέντευξη του δημάρχου της περιοχής ο οποίος μιλάει για «εμπρηστές – καλλιεργητές ουσιών». Τα ‘πε, δεν τα ‘πε, τι να σας πω… Μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά βρίσκομαι, πού να ξέρω [γι’ αυτό και το ερωτηματικό στο ποστ].

    Από την άλλη, σε τούτη τη χώρα πεθαίνουν κάποιες εκατοντάδες άτομα το χρόνο από OD, μερικές εκατοντάδες ακόμα θάνατοι αναφέρουν ως αιτία «οξύ πνευμονικό οίδημα», στη μισή Ελλάδα καλλιεργείται φουντίτσα, ο τζίρος των ναρκωτικών κυμαίνεται κάπου μεταξύ 500 δισ. και 1 τρισ. δραχμών [κάντε το… γιούρα], κι ο χορός καλά κρατεί…

    @ Αϊάσανθος Ίων

    Όταν πιάσεις πάτο δεν είναι απαραίτητο να αρχίσεις να ανεβαίνεις. Μπορείς και να μείνεις εκεί. Κατά τη γνώμη μου. Μετά την παρακμή, δεν έχουμε απαραίτητα αντίστροφη πορεία, αλλά σήψη.

    Το φαινόμενο σαφώς και είναι παγκόσμιο, μόνον που στην Ελλάδα υπάρχουν και μερικές ιδιαιτερότητες. Το πέρασμα από μια αγροτική κοινωνία σε μια [μετα]βιομηχανική [όχι σε επίπεδο παραγωγής, βέβαια, αλλά σε επίπεδο ηθών κ.λπ.] έγινε σε μερικές δεκαετίες αντί σε μερικούς αιώνες.

    Και μένα δεν μου φάνηκαν και πολύ σαφείς οι καταγγελίες της «Βρώμικης Κεφαλονιάς», γι’ αυτό το ερωτηματικό, αλλά από την άλλη έτσι εξηγούνται και μερικά πράγματα πολύ καλύτερα από τις παπαριές του «Παρόντος», που τις διάβασα, όπως και από τις παπαριές του Άρη Σπηλιωτόπουλου που σε συνέντευξη του στον «Ελεύθερο Τύπο», έκανε λόγο για «αντάρτες πόλης». Άιντέεεε! Μωραίνει κύριος ον ήθελεν επανεκλεγεί.

    Για τους διάφορους υποστρατήγους τι να είπωμεν; Υπήρξα πριν από πολλά-πολλά χρόνια αυτόπτης μάρτυρας [κατ’ εξακολούθησιν]… επεισοδίου όπου ανχης του στρατού, υπεύθυνος για τον συντονισμό κατάσβεσης, δεν μπορούσε, μέσα στον πανικό του να διαβάσει το χάρτη. Κι αυτό για ώρες… Άσε που κάθε φορά τον έπαιρναν τηλέφωνο, σηκωνόταν όρθιος και χτυπούσε προσοχή. Κι αυτό για μια πυρκαγιά σε ένα νησί. Αν ήταν 100; 200; Πώς να εκτιμήσεις πράγματα και καταστάσεις; Και με τι πληροφορίες; Και από ποιους; Πρέπει να είναι όλοι γάτες…

    Οι απορίες σου [περί ΔΕΗ κ.λπ.] και δικές μου απορίες. Ευχαριστούμε για τα λινκ.

  10. Αϊάσανθος Ίων
    02/08/2007 στο 13:33

    Σχετικά με τον πάτο, εγώ έγραψα γι’ αυτόν με την έννοια της μηχανικής κίνησης και της άνωσης. Ή, για να το πω στην πέτσινη γλώσσα του τοπιού, εννοούσα ότι στον πάτο θα κάνουμε γκελ.
    Και κάτι για την παγκοσμιότητα του φαινομένου. Οι εξηγήσεις (ξύλινες, αυτές) για τον χρόνο του περάσματος από μια αγροτική κοινωνία σε μια [μετα]βιομηχανική, δεν μου λένε και πολλά πράγματα. Το «ομαλότερο» (σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα) πέρασμα μπορεί απλώς να σημαίνει το βαθύτερο ρίζωμα της βαρβαρότητας (διότι περί αυτής πρόκειται) στις δυτικές κοινωνίες. Σε εμάς, βέβαια, οι αντιφάσεις φαίνονται πιο κραυγαλέες, λόγω της απότομης «μετάβασης», αλλά στην πραγματικότητα εμείς, για τον ίδιο λόγο, πιθανόν να είμαστε σε καλύτερη θέση ν’ αντισταθούμε στη βαρβαρότητα.

  11. 03/08/2007 στο 10:55

    Για τη μηχανική του πράγματος έχεις δίκιο – ως προς το επιστημονικόν. Από την άλλη πλευρά, για να κάνει γκελ το τόπι πρέπει να προσκρούσει σε σκληρή επιφάνεια. Αν πέσει σε τέλμα απλά κάνει «πλαφ».

    Ως προς το βαθύτερο ρίζωμα της βαρβαρότητας στις δυτικές κοινωνίες: η πιο βάρβαρη κοινωνία που γνωρίζω είναι η ελληνική. Και αναφέρομαι σε όρους καθημερινότητας. Δεν πρόκειται νομίζω καθόλου για αντιφάσεις. Η βαρβαρότητα του «χωριού» είναι βαθιά ριζωμένη στη σύγχρονη «αστεακή» πραγματικότητα της ελληνικής κοινωνίας. Έξω επιβλήθηκαν [σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα] και κάποιοι κανόνες «σαβουάρ βιβρ»… Εδώ ακόμα είμαστε στο «μιλητό». Με την έννοια όλοι ξέρουμε τους κανόνες κανένας δεν τους εφαρμόζει. Στη βαρβαρότητα των άλλων δεν αντιστέκεσαι με τη δική σου. Νομίζω.

    ΥΓ. Προφανώς στο προηγούμενο σχόλιο με τον όρο «παπαριές» δεν εννοούσα ούτε κατά διάνοια τις δικές σου απόψεις, σχετικά με το ενδιαφέρον ή μη των απόψεων περί «Εξαρχειωτών εμπρηστών». Απόψεις, εξάλλου, που δεν εκφράζεις σαφώς, αλλά με ερωτηματικό: «Μήπως έχουμε τους “εμπρησμούς του λαού”;» Το οποίο σημαίνει ότι δεν τις υιοθετείς – όχι πλήρως τουλάχιστον.

    Αυτές οι παπαριές διακινούνται πιθανότατα από τους γνωστούς ασφαλίτικους μηχανισμούς, και αναπαράγονται από δω κι από κει. Μπορεί οι εξαρχειώτες να ευθύνονται για διάφορα, αλλά για «τυφλά χτυπήματα» και «εμπρησμούς δασών», όχι δα… Αλλά έτσι είναι αυτά. Απαράδεκτες οι εκτιμήσεις [τουλάχιστον] για εμπρηστές-χασισοκαλλιεργητές στην Κεφαλλονιά, αλλά «αποδεκτές» οι απόψεις για Εξαρχειώτες-εμπρηστές. Μόνον που οι 27 που συνελήφθησαν για εκτόξευση μπογιών στην Πάρνηθα και κακοποιήθηκαν βάναυσα την περασμένη Κυριακή [ημέρα των δημοσιευμάτων του Παρόντος και των «απόψεων» Σπηλιωτόπουλου] ήταν… Εξαρχειώτες. Και για τη σύλληψη των αντι-εμπρηστών Εξαρχειωτών υπήρξε τεράστια κινητοποίηση των αρχών. Ενώ εμπρηστής-Εξαρχειώτης δεν υπάρχει ούτε για δείγμα στη χώρα…

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: