Αρχική > Χωρίς κατηγορία > Αλαβάνος – Χρυσοπηγή / Χριστόδουλος – ΚΚΕ σημειώσατε Χ

Αλαβάνος – Χρυσοπηγή / Χριστόδουλος – ΚΚΕ σημειώσατε Χ

12/09/2007


Αλαβάνος και Χριστόδουλος, βίοι τεμνόμενοι, ταυτιζόμενοι, εγωικοί. Βίοι φαινομενικά διάφοροι αλλά τόσο όμοιοι.

Παράγωγα μιας χώρας σε διαρκή κρίση, ο Χριστόδουλος ένα σύμπτωμα της μετάπλασης του εκκλησιαστικού γεγονότος και ο Αλαβάνος το προϊόν των ηττημένων γραφειοκρατών. Διόλου παράξενο το ότι το πρώτο του πτυχίο είναι της Νομικής για το Χριστόδουλο και ας είχε από τα 16-17 του, επιλέξει την Ιεροσύνη. Υπό την καθοδήγηση φυσικά του Καλλίνικου, αρχηγού της Χρυσοπηγής. Μίας «μονής» προτεσταντικού- ηθικιστικού χαρακτήρα, μίας αδελφότητας με ελεγμένα και αυστηρά περιορισμένα μέλη. Από την άλλη ο Αλέξανδρος Αλαβάνος, τέκνον Νικολάου, βουλευτού της Ένωσης Κέντρου . Ηγάπησε την αριστερά, συνάντησε την αγκαλιά της και ενετάχθη στους κόλπους του ΚΚΕ. Στην Αντι-ΕΦΕΕ, την ίδια εποχή που όλη η Δυτική Ευρώπη βράζει, την ώρα του γαλλικού Μάη, όταν συμβαίνει η εισβολή των Σοβιετικών στη Τσεχοσλοβακία, όταν τα Γκούλαγκ είναι πια γνωστά και διαβόητα . Αυτός πού μεγάλωσε σε ένα αστικό περιβάλλον, κάνει την επανάσταση ζωής. Εντάσσεται στους Κεκέδες, για την ανατροπή της δικτατορίας βαυκαλιζόμενος την δικτατορία του προλεταριάτου. Η κριτική ικανότητα για να υπάρξει χρειάζεται και οξύνοια, αλλά όταν το δόλωμα είναι ισχυρό τότε αποστρατεύεται. Κυριαρχεί η δράση χωρίς σκέψη, ανέτως θα μπορούσε νάναι ΕΚΚΕ, ΚΚΕ (ΕΣ), Μαχητής κλπ.

Από την άλλη ο Χριστόδουλος ( γεν. 1939), στα 1961 γίνεται διάκονος και στα 1965 ιερέας στο Παλαιό Φάληρο, έχοντας φυσικά την ελάχιστη δυνατή πείρα ως μοναχός, δηλαδή μην έχοντας καμία ουσιαστική ζύμωση με την πνευματική ζωή, όπως οι πατέρες της Εκκλησίας την ορίζουν… είπαμε αρκεί ένα πτυχίο θεολογικής και η αγαμία για να αρχίσουν τα όνειρα για την εξουσία !! Παράλληλα τελειώνει την θεολογική και συνεχίζει ακάθεκτος, νέο στάδιο δόξης η Αρχιγραμματεία της Ιεράς Συνόδου, δηλαδή είναι 28-29 χρονών και εισέρχεται στα άδυτα, ευρισκόμαστε ήδη στα 1968 . Συγγράφει την Διατριβή του «περί του ζητήματος των Παλαιοημερολογιτών» και συνεχίζει να διαβάζει μέχρι το 1974 ακαταπαύστως οπότε και εκλέγεται Μητροπολίτης Δημητριάδος, καθόλου άσχημα θα έλεγα, ο πνευματικός του πατέρας Καλλίνικος θα εκλεγεί Μητροπολίτης αργότερα, η Χρυσοπηγή συνεχίζει την ισχυροποίηση της .

Ο Αλέξανδρος ( γεν. 1950) την ίδια περίοδο συνεχίζει την επανάσταση, οι παλαιοί του Κόμματος ξέρουν ό,τι οι δοκιμασίες θα δείξουν ποίοι θα είναι οι νέοι ηγέτες, πως να έχουν εμπιστοσύνη σε κάποιους πούναι άμαθοι … οι χουνταίοι θα αναλάβουν το έργο της δοκιμασίας, συλλήψεις – βόλτες στο ΕΑΤ-ΕΣΑ, φαντάρικο δια της βίας, βασανιστήρια θα τους έδειχναν την αλήθεια, αυτή θάταν η νέα ηγεσία αρκεί και ιδεολογικά να μην είχαμε τίποτε διαφωνίες. Μ’ αυτά και με τ’ άλλα τελείωσε το οικονομικό της Νομικής και έγινε η επιλογή, Κ.Σ. της ΚΝΕ. Ναι, αυτή ήταν η αρχή, πράγμα που σημαίνει μηδέν διαφωνίες στη γραμμή του Κόμματος, και φυσικά κομματικός πατριώτης μέχρι αηδίας. Έτσι θα πορευτεί, αποδεχόμενος τα πάντα, μη διαφωνών και προωθούμενος σε αναπληρωματικό μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, βλέπει τα ΚΝΑΤ να αναλαμβάνουν το ρόλο του Μπάτσου ενάντια στα Εξάρχεια, στους αριστεριστές και όποιο άλλο ρόλο ανέθεσε το ΠΓ και φυσικά σιωπά ή και τίποτε άλλο;;

Την ίδια χρονική περίοδο ο Χριστόδουλος αρχίζει να δομεί το image του, έχει διαγνώσει την κατάσταση και ξέρει ό,τι θα έχει ελάχιστους αντιπάλους για την διαδοχή του Σεραφείμ. Οργανώνει την επιθεσή του, θα του χρειαστούν πολλά στηρίγματα . Το πολιτικό σκηνικό επίσης αλλά και μια ισχυρή Χρυσοπηγή. Επιλέγεται ως υποψήφιος από την κλειστή ομάδα της Χρυσοπηγής. Στο Βόλο αποκτά ισχύ και έτσι στην ιεραρχία γίνεται πιο εμφανής η ηγετική θέση του .Οι αντίπαλοι είναι ο Ιερώνυμος και ο Άνθιμος. Αρχίζει να γράφει στο Κυριακάτικο Βήμα ( στην πιο αντιεκκλησιαστική εφημερίδα), παράλληλα αναπτύσσει σχέσεις με το Ίδρυμα Βουδούρη (Ελ. Τύπος). Αρχίζουν οι κόντρες με τον Παπανδρέου, ο Σεραφείμ επιλέγει την τρόικα για την αντιμετώπιση της επίθεσης. Τελικά μια συνάντηση μεταξύ Σεραφείμ – Ανδρέα καθαρίζει το τοπίο, θα πάνε μαζί οι δυό τους και οι άλλοι μείνουν με την απορία. Ο Χριστόδουλος ξέρει πια ό,τι πρέπει να δείξει υπομονή και παράλληλα να αποκτήσει ακόμη πιο ισχυρές πλάτες.

Ο Αλέξανδρος ζει πια σε καθεστώς Παθοκιασμού, η χώρα εισέρχεται στην ΕΟΚ των μονοπωλίων αλλά πρέπει να εξάγει τους αναλογούντες ευρωβουλευτές. Στο ΠΓ ψάχνονται ποιους να στείλουν, η Γερουσία αρχίζει να αναζητά εκφραστές, ο αντιδήμαρχος Χολαργού προτείνει . Ο παλαιός ηγέτης και φίλος του Χαρίλαου συμφωνεί στην ιδέα, εξάλλου ο προτείνων είναι έμπειρος γνώστης και άξιος εμπιστοσύνης. Η πρόταση γίνεται δεκτή, τώρα πια αρχίζει ένας άλλος αγώνας, η εφαρμογή της γραμμής και η γνωριμία με αυτή τη νέα γραφειοκρατία, κάθε μαγαζί έχει και τους δικούς του κώδικες. Αρχίζει το μαρτύριο Πολωνία, ο ιμπεριαλισμός επιτίθεται ο Αλέκος αμύνεται στηρίζοντας τη γραμμή. Η γραμμή φυσικά είναι σουρωτήρι αλλά δεν έχει σημασία … τελειώνουν τα πολεμοφόδια αλλά εκεί στα τείχη για την υπεράσπιση του σοσιαλισμού. Μετά έρχεται η προβοκάτσια του Τσερνομπίλ, ο οικολόγος Αλέξανδρος αναλαμβάνει τον καθαρισμό της καπνοδόχου. Οι Σοβιετικοί απολαμβάνουν την περιποίηση των Αφγανών, ο Αλέξανδρος αμύνεται … αλλά και σκέπτεται υπόγεια … Ο σωτήρας Γκορμπατσόφ ίσως μας δώσει ανάσες, ο Αλέξανδρος ελπίζει όπως και όλη η γενιά του . Πάντα όμως είναι ευρωβουλευτής του ΚΚΕ !!

Ο Χριστόδουλος φυσικά συνεχίζει στον ίδιο τόνο, επιμονή, σταθερότητα και διεύρυνση στηριγμάτων. Η υγεία του Σεραφείμ αρχίζει να παρουσιάζει τα πρώτα προβλήματα, αλλά είναι γερό σκαρί. Η Χρυσοπηγή έχει πια 4 Μητροπολίτες και ισχύ. Αρχίζουν τα σχέδια εξουδετέρωσης των αντιπάλων του Χριστόδουλου. Από εδώ και πέρα μέχρι τα 1996 η πολιτική σκηνή θα παίξει τον κυρίαρχο ρόλο.

Ο Λεωνίδας και ο Χαρίλαος αρχίζουν να μιλάνε, οι εκδότες να συνωμοτούν και ο Ανδρέας δεν είναι καθόλου καλά. Η Δήμητρα υπακούει στο νεύμα, οι νέοι Γραφειοκράτες ελπίζουν . Τα νέα από την Σοβιετία ξυνά, αλλά κάποιοι ελπίζουν στο λαγό που θα βγει από το μανίκι. Η Κοσκωτιάδα αρχίζει, η Μαρία θάναι η αρχηγός του ΣΥΝ, ο Φαράκος γίνεται επιτέλους ΓΓ. Ο ήρωας μας Αλέξανδρος παραμένει ευρωβουλευτής, χαμογελούν τα μούσια του … θα γκρεμίσουν τα Παθοκια, ανοίγει ο δρόμος για την λαϊκή εξουσία. Ο Μητσοτάκης τους διπλώνει σε μία λαδόκολλα, η Αυριανή στηρίζει την Αλλαγή και ο Αλέκος μαζί με την επαγγελματική ομάδα της γενιάς του Πολυτεχνείου βλέπουν φως στο τούνελ. Έτσι φαντάζονταν ό,τι θα γινόταν αλλά οι αντιδεξιοί αριστεροί κάνουν την έκπληξη, γίνονται αυτό πού ήταν, οι Πασοκιάδες γίνονται γροθιά. Άλλη μια αποτυχία, αλλά αυτή είναι τραγική γιατί την ίδια στιγμή η Σοβιετία αποφασίζει την αυτοδιάλυσή της, ο Μπους πατήρ δεσμεύεται για την τήρηση της συμφωνίας. Αλήθεια πότε ο Λεωνίδας δεν έκανε λάθος;; αυτόν βρήκαν για στρατηγικό παίκτη;

Τα πράγματα ζορίζουν, ο Αλέξανδρος αποφασίζει με τον ΣΥΝ και τα κονέ στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έχει χώρο και για μας. Η Μαρία η εκφωνήτρια ετοιμάζεται να πάει Παθοκ και να παραδώσει στον κ. Νίκο. Ο Φαράκος υποδεικνύει Δραγασάκη, η μάχη χάνεται. Εγκατάλειψη του σκάφους . Ο ΣΥΝ θαναι πιά η γαλέρα των πειρατών της ΕΕ. Ο Μπαξές έχει απ’ όλα, τέως Κεκέδες, Εσωτερικάκηδες, Φλου εκσυγχρονιστές, κεντρώα λαμόγια, οικολογικά σκεύη ενισχυόμενα από την ΕΕ και γενικώς θέλουμε κόσμο, λεφτά έχουμε !! Από εκεί και πέρα αυτός ο χυλός παίρνει το σχήμα του, γίνεται και επισήμως χυλός. Αλλά ας δούμε το παράλληλο έργο μας.

Χριστόδουλος στην τελική ευθεία πια, ο Σεραφείμ σε άσχημη κατάσταση, η επιχείρηση εις βάρος του Ιερώνυμου επιτυγχάνει τον στόχο της, ο Άνθιμος είναι αδύναμος. Αποτέλεσμα, η Μαλβίνα στην ενθρόνισή του. Ο Χατζηνικολάου παίρνει την πρώτη συνέντευξη, ο Χριστόδουλος αποκτά φαν κλαμπ. Ο Γιανναράς αντιλαμβάνεται τα τρεχούμενα και μιλά δυνατά και καθαρά, αλλά ποιός τον ακούει ;; Όσοι διαφωνούν απλά θλίβονται, το σώμα της εκκλησίας γιά άλλη μία φορά πληγώνεται. Αναλαμβάνει ρόλο Πολιτικού Εθνεγερτικής προελεύσεως, μάρκετινγκ προδιαγραφές, επικοινωνιολόγοι πάσης φύσεως προβάλλουν το μελλοντικό έργο. Ο Κοντομηνάς γίνεται καλός Χριστιανός κλπ κλπ. Τα σχέδια μεγαλεπήβολα, τα αποτελέσματα τραγικά. Μας προκύπτει μια ΜΚΟ, η «Αλληλεγγύη» και φυσικά η κόντρα με το Πατριαρχείο Κων/λεως, το ζητούμενο η εξουσία- ισχύς. Αποτέλεσμα αναδίπλωση και φθορά. Αρχίζουν οι τριβές με την Χρυσοπηγή.

Ο ΣΥΝ και ο σύντροφος Αλέκος, συναντούν τις πρώτες δυσκολίες, γεύονται μαζί με τους Κεκέδες την γλύκα του 89, ο Ανδρέας τελειώνει την καριέρα του κερδίζοντας τον αποχωρούντα, μετά απο δήλωση Αμερικανού υφυπουργού, είμαστε στα 1993. Μένουν όμως στην Ευρωβουλή, ευτυχώς θα έχουν το απαραίτητο οξυγόνο. Αρχίζει η μακρά πορεία δόμησης του ΣΥΝ, το 96 επανέρχονται αλλά το πείραμα καρκινοβατεί, ο καθηγητής Σημίτης επιτυγχάνει τον «καθαρισμό» της Πασοκιάδας και συντρίβει τα πέριξ αυτού κόμματα, εγκαθίσταται το σύστημα του εκσυγχρονισμού. Ο Αλέκος μας όμως είναι σταθερός, στην Ευρώπη και μαθαίνει τις νέες τεχνικές επιβίωσης, οδηγός του οι συνομήλικοι Ευρωπαίοι. Οι Πράσινοι, οι Ιταλοί και τόσοι άλλοι. Συμπέρασμα θα γυρίσει στην Πατρίδα, ο κ.Νίκος θα παραδώσει και ο Λαφαζάνης θα τρέξει για τη νίκη του. Εξάλλου εμείς είμαστε οι πολλοί. Ο ΣΥΝ πιά αγωνίζεται μαζί με το Παθοκ εναντίον του Χριστόδουλου, οι ταυτότητες είναι η ουσία και όχι μόνο … αλλά εδώ πια το έργο πρέπει να γυρίσει στον άλλο πρωταγωνιστή.

Η εξουδετέρωση Χριστόδουλου, πλησιάζει . Τα μέτωπα πολλά και οι αδυναμίες ακόμη πιο πολλές. Μετά την νίκη των υπογραφών έρχεται η ήττα των αποκαλύψεων. Βασικά άτομα του κύκλου του εντός μίας νυκτός εξαφανίζονται, τα σκάνδαλα και οι υποψίες μαζί με τα ΜΜΕ τον οδηγούν στη σιωπή, κάτι ψελλίζει στον Χατζηνικολάου αλλά τίποτε. Ο αντίπαλος με το όνομα Χριστόδουλος εκμηδενίζεται, οι αποκαλύψεις σταματούν σε αυτόν … καταλαβαίνει ό,τι καλύτερα να μην συνεχίσει και έτσι γλυτώνει προσωπικά, αλλά όχι τη συντριβή. Η Χρυσοπηγή ωσαύτως, ο Καλλίνικος παραιτείται … η νέα εποχή δεν θα αργήσει, όπως τότε με τον Σεραφείμ. Κάποιοι, τρίβουν τα χέρια τους, αυτή τη νίκη την θέλανε πολύ. Αυτή η νίκη είχε προεκτάσεις που θα τις δούμε στο μέλλον.

Ο Χριστόδουλος πια αντιμετωπίζει ενώπιος ενωπίω τη ζωή του, όπως όλοι μας κάποια στιγμή … του εύχομαι καλή απάντηση, μας εύχομαι . Τέλος περί της βιοτής του.

Είμαστε πιά στις εκλογές του 2004, ο Αλέκος βγαίνει βουλευτής για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το συνέδριο του ΣΥΝ τον εκλέγει πρόεδρο, ο Λαφαζάνης τα πήγε μια χαρά ο Παπαγιαννάκης μένει εκτός και των δύο νυμφώνων. Η προσέλκυση στον ΣΥΡΙΖΑ κάθε αριστερού γκρουπούσκουλου γίνεται καθεστώς, μαζί με αυτούς και φιλελεύθεροι αριστεροί, γενικώς ένα χύμα πράγμα για να μπορεί ο καθένας να εξυπηρετεί τις «υποχρεώσεις του». Και Ο ΑΛΕΚΟΣ ΗΓΗΤΩΡ, αστράφτει και βροντά, προστάτης κάθε ορφανού, διακορευτής της Πλαζ του Ελληνικού, συμπαραστάτης στα τραβεστί, αγωνιστής κάθε Πέμπτη στη βόλτα για την Παιδεία, ασπίδα υπέρ των εξαρχείων, οικολόγος μακράς πνοής, ενωτικός αριστερός, ερωτευμένος με το ΔΗΚΚΙ, αγαπάει και το λευκό, μισεί τους Νονούς και τους Νέρωνες, δεν του αρέσει το όνομα Μακεδονία για τα Σκόπια, αλλά όχι μόνο αυτά … είναι και θεολόγος, άπειρες φορές ζητάει από τους άλλους να ζητήσουν συγνώμη, να γονατίσουν, να κλάψουν .

Ιδού ο λόγος του Θεολόγου Αλέκου Αλαβάνου

«Είδαμε για παράδειγμα ο Χριστός πάει στην επί του Όρους ομιλία και λέει, αγαπάτε τους εχθρούς ημών. Και μετά από τρεις μέρες είναι στο Ναό των Ιεροσολύμων και όχι απλώς σηκώνει τον τόνο, όχι λέει «νονός», σηκώνει το μαστίγιο σ’ αυτούς που βεβηλώνουν το Ναό. «

http://www.forthnet.gr/templates/newsPosting.aspx?p=209089

«“Να βγει σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς και, αν έχει την ικανότητα, να κλάψει μπροστά σε όλη την ελληνική κοινωνία. Να ζητήσει τουλάχιστον συγγνώμη και να παραδώσει το κόμμα του στον διάδοχό του” (για Καραμανλή μετά τις πυρκαγιές σε Πελοπόννησο, Εύβοια)»

http://eksapodo.wordpress.com/

Αλήθεια τι σύμπλεγμα τον κατατρέχει; ποιά ενοχή; αυτός που ζητά τον χωρισμό κράτους και εκκλησίας να καταφεύγει στην στρεβλωμένη εκδοχή του Χριστιανισμού;;

Όταν τον φακελώνανε οι Σαϊεντολόγοι δεν έβγαλε άχνα πάντως, «Αξιοσημείωτο, επίσης, είναι ότι σε έγγραφο του 1993 οι Ευρωβουλευτές Εφραιμίδης, Αλαβάνος και Παπαγιαννάκης περιγράφονται ως αντιορθόδοξοι με τους οποίους η οργάνωση μπορεί να συνεργαστεί. Από τότε ο στρατηγικός χώρος της Scientology γνώριζε τους προσανατολισμούς του Προέδρου του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ και του άλλου σημαντικού στελέχους του. » http://unchain.gr/politicians.html

Και ιδού ο Θεολογών Αλαβάνος πως έχει εκφραστεί έναντι Χριστόδουλου

Την παραίτηση του Αρχιεπισκόπου ζήτησε χθες ο πρόεδρος του ΣΥΝ Αλ. Αλαβάνος για κείμενο της Ιεράς Συνόδου που χαρακτηρίζει όσους υποστηρίζουν τον χωρισμό Εκκλησίας – Κράτους «νέους Διοκλητιανούς». Ο Αλ. Αλαβάνος υπέδειξε στον κ. Χριστόδουλο από του βήματος της Βουλής «να ακολουθήσει το παράδειγμα του πρώην Ιεροσολύμων Ειρηναίου», θεωρώντας ότι είναι η καλύτερη υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει στην ίδια την Εκκλησία και όχι μόνο στην Πολιτεία. » http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=16.12.2005

Κοντά στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών & Πάσης Ελλάδος κ. Χριστόδουλο βρέθηκε σήμερα (19/6/2007) ο Πρόεδρος του Συνασπισμού κ. Αλέκος Αλαβάνος, τον οποίου συνόδευε ο Βουλευτής του κόμματος κ. Αθανάσιος Λεβέντης.
Ο κ. Αλαβάνος συνάντησε τον Μακαριώτατο στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και τού μετέφερε τις ευχές των μελών και των φίλων του Συνασπισμού, ευχόμενος ταχεία ανάρρωση. Εξερχόμενος του Νοσοκομείου ο κ. Αλαβάνος δήλωσε: «Επισκεφθήκαμε τον Αρχιεπίσκοπο κ. Χριστόδουλο, τον συναντήσαμε ευδιάθετο και του μεταφέραμε τις ευχές όλων των μελών και των φίλων του Συνασπισμού να αναρρώσει γρήγορα και να αναλάβει πάλι τα καθήκοντά του
. Νομίζω ότι χάρηκε ιδιαίτερα που ήρθαμε…» »

http://www.ecclesia.gr/greek/pronaos/pronaos_199.html

Είπαμε θέλει χωρισμό, αλλά και συνέπεια και σταθερότητα ο Αλέξανδρος, αυτή λοιπόν είναι η κοινή πορεία αυτών των δύο, παράγωγα του αυτού συστήματος, δεν έχει σημασία η επιγραφή, η ζωή μετράει !!!

για τα βιογραφικά στοιχεία βοήθεια μας έδωσαν οι παρακάτω σύνδεσμοι, απορίες, συμπληρώσεις κλπ δεκτά 🙂

http://www.syn.gr/cv/alavanos.htm

http://www.ecclesia.gr/greek/archbishop/default.asp?id=1&what_main=1&what_sub=1〈=gr

Advertisements
Κατηγορίες:Χωρίς κατηγορία Ετικέτες:
  1. 12/09/2007 στο 04:51

    Γατούλη, για να καταλάβουμε κι εμείς:

    Μάλλον -«μάλλον»- δεν σε βλέπω να ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ – ΓΟΥΛΙ.

    Ο μπαγάσας! Βουλωμένα γράμματα διαβάζω, μου φαίνεται…

  2. 12/09/2007 στο 05:01

    Και γ@μ@ την ατυχία μας, ημών των αναποφασίστων bloggers!

    Βγαίνει ο Μανώλης Βαρδής και γράφει ένα εξαιρετικό κείμενο [Γιατί ΔΕΝ ψηφίζω/στηρίζω (ξανά) τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

    Και καπάκι έρχονται οι Σαλατιάρηδες και δηλώνουν ότι είναι αμετακίνητα με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α – ΓΟΥ.ΛΙ..

    Το δεύτερο ποστάκι δεν το διάβασα, αλλά έχω αρχίσει κι αμφιταλαντεύομαι:

    Να πάω για μαλλί ή να μείνω κουρεμένος;;;

  3. 12/09/2007 στο 05:13

    Είναι να μην σε πάρει η μπάλα… με τα υπαρξιακά ερωτήματα:

    Τι επαγγέλετο [σωστό;;; το ελληνικό;;;] ο πατήρ Αλαβάνος;

    Και τι επαγγέλονται [σωστό;;; το ελληνικό;;;] οι αδελφοί Αλαβάνου;

    Άντε τώρα να ψάχνεις γιατί ο Αλιέκος έφυγε από το ΚΚΕ, όπου ήταν καμιά 30ριά χρόνια… Ευρωβουλευτής στα 31 του…

  4. 12/09/2007 στο 10:02

    Τι επαγγέλεται ο αδελφός του Γκαργκάνα; Αυτούνού του τροτσ(ι)κιστή που κατεβαίνει με την ΕΝ.ΑΝΤΙ.Α. εννοώ 😉
    Α, ναι, κι η κόρη της Παπαρήγα δούλευε στον Μπόμπολα 😆

  5. 12/09/2007 στο 11:10

    Ο σύντροφος Γκαργκάνας, αδελφός του αδελφού του, «μου διέφυγε». Δεν ξέρω τι επαγγέλλεται. Αλλά όπως είχε πει και ο Μιχαήλ Μπακούνιν, «οι οπαδοί του κυρίου Μαρξ βρίσκονται με το ένα πόδι στις τράπεζες και με το άλλο στο εργατικό κίνημα».

    Δια την θυγατέρα δεν το εγνώριζα. Απορία: φαίνεται οι εργασιασκές σχέσεις στην Τυποεκδοτική δεν είναι και τόσο χάι δια τους ημετέρους…

  6. 12/09/2007 στο 11:22

    Αναμένω!

  7. frankiethecat
    12/09/2007 στο 15:12

    μπόμπολας χα χα … σωματείο οικοδόμων … κεκέδες … σχέσεις στοργής .. χα χα … έθνος … σοβιετική εγκυκλοπαίδεια … πρώτη (το εφημερίδα)… και να ήταν μόνο αυτά

    σύντροφο Γκαργκάνα εκπαιδευτικός , με ειδικότητα στην επαναστατική γυμναστική … δεν ρωτάει τον αδελφό του, επιλογή Σημίτη , πόσο κόστισε η ένταξη στο ευρώ και το σύμφωνο σταθερότητας , πόσο πληρώναμε τα 25 δις δολλαρια πούχαν φέρει οι ξένοι επενδυτές το μήνα … αυτά τα τοκογλυφικά κεφάλαια … ίσως επειδή ήξερε δεν τόλμησαν να χτυπήσουν την καρδιά του συστήματος , την Τράπεζα Ελλάδος … είπαμε επανάσταση με ειδίκευση το τουμπεκί .Όλα τα στοιχεία τα έδινε η Τράπεζα της ελλάδος επίσημα , αυτοί όμως δεν διάβαζαν , δεν ήξεραν ήθελαν ααπλά να την κανουν μια κόκκινη Τράπεζα , δικιά τους, επαναστάτες πού ονειρεύονται να γινουν τραπεζίτες .

    Ε Ε Ε ΕΡΧΕΤΑΙΙΙΙΙΙΙ

  8. 12/09/2007 στο 19:10

    Πάντως στην (τώρα πια) ανένταχτη Αριστερά ο Αλαβάνος έχει ρεύμα!

    Το διαπιστώσαμε κάνοντας ένα πρόχειρο γκάλοπ στον περίγυρό μας, που στη συντριπτική του πλειοψηφία προέρχεται από χώρους άσχετους και από το ΚΚΕ και από τον Συν.

    Μ-π

    ———————–

    Υ.Γ. και για να σου πω και μια προσωπική εμπειρία, με το δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή είμαι (καλώς ή κακώς) υπέρ της Αποχής, ενώ για τον ΣύΡιζΑ έχω την προκατάληψη που ξεκινά από το γνωστό κλίμα -που βρίσκει την κορύφωσή του με την «Αυγή»:

    Όταν ο Αλαβάνος ήταν ευρωβουλευτής, πριν από 7 περίπου χρόνια (αν δε με γελά η μνήμη μου) είχαμε μεγάλο πρόβλημα με την παραπομπή στην Τουρκία του Omer Asan (με την κατηγορία της διαμελιστικής προπαγάνδας) και της απαγόρευσης του βιβλίου του «Pontos Kulturu» («Ο πολιτισμός του Πόντου»).

    Τότε λοιπόν ο Αλαβάνος έδειξε μεγάλη ευαισθησία, κατέθεσε επερώτηση μαζί με άλλους μη Έλληνες ευρωβουλευτές και κινητοποίησε την κομμουνιστική ομάδα του ευρωκοινοβουλίου.

    Η πίεση που ασκήθηκε και απ’ αυτές τις ενέργειες αλλά και από άλλες πλευρές (παράλληλη δρστηριοποίηση του Ξαρχάκου), συνετέλεσαν στο να απαλλαγεί ο Omer Asan στη δίκη μετά διετή περιπέτεια και να επιτραπεί η κυκλοφορία του βιβλίου του.

  9. frankiethecat
    12/09/2007 στο 21:41

    ελπιζω να διαβάσεις όλο το κείμενο και να αντιληφθείς την εικόνα που περιγράφω , έτσι κι αλλιώς το σχολίασες ενώ ήταν γραμμένο το ένα τρίτο , φυσικά και θα έπρεπε να φωνάξει για τον Τούρκο αλοίμονο αν και για τα τα προφανή αν οφείλουμε … μόνο οι μισθωμένοι φιλότουρκοι δεν θα μιλούσαν … τι κάνουμε όμως με τους μη μισθωμένους είναι το θέμα 🙂

  10. 12/09/2007 στο 22:37

    Απογοήτευση. Περίμενα κάτι καλύτερο…

  11. 13/09/2007 στο 03:06

    @ Πάνος

    Αν σε απογοήτευσε το κείμενο του frankie γιατί δεν γράφεις εσύ ένα καλύτερο;

    Ως υποψήφιος βουλευτής των Πράσινων-Οικολόγων όλο και κάτι καλύτερο θα βρεις να πεις για την καπηλεία [ή μήπως όχι;] των οικολογικών ζητημάτων από τον Αλέξανδρο…

    Αν και να για να πω την πάσα αλήθεια άλλου κόμματος υποψήφιος περίμενα να είσαι…

  12. 13/09/2007 στο 11:08

    Οι Οικολόγοι-Πράσινοι δεν συζητούσαν με τη Φιλελεύθερη Συμμαχία για εκλογική συνεργασία, ή πρόκειται για εγκαθετότητες; 😉

    Χρήστε, δεν γνωρίζω αν «οι οπαδοί του κυρίου Μαρξ βρίσκονται με το ένα πόδι στις τράπεζες και με το άλλο στο εργατικό κίνημα», γνωρίζω όμως ότι η συμπαθής τάξη των τραπεζιτών πήρε τη κουτάλα από τα χέρια της συμπαθούς τάξης των γαιοκτημόνων – αριστοκρατών που ανήκε ο σ. Μπακούνιν κι ο φίλος του, ο σ. Κροπότκιν (η Landed Aristocracy πιο συγκεκριμένα)! 😀

    Γάτε, μήπως κατάγεσαι από τα Δολιανά; 😛

  13. frankiethecat
    13/09/2007 στο 11:29

    Σύντροφε Vrennus, το βιβλίο του Harvey αν υπάρχει για καντο καμμία βόλτα προς τα εδώ … κατά τα λοιπά όχι δεν έχω γυναίκα ψυχίατρο και είμαι πάνω απο αυλάκι, που να λυνόταν να ησυχάζαμε 😉

    τα πρασινοκόλογα μιλάγανε με τον Σύριζα_Γουλι_Μαυρο,με τα φιλελεύθερα ντεν ξέρω …αλλά τι σημασία έχει , έχουν τον ποιητή και ο συριζα_κλπ_κλπ έχει τον Χελάκη , υπήρχε ασυμβατότητα όπως καταλαβαίνεις 🙂

  14. 13/09/2007 στο 12:12

    @ Vrennus

    Δεν ξέρω αν μιλούσαν οι μεν με τους δε, αλλά λογικό δεν είναι οι αξιόπιστοι να συνομιλούν με τους αξιόπιστους; [«Εγκαθετότητα»: πολύ όμορφη λεξούλα].

    Τότε που είπε την περίφημη φράση ο Μπακούνιν [εκεί γύρω στην ίδρυση της Α’ Διεθνούς] κάπως έτσι είχαν τα πράγματα. Το χρήμα έρρεε άφθονο προς τους μαρξιστές για να παρευρίσκονται σε διάφορα ανά την Ευρώπη συνέδρια [έχοντας φυσικά-φυσικά την πλειοψηφία] ενώ οι μπακουνικοί έμεναν -ως άποροι- στην απέξω. Μπακούνιν-Κροπότκιν πάντως αποκληρωμένα παιδιά ήταν. Κάτι που δεν ίσχυε για τους… αλλουνούς σε καμία περίπτωση. Το αντίθετο μάλιστα…

  15. 13/09/2007 στο 12:33

    Γάτε, κάτι αποσπασματάκια από τη Guardian και η παρουσίαση του Monbiot υπέπεσαν στην αντίληψή μου, δεν το ‘χω το βιβλίο. Αν ενδιαφέρεσαι, ένα κλικ στη φωτό σε πάει στην Αμαζόνα απ’ όπου μπορείς να το προμηθευτείς έναντι δείπνου σε συνοικιακή ταβέρνα.

    Χελάκης – Ποιητής, τι απόδοση δίνει; 😀

  16. frankiethecat
    13/09/2007 στο 14:06

    http://www.princeton.edu/~sf/workshops/neoliberalism/classrestore.pdf πρωτη δοση , ισως το βρω και όλο , θα χρειαστεί να περιμένω μια μερα , οποτε καταλαβαινεις οτι κερνας … Χρηστο το βγαλαμε το φαγητο μας 🙂

  17. 13/09/2007 στο 16:47

    Δε με βοηθάτε την άστεγη, αμφιταλαντευόμενη! Δε με βοηθάτε! Αντιθέτως με μπερδεύετε χειρότερα. Γνωρίζουμε ότι πολλοί είναι σαν και μένα. Κι επίσης γνωρίζουμε ότι το λευκό, άκυρο και αποχή, δεν συνιστώνται αφού πάνε στο πλειψηφούν κόμμα με τον εκλογικό νόμο που φρόντισαν να κάνουν και να διατηρήσουν. Κι απ’ την άλλη δε μου πάει η αρνητική ψήφος. Δεν τη γουστάρω, με ρίχνει στα τάρταρα. Είναι η απόλυτη απελπισία. Εγώ δε θέλω να τους τιμωρήσω μόνο, θέλω να τους τη βγω, αντιπαραθέτοντας κάτι καλό. Έχω ανάγκη να πιστεύω ότι υπάρχουν και υγιείς φωνές στην πολιτική. Και πάνω που γέρνω προς τον ΣΥΡΙΖΑ, έρχεται ο Βαλαωρίτης και με κάνει λιώμα, αφού με συγκινεί φοβερά η συμμετοχή του, που είναι ένδειξη του υψηλού ήθους του ανδρός. Άνθρωπος που στα 87 του χρόνια αγωνίζεται για τον πλανήτη και για το περιβάλλον, σε κάνει να λες: Αξίζει γαμώ την τύχη μου! Αξίζει! Πάνω που είχα καταλήξει λοιπόν να γείρω προς τους Οικολόγους, αν και δεν ξέρω τίποτ’ άλλο γι αυτούς και δεν ξέρω τη μαχητικότητα και τη στάση τους στα γενικά θέματα, τα άλλα αυτά τα εκτός περιβάλλοντος, έρχεται ο Κουράκης με το βιβλίο της Βιολογίας της Γ’ Γυμνασίου στο χέρι, μας δείχνει τι γράψανε για τα μεταλλαγμένα και την έμμεση προώθησή τους και κοντεύει να με βρει εγκεφαλικό. Και λέω μπράβο στον επιστήμονα που εντόπισε ένα άλλο μεγάλο σκάνδαλο σε σχολικό βιβλίο που προωθεί πολιτικές μεγάλων πολυεθνικών, εις βάρος της δημόσιας υγείας, πόσο μάλλον της καλιέργειας περιβαλλοντικής συνείδησης στους μαθητές.
    Διαβάζω κι εσάς και πραγματικά και χωρίς πλάκα, δεν ξέρω κατά πού κλίνω. ΣΥΡΙΖΑ ή ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ;

  18. 13/09/2007 στο 18:41

    1. Μια συγγνώμη, για το απόλυτο του προηγούμενου σχολίου: Νόμιζα πως το έχει γράψει ο ΧΜ – και έλαβα το θάρρος, έχοντας καλοσυνηθίσει από κείμενα του παρελθόντος… 🙂

    2. Οι Οικολόγοι – Πράσινοι, επειδή ξέρουν πως δεν κατέχουν οι ίδιοι, κατ’ αποκλειστικότητα, την απόλυτη αλήθεια και επειδή πιστεύουν ότι δεν θα μαγαρίσουν συζητώντας, μιλάνε με όλες τις πολιτικές δυνάμεις (πλην ακροδεξιάς – δεν έχει νόημα). Τους προηγούμενους μήνες συνομίλησαν (χωρίς να συμφωνήσουν, αλλά και χωρίς να πλακωθούνε στα γαμοσταυρίδια) με το ΠΑΣΟΚ, το ΣΥΡΙΖΑ και τη Φιλελεύθερη Συμμαχία! Ενδεχομένως, να επαναληφθεί ο διάλογος, ευκαιρίας δοθείσης – δεδομένου ότι ΟΛΟΙ είμαστε πάνω στην ΙΔΙΑ βάρκα και καλό είναι να ανταλάσσουμε καμιά κουβέντα μεταξύ μας! 🙂

    3. Με την ευκαιρία, σας συστήνω τη «χελώνα», όπου θα βρείτε άφθονο ενημερωτικό υλικό για τους Ο-Π, καθώς και μερικές ενδιαφέρουσες συζητήσεις: http://ecology2007plus.wordpress.com/

  19. 13/09/2007 στο 19:27

    @ ghteytria

    Τι να σας πω αγαπητή μου;! Από παρόμοια… ψηφιακά ερωτήματα ταλανίζομαι και εγώ κάθε φορά πριν από τις εκλογές. Παρόμοια, όχι τα ίδια. Ξέρετε πώς το αντιμετωπίζω; Εφόσον, σύμφωνα και με το πρόσφατο ιστοσημείωμα σ’ αυτό το ιστολόγιο «πόσοι ψηφοφόροι χρειάζονται για ν’ αλλάξουν μια λάμπα; Κανένας, οι ψηφοφόροι δεν μπορούν ν’ αλλάξουν τίποτα», και γι’ αυτό ακριβώς, ψηφίζω συνήθως ό,τι μου κατέβει μέσα στο παραβάν, ανάλογα με τη διάθεση της στιγμής. Και δεν το έχω μετανιώσει. Αφού η ψήφος δεν αλλάζει -ούτως ή άλλως- τίποτα…

    ΣΥΡΙΖΑ ή ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ; Όχι δεν βρίσκομαι σε τόσο τραγική κατάσταση, όπως εσείς 😆

    Ο μετά από σας σχολιαστής είναι υποψήφιος των Π-Ο, κι έχει στήσει και ιστολόγιο, στο οποίο παραπέμπει, και όπου θα βρείτε, άμεσα ή σε παραπομπή, πλήθος υλικού για να αποφασίσετε. Πάντως, αν υποψήφιος στην εκλογική σας περιφέρεια είναι ο Νάνος Βαλαωρίτης μπορείτε να τον ψηφίσετε. Όχι για τίποτα άλλο, αλλά γι’ αυτό που του είχε πει κάποτε η Μελίνα όταν ήταν υπουργός Πολιτισμού. Και το οποίο δεν μπορεί να φιλοξενηθεί σε ένα καθώς πρέπει ιστολόγιο όπως ετούτο.

    Καλή ψήφο. Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα περισσότερο.

    @ Πάνος

    Δεκτή η μισή συγνώμη. Αναμένουμε την άλλη μισή. Κρίμα να φέρεσαι έτσι σε νέους ιστολόγους, που ούτε στο πόδι γράφουν και γράμματα γνωρίζουν και καλοί είναι. Ελπίζω να μην βρίσκεται στην Κίνα.

    Ευχαριστούμε για τα περί διαλόγων που μας έλυσες την απορία. Από τον διάλογο δεν έπαθε ποτέ κανείς τίποτα. Το αν έκανε και κάτι, είναι άλλο θέμα…

    Άντε και βουλευτής! Όπως διαπιστώνεις και από το προηγούμενο σχόλιο, έχετε ρεύμα εδώ μέσα…

  20. 13/09/2007 στο 19:53

    Αποστέλλω και την άλλη μισή συγγνώμη, εδώ στην Περαία ήταν, όχι στην Κίνα! 🙂

  21. 13/09/2007 στο 20:05

    😀

  22. 13/09/2007 στο 20:06

    Και διευκρινίζω, ξανά: νόμιζα πως το κείμενο το έχει γράψει ο ΧΜ που και παλιός είναι και ανθεκτικός στην κριτική!

    Ούτως εχόντως των πραγμάτων σταματάω εδώ – δε χρειάζεται να μιλήσω επί της ουσίας του ποστ, αφού υπάρχει κίνδυνος να καταστρέψω τον ενθουσιασμό ενός νέου ιστολόγου!

  23. 13/09/2007 στο 20:26

    Μπα, δεν είμαι καθόλου ανθεκτικός στην κριτική. Κι αυτό γιατί πείθομαι εύκολα…

    Επί της ουσίας του ποστ μπορούσες να γράψεις τις παρατηρήσεις σου. Για να μαθαίνουν κι οι ενθουσιώδεις νέοι ιστολόγοι ότι ο δρόμος του blogging είναι στρωμένος με τριαντάφυλλα. Που πέρα από την ευωδιά και το χρώμα έχουν κι αγκάθια!

  24. 14/09/2007 στο 00:24

    Ευχαριστώ θερμά για την απάντηση. Το απολύτως σαφές, «ΣΥΡΙΖΑ ή ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ; Όχι δεν βρίσκομαι σε τόσο τραγική κατάσταση, όπως εσείς :)», μ’ έκανε κουρέλι! 😛
    Πληθυντικό χρησιμοποίησα γιατί νόμισα ότι στο ιστολόγιο είσαστε δύο ή περισσότεροι. Έχω μπερδευτεί ή σωστά;
    Καλησπέρα και καλό βόλι! Όλοι θα ζήσουμε… 😉

  25. 14/09/2007 στο 01:12

    Στο ιστολόγιο είμαστε πλέον δύο: ο Γατούλης [frankiethecat] και ο υποφαινόμενος. Ευελπιστούμε να γίνουμε περισσότεροι [εγώ τουλάχιστον].

    Δεν τίθεται -για το άλλο [την ψήφο]- ζήτημα. Το λέω ξεκάθαρα: με το… παίζον [;;; ελληνικούρα] χαμογελάκι. Σιγά την τραγική κατάσταση! Η ψήφος δεν αλλάζει τίποτα!

    Ψηφίστε! Καταμετρήστε! Τελειώσατε! [Σε 3,5-4 χρόνια τα ξαναλέμε!]

    Το καλό βόλι αναφερόταν στο προηγούμενο: Σε 3,5-4 χρόνια τα ξαναλέμε!

    Ποιος ζει και ποιος πεθαίνει μέχρι τότε…

    Άσε που με βάζεις στον πειρασμό να αποφασίσω τι θα ψηφίσω νωρίτερα… Και να το πω και δημοσίως… 😀

  26. 14/09/2007 στο 08:55

    @Ghteytria

    Υπάρχουν και άλλοι που αντιμετωπίζουμε σοβαρότερα διλήμματα:
    ΚΚΕ ή ΑΣΚΕ;

  27. 14/09/2007 στο 10:22

    @ εξαποδω

    Πλάκα κάνεις… έτσι;
    Θα βάλεις στην ίδια ζυγαριά το ΚΚΕ με τον Καργόπουλο;;;; Έλεος… Αυτός από τότε που έφυγε από το πασόκ το μόνο που ζητάει είναι οικονομική ενίσχυση!!! 😛 Αν μιλάς σοβαρά, ρώτα καναν παλιό που ξέρει… Είχα έναν φίλο κάποτε στο ΑΣΚΕ, που λύσσαξε να πάω σε μια συνεστίαση. Πήγα κι έφριξα! Κι ο φίλος μετά από λίγο καιρό, έφυγε τρέχοντας.
    Το δίλημμά σου είναι πολύ εύκολο. Το δικό μου με ζορίζει και δε με βοηθάτε.
    Άσε που σαν όλους τους αναποφάσιστους σκέφτομαι και το ΚΚΕ, αν και δε μου κολλάει ιδιαίτερα, αλλά για τη συνέπειά του.
    Έχω την αίσθηση ότι θα αποφασίσω πάνω από την κάλπη κυριολεκτικά. Το μόνο που ξέρω σίγουρα, είναι το τί έχω απορρίψει.

    Καλημέρα σε όλους!

  28. 14/09/2007 στο 10:41

    Κι εγώ παλιός είμαι!! 🙂

  29. Tuluba
    14/09/2007 στο 12:06

    @ Gyteytria

    «…αλλά για τη συνέπειά του.»

    -…στις προδοσίες του λαού από την εκάστοτε ηγεσία του.
    -…για το όραμα του «υπαρκτού».

    πρέπει να μαθουμε να αλλλάζουμε λάμπες πρώτα .

    καλή τύχη 🙂 Gyteytria

  30. 14/09/2007 στο 12:46

    @ εξαποδω & ghteytria

    Αγαπητοί μου, τα «διλήμματά» σας είναι ψευτοδιλήμματα! Δεν θέλω να προσθέσω ακόμα ένα βαρίδι στις υπαρξιακές αγωνίες σας, πλην όμως έτσι έχουν τα πράγματα.

    Το πραγματικό δίλημμα δεν είναι αν θα επιλέξουμε να ρίξουμε στην κάλπη κάποιο ΠΡΟΤΥΠΩΜΕΝΟ ήδη ψηφοδέλτιο, αλλά η επιλογή ανάμεσα σε κάποιο ΠΡΟΤΥΠΩΜΕΝΟ και σε κάποιο ΤΥΠΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ!

    Τι να ψηφίσω; Το ψηφοδέλτιο επικρατείας «ΑΙΔΩΣ ΑΙΔΟΙΟΙ»! [λεπτομέρειες στις δύο φωτογραφίες (κάντε κλικ) πάνω δεξιά] ή το ΚΚΕ;

    Κι αν πάω στο εκλογικό τμήμα έχοντας πάνω μου το τυπωμένο ήδη ψηφοδέλτιο επικρατείας δεν θα ασκήσω ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ επιρροή πάνω μου [κάτι που άλλωστε απαγορεύεται κι από τη νομοθεσία];

    Αυτά είναι διλήμματα…

    @ εξαποδω

    Κάποιος προχτές σε «κατηγόρησε» ότι κατέβαζες [εντύπως] γραμμή «ΚΚΕ ή Παπαθεμελής», ξεχνώντας τον ΣΥΡΙΖΑ…

    Προφανώς, μπλεγμένος σε ψευτοδιλήμματα τύπου «ΚΚΕ ή Καργόπουλο» δεν ήσουν αρκετά διαφωτιστικός… 😆

    @ tuluba

    Για μας τους αναρχικούς, τα πράγματα είναι απλά:

    Δεν πάμε στα εκλογικά τμήματα για να αλλάξουμε λάμπες! Αυτό το έργο το διεκπεραιώνει με τον «καλύτερο δυνατό» τρόπο το ίδιο το κράτος!

    Πάμε στα εκλογικά τμήματα για να ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ! Και να ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ!

    Το τι θα ψηφίσουμε εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

    Όταν για παράδειγμα οι αναρχοπατέρες των Εξαρχείων ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ, εμείς ψηφίζουμε ΚΚΕ!

    [Σύμφωνα με αποκλειστικές και έγκυρες πληροφορίες της στήλης (διασταυρωμένες από δύο πηγές) γνωστός αναρχοπατέρας κάλεσε σε μάζωξη τους υπόλοιπους αναρχοπατέρες για να «γνωρίσουν» υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ (γνωστό και μη εξαιρετέο γραφιά μεγάλης εφημερίδας), και φυσικά, μετά τη μάζωξη, η γραμμή καταλαβαίνεις ποια ήταν…]

    Τώρα θα μου πεις «ΚΚΕ ρε Αντίχριστε;!» Γιατί, αγαπητέ, τα άλλα κόμματα δεν έχουν αμαρτίες; Απολογητές του γκουλάγκ οι ΚΚέδες; Οι αλλοινοί, δηλαδή, οι δημιουργοί του ελληνικού γκουλάγκ [και του παππού του ΓΑΠ συμπεριλαμβανομένου] τι ήταν;

    Και πάει λέγοντας…

    Το πραγματικό -ταλανιστικό [όπα της το ελληνικόν!]- δίλημμα το περιέγραψα ανωτέρω.

    Εσύ, δηλαδή, δεν είσαι διλημματίας;

  31. Tuluba
    14/09/2007 στο 13:09

    @ Χρήστο Μόρφο

    καλημέρα 🙂 χρήστο. Επιτρέπεις τον ενικό (?), σε παρακαλουθώ πολλά χρόνια , με τη καλή έννοια.

    δηλωμένος διλημματίας και εγώ.
    Αλλά δεν μου πάνε οι ΚΚΕδες , λόγο τις ιστορίας τους , νεότερης και μη.

    Το ίδιο βέβαια θα πώ για τις οικογένεις ΝΔ – «δεξιά» (το ξαναζέστανε τώρα ο ΓΑΠ για τη συσπείρωση),παθοκ,συνασπισμό και τηλεασταρμά ΛΑΟΣ.

    Τις τελειυταίας στιγμής και εγώ αλλά σε κάτι ποιό «άχρωμο» , θα έλεγα.

    Οι «λάμπες» πάνε στο ανέκδοτο , οτι τίποτα δε μπορούν να αλλάξουν οι ψηφοφόροι. Και απολύτως κανενός είδους μομφή προς τους συνομιλητές μας.

    με τιμή,

    Tuluba

    να’στε καλά 🙂

  32. 14/09/2007 στο 13:11

    @ [διλημματία] ghteytria

    Δυο παλιότερα κειμενάκια μου για να σε… μπερδέψουν περισσότερο:

    Οικοφασισμός – Μαθήματα από την Γερμανική Εμπειρία. Λίγο σκρολάρισμα στη σελίδα, υπάρχουν κι άλλα εκεί.

    Το “πρασίνισμα” του πλανήτη: υπερεθνική ελίτ και οικολογία

    Και με το συμπάθιο, ε; 😆

  33. 14/09/2007 στο 13:21

    @ Tuluba

    Μπονζούρ αγαπητέ! Φυσικά και επιτρέπεται ο ενικός! Εγώ τον χρησιμοποιώ σε… βάρος σου εδώ και καιρό.

    Κι εμένα δεν μου πάνε οι ΚΚΕδες, εξ ου και… διλημματίας. Αλλά κι όλοι οι υπόλοιποι είναι για τα μπάζα. Και δεν αναφέρομαι στα… υποψήφια κ»υ»νοβουλευτικά κόμματα. Και τα υπόλοιπα είναι παρ’ το ένα και χτύπα το άλλο. Για διάφορους λόγους.

    Το κατάλαβα ότι οι «λάμπες» πήγαιναν στο ανέκδοτο [;]. Γι’ αυτό έγραψα ότι επαφιέμεθα, ημείς οι αναρχισταί, στο κράτος για την αλλαγή τους.

    Να’ σαι επίσης καλά [και να ψηφίσεις και καλά, ε;] 😀

  34. frankiethecat
    14/09/2007 στο 16:53

    Δεν το πιστεύω αποκλείεται , είναι δυνατον ;;; λες στο κρυφο προϋπολογισμο των Συριζα να υπάρχει κονδύλι «Πλατείας» και στον κρυφο ταμειο των αναρχοπατερων κονδυλι στηριξης «Καραφλου μετα κοτσίδας-ΔΟΛιου γραφιά» ;; έλα σοβαρέψου τετοια δεν γινονται . Δεν μας λες σταυρωμένο το δίνουν το ψηφοδέλτιο ή τους βάζουν στο παραβάν να ψάχνουν τ’ονομα ;;

  35. 14/09/2007 στο 19:28

    Ώστε συζητάνε ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, και ΠΡΑΣΙΝΟΙ;

    Τι κοινό έχουν; (ο αφελής…)

    Έτσι όπως καταντήσανε κι’ οι τρείς, μάλλον τον εθνομηδενισμό. Μακάρι να ήταν απλά η διαχείριση της εξουσίας.

  36. 14/09/2007 στο 19:29

    Και οι φιλελεύθεροι ΦΙΣ;

    ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΗΚΑ!

  37. 14/09/2007 στο 20:02

    Όχι, τώρα πια δεν συζητάνε. «Το» συζητούσαν. Τώρα έχουν «προγραμματικές διαφωνίες» λόγω εκλογών. Μετά, βλέπουμε.

    «Εθνομηδενισμός»! Τσ! Τσ! Τσ! Καυστικός όπως πάντα. «Νέα Ιστορία» το λένε. Κατά το Νέα Οθωμανική Αυτοκρατορία.

  38. 14/09/2007 στο 20:42

    @Χ. Μόρφος
    Για την ακρίβεια η «γραμμή» ήταν τα «οτιδήποτε εκτός από Δικομματισμό-ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΟΣ», οπότε περιέχονται ΚΚΕ-Παπαθεμελής εντός «γραμμής» (ανάλογα τα ιδεολογικά γούστα εκάστου αναποφάσιστου). Τα υπόλοιπα είναι διαδόσεις …»σκοτεινών κέντρων» 🙂
    Αύριο στο ιστολόγιο, αν προλάβω, θα διατυπώσω μια πλουραλιστική πρόταση…

  39. 14/09/2007 στο 21:52

    Η «γραμμή» ήταν σαφής. Απλά κάποιο «σκοτεινό κέντρο» ήθελε και τον ΣΥΡΙΖΑ μέσα 🙂

    Περί ορέξεως που λένε…

    Αναμένουμε, την πλουραλιστική.

  40. 15/09/2007 στο 01:40

    @ Χ. Μόρφος

    Ευχαριστώ πολύ για τα κείμενα. Ανάλογα έχω διαβάσει κι εγώ, γι αυτό και είμαι επιφυλακτική… Νομίζω πως θα συμφωνήσω μαζί σου.
    Άλήθεια είναι ότι αυτή τη φορά είναι τόσο κρύα η καρδιά… και δεν προβλέπεται να θερμανθεί. Έτσι κι αλλιώς, αφού κάτι πρέπει να ψηφίσουμε, θα το κάνω ποιητικά… 😉

    Καλή κάλπη παιδιά κι ευχαριστώ για τη συμπαράσταση…

  41. 15/09/2007 στο 01:53

    @ ghteytria

    Πάντως το καλύτερο το έγραψε σήμερα «Ο Καιρός» στην Ελευθεροτυπία:

    «Είσαι αναποφάσιστος; Και ναι και όχι!»

  42. 15/09/2007 στο 02:34

    ΕΓΩ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΕΚΜΑΥΛΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ

    ΤΟ ΑΙΔΩΣ ΑΔΟΙΟΙ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΥΠΩΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
    ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ

    ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΥΡΙΖΑ.

    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΑ ΕΓΚΖΙΤ ΠΟΛΛΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΟΙ

    ΠΑΜΕ ΝΑ ΟΡΓΡΑΝΩΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ;-)

    ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΩΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΚΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ

    ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΦΑΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ …

    (ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΦΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ, ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΣ;-)

    ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

  43. 15/09/2007 στο 09:27

    Ποιος ποιητής προσπάθησε να σε εκμαυλίσει καλή μου;

    Συμφωνούμε τουλάχιστον όσον αφορά το μότο του Καιρού: «Αναποφάσιστος; Και ναι και όχι.»

    Εγώ μάλλον πάω για τον άλλο πόλο της αριστεράς. Τα έχουμε πει και παραπάνω και αλλαχού.

    Για την καμπάνια των exit polls είμεθα ενήμεροι [υπάρχουν και κάποιες λεπτομερείς οδηγίες στα σχόλια του ποστ: https://theamapati.wordpress.com/2007/09/14/140907/ ]

    Διαφωνώ κάθετα με το πρώτο κόμμα: ΟΑΚΚΕ και αυτοδύναμη! Αλλά τα exit polls θα δείξουν 😆

  44. 15/09/2007 στο 12:04

    Να το πω;

    Ας το πάρει το ποτάμι!

    Ο γνωστός αναρχοπατέρας του σχολίου 30 παραπάνω είναι ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ υποψήφιος βουλευτής ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ! Και υποστηρίζει τον γνωστό γραφιά του ΑΛΛΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ!

    Αυτό ήταν που με… γοήτευε πάντα στο Ελλαδιστάν: η… σταθερότητα ιδεών και στάσεων ζωής.

    Αυτό, δηλαδή, που ονομάζεται «καιροσκοπισμός» ή «οπορτουνισμός» ή στην καθομιλουμένη «ΟΦΑ» [Όπου φυσάει ο άνεμος] ή, ακόμα καλύτερα, ‘Ό,τι πιούμε, ό,τι φάμε κι ό,τι αρπάξει ο κ@λος μας».

    Και δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από αυτή την… κινητικότητα απόψεων και στάσεων ζωής γιατί μόλις σταματήσουμε θα σωριαστούμε στο έδαφος, όπως οι ναυτικοί μετά από λίαν τρικυμιώδες ταξίδι μόλις πατήσουν το πόδι τους στη στεριά.

    Καλή ψήφο αδέλφια!

    Ή, μάλλον, καλό πάτο αδέλφια!

    Ή, μάλλον, γιατί στον πάτο έχουμε φτάσει προ πολλού:

    ΚΑΛΗ ΣΗΨΗ, αδέλφια.

    Και σ’ αυτό το «ταξίδι» θα ‘μαστε όλοι μαζί!

  45. 15/09/2007 στο 20:10

    Ο γνωστός αναρχοπατέρας του σχολίου 30 παραπάνω είναι ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ υποψήφιος βουλευτής ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ! Και υποστηρίζει τον γνωστό γραφιά του ΑΛΛΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ!

    Ονόματα παίζουν;

  46. frankiethecat
    15/09/2007 στο 20:22

    μμμ χα χα όχι μόνο Ψάλτες τα κάνουν αυτα …τώρα τι είδους ψάλτης είναι, αν το παλαίψεις θα το ταιριάξες 🙂

    Αλλά προφανώς η αισχρότης του Συριζα είναι ικανή όλα να τα χωνέψει. Αλήθεια δεν είναι ορατό αν κάποιος είναι χρήστης … και μη με ρωτήσει κανείς αν είδα κανέναν, τον είδα … αλλά ξέχασα είναι trendy η φάση, μόνο πού αφήνει νεκρούς και άδειες ψυχές. Τίποτε δεν είναι τυχαίο, να κοιτάτε τα πρόσωπα όσων εμφανίζονται .. μιλάνε. Ο Ηγήτωρ βλέπει δίπλα του ;; γύρω του;;

  47. 16/09/2007 στο 00:02

    @ JustAnotherGoneOff

    Τα μισά τα είπε ο Γατούλης στην πρώτη παράγραφο.

    Επειδή, ως γραφιάς, και δη άνεργος, δεν είμαι ούτε υπήρξα μέλος κάποιας συνδικαλιστικής δημοσιογραφικής κ.λπ. κ.λπ. κλίκας, και, επειδή, υποθέτω, ότι δεν καλύπτομαι από το δημοσιογραφικό απόρρητο, και επειδή επιβεβαίωσα την πληροφορία ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΤΗ ΠΗΓΗ σήμερα, [να πάω για Πούλιτζερ; 🙂 ] να πω μόνον τούτο [που έλεγε και ο πατήρ του ΓΑΠ]:

    Ο ένας είναι υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ και ο άλλος των ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ. Ή αντίστροφα. 😆

    Παίζει και ο παράγων χρήμα, στη μέση, πέραν της φιλίας…

    No names, please!

  48. frankiethecat
    16/09/2007 στο 00:41

    Ψηφο_φάγος, και τη στιγμή ακριβώς που έγραφα το ψηφοφάγος έπασαν δυο βιβλία απο τη βιβλιοθήκη .. έτσι, ξαφνικά και έκαναν μπάμ … ο Γιούνγκ θα μίλαγε τώρα για συγχρονικότητα.

  49. 16/09/2007 στο 00:56

    Χμμ, μάλιστα! Ευχαριστώ για την διευκρίνηση.

  50. frankiethecat
    17/09/2007 στο 13:42

    αγαπητε JustΑnotherGoneOff … o υποψήφιος δεν είναι πια υποψήφιος, εκλέχθηκε … μαζί με τον σωτήρα της ΑΕΚ .. show must goes on 🙂
    η Λένα μας οχι 😦

  51. 17/09/2007 στο 16:03

    Να σκάσω μου ‘ρχεται ρε γατούλη. Να μη βγει η Λένα [sorry Liana!] μας; Η δική μας Λένα! [sorry Liana!]

  52. frankiethecat
    17/09/2007 στο 16:15

    o Χελάκης παρ’ολίγον … αλλά Φώτω Κουβέλη Πρώτο … Παπαγιαννάκειο εισήλθε, θα μαθαίνουμε και την διαφοροποίηση στη γραμμή

  53. 17/09/2007 στο 23:30

    Χελάκης, πειρατικό, euro, σιντάκια, σημαιάκια αλλά ο πρόεδρος ζητά την επέμβαση του εισαγγελέα γιατί ο καραμαλέγκος ζητούσε να κουνάνε οι οπαδοί το σεντόνι του champions league μόνο ελληνικές σημαίες σε συγκεντρώσεις ΝουΔου.

    Διαφοροποίηση γραμμής; Ποιας γραμμής;

    Ακολουθεί πολιτική διαφήμιση:

    Καταστατικό ΣΥΝ [το κρυφό του ’96]:

    1. Δεν αμφισβητούμε το κόμμα [ένα είναι το κόμμα].

    2. Δεν αμφισβητούμε τον αρχηγό.

    3. Είμαστε ελεύθεροι να λέμε ό,τι θέλουμε.

    THE END

  54. frankiethecat
    18/09/2007 στο 00:52

    Φάση μεταξύ Χελάκη – Καμμένου

    _ Χελάκης : θέλουμε το χωρισμό εκκλησίας-κράτους.
    _Καμμένος : Παιδιά κ.Χελάκη έχετε ;
    _ Χελάκης : δύο παιδιά έχω
    _Καμμένος : τα έχετε βαπτίσει;
    _ Χελάκης : φυσικά ναί, αλλά τα έχω αφήσει να αποφασίσουν μετά μόνα τους, δεν υπάρχει λόγος να κάνουν θρησκευτικά στο σχολείο.

    είπατε τίτοπα ;; δεν ειναι φοβερός ο Χελάκης;;; την επόμενη φορά θα βγει δήμαρχος στη Καλλιθέα, στηριζόμενος στα γαλανολευκα σωβρακα και φανέλλες … αυτά των εθνικιστων … :=)

  55. 18/09/2007 στο 11:50

    Χαριτωμενιές!

    Και την ώρα που ο όποιος Χελάκης βαφτίζει τα παιδιά του στην εκκλησία με παπά και κολυμπήθρα, ταυτόχρονα ζητάει τον χωρισμό κράτους-εκκλησίας και, πάλι ταυτόχρονα, μιλάει για συντηρητική ή προοδευτική στροφή της κοινωνίας. Ανάλογα με τα κέφια της στιγμής. Όπου φυσάει, δηλαδή, ο άνεμος. Που δεν φυσάει ποτέ προς κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Εγκεφαλικός ανεμοστρόβιλος.

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: