Αρχική > Blogroll, Αφασιαλάνδη, Μακεδονικό, Πολιτική > Νέα Δημοκρατία της Μακεδονίας

Νέα Δημοκρατία της Μακεδονίας

21/02/2008

Το όνομα του κόμματός [μας] είναι η ψυχή μας…

 

Advertisements
  1. 21/02/2008 στο 03:16

    Ντόρα, Κωστάκης, Ψωμιάδης, Άνθιμος, Καρατζαφέρης, και λοιπές Νεο-Δημοκρατικές δυνάμεις… [Γιωργακο-Βενιζελο-Τσίπρας κ.ο.κ.]

  2. 21/02/2008 στο 03:17

    Πούλα! Πούλα!

  3. 21/02/2008 στο 03:18

    Τώρα μας θάβουνε βαθιά και βρέχει… Που λέει κι ο ποιητής…

  4. 21/02/2008 στο 04:50

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
    ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.
    Μεγαλειώδεις διαδηλώσεις Ελλήνων της ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ με συμμετοχή 40.000 διαδηλωτών για τη Μακεδονία μας…
    αποσιωπήθηκαν από ΟΛΑ τα ΕΛΛΑΔΙΚΑ ΜΜΕ! ΓΙΑΤΙ;;; Για να ΜΗΝ βάλουν ιδέες και στους Έλληνες και πάρουνε τους δρόμους!

    ΕΠΙΘΕΣΗ Σκοπιανών σε συνεργείο του MEGA CHANNEL, ξυλοδαρμός δημοσιογράφων και λιθοβολισμός της Ελληνικής Πρεσβείας 19/2/08 με την άφιξη Νίμιτς στην Αθήνα!

    Αφασία του ΣΥΡΙΖΑ για το Σκοπιανό! Είπε ο Αλαβάνος στη Βουλή: «Η Μακεδονία=Τίτλος για Φέρετρο»!

    Πριν από τις εκλογές Ο ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!

    ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ στη FYROM : Προχθές δεν μπήκαν οι Σκοπιανοί με ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ στα Αλβανικά Χωριά;
    Οι Σκοπιανοί δεν ήταν που ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ κάθε συμμετοχή των Αλβανών στις διαπραγματεύσεις για το όνομα;;;
    Οι Σκοπιανοί ΔΕΝ σάπισαν στο ξύλο κάποιους Βουλγαρίζοντες που ΤΟΛΜΗΣΑΝ να καταθέσουν στεφάνι στην BUNEVA;;;

    ΒΒC και BRITANNICA φορείς πορπαγάνδας υπέρ των ΣΚΟΠΙΩΝ!

    Θέλετε να μάθετε για τα δικαιώματα της Ελληνικής μειονότητας στα Σκόπια;
    Για τους 100.000 Ελληνόφωνους Βλάχους που απαριθμεί η ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ.
    Με τις κλωτσιές τους διώχνουν από το Ελληνικό Προξενείο της FYROM! Ενώ οι Σκοπιανοί ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ και ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ τις Ελληνορθόδοξες Εκκλησίες.

    Δημόσιος Υπάλληλος ο Παύλος Βοσκόπουλος ,Γεν.Γραμματέας του Ουρανίου Τόξου, και καταγγέλει το Ελληνικό Κράτος-Εργοδότη του για ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ !!! Διαβάστε σχετικά εδώ!

    Ποια σχέση έχει η ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ με το ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ και τον Τζορτζ Σόρος;
    Ξέρετε που εστίαζε τους αγώνες του το ΚΚΕ για δεκαετίες ολόκληρες; Στην ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ της Μακεδονίας και της Θράκης!
    Παρόλο που στην Μακεδονία κατοικούσαν χιλιάδες Σλαβόφωνοι Έλληνες, Έλληνες Βλάχοι κι Αρβανίτες, Ελληνόφωνοι Έλληνες και τέλος πάνω από ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ!
    Μπορεί κανείς να καταλάβει με ποια λογική μέχρι και κατά τον εμφύλιο, το ΚΚΕ ενεργούσε για την αυτονόμηση της Μακεδονίας και βοηθούσε τον ΤΙΤΟ να καταλάβει ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ;;;

    Τι έγραψαν για τον Τζορτζ Σόρος τα INDYMEDIA της Αργεντινής;

    Γιατί συμπλέουν με τον Soros τα Ελληνικά Υπουργεία και συγχρηματοδοτούν φιλοσκοπιανά project;

    Ατελείωτες ΣΚΟΠΙΑΝΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ διεκδικήσεις θα βρείτε εδώ! και
    οι ΣΚΟΠΙΑΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ συνεχίζονται μέχρι και τις μέρες μας για όσους ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ!
    Ανάλογα με τις εξελίξεις … οι Σκοπιανοί μας έχουν ετοιμάσει σχετικό πακέτο εκδίκησης! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!

    Ψήφισμα ΚΕΡΑΥΝΟΣ γαι τα Σκόπια από τον OBAMA κι άλλους υποστηρικτές των Ελληνικών θέσεων

    Οι Σλαβόφωνοι Έλληνες πολέμησαν και το 1821 αλλά και στον Μακεδονικό Αγώνα κατά χιλιάδες.
    Σχετικές λίστες υπάρχουν εδώ !

    Γαλλική ΑΠΟΓΡΑΦΗ των σχολείων της Μακεδονίας επί Τουρκοκρατίας δείχνει μία πραγματική εικόνα της εποχής και θα την βρείτε εδώ!. Οι «Μακεδόνες Σκέτο» πάλι μας κρύφτηκαν!

    ΣΧΕΔΟΝ τα πάντα για το Σκοπιανό μπορείτε να τα βρείτε στο αρχείο του http://macedonia-greece.blogspot.com

    Σας προτείνω να δείτε το ντοκιμαντέρ ZEITGEIST Επίσης μπορείτε να κατεβάσετε το ντοκιμαντέρ ZEITGEIST εδώ!

  5. 21/02/2008 στο 10:46

    μήπως προτιμάτε για όνομα «ΠΑΣΟΚ της Μακεδονίας»;
    τρομερό κι αυτό…

  6. 21/02/2008 στο 14:32

    ONNΕΔ-Μακεδονίας
    Οργάνωση Νέων Νέας Δημοκρατίας της Μακεδονίας

  7. 21/02/2008 στο 14:37

    @ MAKEDON

    Ευχαριστούμε! Πολύ ενδιαφέρουσες οι παραπομπές σας.

    @ geokalp – J.McManus

    Κανονικά θα έπρεπε να ονομαστεί «ΣΥΡΙΖΑ Μακεδονίας». Αλλά με τις μειονότητες που θα ανακαλύψουν εκεί θα το κάνουν μπάχαλο το κρατίδιο…

  8. 21/02/2008 στο 14:37

    Ολόκληρο το κείμενο της πρότασης Νίμιτς από το σημερινό «Βήμα»: Η πρόταση Νίμιτς για το Επίσημο Διεθνές Ονομα

  9. 21/02/2008 στο 14:59

    Μ’ ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια: Αν τώρα η ελληνική Μακεδονία ζητήσει ν’ αποσχιστεί από το (Νοτιο)Ελληνικό κράτος έχει έτοιμο και το όνομα, Παλαιά Δημοκρατία της Μακεδονίας.

    Υ.Γ. Ρε παιδιά, όλοι αυτοί οι δικοί μας (εντάξει σχεδόν όλοι) που δηλώνουν με περηφάνεια τη Μακεδονικότητά τους δεν δηλώνουν επίσης περήφανοι για την Ποντιακή τους καταγωγή; Εθνική σχιζοφρένεια ή κάτι άλλο;

  10. 21/02/2008 στο 15:33

    Κύριε VRENNUS… αδικαιολόγητη η ΑΓΝΟΙΑ σας …εώς προβοκατόρικη.
    Η Μακεδονία προτού εγκατασταθούν οι πρόσφυγες είχε ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ, ΣΛΑΒΟΦΩΝΟΥΣ , ΒΛΑΧΟΥΣ κι ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Η Χαλκιδική, η Βέροια, η Πιερία,η Κοζάνη, τα Γρεβενά δεν είχαν καν σλαβόφωνους. Οι πρόσφυγες δεν αποτελούν ούτε τους μισούς από τους σημερινούς φανατικούς Έλληνες Μακεδόνες. Αν κάνουν μπροστά πιο εύκολα είναι γιατί δεν έχουν συναισθηματικούς ενδοιασμούς ούτε με το τοπικό σλαβοφανές ιδίωμα , ούτε με τις τοπικές παραδόσεις που στα Βαλκάνια είναι κοινές και διάχυτες.
    Μπορείτε να δείτε σχετικά εδώ http://macedonia-greece.blogspot.com αλλά και σε προηγούμενη απάντηση με προτεινούμενους συνδέσμους.
    Δεν υπάρχει ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ τρόπος να διαχωρίσει κανείς τους σημερινούς Μακεδόνες σε εθνικότητες. Απλά ο καθένας διάλεξε για πατρίδα του αυτή που αισθάνονταν ως πατρίδα. Με τις ανταλλαγές πληθυσμών χώρισαν οικογένειες αλλά αυτό δεν δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να επιβάλει στον άλλο ΤΙ ΕΙΝΑΙ και πως πρέπει να αισθάνεται. Η Ελλάδα δεν εμπόδισε ποτέ κανέναν να επιστρέψει στην πατρίδα του εφόσον ΔΕΝ αισθανόταν ΈΛληνας.

  11. fileleytheros
    21/02/2008 στο 16:35

    Ο φίλτατος MAKEDON, τον οποίο ανελλιπώς διαβάζω, εξακολουθεί να αναπαράγει στα γραφόμενά του ένα μύθευμα για τη Φιλελεύθερη Συμμαχία που στερείται παντελώς βάσης. Άλλωστε και το δημοσίευμα που αναπαράγει απλώς ερωτά, δεν διαπιστώνει. Και για να τελειώνουμε: όχι κύριοι, δεν έχουμε σχέση με τον Σόρος (το αποδεικνύει ότι κάναμε προεκλογικό αγώνα με λίγες χιλιάδες ευρώ από την τσέπη μας, απέναντι στα εκατομμύρια άλλων κομμάτων). Ναι ο κ. Δημητράς συμμετείχε στα ψηφοδέλτιά μας, ως συνεργαζόμενος, διότι με τις ενέργειές του έχει βοηθήσει στον αγώνα για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα, παρά τις διαφωνίες πολλών μας σε ορισμένες από τις απόψεις και πρακτικές του. Ναι, το Ουράνιο Τόξο χαιρέτισε στο συνέδριό μας, όπως και πολιτικοί από άλλα κόμματα και εκτός αυτών (αν γνωρίζω καλά η άρνηση της ύπαρξης του Άλλου δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει…). Θα ήταν προτιμότερο να μας κρίνετε για αυτά που λέμε και κάνουμε, διαβάζοντας πχ το πρόγραμμά μας και την διακήρυξή μας, αντί να κρίνετε αυτά που κατά φαντασίαν αποκλειστικά νομίζετε ότι συμβαίνουν…

  12. 21/02/2008 στο 17:23

    Πολύ μου άρεσε το ΟΝΝΕΔ-Μακεδονίας, αλλά έχω και μερικές απορίες:
    Τον Γιάννη Λιάπη άμα τον πούμε Ιερώνυμο, αλλάζει τίποτα;
    Τον πρόεδρο της δημοκρατίας άμα τον πούμε Παπούλια αλλάζει τίποτα;
    Το λευκό τυρί άμα το πούμε φέτα αλλάζει τίποτα;
    Ρωτώ ο αφελής.

  13. Ανώνυμος
    21/02/2008 στο 21:27

    Το λάθος της Φιλελεύθερης Συμμαχίας ήταν ότι έσπευσε να διαλαλήσει τις εκλεκτικές της σχέσεις με οπαδούς της κοσμοθεωρίας «Σόρος» υπερβολικά νωρίς.

    Τώρα προσπαθεί αγωνιωδώς να ανασκευάσει -μερικώς αποστασιοποιούμενη.

    «Μέχρι να ωριμάσουν οι καιροί» οποτε και το υπανάπτυκτο πόπολο θα μάθει να εκτιμά το ανθρώπινο δικαίωμα στη μαστούρα ή τους ανιδιοτελείς αγώνες για την προβολή της καταπιεζόμενης πεθεράς του Ουράνιου Τόξου.

    Δεν πειράζει όμως.Ακόμα και αν δεν σταθούν ως ανεξάρτητο κόμμα,
    πάντα θα υπάρχει γι’ αυτούς μία ζεστή αγκαλία στους κόλπους του ΣΥΡΙΖΑ της οικολογίας και των κινημάτων.
    Who knows.Ίσως ακόμη και στην Ν.Δ. της Ντόρας Μπακογιάννη-Κουβελα-Μητσοτάκη.
    Για όλους έχει ο θεός.

  14. filopatria
    22/02/2008 στο 00:41

    @ fileleytheros
    […]Ναι ο κ. Δημητράς συμμετείχε στα ψηφοδέλτιά μας, ως συνεργαζόμενος, διότι με τις ενέργειές του έχει βοηθήσει στον αγώνα για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα, παρά τις διαφωνίες πολλών μας σε ορισμένες από τις απόψεις και πρακτικές του. Ναι, το Ουράνιο Τόξο χαιρέτισε στο συνέδριό μας, όπως και πολιτικοί από άλλα κόμματα και εκτός αυτών (αν γνωρίζω καλά η άρνηση της ύπαρξης του Άλλου δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει…).[…]

    Αξιότιμε κε φιλελεύθερε,
    εκ πρώτης όψεως φαίνεται ωσάν να συμφωνούμε. Εάν είστε Έλληνας θα γνωρίζετε σίγουρα την παροιμία «δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι.» Πολλοί κατηγορούν τον κο Δημητρά ως υιό χουντικού. Δεν με ενδιαφέρει αυτό για να κατηγορήσω το υιό για σφάλματα του πατέρα του.
    Ωστόσο ο κος Δημητράς σε μια λίστα που έχει στην οποία γράφουν και κάποια από τα τσιράκια του που εντελώς συμπτωματικά, θα έλεγα αρθρογραφούν εμέσματα στην Αυγή, έχει δώσει πολλά ενδιαφέροντα δείγματα γραφής. Και λογοκριτής είναι στις απόψεις που δεν του αρέσουν αλλά και προσπαθεί με διάφορες πιέσεις να τις φιμώσει. Ο ίδιος διαμαρτύρεται όμως όταν τον πληρώνουν με το ίδιο νόμισμα. Κάπως περίεργο για φιλελεύθερο δεν νομίζετε;

    Γενικά αυτό που σίγουρα έχει καταφέρει με τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι οι Ρομ (ξέρετε, αυτοί που λέγαμε παλιώτερα γύφτους) να έχουν φτιάξει δικό τους κράτος κάπου εκεί έξω από την Αθήνα, στο Ζεφύρι αν το έχετε υπ’όψιν σας. Αυτό διότι αν προσπαθήσει κάποιος αστυνομικός ή υπάλληλος του κράτους να επέμβει και να εφαρμόσει τους νόμους που ισχύουν για μένα και τον κ. Μόρφο και τους υπόλοιπους στο κράτος των Ρομ αμέσως επεμβαίνει ο κος Δημητράς και τους απειλεί με ευρωπαικά δικαστήρια και ίσως και άλλα που δεν γνωρίζω αφού δεν είμαι ούτε τσιράκι του Δημητρά ούτε και δημ. υπάλληλος.

    Τις προάλλες κάτι που τα μέντια απέκρυψαν πήγαν αστυνομικοί να ελέγξουν καταστήματα Ρομ για φοροδιαφυγή στην Αγ. Βαρβάρα και αυτοί τους έπιασαν με τις πέτρες. Ατιμώρητοι! Βεβαίως οι καταστηματαρχες Ρομ αφού πουλάν χωρίς να αποδίδουν ΦΠΑ και πληρώνοντας ελάχιστους φόρους έχουν φερραρι και πόρσε.

    Τα υπόλοιπα καταστήματα της περιοχής που τα έχουν Ελληναράδες όπως οι αφεντιές μας πληρώνουν κανονικά φόρους κλπ μιας και δεν υπάρχει κανένας Δημητράς να βγει και να σταματήσει τα όργανα που κάνουν έλεγχο. Από την άλλη όμως ζητά από το ίδιο κράτος να κάνει παροχές στους Ρομ αλλά από τους φόρους των ρατσιστών ελλήνων.

    Δεν ξέρω πως λέτε εσείς στη ΦΣ ένα τέτοιο κράτος που έχει συμβάλλει τα μέγιστα στην δημιουργια του ο φίλος σας αλλά στο δικό μου χωριό το λένε κωλοχανείο. Ο νόμος είτε είναι ο ίδιος για όλους ή δεν είναι νόμος. Όταν ο γύφτος μπορεί να κλέβει χαλκούς από μετασχηματιστές που πλήρωσε ο φορολογούμενος ατιμώρητος επειδή καλύπτεται πίσω από την πλάτη του Δημητρά κάποιο σοβαρό πρόβλημα υπάρχει. Πάντως είναι τυχερός που δεν του ήρθε ακόμη κάποια συλλογική αγωγή για διαφυγόντα κέρδη ή για άλλα. Πάντως καλά θα κάνει να εξακολουθήσει να μένει στο εξωτερικό γιατί έχω ακούσει ότι τον ψάχνουν κάποια άτομα για να συζητήσουν. Τι; Θα σας γελάσω.

    Το ότι ο κος Δημητράς είναι υπάλληλος του φιλανθρώπου Σόρος είναι γνωστό τοις πάσι από το 1998 τουλάχιστον. Τώρα αν εσείς καμώνεστε τους αθώους τότε υποψιάζομαι ή ότι δεν έχετε σχέση με την πραγματικότητα ή ότι ο κος Δημητράς έρριχνε (;) στην ΦΣ μπαγιόκο κατα πως λέει ο φτωχός λαός.

    Όσο για το «Ουράνιο τόξο» να το χαίρεστε. Αλήθεια το κόμμα των παιδοφίλων της Ολλανδίας το οποίο υποστήριζε ο κος Βαλλιανάτος σας απήφθηνε χαιρετισμό;

  15. Ανώνυμος
    22/02/2008 στο 03:28

    Μία ερώτηση επειδή δεν γνωρίζω καλά τα πράγματα.
    Είναι αλήθεια ότι ένα από τα μέλη της λίστας που εμφανίζονται ως συνεργασθέντες με το «Παρατηρητήριο του Ελσίνκι» στον παρακάτω κατάλογο

    http://www.greekhelsinki.gr/english/profile/index.html

    διατέλεσε υπουργός επί χούντας?

  16. 22/02/2008 στο 03:46

    O πατέρας του ενός εξ αυτών υπήρξε υφυπουργός επι χούντας.
    Σχετικά θα βρείτε εδώ

  17. frankiethecat
    22/02/2008 στο 15:03

    @ Χρηστο

    αν θες βαλτο εδω στις θεαμαπατες το κειμενο που δημοσιευω
    http://frankiethecat.wordpress.com/2008/02/22/%ce%a6%ce%b5%ce%b22208/

    αν φυσικα συμφωνεις, ευχαριστω

  18. fileleytheros
    23/02/2008 στο 02:18

    @filopatria: Για να σας λυθεί η απορία είμαι Έλληνας και πολύ περήφανος για αυτό. Ωστόσο κρίνοντας απόψεις δεν θα έπρεπε, νομίζω, για χάριν της συζήτησης, να σας απασχολεί η ταυτότητα του ανθρώπου που διαβάζετε αλλά αυτά που διαβάζετε…
    Όσον αφορά την ουσία, αν νομίζετε ότι θα υπερασπιστώ το έργο ενός ανθρώπου ή ενός οργανισμού που δε γνωρίζω προσωπικά και με τον οποίο διαφωνώ σε πολλά, μάλλον κτυπήσατε λάθος πόρτα. Δε θα το κάνω. Απλά ένιωσα την ανάγκη να απαντήσω σε ένα μύθευμα (όπως παρουσιάζεται) που αναπαράγει ο MAKEDON εδώ και ορισμένους μήνες.
    Σε αυτό που θα συμφωνώ όμως φανατικά μαζί σας είναι ότι ο νόμος είναι νόμος, ένας για όλους. Αλλά αυτό ξέρετε είναι η βάση του φιλελευθερισμού, από εκεί ξεκίνησαν όλα, όπως και οι σύγχρονες αστικές δημοκρατίες…

  19. Γιάννης
    03/03/2008 στο 23:21

    Filopatria, πολύ χαίρομαι για την κριτική στον Δημητρά γιατί είναι απόλυτα τεκμηριωμένη. Οι τσιγγάνοι έχουν ουσιαστικά το αφορολόγητο στην Ελλάδα, τη στιγμή που οι υπόλοιποι, ειδικά οι μισθωτοί, στενάζουν από τη φορολογία. Γιατί λοιπόν να ενταχθούν στην ελληνική κοινωνία, κορόιδα είναι; Το Ζεφύρι και η συνοικία των τσιγγάνων στο Μενίδι (ο λαός μας τους λέει «γύφτους» αιώνες τώρα) είναι ο παράδεισος της ντρόγκας, στα φανερά. Τον τσαμπουκά της η αστυνομία μόνο στα Ζωνιανά μπορούσε να τον δείξει; Αν δήλωναν ξαφνικά οι Ζωνιανοί «μειονότητα», αυτομάτως θα έμπαιναν υπό την προστασία του Δημητρά και της κλίκας του, που ελέγχουν πάμπολλα ΜΜΕ. Τελευταία ελέγχουν, φαίνεται, και την «Καθημερινή», ειδικά αφότου προσελήφθη εκεί ο Τάκης Καμπύλης, που είναι του ίδιου «υπερ-πατριωτικού προοδευτισμού».

    Βέβαια, ο κύριος Δημητράς ούτε μισή μέρα δεν θα έμενε σε πολυκατοικία της οποίας τα διαμερίσματα θα κατοικούνταν από γύφτους ή σε γειτονιά με γύφτους. Αυτό είναι βέβαιο. Μακριά και αγαπημένα, χαχαχα!

    Καλά που το θυμήθηκα: Εκτός από τον Βαλλιανάτο, που στο κάτω-κάτω είναι δηλωμένος και γνωστός, φαν του παιδεραστικού κόμματος της Ολλανδίας είναι ένας άλλος κύριος της ίδιας κλίκας, Δημήτρης Αγγελίδης το ονοματάκι του. Είχε πάρει και για το Έψιλον της Ελευθεροτυπίας και συνέντευξη από τον ιδρυτή και πρόεδρο του κόμματος (ξέρετε, συνέντευξη-αγιογραφία) μόλις αυτό είχε ιδρυθεί. Έσπευσε ο άνθρωπος! Τον κύριο Αγγελίδη δεν τον πειράζει ευπόληπτοι και ευκατάστατοι κύριοι να γ… αγοράκια και κοριτσάκια από Ασία και Ανατολική Ευρώπη για λίγα χρήματα, τον πειράζει όμως που υπάρχουν μεταλλαγμένα…χρυσόψαρα, γιατί τα καημένα έχουν στενό στοματάκι και…υποφέρουν. Τέτοια απύθμενη υποκρισία και θράσος οι εκπρόσωποι του πολιτικώς ορθού, που ξεκινώντας από τα Συγκροτήματα Τεγόπουλου και Λαμπράκη έχουν κατακλύσει τα πάντα. Η μεταλλαγμένη αριστερά στο…τελείωμά της, ο απόλυτος ερμαφροδιτισμός και η απόλυτη αφασία.
    Δείτε και την ιστοσελίδα του κυρίου Δ. Αγγελίδη, διαπρεπούς υποστηρικτή των δικαιωμάτων των παιδεραστών και των…χρυσόψαρων και αναζητείστε τα αντίστοιχα άρθρα για του λόγου του αληθές:
    http://www.dimitrisangelidis.com/

  20. frankiethecat
    04/03/2008 στο 02:39

    @ Γιάννης

    η φραση σου περι του κ.Αγγελιδη, για το τι τον πειραζει ή τι δεν τον πειραζει ειναι OFFSIDE !!

    ή βαζεις καποιο σημειο των γραφομενων του που υποστηριζει την θεση που μας περιγραφεις ή σιωπας, δεν παραπεμπεις σε ενα ιστοτοπο να ψαχνουμε γενικως και αοριστως.

  21. 04/03/2008 στο 13:43

    @ Γιάννης

    Στην εξαγωγή αυθαίρετων συμπερασμάτων παίρνετε άριστα. Λίγη προσοχή ποτέ δεν έβλαψε κανέναν…

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: