Αρχική > Αφασιαλάνδη, Ιστολογικά > Είμεθα άραγε ένα εθνοπρεπές [sic] blog;

Είμεθα άραγε ένα εθνοπρεπές [sic] blog;

04/03/2008

Αυτά τα υπαρξιακά ερωτήματα θα με φάνε στο τέλος…

Πριν από πέντε μήνες [στις 27 Σεπτεμβρίου] αναρωτιόμουν: Είμεθα άραγε ένα εθνικιστικόν ιστολόγιον;

Από το περασμένο Σάββατο αναρωτιέμαι αν αυτό εδώ είναι ένα «εθνοπρεπές» [sic] ιστολόγιο…

Μεταξύ άλλων, το Σάββατο στην Ελευθεροτυπία, έγραφε ο «Ιός» [Το τσάμικο του Σολζενίτσιν], με αφορμή την ημερίδα στο Πάντειο για τους Τσάμηδες:

«Την αναλυτικότερη ενημέρωση του «χώρου» την ανέλαβε ωστόσο ο «διευθυντής πολιτικών θεμάτων» και αρθρογράφος των ουφολογικών περιοδικών «Τρίτο Μάτι» και «Hellenic Nexus», Λεωνίδας Αποσκίτης. Κείμενό του με τίτλο «Τα «σοράκια» του Παντείου έσπασαν τα μούτρα τους» αναδημοσιεύθηκε σε κάθε λογής εθνοπρεπή φανζίν, sites και blogs -από το φασιστικό Greek Alert μέχρι τη «Ρήξη» του Καραμπελιά-, ενώ αξιοποιήθηκε ως αποκλειστική πηγή και από τον «Πρωινό Λόγο» των Ιωαννίνων (23.2.08).

Η ευθύνη για την «ανακίνηση του ζητήματος» επιρρίπτεται εδώ στον «Ουγγροεβραίο μεγιστάνα Σόρος», «γύρω από τη γραμμή» του οποίου -και τη «νεοταξική στρατηγική δημιουργίας μειονοτήτων»- υποτίθεται πως «κινούνται» οι διοργανωτές.

Πάλι καλά που δεν πλάκωσε και η εξωγήινη ελληνόφρων «Ομάδα Εψιλον», για να γίνουν τα πάντα κόλαση…»

Κι επειδή αναδημοσίευσα κι εγώ το κείμενο του Λεωνίδα Αποσκίτη [Τα «Σοράκια» του Παντείου έσπασαν τα μούτρα τους…] με πιάσανε οι εθνοπρεπείς υπαρξιακές αγωνίες μου…

Η ειρωνεία της -διεθνοπρεπούς- ιστορίας: στο τεύχος του ουφολογικού «Hellenic Nexus» που κυκλοφορεί δημοσιεύεται συνέντευξη του Σεραφείμ Φυντανίδη… Καιρός να αρχίσουμε να κατηγορούμε κι εμείς τους διεθνοπρεπείς ότι για χρόνια συστεγάζονταν με τον Θέμο στην ίδια εφημερίδα… «Συλλογικές ευθύνες»…

Advertisements
Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη, Ιστολογικά Ετικέτες:
  1. 04/03/2008 στο 14:23

    Κουίζ:

    Πόσες φορές όλα αυτά τα χρόνια ο «Ιός» έχει αναφέρει σε δημοσιεύματά του τον Τζορτζ Σόρος:
    ► Μία;
    ► Δύο;
    ► Πέντε;

  2. 04/03/2008 στο 16:15

    Δεν ενθυμούμαι. Σ’ ένα από αυτά, όμως, το 2000, αναφέρει ότι το ΚΕΜΟ χρηματοδοτείται από το Open Society Institute για ένα πρόγραμμα…
    Δες εδώ: http://www.iospress.gr/ios2000/ios20000123a.htm!

  3. Ανώνυμος
    04/03/2008 στο 16:33

    Για να λέει ο Ιός ότι το ΚΕΜΟ χρηματοδοτήθηκε από τον κύριο Σόρος κάτι παραπάνω θα ξέρει.
    Από ο,τι βλέπω, στη λίστα με τα επίσημα μέλη του ΚΕΜΟ ανήκει και ο Τάσος Κωστόπουλος ο…»μακεδονολόγος» της ομάδας ΙΟΣ.

  4. 04/03/2008 στο 18:27

    Διασκέδασα πολύ με το Σαββατιάτικο άρθρο του κοτετσιού του Ιού της Ελευθεροτυπίας.

    Αυτοί ειρωνεύονται για τα λεγόμενα περί «Ουγγροεβραίο μεγιστάνα Σόρος» (έτσι τον ονομάζουν στο άρθρο τους οι Ιοί) και ξεχνούν πως οι ίδιοι δημοσίευσαν παλαιότερα ότι το ΚΕΜΟ χρηματοδοτείται και από ίδρυμα του κ. Soros (όπως σωστά αναφέρουν οι από πάνω :>).

    Επίσης, οι Ιοί προφανώς αγνοούν πως το «ολόκληρο» βιβλίο-«μελέτη» «Η ελληνική μειονότητα της Αλβανίας» που αναφέρουν στο Σαββατιάτικο άρθρο τους, επικαλείται έρευνα του Ιδρύματος Soros!!!

  5. 04/03/2008 στο 19:58

    Επειδή ψιλο-εθνικίζω, θα απαντήσω στο ερώτημα του τίτλου.

    Γενικά, πολλοί έχουν συνδέσει τον εθνικισμό με την ακροδεξιά, τον εθνικοσοσιαλισμό (NaZi) και την πρόσφατη (δεξιά αντικομουνιστική) δικτατορία. Επειδή το μυαλό τους (-> ροζ εκσυγχρονισμένοι) έχει μάθει να λειτουργεί με στερεότυπα (Νο1 χαρακτηριστικό του φασισμού), τους είναι αδιανόητο ένας εθνικιστής ή έστω πατριώτης να είναι «ακραίος» δημοκράτης. Αυτά για τον εθνικισμό.

    Όμως…

    Για τα εκσυγχρονιστικά ροζ σούργελα ακόμα και το Κ.Κ.Ε., η Ε.ΔΗ.Κ. ή η Α.Σ.Κ.Ε. είναι εθνικιστικά κόμματα. Ταμπελοποιούν με την «κατηγορία» του εθνικιστή ή ακροδεξιού όποιον θέλουν. Ωστόσο, αυτοί (τα ροζ και τα εκσυγχρονιστικά σούργελα) δεν έχουν πρόβλημα να επικαλούνται υπερ-εθνικιστικά στοιχεία στα κείμενα και στους λόγους τους (αρκεί να μην είναι ελληνικά).

    Νομίζω πως τους ενοχλεί όποια λέξη ξεκινάει από «Ελλ…». Οι λόγοι είναι αρκετοί και διαφορετικοί: Είτε τους χαλάει τις business, είτε είναι δογματικοί στην ιδεολογία τους, είτε έχουν ψυχολογικά προβλήματα και απωθημένα!

    Για το τελευταίο, ο κ. Νεοκλής Σαρρής έχει αναφέρει χαρακτηριστικά παραδείγματα (π.χ. για βουλευτή του Πα.Σο.Κ., που ο πατέρας του ήταν «εθνικόφρων». Πλέον, όταν αυτός ο βουλευτής βλέπει ελληνική σημαία βγάζει καντίλες. Καταλαβαίνετε τί εννοώ…).

    Εν κατακλείδι, όχι, δεν είστε ένα εθνοπρεπές blog όπως το εννοούν αυτοί. Ελληνοπρεπές ίσως ( μερικές φορές :-> ).

    Μόνο μέσα στα κολλημένα μυαλά τους και ενάντια στο μεροκάματό τους ($$$) είστε εθνικιστές.

  6. 04/03/2008 στο 20:31

    Ιος, Ιός, Ιός…

    Βρε κάτι μου θυμίζει!

    http://pontosandaristera.wordpress.com/2007/03/11/11-3-07/

    Μ-π

  7. frankiethecat
    04/03/2008 στο 21:46

    Αν αυριο η γνωστη ομας των γαβρων φερει το διπλο θελω να δω τι θα γραφει η Αριστεα στην
    Α_λευθεροτυπια 😉 …

    Για τον Ιο δεν χρειαζεται, ξερουμε τι γραφει και τι θα γραφει. Ειναι πολυπραγμονες και πολυγνωστες και κατα τη γνωμη μου μετριως αμειβομενοι για το θεαρεστο εργο που επιτελουν, στη νεα κατασταση που οσονουπω θα εμφανιστει στο καταστημα δεν ξερω αν θαχουν ομως θεση 🙂 _ καθοτι αλλαξαν χερια τα λεφτα οποτε αλλαζουν και τα ΜΜΕ ιδιοκτητες 🙂 _θα βρουν καμμια θεσουλα αραγε αλλου; ή θαναι με δελτιο παροχης υπηρεσιων ;;
    Η Καθημερινη ειναι πληρης, ασε που θα κανουν περικοπες οι Αλαφουζοι,Ελευθερος Τυπος επισης πληρης, ΔΟΛ καραπληρης και υπο μεταλλαξη αντε ο Μπομπολας μην και κανει κανα ψυχικο … οποίος ξεπεσμος ομως, αλλα ουδεν προβλημα εχουν ξανακαθισει παρεα με τον ΠΑΝ-ΠΑΝ, ναναι καλα η μποτιλιαρισμενη Αττικη Οδος με ημερησιο ρευστο ανω του 1.5 εκατομ. ευρω ητοι 500 εκατ.το ετος ,τα νουμερα τελικα εχουν σημασια στη χωρα αυτη:-)

  8. Ανώνυμος
    04/03/2008 στο 21:55

    Μπα, δεν νομίζω να μείνουν άνεργοι.Έχουν ακόμη σημαντικό ρόλο να επιτελέσουν.

  9. Προφήτης
    04/03/2008 στο 22:10

    Χρήστο, να μην απαντήσω στα αυτονόητα.
    Με το «Ρεσαλτο» δεν συμφωνώ πάντα.
    Αλλά με ένα παλιό εξώφυλλό του απόλυτα – για αυτό που υποδηλώνει :
    τρια σκιτσάκια – κεφαλές με συννεφάκι αντίστοιχα
    «Με λένε Ζαμίρ και είμαι περήφανος που είμαι Αλβανός»
    «Με λένε Ισμαήλ και είμαι περήφανος που είμαι Πακιστανός»
    «Με λένε Νίκο και ντρέπομαι που είμαι Έλληνας γιατί αυτό είναι εθνικισμός»!

    Διάβασα ότι στην Πάντειο γράφτηκε στον τοίχο, και δεν σβήστηκε, «Θάνατος στους πατριώτες».
    Το αυγό του φιδιού τού νεοταξικού «κοσμοπολιτισμού».
    Θά έλεγα, «με την καλή έννοια», «Θάνατος στους συμπλεγματικούς και συμφεροντολόγους απάτριδες».

    Και κάτι σχετικό, αληθεύει ότι ο Τέλλογλου αναλαμβάνει δουλειές στην τηλεόρση του Κοσόβου ;
    Παγίως, «κατεβάζει» τη γραμμή των Γερμανών στα Βαλκάνια. Οι οποίοι, είναι και οι πρώτοι που αναγνώρισαν το Κόσοβο και ανοίγουν πρεσβεία.
    Συμπτώσεις …

  10. Γ
    04/03/2008 στο 22:50

    Υπήρξε κάποιος Έλληνας δημοσιογράφος που κατά τη διάρκεια των νατοϊκών βομβαρδισμών στη Σερβία είχε συμμετάσχει σε ένα -ας το πούμε- αφιέρωμα με τίτλο «Don’t stop the bombing».
    Άυτή τη στιγμή μου διαφευγει όμως το όνομά του. Το θυμάται κανείς?

  11. karytsavles
    04/03/2008 στο 23:09

    ΑΓΑΠΗΤΕ Χ.Μ.,
    ΣΑΣ ΕΜΑΘΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΥΦΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ.
    ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΩ.
    ΟΜΟΛΟΓΩ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΜΗ ΟΥΦΟ…ΚΑΙ ΜΗ ΟΥΦΟΛΟΓΟΥΣ…

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
    ΕΝΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ,ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟ,ΕΛΛΗΝΟΠΡΕΠΕΣ,ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ…)MOTHERSHIP.

  12. filopatria
    04/03/2008 στο 23:25

    Προφήτα, έγραφες καμμιά φορά και στο κακό μπλόγκ μαζί με τον άγιο; Περιέργεια έτσι…

    Η ιστορία της διάλυσης της Γιούγκο μοιάζει πολύ με το έργο του καγγελάριου Μεττερνιχ και της Ιεράς συμμαχίας για όσους πρόλαβαν να μάθουν Ελλ. Ιστορία. Η γερμανική θέση είναι από την ενοποίηση της χώρας(1870;)περίπου ταυτόσημη με αυτή της Αυστροουγγαρίας συνεχώς.

    Πάλι οι ίδιοι είναι που αναγνώρισαν πρώτοι τις αποσχίσεις της Σλοβενίας και Κροατίας την δεκαετία του 90.

    Όσο για τα σοράκια πρέπει να τους χάλασε η σούπα όπερ σημαίνει ότι καλά πάμε.

    «Κτύπα τον αγγελιαφόρο…» τα γνωστά νεημ κολλινγκ κλπ. Εργολαβία το έχουν πάρει οι «λιεβέντες», είναι δύσκολοι οι καιροί, το μαγαζί στην Βιέννη έκλεισε η αβεβαιβότητα για το αύριο.

  13. 04/03/2008 στο 23:48

    @ Σκατζόχοιρος

    Αυτό το Open Society παντού μέσα είναι. Απ’ το ΚΕΜΟ ως τα βιβλία του CDRSEE κι άλλα πολλά. Οι πολυεκατομμυριούχοι σπεκουλαδόροι είναι υπέρ των «γραμμάτων και των τεχνών»… Αλλά τι να περιμένεις από έναν μαθητή του Πόππερ…

    @ Ανώνυμος

    Επισήμως και ανεπισήμως.

    @ ΣΠΑΡΤΙΩΤΗΣ

    Τον Σόρος τον αποκαλεί έτσι ο Αποσκίτης στο άρθρο του. Τα ιδρύματα του Σόρος έχουν χρηματοδοτήσει ολόκληρες «επαναστάσεις». Για μερικές μελέτες κάνετε έτσι; 🙂

    Καλά, εθνοπρεπές μπλογκ δεν είμεθα. Εκείνο το ρημάδι το «ελληνοπρεπές» τι ακριβώς σημαίνει;

    Για όλα τα υπόλοιπα, φταίει ο γενικός πολιτισμικός αχταρμάς που επικρατεί εν Ελλάδι. Ένθεν και ένθεν.

    @ Πόντος και Αριστερά

    Τι πας και θυμάσαι!; 🙂

    @ frankiethecat

    Ας φέρει ο θρύλος το διπλό -χλωμότατο το βλέπω- κι ας γράφει ό,τι θέλει η Αριστέα 🙂

    Έρχονται χοντρές ανακατατάξεις στα ΜΜΕ. Θα κλείσουν πολλά μαγαζιά, μόνον που δεν θ’ ανοίξουν καινούργια. Το επόμενο χοντρό παιχνίδι στην ενημέρωση θα παιχτεί στα μπλογκ, με οργανωμένες επιθέσεις εναντίον κάποιων. Εδώ θα είμαστε να το απολαύσουμε…

    @ Ανώνυμος

    Χμ! Αλλάζει σιγά-σιγά το σκηνικό. Στενεύουν τα περιθώρια κι οι ρόλοι.

    @ Προφήτης

    Προφήτα μου, το όλο σκηνικό έχει στηθεί εδώ και δεκαετίες. Πολυπολιτισμός και συγκρούσεις πολυπολιτισμικών εθνικών ομάδων, και στην αναμπουμπούλα ποιος χαίρεται; «Κάποια» οργανωμένη μειοψηφία. Στοιχειώδες…

    Για τον Τέλλογλου δεν ξέρω. Δεν τον παρακολουθώ.

    @ Γ

    Δεν θυμάμαι κάτι σχετικό.

    @ karytsavles

    Μπα, δεν επηρεάστηκα καθόλου. Σιγά. Χαβαλές να γίνεται. Απλά κατέγραψε το «περιστατικό» για να μην νομίζουν ότι αφήνουμε και τίποτα να πέσει κάτω…

    @ filopatria

    Γιούγκο-Ελλάς πληρώνουν και τις αντιστάσεις στους κατακτητές. Συν τοις άλλοις…

    Η σούπα χάλασε λιγάκι, γι’ αυτό και ετοιμάζονται να μας φορέσουν καπέλο την κατσαρόλα…

  14. 04/03/2008 στο 23:51

    Και η απάντηση στο κουίζ: πέντε-έξι το πολύ αναφορές, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο λινκ:

    Σόρος site:iospress.gr

    Στο σπίτι των κεφαλαιούχων… επαναστατών δεν μιλάνε για σκοινί οι… προλετάριοι επαναστάτες. Λέμε τώρα…

  15. 05/03/2008 στο 00:03

    Μήπως εκτός από εθνικιστής και εθνοπρεπής και μη σου πώ εθνολάγνος, είσαι και φαιοκόκκινος;

    Sorry! Φαιοκόκκινος είμαι μόνο εγώ… 😀

  16. Γιάννης
    05/03/2008 στο 00:12

    Εκτός από τον Κωστόπουλο, υπάρχουν γενικότερα δίαυλοι μεταξύ ΚΕΜΟ και Ιού. Αυτό το λέω γνωρίζοντας πράγματα…

  17. Προφήτης
    05/03/2008 στο 02:18

    Χρήστο, συμφωνούμε.
    Θυμήθηκα τον αείμνηστο Παν. Κονδύλη :
    Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός.

    Μεγάλη η απώλεια, μόλις στα 55 του. Αν ζούσε σήμερα θα ήταν πολύτιμος στη μάχη με τους αμερικανοτσολιάδες.

    Φιλοπατρία
    Όλοι γνωριζόμαστε. Ναι, γράφαμε στο press-gr με τον Άγιο.
    Στο δεύτερο μισό τού «σύντομου 20ου Αιώνα», πατούσαν το καπάκι της κατσαρόλας για να συμπιέσουν τον ατμό. Η κατάληξη γνωστή. Ουσιαστικά, βρισκόμαστε μετά το Συνέδριο της Βιέννης. Οι επιδιώξεις που παγιώθηκαν τότε, παραμένουν σε ισχύ. Ανεξάρτητα από το Σύστημα Ισορροπίας Δυνάμεων που ακολούθησε, για το οποίο η Γαλλία, ως απωλέσασα την ευρωπαϊκή μονοκρατορία ακόμα θρηνεί.
    Για να δικαιωθεί η ανατολίτικη σοφία, απηχώντας την οποία ο Τσου Εν Λαι είχε πει το 1974 ερωτηθείς για τις συνέπειες της Γαλλικής επανάστασης : πολύ νωρίς για να κρίνεις.
    Πάντως, αν βλέπω κάτι θετικό είναι η αντίδραση τού κόσμου σε 20 χρόνια «εκσυγχρονισμού» και ανθελληνικής ρητορικής στο Εσωτερικό (ΜΜΕ, σοράκια, «ακαδημαϊκοί, ιοί, επαγγελματίες «αντιρατσιστές» κ.λπ). Μόνο που δεν μπορεί να αποκτήσει δυναμική, λόγω τραγικού ελλείμματος πολιτικής ηγεσίας.
    Ως μοναδικοί υπερασπιστές των εθνικών δικαίων εμφανίζονται ένας πολιτικός σαλτιμπάγκος και ένας μεγαλοπαππάς. Κι ο Θέμος. Βράσε ρύζι.

  18. 05/03/2008 στο 09:20

    Να με συγχωρέσετε και πάλι για την κατάληψη του χώρου σας, αλλά δείτε κι ένα επίκαιρο θέμα από τον Ιο για τον Παύλο Μελά…

    http://cacofonix-cacofonix.blogspot.com/2007/10/blog-post_11.html

  19. 05/03/2008 στο 09:56

    Καλύτερα «εθνοπρεπές blog» παρά «κρίκος» στην πολυεθνική αλυσίδα
    «Ανεθνικόν Καυσωρείον» με μητρική το «Μπίζνες του Σορού» και πλείστα ιοσοφόρα εγχώρια παράρτημα.
    🙂

  20. 05/03/2008 στο 17:28

    @ Οικοδεσπότη για τα μικρόβια:
    Οι Ιοί αναφέρουν στο κείμενό τους: «Προφανώς αγνοούν (οι αγανακτισμένοι πολίτες) πως το ΚΕΜΟ έχει εκδώσει από το 2003 ολόκληρο βιβλίο με αναλύσεις για το ζήτημα («Η ελληνική μειονότητα της Αλβανίας», εκδ. Κριτική).» Ε… αυτό το βιβλίο επικαλείται μελέτη του ιδρύματος Σόρος.
    Δεν ξέρω…ίσως να είμαι άδικος μαζί τους. Τα ποΚΕΜΟν μπορεί, εκείνο το καιρό, να μην γνώριζαν για το ποιόν του Σόρον και για τα βελούδινα αργύρια που έστελνε αυτός στα πορτοκαλί και ροζ Orcs των «βασιλείων» της Μέσης-Γης.

    @ Οικοδεσπότη για το εθνοπρεπές ίσως (μερικές φορές):
    Συγγνώμη, δεν ήθελα να σας «κακολογήσω» (αστειεύομαι φυσικά). Όπως και να έχει, ήμουν υπερβολικός με το χαρακτηρισμό «ελληνοπρεπές» (δηλ. το αρμόζον προς τα ελληνικά ιδεώδη). Σε «υπερβολικές» καταστάσεις γίνομαι συχνά υπερβολικός. Ίσως το είπα, διότι εδώ (στις θεαμαπάτες) μπορεί να πει κάποιος κάτι υπέρ της Ελλάδας και των Ελλήνων, όταν αυτοί αδικούνται, χωρίς να τον χαρακτηρίσουν ως φασίστα οι αλήτες.

    Ευχαριστώ ξανά για την φιλοξενία

  21. 05/03/2008 στο 17:47

    Πάντως να προσθέσω που οι κοσμοπολίτες συχνά τροφοδοτούν τους εθνικισμούς (όρα Γιουγκοσλαβία) και
    αντιστρόφως οι εθνικιστικές (όχι οι εθνοπρεπείς ή όπως αλλιώς) ακρότητες «δικαιώνουν» τους κοσμοπολίτες και καπιταλιστές…

    Όσοι λοιπόν Χ.Μ. καταφέρνουμε να είμαστε έξω από τις δαγκάνες του δίπολου αυτού πράττουμε νομίζω ορθά.

    Απλά χρειάζεται να προσπαθούμε γι αυτό. ΔΕΝ είναι πάντα αυτονόητο!

  22. 05/03/2008 στο 19:44

    Επειδή η βιασύνη βλάπτει διορθώνω:
    «Ανεθνικόν Κασωρίον» το σωστό.

  23. 05/03/2008 στο 20:23

    @ gregykapogeorge

    Μπα, εγώ απλώς μαυροκόκκινος. Μαύρος, δηλαδή, με κόκκινα πουά 🙂

    @ Γιάννης

    Ένα παγκόσμιο χωριό είμαστε. Δεν μένει και τίποτα κρυφό…

    @ Προφήτης

    Το τι είχε τραβήξει κι ο αείμνηστος απ’ την ενορχηστρωμένη… ορχήστρα…
    Ο διάλογος δεν αποτελεί κανενός είδους πανάκεια. Αλλά εκείνοι το ξέρουν πολύ καλύτερα.

    @ Cacofonix

    Καμία κατάληψη. Οι πληροφορίες είναι για να επικοινωνούνται.

    @ mavro.fws

    Ευτυχώς που κάνατε τη διόρθωση! Όχι, ότι ήξερα τη δεύτερη λέξη «κασώριον», αλλά τουλάχιστον αυτή τη βρήκα στο λεξικό 🙂

    @ ΣΠΑΡΤΙΩΤΗΣ

    Δεν νομίζω ότι είστε άδικος μαζί τους. Μάλλον αυτοί είναι άδικοι με τον εαυτό τους. Εδώ (στις θεαμαπάτες) οποιοσδήποτε μπορεί να πει ό,τι θέλει υπέρ ή κατά της Ελλάδας και των Ελλήνων, αρκεί να μην έχει περάσει πριν από το -όποιο- ταμείο. Υποτροφίες και χορηγίες δεν δεχόμεθα 🙂

    @ manitaritoubounou

    Μα, κι οι εθνικιστές -τουλάχιστον οι χειρότεροι εξ αυτών- τις μεθόδους των κοσμοπολιτών έχουν αντιγράψει. Και οι δεύτεροι αντιγράφουν τις αντιγραμμένες και βελτιωμένες επί τα… χείρω πρακτικές των πρώτων. Και πάει λέγοντας. Στο τέλος τι απομένει στην ακροποταμιά μετά τον καυγά των ιπποπόταμων;

  24. Σπύρος
    06/03/2008 στο 22:05

    Απαντώντας στο σχόλιο 13: Θυμάμαι πολύ καλά…
    Εγραψαν στο τότε Κλικ με τον άθλιο τίτλο Do not stop the bombing,οι Τελλογλου,Γεωργελές,Θεοδωράκης και ο γνωστός Βασιλάκης πού ζήταγε συγνώμη στά δικαστήρια οτι παρασύρθηκε απο τούς σωμερίτες,όταν έτρωγε την μια αγωγή μετά την άλλη επειδή είχε χαρακτηρισει φασίστες όλους όσοι συμμετείχαν στο αρχικό Δικτυο 21..
    Και οι 4 εξελίχθηκαν σε γίγαντες τής δημοσιογραφίας..
    Δυστυχώς δεν θυμαμαι άλλα ονοματα γιατί το βρωμερό τεύχος το έχασα….

  25. Σπύρος
    06/03/2008 στο 22:07

    Συγνώμη,εννοούσα απάντηση στον φίλο που ρωτά στό σχόλιο 10

  26. 07/03/2008 στο 23:16

    Καλησπέρα Χρήστο,
    προσπαθώ να βγάλω άκρη από διάφορα στοιχεία.

    1) Το Google link που έδωσες για Σόρος και «Ιός» έβγαλε

    2001
    http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010617a.htm
    Αυτό εδώ… επιτίθεται κατά του Σόρος, παράγραφος που λέει
    «*Η νέα κυβέρνηση Κοστόφ μοίρασε στην αρχή απλόχερα αυξήσεις για να καταλαγιάσει τη δυσαρέσκεια, κι ύστερα εφάρμοσε τα συνηθισμένα νεοφιλελεύθερα μέτρα.
    *Η βουλγαρική οικονομία τέθηκε και τυπικά υπό την κηδεμονία των ξένων δανειστών, ενώ ο Τζορτζ Σόρος αναδείχθηκε σε ουσιαστικό κυβερνήτη της χώρας, χρηματοδοτώντας ακόμη και τα επίσημα ταξίδια του πρωθυπουργού στο εξωτερικό.
    *Σήμερα, ένα 80 % των κατοίκων της Βουλγαρίας ζει κάτω από το επίσημο όριο της φτώχειας.

    2003
    http://www.iospress.gr/ios2003/ios20030105a.htm
    Αυτό εδώ το κείμενου δεν μπορεί να θεωρηθεί «υπέρ του Σόρος», κάθε άλλο μάλιστα!

    2007
    http://www.iospress.gr/ios2007/ios20070324.htm
    Αυτό εδώ λέει διάφορα… αλλά τα πιο «καυτά» για μένα ήταν οι τελευταίες παράγραφοι (πριν/μετά το «Κόμμα και μέτωπο»). Δεν τις σχολιάζω. Τα στοιχεία για «φαιοκόκκινους» είναι νομίζω προφανή (και δεν εννοώ εσένα -χεχε).
    Στα υπόλοιπα δεν μπορώ να στηρίξω αντιρρήσεις, δεν γνωρίζω τα πάντα.

    Συνήγορος του Ιού δεν είμαι Χρήστο, ΑΠΛΟΣ αναγνώστης (στηρίζουμε την ίαση ελέγχουμε την εξουσία).

    2008
    http://www.iospress.gr/mikro2008/mikro20080301.htm
    Αυτό ΕΔΩ το άρθρο, που διάβασα πολύ προσεκτικά, ΕΠΡΕΠΕ να μπορούσε να διαβάσει ο Μίκης Θεοδωράκης ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ (πλέον) ΕΠΙΡΡΟΕΣ και ρεζιλευτεί με τα ανθρώπινα, πολύ ανθρώπινα λάθη του….

    ΚΡΙΜΑ, ρε Χρήστο, ΚΡΙΜΑ…

    (παράλειψα κάποια άλλα… αν βρείτε κάτι που προωθεί τον Σόρος πείτε μου, να πάει το φαρμάκι κάτω, να πω ότι ΔΕΝ χαλάνε ορισμένοι το καλό της χώρας μας χωρίς λόγο).

  27. 07/03/2008 στο 23:20

    Υ.Γ.
    Φυσικά ΟΛΟΙ έχουν καταντήσει λιγουλάκι παρανοϊκούληδες Χρήστο μου. Μην τους παρεξηγείς αν σε λένε εθνοπρεπή. ΠΤΑΙΣΜΑ είναι, μπροστά σε αυτό που κατάλαβα. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ;

  28. 07/03/2008 στο 23:24

    Υ.Γ.2 Ποτέ μα ποτέ δεν λέω τίποτα «υπέρ της Ελλάδας» σε ΕΛΛΗΝΕΣ. Πάγο ΔΕΝ πουλάω σε Εσκιμώους. Εχω πει όμως σε ξένους. Και ΠΟΛΥ μάλιστα, ολόκληρη απαγγελία μετάφρασης Οδυσσέα Ελύτη στα αγγλικά, τους ΕΧΩΣΑ (στο Νο.6 διεθνώς).

    αλλά δεν το λέω για περιαυτολογία αλλά για να πάρω ΘΑΡΡΟΣ. Διότι η ελλάδα είναι για τα πανηγύρια πια.

  29. γιώργος
    08/03/2008 στο 01:24

    «2003
    http://www.iospress.gr/ios2003/ios20030105a.htm
    Αυτό εδώ το κείμενου δεν μπορεί να θεωρηθεί “υπέρ του Σόρος”, κάθε άλλο μάλιστα!»

    Είναι παρήγορο το γεγονός ότι η ομάδα Ιός σε διάστημα 8 ετών και σε έναν όγκο 400 άρθρων βρήκε τον χρόνο να κάνει 4 (μονολεκτικές) αναφορές στον κύριο Σόρος και τον ρόλο του στα βαλκάνια.

    Αυτό που δεν μας λέει βέβαια στο (ευμενές) άρθρο του το 2000 είναι τα ακριβή ποσά που έχουν διοχετευτεί από τον εν λόγω «νεο-αποικιοκράτη» (όπως τον χαρακτηρίζει εμμέσως σε άλλο άρθρο) σε προγράμματα όπου κατά καιρούς συμμετείχαν το ΚΕΜΟ, το Greek Helsinki Monitor, το CDRSEE και άλλα υπεράνω πάσης υποψίας ιδρύματα.
    Είναι τα λεφτά της ίδια τάξεως με εκείνα που δόθηκαν σε πολιτιστικές δραστηριότητες της διοίκησης του UCK στο Κόσσοβο ή στο Open Society Institue-«Μακεδονίας»?Περισσότερα?Λιγότερα?

    Ο ίδιος ο Ιός ως επίσημο μέλος ενός εκ των παραπάνω φορέων θα όφειλε να δίνει το καλό παράδειγμα
    δίνοντας στην δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία περί των χρηματοδοτήσεων αυτών.Γιατί άραγε τέτοια αδιαφάνεια και γενικολογία?

  30. 08/03/2008 στο 14:10

    Γιώργο το έχω ξανακούσει αυτό και το σέβομαι (αν και ΔΕΝ το είδα επιβεβαιωμένο) γιατί ακούγεται συχνά και το έθεσα σαν αντίρρηση (καλή τη πίστει) σε άλλους φίλους μου, που είναι κι αυτοί αναγνώστες του Ιού και προβληματίζονται.

    Ένας από αυτούς μου είπε διάφορα πράγματα (δύσκολο να επαναλάβω)σε γενικές γραμμές (μιλώντας τώρα για το CDRsee) ότι οι χρηματοδοτήσεις περιπλέκονται από την τεράστια απόσταση ανάμεσα στον τελικό παραλήπτη / δραστηριότητα και σε όσους τις λαμβάνουν. Δεν είναι καθόλου απαραίτητο ότι η ιδεολογία (ή οι πολιτικοί στόχοι) ενός χρηματοδότη ταυτίζονται (ή έχουν καν σοβαρές ομοιότητες) με τα αντίστοιχα ενός οργανισμού / τελικού παραλήπτη. Η διαδικασία δεν είναι καθόλου απλή.

    Ακόμη και ο Οδυσσέας Ελύτης χρηματοδοτήθηκε κάποτε (νομίζω από το Fullbright Foundation) και η Λιλή Ζωγράφου μάλιστα τον κατακρίνει που… ΔΕΝ ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΠΕ (αλλά το έμαθε πολλά χρόνια αργότερα) γιατί (προφανώς) ντρεπόταν, ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ να νομίζει ο κόσμος ότι είναι κι αυτός πράκτορας, και ΣΙΓΟΥΡΑ το έργο του δεν είναι ούτε κατά διάνοιαν τέτοιου είδους.

    Οι χρηματοδοτήσεις είναι ΠΟΛΥ πολύπλοκο θέμα, οι σκοπιμότητες ΑΚΟΜΗ πιο πολύπλοκες. Σε ορισμένες χώρες λεφτά παίρνουν ακόμη και οργανισμοί ή κόμματα εντελώς αντίθετοι με τους σκοπούς χρηματοδοτών. Ε, προφανώς στην Ελλάδα επειδή έχουμε ΟΝΤΩΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΕΦΑΛΩΝ (τους βλέπεις τώρα και στο ΛΑΟΣ) που… χαλάνε σταθερότητα για κάποιους που κάνουνε μπίζνες, ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ είναι να στέλνει και ο Σόρος λεφτά και πολλοί άλλοι. Το σχέδιο άλλωστε δεν είναι για κάψιμο των Βαλκανίων αλλά για Ειρήνη (που ΕΚΡΙΝΑΝ ότι τους συμφέρει). Αν αύριο κρίνουν ότι τους συμφέρει ο πόλεμος, όμως, μάλλον ΔΕΝ θα δεις επίσημες χρηματοδοτήσεις αλλά πολύ πιο ύπουλες (βλέπε σκάνδαλο Κόντρας). Τέλος, οι χρηματοδοτήσεις ΠΡΑΓΜΑΤΙ μπορούν να ασκήσουν έμμεση πίεση ή επιρροή για ορισμένα θέματα αλλά όχι κατ’ ανάγκην για όλα (αν μιλάμε για μεγάλους οργανισμούς).

    Αν ήμουν Αμερικάνος μιλιταριστής και διεθνής ταραξίας του χρηματιστηρίου και έκρινα ότι κάποιοι (απεχθείς και σε μένα) αριστεροί μπορούν να μειώσουν την ΤΑΔΕ κατάσταση που δεν με συμφέρει (κι αν δεν ήμουν… ο ιδεαλιστής που είμαι αλλά γουρούνι, κ.ο.κ.) ΣΙΓΟΥΡΑ θα έστελνα χρήματα. Εσύ δεν θα τα έστελνες? Και οι αποδέκτες ΤΙ να έκαναν?

    Μπορεί κάλλιστα να έχεις δίκιο, ή ΚΑΠΟΙΟ δίκιο, με την έννοια ότι προσπάθησαν ίσως να αποφύγουν τις πολλές μελέτες για τον Σόρος. Εσύ νομίζεις ότι αυτό τους κάνει συνεργάτες του, ή ότι… δεν έχουμε και ΑΛΛΕΣ πηγές να μάθουμε για τον Σόρος; ΔΕΝ ΞΕΡΩ… Πάντως το κείμενο για την εκδήλωση περί Τσαμουριάς δεν μου φάνηκε ανθελληνικό, αντίθετα πολύ λογικό στα περισσότερα.

    Το μανιτάρι του βουνού επισήμανε την τεράστια δυσκολία που έχουμε εμείς που αρνούμαστε την πόλωση ανάμεσα σε υπερ-πατριώτες και «κοσμοπολίτες διεθνιστές». Προσωπικά δεν μου αρέσουν τα άκρα και οι ετικέτες, αστειευόμενος θα μπορούσα να πω ότι είμαι κοσμοπολιτικός πατριώτης χωρίς παρωπίδες κατά κάθε άδικης ετικέτας! 🙂

  31. 08/03/2008 στο 14:16

    @ omadeon

    Δεν χρειάζεται να γράψεις κάτι ΥΠΕΡ κάποιου για να προωθήσεις αυτό που θες. Μπορείς κάλλιστα να σιωπήσεις γι’ αυτά που κάνει κάποιος, προωθώντας τις θέσεις του εμμέσως πλην σαφώς. Και ποιο φαρμάκι να πάει κάτω; Όταν επί χρόνια ο Σόρος με τις ΜΚΟ, με τα ιδρύματά του, με τον παρά του, και… και… και… με τις έγχρωμες «επαναστάσεις» του από τη Σερβία και τη Λευκορωσία μέχρι τη Γεωργία, προωθεί την πολιτική του σε όλες τις χώρες του τέως ανατολικού μπλοκ, κι εσύ που γράφεις κάθε βδομάδα «αποκαλυπτικά», κάνεις σ’ αυτόν μόνον 3-4 αναφορές, τι να πω;

    Και ποιοι έχουν καταντήσει παρανοϊκούληδες; Εγώ πάντως όχι. Διότι αν ξαφνικά εμφανίζονταν 10 ή 50 ή 100 μπλόγκερς οι οποίοι πληρώνονταν από μια ΜΚΟ, ή από ένα ίδρυμα ή είχαν χορηγό κάποια τράπεζα ή μεγαλοβιομηχανία, και κυριαρχούσαν στη μπλογκόσφαιρα χτυπώντας προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις και αγνοώντας άλλες, και χωρίς φυσικά να αναφέρουν ότι τα παίρνουν από κάπου, ε, τότε, όποιος το κατήγγειλε αυτό, φυσικά θα ήταν παρανοϊκός…

    Υποθετικό το σενάριο με τους μπλόγκερ. Έλα όμως που κάτι αντίστοιχο συμβαίνει εδώ και δυο δεκαετίες με πλήθος ΜΚΟ, και think tanks, και οργανώσεων και τεράστιο πλήθος πανεπιστημιακών στην Ελλάδα. ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. Δεν τα έχουμε βγάλει απ’ το κεφάλι μας. Άμα ψάξεις λίγο αυτό εδώ το μπλογκ, θα βρεις διάφορα. Αλλά, βλέπεις, μπλογκ όπως αυτό δεν κυριαρχούν στην «πιάτσα». Η «πιάτσα» θέλει κονομημένους αριστερόφρονες, με τζιπ, πισίνα και διασυνδέσεις, υπαλληλικές θεσούλες στην Ευρωπαϊκή τους Ένωση, με μισθούς 10Κ ευρώ μηνιαίως, και ζήτω η «αμφισβήτηση»…

    Κι η πιάτσα γουστάρει αυτούς που τα μάθανε ΟΛΑ πριν από τα είκοσί τους, και μετά διάγουν τον βίο τους πουλώντας τα. Άσε… Εδώ, έχουν δημοσιευτεί σε σχεδόν δύο χρόνια 400 κείμενα. Να πω ότι αξίζουν να διαβαστούν -δηλαδή, όσα επιβίωσαν στο χρόνο- τα 40; Εκεί γύρω πρέπει να είναι [το 90% του οτιδήποτε είναι για τα σκουπίδια…»].

    Πόσα απ’ αυτά τα 40 έχεις διαβάσει; Και πόσα απ’ αυτά θυμάσαι; Ένα; Κανένα; Συνεπώς άσε τα περί «παρανοϊκούληδων»…

    Ούτε φορείς κάποιας «Αποστολής» είμαστε, ούτε προσφέρουμε στο «αγράμματο και άσχετο» πόπολο μια ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. Αποσπασματικά ψάχνουμε κάτι, αποσπασματικά το γράφουμε, ο καθένας ψάχνει και κρίνει τι ισχύει και τι δεν ισχύει. Όποιος θέλει να στρώσει κ… στο γραφείο του, βέβαια, κι όποιος θέλει να καταλάβει τι τρέχει στη χώρα ή στον πλανήτη. Οι υπόλοιποι τα «ξέρουνε». Όσο για μας, πάντα θα ακούμε τα γνωστά: «Έλα μωρέ, δεν τα ήξερες αυτά;» ή «έλα μωρέ, τι την ψάχνεις;», «αυτά είναι σενάρια συνωμοσίας», «έχεις καταντήσει παρανοϊκός», και πάει λέγοντας…

    Ενοχλούμε κανέναν με την «παράνοιά» μας; Για να καταλάβω, δηλαδή…

    Διάβασε και το σχόλιο [# 29] του Γιώργου. Αν αποφασίσεις να ψάξεις για να μάθεις θα σου φανεί χρήσιμο…

    @ γιώργος

    Ευχαριστώ. Δεν θα μπορούσα να το γράψω καλύτερα. Ακόμα και οι παροιμίες σ’ αυτή τη χώρα έχουν χάσει την αξία τους: στο σπίτι του κρεμασμένου…

  32. 08/03/2008 στο 14:28

    Χρήστο, ετικέτες κάθε είδους με απωθούν και αποτελεί ετικέτα αυτό το «παρανοϊκούληδες» (πάντως αν πρόσεξες το είπα σαν αστείο για ΑΛΛΟΥΣ που ίσως σε θεωρούν «εθνοπρεπή»). Νομίζω ότι ήταν σαφές, γιατί αν εσύ είσαι του… ΛΑΟΣ εγώ είμαι φακίρης (κλπ).

    Την κατάσταση πραγματικά τη θεωρώ πολύ περίπλοκη, αναγνώστης σου είμαι -άλλωστε- και ωθήθηκα να ξαναδώ τι γράφεις μετά από καιρό από διάφορα γεγονότα. Πριν μερικούς μήνες πρέπει να είχα διαβάσει σχεδόν ΟΛΑ τα ποστ εδώ πλην ελάχιστων.

    Το πρόβλημα περιπλέκεται από πολλές απόψεις. Πολύς κόσμος δεν έχει έλεγχο πάνω στα πολιτικά συναισθήματά του, οι ακροδεξιοί βγάζουν κέρδος από τη συμφορά (όπως και στα γεγονότα της πρόσφατης εκδήλωσης που εξόργισε το Θεοδωράκη).

    Θα επανέλθω ως αναγνώστης!

  33. 08/03/2008 στο 14:35

    @ omadeon

    Συμπέσαμε! Όσο έγραφα το σχόλιο # 31, εσύ έστειλες το # 30.

    Ναι, η διαδικασία δεν είναι καθόλου απλή. Αλλά γιατί είναι παρανοϊκούληδες αυτοί που ψάχνουν να βρουν, κι όχι οι άλλοι που τα «έχουν βρει»;

    Ο Ελύτης χρηματοδοτήθηκε όχι από το Ίδρυμα Φουλμπράιτ αλλά από το Ίδρυμα Φορντ [το οποίο είναι ό,τι πιο κατεστημένο στο κατεστημένο των ΗΠΑ, και συνεργαζόταν στενότατα με τη CIA]. Καλά έκανε ο Ελύτης, καλά έκαναν εκατοντάδες -αν όχι χιλιάδες- διανοούμενοι και «διανοούμενοι» στην Ελλάδα μετά τον Πόλεμο, και τα πήραν. Ο ένας μπορεί να πεινούσε, ο άλλος να ψωμολύσσαγε, ο άλλος να μην είχε γάλα για τα παιδιά του.

    Γιατί όμως ποτέ δεν ανακοινώνονται αυτές οι υποτροφίες; Συνεχίζονται ακόμα και σήμερα…

    Το να εξασφαλίσεις ένα ποσό μερικών δεκάδων χιλιάδων ευρώ, που θα σου επιτρέψουν να ολοκληρώσεις το πνευματικό σου έργο, έχοντας τα προς το ζην για 2-3 χρόνια, μάλλον συνιστά «αθέμιτο ανταγωνισμό» -για να το θέσω κομψά- απέναντι σ’ αυτούς που δεν διαθέτουν παρόμοιες υποτροφίες. Αυτά τα πράγματα θα έπρεπε να είναι διαφανέστατα. Πλην όμως ούτε το Ίδρυμα ανακοινώνει τους… υποτρόφους του, ούτε οι υπότροφοι ανακοινώνουν ή παραδέχονται ότι τα πήραν. Κι αυτά εμένα κάπως μου βρωμάνε…

    Και τα ίδια ισχύουν και για τους διεθνείς τραπεζίτες και για τους αριστερούς και για όλους τους υπόλοιπους.

    Προσωπικά δεν είμαι ούτε κοσμοπολίτης, ούτε πατριώτης, ούτε τίποτα. Ένας φουκαράς μαλάκας είμαι, που γεννήθηκα σ’ αυτόν τον τόπο και τον αγαπάω, που γεννήθηκα σ’ αυτόν τον πλανήτη και τον αγαπάω, και δεν γουστάρω κανέναν έξυπνο ή βλάκα, από το απώτατο παρελθόν μέχρι και σήμερα, που κοιτάζει την πάρτη του και μόνον την πάρτη του. Κι επειδή ελάχιστοι σιχαίνονται την απληστία σ’ αυτόν τον πλανήτη, επίτρεψέ μου να σιχαίνομαι και τους άπληστους…

  34. 08/03/2008 στο 14:41

    @ omadeon [# 32]

    Ο ΛΑΟΣ κι ο ΛΑΟΣ. Χρόοονια τώρα. Σε κάθε δελτίο ειδήσεων, σε κάθε talk show… Με το ζόρι να μπει στη Βουλή, με το ζόρι το ένα, με το ζόρι το άλλο… Να ‘χουν κι οι «αριστεροί» έναν «αντίπαλο» του επιπέδου τους. Το ‘να χέρι νίβει τ’ άλλο… Για να μην μιλήσουμε και για παλιές ιστορίες, όπου κάποιοι, ενώ ήξεραν, χτυπούσαν κάποιους άλλους για τελείως άσχετους λόγους.

    Τα πράγματα είναι περίπλοκα, γιατί κανένας δεν θέλει να καταλάβει, ή δεν τον συμφέρει να καταλάβει, πόσο μερικά πράγματα σ’ αυτόν τον πλανήτη είναι απλά. Αλλά, όπως είχε πει κι ο Κάρολος, κυρίαρχη ιδεολογία είναι η ιδεολογία της κυρίαρχης τάξης. Ή της κυρίαρχης συμμορίας, αν προτιμάς…

  35. 08/03/2008 στο 16:03

    έλειπα και μόλις ξαναήρθα. Ναι (για σχόλιο 34) μου φαίνεται κι εμένα ΠΟΛΥ περίεργη αυτή η τεράστια προώθηση του ΛΑΟΣ.
    Εναι σαν ένα ακόμη πιόνι, που το βάζουν μπροστά να μαζεύει τα πυρά ώστε να κάνουν άλλα πράματα στο μεταξύ, κ.ο.κ.

    Προφανώς φυτεύουν και κάποιον… πιπεράτο δικό του σε ορισμένα περιοδικά ώστε να αγορεύει αυτός και να… χαίρονται αυτοί (οι _ίδιοι_ τους οποίους… στηλιτεύει).

    Δημοσιογράφος είσαι, ξέρεις καλά ότι ΔΕΝ υπήρξε αριστερή οργάνωση ή κόμμα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού που να μην έχει ΚΑΙ κάποιον θερμοκέφαλο μέσα, να φωνάζει «εμπρός, βαράτε τους» (ώστε να εκτεθούν όλοι οι άλλοι).

    Με μισούς υπουργούς της Υπερδύναμης στελέχη πετρο-εταιρειών και εταιρειών όπλων δεν χρειάζεται ούτε παράνοια ούτε καν φαντασία για να δει κανεις το ολοφάνερο. Και ο τελευταίος αγαθός αμόρφωτος τα ξέρει πλέον, σε γενικές γραμμές. Οι θερμοκέφαλοι τo ξέρουνε, ότι πληρωμένοι να ήτανε ΔΕΝ θα δρούσαν καλύτερα ΥΠΕΡ των ίδιων των εχθρών τους?

    Το ιδεολόγημα το ίδιο της Νέας Τάξης πρέπει να ερευνηθεί κατά πόσον μαγειρεύτηκε σαν ειδική «σπεσιαλιτέ» των ιδίων σούπερ-μαγείρων (που άλλωστε είναι μονοπώλιο σε τέτοιου είδους θρεπτικές σούπες). ΠΟΛΛΑ είπα, thanks anyway

  36. 08/03/2008 στο 23:08

    Υ.Γ. Η παράνοια είναι αναγκαίο αλλά κατά προτίμηση ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΩΤΕΡΟ φυσικό χαρακτηριστικό της Συνείδησης για να την προστατεύει από κινδύνους. Χρήστο, έχει γράψει πάααρα πολλά γι’ αυτό κι ο ξεχασμένος David Cooper.

    Η δαιμονοποίηση της παράνοιας είναι χειρότερη από την παράνοια.

    ΟΛΟΙ είναι (λίγο) παρανοϊκοί (αλλά δεν το ξέρουν) ΕΤΣΙ κι αλλιώς.

    Η Μέλανι Κλάϊν ίδρυσε ολόκληρη σχολή ψυχανάλυσης με βάση τη θεωρία της πρωτογενούς παράνοιας (paranoid stance) και κάτι άλλο ακόμη (που δεν θυμάμαι).

    Από τη στιγμή που μιλάμε με τρίτο πρόσωπο πληθυντικού («αυτοί») μιλάμε ενεργοποιώντας αυτό το κομμάτι του εαυτού μας. Αν ξέρουμε να το κάνουμε χωρίς γενικεύσεις, παρωπίδες, και ανεξέλεγκτα συναισθήματα, μπορεί να είναι ο μόνος τρόπος για να βγάλουμε άκρη από απροσδιόριστη πληροφορία που πρέπει να επεξεργαστούμε (για κινδύνους έξω από εμάς).

    Το ΜΗΜΑ της δαιμονοποίησης της παράνοιας πέρασε, ΟΚ, αλλά
    Τα μεταξωτά βρακιά θέλουνε ΜΕΤΑ-παρανοϊκούς κώλους 🙂

    Διάβαζα το blog του «Φιλοπατρία» – που έχει πρώτη μούρη γκράφικ κάποια… Μουσολινοειδή φάτσα και με έπιασε τρόμος. Στην αρχή για τη φάτσα, μετά για τη Διεθνή Αμνηστεία που μεροληπτεί ΚΑΤΑΦΟΡΑ (και δεν τρέχει τίποτα). Εεεε…. ντάξει, δεν πρόκειται και να τρέξω στο ΛΑΟΣ να σωθώ από αυτή τη μεροληψία. ΑΛΛΟ κατσαρίδα ή σφήκα κι ΑΛΛΟ μέλισσα.

    Χρήστος, ο ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ (που βγάζει κι από τις σφήκες μέλι) !

    Καλό καρναβάλι!

  37. 08/03/2008 στο 23:25

    Υ.Γ.2 συγνώμη προς τον «Φιλοπατρία», του οποίου το ιστολόγιο είναι ΠΟΛΥ σοβαρό (και ακόμη δεν ξέρω αρκετά για να καταλάβω σε ποιό χώρο ανήκει, πάντως συγχαρητήρια για τις παραπομπές σε αμερικάνικα site και ΠΟΛΥ όγκο δεδομένων).

    Είστε τέρατα γνώσεων και πληροφόρησης κύριοι. ΕΝΑ λάθος να κάνετε όμως, όλα συνδέονται μεταξύ τους και επηρεάζει ΟΛΑ.

  38. 11/03/2008 στο 21:44

    Αν λένε οι ιοί πως είμαστε φασίστες τότε θα έχουν δίκιο!!
    Είναι γνωστό πως αυτοί και ο Πάπας διαθέτουν το αλάθητο…
    εμείς είμαστε οι φασίστες και αυτοί οι δημοκράτες!!!!!

    Στην τελική ας μας λένε όπως θέλουν φθάνει να μας κατατάσουν στην αντίθετη μεριά από αυτούς γιατί δεν μπορούμε…. την γλίτσα!

  39. 12/03/2008 στο 14:11

    @ omadeon

    Μην αρχίσουμε με David Cooper [έχω διαβάσει κάποια βιβλία του στα νιάτα μου], γιατί θα τελειώσουμε με Freud, κι επειδή θ’ αρχίσω να γράφω διάφορα για τον «εκδικητή του Χριστιανισμού» -καταπώς δήλωνε- θα καταντήσω «χριστιανός» κι «αντισημίτης»…

    @ greekalert

    Μωραίνουν Κύριοι…

  40. 05/04/2008 στο 11:27

    Χρήστο, πάρε ένα λινκ να δεις τα χάλια ορισμένων Αμερικανών συναδέλφων σου:
    http://omadeon.wordpress.com/2008/04/04/the-new-york-times-editorial-board-of-imbeciles/

    Περιστοιχιζόμαστε από ΝΤΕΜΕΚ διεθνιστές νομίζω. Κάθε πραγματικός διεθνιστής θα έπρεπε να κράξει αυτή την κωλοφυλλάδα, ΟΥΤΕ η Πράβδα στις σοβιετικές εποχές δεν ήταν ΤΟΣΟ πειθήνιο όργανο πολιτικής ηγεσίας…

  41. Γιώργης Χολιαστός
    26/06/2008 στο 22:00

    Μιας και περί φιλοπατρίας το μπλογκ, ταιριάζει το παρακάτω «σχόλιό» μου:
    ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ

    Όσοι διαβάζουν τα γραφτά μου βλέπουν πολλές φορές λόγια γραμμένα από μένα, που δείχνουν ότι είμαι κατήγορος της πατρίδας, που με δείχνουν αδιάφορο για τα συμφέροντα της πατρίδας, βλέπουν λόγια που καταφέρονται ενάντια στην πατρίδα.

    Και πράγματι είναι έτσι. Δεν υπολογίζω μια πατρίδα που όπως η Μήδεια σκοτώνει τα παιδιά της. Δεν ενδιαφέρομαι για μια πατρίδα που δίνει σε μερικά παιδιά της μιαν άνετη ζωή, καταδικάζοντας σε αργό ή γρήγορο θάνατο τα άλλα της παιδιά, Δεν υπολογίζω για πατρίδα μια πατρίδα που επιτρέπει σε μερικά παιδιά της να μορφώνονται και σε άλλα να μένουν αμόρφωτα. Δεν υπολογίζω για πατρίδα μια πατρίδα που φυλακίζει κάποιον που έκλεψε ένα κομμάτι ψωμί για να επιζήσει, και αφήνει ανενόχλητους άλλους να θησαυρίζουν κλέβοντας εκατομμύρια.

    Ναι, έτσι είναι και γι αυτό θα δείτε μέσα στα γραφτά μου τέτοια λόγια, που δείχνουν όχι μόνο μιαν αδιαφορία. αλλά και μια περιφρόνηση και μιαν απέχθεια για την τέτοια «πατρίδα».
    Και ενώ, ώσπου να καταλάβω ποια είναι πράγματι η «πατρίδα» μου, της έδινα δίκιο και όταν ακόμα είχε άδικο, αφότου κατάλαβα ποια είναι η πραγματικότητα δε διστάζω να παίρνω το μέρος πατρίδων ξένων, που μπορεί να είναι και εχθρές με την «πατρίδα» μου, και δε διστάζω να λέω την αλήθεια για όλα όσα αφορούν στην «πατρίδα» μου.
    Και ακόμα πιο πέρα, για μένα μια τέτοια αισχρή «πατρίδα» δεν της αξίζει να υπάρχει καν στο πρόσωπο της γης.

    Και δεν είμαι ο μόνος που σκέπτομαι έτσι για την «πατρίδα», αλλά είμαι από τους λίγους που το γράφουν. Σε ιδιωτικές συζητήσεις οι περισσότεροι συζητητές μου συμφωνούν με τα λεγόμενά μου, ή τα λένε πρώτα αυτοί οπότε εγώ είμαι εκείνος που συμφωνώ μαζί τους τότε.
    Και όμως ο «ελληνικός» λαός προτιμάει να τρέχει πίσω από μια ντομάτα ώστε να την πάρει ένα ευρώ λιγότερο το κιλό, παρά να πασκίσει ν’ απαλλαγεί από κείνους που παίζουν έτσι μαζί του.

    Κατάντια ενός λαού που δεν ξέρει το βασικό-ότι όταν υποφέρει, ο χρυσός κανόνας είναι η εξέγερση.

    Τους «πατριώτες» -δηλαδή τους πλούσιους ή τους κουτούς- τους ενδιαφέρει τι θα γίνει με τις περιοχές που αμφισβητούνται από τους γείτονές μας. Όμως εμένα δεν με ενδιαφέρει η Κύπρος, η Μακεδονία, η Θράκη, τα νησιά του Αιγαίου και τέλος όλη η Ελλάδα;
    Είτε πάρουν οι τούρκοι τη Θράκη, τα νησιά του Αιγαίου και την Κύπρο ή όχι, είτε πάρουν oι βούλγαροι τη Μακεδονία ή όχι, είτε πάρουν οι αλβανοί τη βόρεια Ήπειρο ή όχι, οι συνταξιούχοι δε θα πάρουν αύξηση, τα παιδιά θα μένουν πάλι αγράμματα, οι φτωχοί πάλι θα είναι φτωχοί.
    Και όποιο και όσο χρήμα να μπει στη χώρα,είτε οι κατέχοντες το μοιράζονται, είτε οι υποτακτικοί τους.
    Μάλιστα τα πράγματα θα είναι καλλίτερα με τους «κατακτητές».

    Ούτε θεωρώ σωστό το: «μη ρωτάς τι κάνει η πατρίδα σου για σένα αλλά κοίτα τι κάνεις εσύ για την πατρίδα σου». Αυτά τα λένε όσοι κερδίζουν από την απραξία των δυστυχούντων. Και ενώ οι φτωχοί μιλάνε ανοιγοκλείνοντας το στόμα, οι πλούσιοι μιλάνε ανοιγοκλείνοντας την τσέπη τους. Είναι εξάλλου αλήθεια ότι ο κακομοίρης ο Σολωμός δεν είπε: «κλείσε την Ελλάδα στην ψυχή σου» κλπ κλπ, όπως μας διδάσκουν τα «πατριωτικά» σχολεία μας, αλλά: «κλείσε ο,τιδήποτε στην ψυχή σου» κλπ κλπ

    Ο Σολωμός δεν ήτανε γελοίος-ήτανε πάνω από Ελλάδες.

    Για όλους αυτούς τους λόγους οικτίρω το λαό της Ελλάδας, που τρώει σαν λιμασμένος το κουτόχορτο που αυτή του σερβίρει, και που την υπηρετεί χωρίς να τον νοιάζει αν έτσι υπηρετεί μια σάπια και ανάξια πατρίδα και χωρίς να αιστάνεται πως δυστυχεί εξαιτίας της.

    Αυτά με πολύ λίγα λόγια για την «Ελλάδα», την «πατρίδα» μου, που ντρέπομαι να τη λέω πατρίδα και γι αυτό βάζω τη λέξη μέσα σε εισαγωγικά.

    Και για όλα αυτά θα βρίσκετε μέσα σε γραφτά μου σκέψεις «αντι-πατριωτικές»…

    Ως για τις κατηγορίες σας ότι δεν είμαι όχι μόνον «έλλην» αλλά ούτε «φιλέλλην» (!), μην κάνετε τον κόπο να μου τις απευθύνετε πάλι, θα σας τις επιστρέψω με τους αρμόζοντες για τη νοημοσύνη σας χαρακτηρισμούς.

    Γιώργης Χολιαστός

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: