Αρχική > Blogroll, Αφασιαλάνδη, Ιστολόγια, Ιστολογικά, Μακεδονικό, Πολιτική > Όταν η ΥΠΕΞ συνάντησε τους μπλόγκερς…

Όταν η ΥΠΕΞ συνάντησε τους μπλόγκερς…

18/04/2008

… προκλήθηκαν κάμποσα «εγκεφαλικά». Ακολουθεί σχετικό κείμενο [Δωρεάν Εγκεφαλικά για Μακεδόνες από το ΥΠ.ΕΞ] αναδημοσιευμένο από το ιστολόγιο Το Μακεδονικό Ζήτημα Σήμερα. Διαβάστε το ενδιαφέρον ιστοσημείωμα, ακολουθήστε τους συνδέσμους που δίνει, βγάλτε τα συμπεράσματά σας, κάντε τα σχόλιά σας στο προαναφερθέν ιστολόγιο [σήμερα είμαι στις καλές μου…]

***

Δωρεάν Εγκεφαλικά για Μακεδόνες από το ΥΠ.ΕΞ

Μέχρι τώρα ήλπιζα να κάνω λάθος σχετικά με τον τρόπο που ασκείται η εξωτερική πολιτική. Δικαιολογούσα κάθε τι παράλογο που έβλεπα σχετικά με τους κυβερνητικούς χειρισμούς με το σκεπτικό ότι … οι υπεύθυνοι ΞΕΡΟΥΝ κάτι ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Σταθμίζουν κι άλλους παράγοντες που πιθανόν αγνοούμε εμείς οι κοινοί θνητοί και τελικά αποφασίζουν για την Ελλάδα αυτό που μας συμφέρει περισσότερο. Κι όμως στο ΥΠ.ΕΞ μπορούν να τα κάνουν ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ! Και αυτό δεν μας προκαλεί απλά ανησυχία… αλλά καθαρό ΤΡΟΜΟ! Ιδού και οι αποδείξεις.

Ως γνωστό εδώ και 15 χρόνια οι Σκοπιανοί χρήστες του internet επιδίδονται , με τη βοήθεια του κράτους, σ’ ένα ασταμάτητο παιχνίδι διαδικτυακής προπαγάνδας με θύμα την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ της Μακεδονίας. Έχουν καταχωρήσει εκατομμύρια ιστοσελίδες με τη δική τους πλαστή ιστορία της Μακεδονίας ενώ έχουν δημιουργήσει και ομάδες κρούσης οι οποίες επιτίθενται με e-mail διαμαρτυρίας σε οποιονδήποτε συντάκτη παγκοσμίως διανοηθεί να συσχετίσει την Ελλάδα με τη Μακεδονία. Πρόσφατα υποχρέωσαν το BBC να ζητήσει συγνώμη διότι τους αποκάλεσε τους Σκοπιανούς Σλάβους (!) αντί εθνικά Μακεδόνες!

Από την Ελληνική πλευρά η ΑΜΥΝΑ για τα Ελληνικά θέματα είναι υποχρέωση 15 ρομαντικών πατριωτών που ξημεροβραδιάζονται διαδίδοντας τις Ελληνικές θέσεις, απαντώντας στα ψέματα των Σκοπιανών κι όλα αυτά … ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ.

Μετά από 15 χρόνια λήθαργου ξύπνησε και η Ελληνική Κυβέρνηση.

Η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη ζήτησε από τους «φωστήρες» που διαχειρίζονται την δική της παρουσία στο διαδίκτυο να την φέρουν σ’επαφή με bloggers για να συζητήσουν σχετικά με προβολή των Εθνικών μας θεμάτων στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα … οι ιστοσελίδες που ασχολούνται με τα Εθνικά θέματα είναι πολύ λίγες και με απλή έρευνα στο Google εμφανίζονται πρώτες.

Κλήθηκαν λοιπόν περί τους 10 blogger να προσφέρουν τις γνώσεις τους κι επειδή μ’ έφαγε η περιέργεια για την ταυτότητα των «ειδικών» που θα γνωμοδοτούσαν επί των εθνικών θεμάτων εντόπισα μερικούς για να καταλάβουμε πόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ είναι η άγνοια στους πολιτικούς αλλά και στους «φωστήρες» που περιβάλλουν και συμβουλεύουν τους πολιτικούς.

Ας πάθουμε τα εγκεφαλικά…ένα-ένα και με τη σειρά:

1)Διαπιστώνουμε ότι η Ελλάδα ΔΕΝ διαθέτει ομάδα έμμισθων χρηστών που μπορούν να χειριστούν την προβολή της χώρας διεθνώς. Αυτή ήταν και η αφορμή της συνάντησης που επεδίωξε η Υπουργός με τους bloggers.

2) Διαπιστώνουμε ότι η Ελληνίδα Υπουργός Εξωτερικών ΑΓΝΟΟΥΣΕ ότι μερικές από τις διάσημες και ισχυρές πολιτικές ιστοσελίδες της Αμερικής (HuffingtonPost, DailyKos) ανήκουν σε Έλληνες και δέχονται πάνω από 1.000.000 επισκέπτες την ημέρα!

3) Η επιλογή των blogger ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ κυριολεκτικά ΑΦΩΝΟΥΣ.
Οι σύμβουλοι τεχνικοί Internet της κας Μπακογιάννη είναι λίαν επιεικώς ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ! Για άλλη μία φορά επαληθεύεται η ρήση ότι « η βλακεία είναι αήττητη!»

Πριν όμως ασχοληθούμε με τους Blogger να θυμίσουμε σε κάποιους ΑΔΑΕΙΣ ότι στις προηγούμενες εκλογές εμφανίστηκε ένα νέο μικρό κόμμα με το όνομα ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ που υπερασπίστηκε ανοιχτά το δικαίωμα (!) των Σκοπίων στον αυτοπροσδιορισμό. Στο συγκεκριμένο κόμμα κατέβηκε υποψήφιος ο κ.Παναγιώτης Δημητράς του Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι (βλ.George Soros) .Ο κ.Δημητράς έχει καταγγείλει την Ελλάδα (!) για ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ανθρωπίνων δικαιωμάτων της «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ» μειονότητας! Αυτονόητο είναι επίσης ότι την ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ υποστήριξε ΕΠΙΣΗΜΑ από την πρώτη μέρα και το ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ και ο κ.Βοσκόπουλος που μάλιστα αρθρογραφεί στην ιστοσελίδα της Φ.Σ e-rooster και ο οποίος επίσης έχει καταγγείλει την Ελλάδα για την «Μακεδονική» μειονότητα αλλά έχει στείλει και επιστολές σε Νίμιτς και Κοντολίζα Ράις εν καιρώ διαπραγματεύσεων προκειμένου να επηρεάσει τη διαπραγματευτική ισχύ της Ελλάδας.

Σε όσους ασχολούνται με το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ είναι ΓΝΩΣΤΑ όσα κρύβονται ΠΙΣΩ από την Φιλ.Συμμαχία,το Ουράνιο Τόξο, το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι κλπ. Και ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να ζητήσεις την άποψη για το Μακεδονικό ανθρώπων που στρατεύθηκαν ΕΠΙΣΗΜΑ με το ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ και που υποστηρίζουν ότι υπάρχει «Μακεδονική» μειονότητα στην Ελλάδα!

Μετά από αυτά ας δούμε αναλυτικά ΠΟΙΑ σχέση έχουν με τα εθνικά θέματα οι ΕΚΛΕΚΤΟΙ της κας Μπακογιάννη:

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 1ον

O συμμετέχων blogger του «ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΑΙ» ήταν υποψήφιος βουλευτής της Φιλελεύθερης Συμμαχίας κι επίσης προσκεκλημένος της κας Μπακογιάννη για τα Εθνικά Θέματα. Στο blog του δεν βρήκαμε ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ για τη Μακεδονία! Εννοείται για την Φιλ.Συμμαχία ότι η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι το όνομα που δικαιούνται τα Σκόπια!

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 2ον

O συμμετέχων blogger του nylon.gr επίσης δηλώνει ότι ψήφισε Φιλελεύθερη Συμμαχία και προωθεί την ιστοσελίδα της Φιλ.Συμμαχίας e-rooster αλλά και την ιστοσελίδα του γνωστού «πατριώτη» Πάσχου Μανδραβέλη. Στο nylon.gr βρήκαμε ΕΝΑ μόνο θέμα για τη Μακεδονία στο οποίο μάλιστα υπήρχε και η ομολογία: «Όχι ότι είμαι από αυτούς που φωνάζουν «η Μακεδονία είναι Ελληνική» και άλλα τέτοια φαιδρά» πράγμα λογικό για κάποιον που ψηφίζει κόμμα που συνεργάζεται με το ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ.

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 3ον

Ο συμμετέχων blogger του X-blog επίσης ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ για τη Μακεδονία και το Σκοπιανό

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 4ον

Ο blogger StathisXaikalis αναφορικά με το Σκοπιανό θα προτιμούσε τον Ψωμιάδη να

ασχοληθεί με τις τουαλέτες του αεροδρομίου αντί με τα εθνικά θέματα και στον τίτλο τον συνδυάζει ανάλογα ενώ λυπήθηκε τον Σκοπιανό ελληνομαθή δημοσιογράφο που ΔΕΝ κατάλαβε τον ΛΕΞΙΛΑΓΝΟ…Ζουράρι τον οποίο ενέταξε στον φετινό καρνάβαλο.

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 5ον

Ο συμμετέχων blogger karpidis του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ BLOG σε άρθρο του … ανησυχεί για το ασφαλιστικό περισσότερο από το Εθνικό Θέμα και ειρωνεύεται το greekalert επειδή … γράφει στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ! Η αλήθεια είναι ότι … με τόσους ανισόρροπους Έλληνες…που να βρούμε χρόνο να ασχοληθούμε και με τους ξένους! Η σχετική θεματολογία του ολιγοστή , άσχετη κι ανούσια.

μίνι – ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 6ον

Ο συμμετέχων blogger του metablogging.gr ασχολείται αποκλειστικά με τον κόσμο των blogs γενικά και όχι με πολιτική και ειδησεογραφία.ΚΑΝΕΝΑ σχετικό θέμα δηλαδή

και τέλος ένα μικρό φως στο τούνελ…
Η συμμετέχουσα blogger του magicasland έχει ευτυχώς ξεκάθαρες ιδέες για το Σκοπιανό (λόγω καταγωγής προφανώς) αλλά ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΘΕΜΑ εθνικού χαρακτήρα.

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ οι φωστήρες της κας Μπακογιάννη να καλούν για συμβουλές επί εθνικών θεμάτων, bloggers της Φιλ.Συμμαχίας που υποστηρίζουν τα Σκόπια στην πλαστογράφηση της ιστορίας μας και άλλους που ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ή ΑΓΝΟΟΥΝ την ύπαρξη του Σκοπιανού στην διαδικτυακή τους παρουσία; Είναι προφανές ότι οι σύμβουλοι της υπουργού κας Μπακογιάννη είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ειδικά σε τέτοιες κρίσιμες εποχές. Είναι άξιο απορίας με ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ επέλεξαν τους συγκεκριμένους bloggers αφού και οι ίδιοι απόρησαν καθότι ΑΣΧΕΤΟΙ με τέτοια θέματα! Επίσης είναι άξιο απορίας με ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ επιλέχθηκαν τα μέλη της DoraWebTeam από την κα Μπακογιάννη.

Advertisements
  1. 18/04/2008 στο 15:31

    Και τα σχόλια του Allu Fun Marx για τη συνάντηση: Μπλόγκερ στην υπηρεσία της αυτής υψηλότητας;

  2. 18/04/2008 στο 23:29

    Σιγά τα ωά. Την άλλη βδομάδα εγώ έχω συνάντηση με τον Σαρκοζί – σχετικά με θέματα Κάρλας Μπρούνι, κλπ. 😉

  3. 19/04/2008 στο 02:23

    Ζορμπά, τα είπες όλα, στο σχόλιο 2. – Χρήστο άκου τον! Ηταν… όλα τα λεφτά.

    ε, λοιπόν, θα πω τον πόνο μου κι ας φάω… ντομάτες κι αυγά. (σίγουρα μια ομελέτα τουλάχισυτον)

    Χρήστο, ΣΙΓΑ μην πάμε και στη συνάντηση με τους πολιτικούς δεινοσαύρους του παρόντος νταβατζιλίδικου «αντιπροσωπευτικού» συστήματος ΕΜΜΕΣΗΣ (δήθεν) δημοκρατίας. Προσωπικά ΔΕΝ θα πήγαινα. Προτιμώ να πάω σε… αυτο-σαρκαστική απονομή ΨΕΥΔΩΝ ΟΣΚΑΡ 😉

    Σε πολλά που λες συμφωνώ, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράματα νομίζω…
    Απλά ο καπιταλισμός ειλικρινά έχει χεσμένο το θέμα του ονόματος και αν ασχολείται το κάνει ΜΟΝΟ για τα μάτια.

    Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλους, ας μάθουμε να μιλάμε προσωπικά αντί για «γραμμές άνωθεν»…

    Κατ’ αρχήν, σωστό αυτό που είπες για τη Σλαβομακεδονική προπαγάνδα (ΔΕΝ χρησιμοποιώ τον «εγχώριο» όρο «Σκοπιανή» διότι ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ σε άλλη γλώσσα, ενώ το «σλαβομακεδόνας» ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ, νομίζω)…
    ΠΟΛΥ οργανωμένη εδώ και χρόνια, ασχημονεί πάνω στην ίδια την Ιστορία. ΑΥΤΟ με ενόχλησε κάποτε πιο πολύ από όλα. Είχα ταχθεί ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ υπέρ σύνθετου ονόματος για αυτή τη χώρα και αυτές τις μέρες επανέρχομαι δριμύτερος:
    http://omadeon.wordpress.com/2008/04/18/multiple_macedonia_meme/

    Στην πραγματικότητα, ανησυχείς νομίζω υπερβολικά για τη «Μακεδονική μειονότητα». Κατ’ αρχήν ο Νακρατζάς, παρά τη μεροληψία του, λέει και αρκετά σωστά στοιχεία. Ας μάθουμε να τα διαβάζουμε και να τα αξιοποιούμε. Π.χ. λέει ότι (το πολύ) είναι 70 χιλιάδες οι Ελληνες πολίτες σλαβικής καταγωγής. ΣΙΓΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ. Σκοπίμως (pun intended) το νούμερο αυτό… φουσκώθηκε στους 180 χιλιάδες, σε πρόσφατη συνάντηση του Ουράνιου Τόξου.

    Θα σου πω μια γνώμη με χρήση της Λογικής
    Για τη σλαβομακεδονική μειονότητα
    1) ΕΙΤΕ αποκτά τα δικαιώματά της, εξασφαλίζει ίση μεταχείριση για μερικές δεκάδες χιλιάδες ενδιαφερόμενους και… ΗΣΥΧΑΖΕΙ.
    2) Είτε ΔΕΝ τα αποκτά, οι διώξεις συνεχίζονται, και κάποιοι άαααλλοι επωφελούνται.

    Κοντολογίς, Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. ΠΟΥΝΤΟΣ;

    Για το Δημητρά, ΔΕΝ με ενδιαφέρει αν έχει μπαντζανάκη τον Εωσφόρο και χρηματοδότη τον Σόρος. Με ενδιαφέρει η Ελλάδα να ΜΗΝ γίνεται τόσο συχνά διεθνώς ρεζίλι λόγω καταπάτησης ανθρώπινων δικαιωμάτων. ΤΟΤΕ ακριβώς ο Δημητράς μπορεί να πάρει… σύνταξη (κι εμείς κάναν ΔΙΚΑΙΟ υπνάκο).

    Για τη Σλαβική χώρα που… αρνείται τη Σλαβικότητά της φαντασιωνόμενη… Αρχαία Μακεδονικά Μεγαλεία, τώρα πια θα ήθελα να εκφράσω τα… συλληπητήριά μου. Ευτυχώς είναι… χειρότερα από μας! 🙂

    Πάντως πέρασα 2-3 χρόνια στο διαδίκτυο πολεμώντας φανατικούς σλαβομακεδόνες (τη δεκαετία 90) και επομένως… ΞΕΡΩ το θέμα, όσον αφορά το διαδίκτυο.

    Δεν νομίζω ότι μας παίρνει να σχηματίσουμε ΤΩΡΑ σώμα «έμμισθων προπαγανδιστών». Πρέπει να σχηματίσουμε δικές μας δυνάμεις. Αυθόρμητες και αμεσοδημοκρατικές. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Πάντως, θεωρώ ότι όσοι «δεν θέλουν καν το όνομα Μακεδονία στην ονομασία της FYROM» έχουν ΧΑΣΕΙ ήδη τη μάχη, παταγωδώς. Δεν αξίζει πια να ααχολείται κανείς με αυτή την άποψη. Αν διαφωνείς δικαίωμά σου. Πάντως εγώ μίλησα ειλικρινά και αμαρτίαν ουκ έχω.

    Χαιρετώ. (περισσότερα εντός του ευλόγ)

  4. 19/04/2008 στο 15:14

    Πολύ σωστές οι πολιτικές σου παρατηρήσεις!

  5. 19/04/2008 στο 16:39

    ‘Αφωνος…

  6. Ανώνυμος
    19/04/2008 στο 17:08

    Σλαβομακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα -προς το παρόν- δεν υφίσταται παρά την έντονη προπαγάνδα που έχει γίνει από ομάδα αμερικανών και ελλήνων ακτιβιστών στο βορειοελλαδικό χώρο.

    Το κακό είναι ότι η εθνική συνείδηση δεν αποτελεί κάτι το σταθερό και αμετάβλητο. Σε μία περιοχή όπως η δυτική μακεδονία οπου η ανεργία κτυπά κόκκινο και σε μια περίοδο κατα την οποία η ελληνική ταυτότητα αποδομείται συστηματικά δεν αποκλείεται καθόλου στο προσεχές μέλλον να υπάρξει μία κρίσιμη μάζα νέων που θα υιοθετήσει τις θέσεις που διακηρύσσει ο omadeon, ο Νεκρατζάς και οι υπόλοιποι.

  7. Ανώνυμος
    19/04/2008 στο 17:12

    και όπως είχα απαντήσει καποτε σε έναν Σκοπιανό μαχητή του διαδικτύου : την ημέρα που κάποιοι στην Ελλάδα ανοίξουν σλαβικό σχολείο και έρθουν οι ελληνικές αρχές και το κλείσουν, τότε εδώ θα είμαι να το συζητήσουμε.

  8. 19/04/2008 στο 17:38

    Ανώνυμε, είσαι tres chic:
    «Ο omadeon, ο Νακρατζάς και οι υπόλοιποι».
    α χα χα… τσουβαλιάστηκα ΗΔΗ.

    Χρήστο, ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΥΣ. Ξέεερεις εσύ, αλλλά νομίζεις ότι το πρόβλημα της Ελλάδας είναι εισαγόμενο. ΟΧΙ, εγχώριο είναι, κατά τουλάχιστον 66.666%.

    Ανώνυμε, ΔΕΝ χωράω στο τσουβάλι με τα κάρβουνα, αλλά… πρόσεχε, θα το χρειαστείς μια μέρα, όταν… λείψει το πετρέλαιο.
    Δηλαδή ΔΕΝ κατάλαβα ΠΟΙΕΣ αρχές θα υιοθετήσουν οι νέοι της Δυτικής Μακεδονίας? Για ξήγα λίγο…

    Και ΠΟΥ «συμφωνούμε» δηλαδή ο Νακρατζάς κι εγώ?

    εγώ ό,τι είχα να πω το είπα, έκανα ΠΟΛΥ καλό, και ΩΣ συνήθως λυσσασμένα σκυλιά έρχονται να μου δαγκώσουν τα χέρια:
    http://omadeon.wordress.com/category/macedonia

    Αυτή τη φορά, θα φάνε τις ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ σάρκες όμως. ΜΟΝΑ τους.

  9. 19/04/2008 στο 17:41

    ΔΕΝ μου λες βρε ΚΟΠΑΝΕ Ανώνυμε, ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΠΟΣΤ είναι «θέσεις του Νακρατζά»;

    http://omadeon.wordpress.com/2008/04/04/the-new-york-times-editorial-board-of-imbeciles/

  10. Ανώνυμος
    19/04/2008 στο 17:51

    omadeon
    δεν είναι υγιές να φαντασιώνεσαι λυσασμένα σκυλιά έτοιμα να σου δαγκώσουν τα χέρια.Ούτε είναι κακό να ανήκεις στο ιδεολογικό ρεύμα των αποδομιστών.
    Αν πάντως ο κόσμος στη δυτική μακεδονία θελήσει ποτέ βουλγαρόφωνα σχολεία θα τα ιδρύσει μόνος του δίχως τη μεσολάβηση τη δική σου, του ιατρού νεκρατζά ή του ελληνικού κράτους.
    Κονδύλια δόξα τω θεό υπάρχουν άφθονα.

  11. 19/04/2008 στο 17:58

    Ανώνυμε, αποδομιστής είσαι και φαίνεσαι. ΤΙ χειρότερη αποδόμηση από το εξωφρενικό αυτό τσουβάλιασμα;

    Εμένα με ενδιαφέρει η ΔΟΜΗΣΗ και η ΣΥΝΘΕΣΗ.

    ΤΙ μου λες τώρα για βουλγαρόφωνα σχολεία?
    Ποτέ δεν πήγα εκεί να ελέγξω ΤΙ σκατά γλώσσα μιλάνε ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ.
    ΚΑΜΙΑ σχέση δεν θέλω με φανατικούς, είτε της FYROM, είτε της Ελλάδας.

    Και ποιος σε είπε ότι ενδιαφέρομαι να… ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΩ ΚΙΟΛΑΣ για… ΣΧΟΛΕΙΑ?
    (Teacher, Leave them kids alone)
    Πήγαινε διάβασε ΤΙ λέω, κι αν δεν ξέρεις αγγλικά, υπάρχει και η μετάφραση του google.
    Ετσι, μπας και χαρείς με τη Νίκη κατά των φανατικών της ΑΛΛΗΣ πλευράς (στο ίδιο ποστ).

  12. Ανώνυμος
    19/04/2008 στο 18:04

    Μιλάς λοιπόν για διώξεις κατά δεκάδων χιλιάδων ελλήνων πολιτών εν έτει 2008 σε έναν χώρο που δεν γνωρίζεις και δεν έχεις επισκεφτεί καν.
    Νομίζω ότι ξεκαθάρισε το θέμα.
    Πάω τώρα να ετοιμάσω την πολεμική μου για τη διωκόμενη μειονότητα των γκαγκανέζων στην Ομόνοια και την ανάγκη επίσημης αναγνώρισής της από το σατανικό αιμοσταγές ελληνικό κράτος.

  13. 19/04/2008 στο 18:32

    @Ανώνυμε
    _Πότε_ μίλησα εγώ για διώξεις «δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων πολιτών»? Τις προβολές του μυαλού σου διαβάζεις ή εμένα;

    Για μερικές δεκάδες άτομα μιλάμε συνήθως, και για ασήμαντα πράγματα που μεγαλοποιούνται δεόντως.

    Την καλύτερη προπαγάνδα ΥΠΕΡ της FYROM την κάνανε οι Χρυσαυγίτες που προσπάθησαν να εμποδίσουν το συνέδριο του Ουράνιου Τόξου.

    Οσοι έχουν μυαλό ΞΕΡΟΥΝ ότι το ακόλουθο ποστ είναι ΝΙΚΗ της μετριοπαθούς Ελλάδας, και μάλιστα τα ΧΩΝΕΙ ΧΟΝΤΡΑ στους New York Times (τους οποίους μετονόμασα… New York Times Imbeciles):
    http://omadeon.wordpress.com/2008/04/04/the-new-york-times-editorial-board-of-imbeciles/

  14. 19/04/2008 στο 23:26

    Υ.Γ. σόρυ για τον… τόνο μου.

  15. 20/04/2008 στο 14:19

    Το πιο ωραίο είναι ότι ο Βοσκόπουλος, όχι ο Τόλης ο άλλος ο πολύχρωμος, έχει ξάδερφο πρώτο με τον ίδιο παππού από πατέρα τον νυν νομάρχη Στη Φλώρινα, που δίνει αγώνα για την ελληνικότητα της Μακεδονίας! Και φυσικά το Βοσκόπουλο τον πληρώνουμε εσείς κι εγώ καθότι διορίστηκε στο Ελληνικό δημόσιο το 2001.
    Ο άνθρωπος είναι τόσο ξεφτίλας, που καθυβρίζει ως καταπιεστικό έναν μηχανισμό του οποίου έχει ορκισθεί ότι θα είναι πιστός υπηρέτης…
    Χρήσιμοι και οι παρακάτω σύνδεσμοι από το γνωστό Τσακνιά. Γιατί από μικρό κι από τρελλό θα μάθεις την αλήθεια! Κι ο τσακνιάς δεν περνάει την πρώτη νεότητα…

    http://www.bulgarmak.org/voskopoulos.htm

  16. 21/04/2008 στο 09:52

    Καλημέρα,
    Ξεφτιλισμένοι διαολο-παπάδες που καταδικάστηκαν για ομοφυλοφιλική παιδεραστία
    βρήκαν τον (σλάβικο) πατριωτισμό «τελευταίο καταφύγιο κάθε καθάρματος»…

    (συν το ότι ο ένας «μαχαιρώνει» τον άλλον σαν δήθεν προδότη, ΟΠΩΣ και οι Ελληνες)

    Πάντως αν ο Στοϊδης (bulgarmak) είχε ΚΙ ΑΛΛΑ στοιχεία,
    ΣΙΓΟΥΡΑ θα τα είχε αναρτήσει στη σελίδα παραβιάσεων ανθρ.δικαιωμάτων
    http://www.bulgarmak.org/violations.htm
    (την οποία συνιστώ ανεπιφύλακτα να διαβάσουν ΟΛΟΙ και να προβληματιστούν, εφτά άτομα αναφέρονται στη σελίδα, ας φροντίσουμε να μην πειραχτεί ΟΥΤΕ ΜΙΑ τρίχα από το κεφάλι τους, γιατί κάθε τρίχα κοστίζει… χίλια κεφάλια)

  17. 21/04/2008 στο 20:23

    @ Zorba The Greek

    Δεν θα έπρεπε από ελληνικής πλευράς τα μέλη της αντιπροσωπείας να είναι πλείονα του ενός; 🙂

    Γιατί και την παραπάνω βδομάδα ο Καραμανλής θα συναντηθεί με τον Πούτιν, αλλά δεν θα είναι μόνος του…

    @ omadeon

    Γιώργο, κι εγώ δεν θα πήγαινα στη συνάντηση. Σιγά…

    Λες, ότι ο καπιταλισμός δεν έχει κανένα πρόβλημα με το όνομα… Οι καπιταλιστές;

    Για τον όρο «Σκοπιανοί» δίκιο έχεις. Αλλά έχεις άδικο και για τον όρο «σλαβομακεδόνες». Αφού οι «Μακεδόνες» δεν δέχονται ότι είναι Σλάβοι, αλλά «Μακεδόνες». Τα βλέπεις; Κι όταν εμείς στην Ελλάδα θα μιλάμε για Μακεδονία, την ελληνική, πώς θα λέμε τους κατοίκους της; Μακεδόνες, βέβαια! Αλλά πώς θα λέμε τους Σκοπιανούς, που δεν είναι Σκοπιανοί, που δεν είναι σλαβομακεδόνες, αλλά μόνον «Μακεδόνες»; Νεο-Μακεδόνες; Βλέπεις, τι ωραία κι όμορφα τίθενται ήδη μερικά ζητηματάκια…

    Και δεν ξέρω αν είναι τραγικά τα πράγματα. Εξάλλου εγώ δεν είμαι ούτε αρχηγός ποδοσφαιρικής ομάδας, ούτε πολιτικός πρόεδρος για να δακρύζω…

    Δεν ανησυχώ καθόλου για καμιά μειονότητα. Για τα πρακτόρια και τ’ αφεντικά τους ανησυχώ. Ποιες 70 χιλιάδες; Όταν είχε κατέβει το Ουράνιο Τόξο στις εκλογές είχε πάρει 5-6 χιλιάδες ψήφους. Τις 2 χιλιάδες από αυτές στη Θράκη [οι άλλοι μειονοτικοί], και ένα σωρό από διάφορους «ακτιβιστές» που σιτίζονται από διάφορες ΜΚΟ και όχι μόνον…

    Με τον τρόπο που χρησιμοποιείς τη λογική [σου], δεν διαφωνώ. Αυτό το σημείωμα το έγραψα «προσωπικά αντί για “γραμμές άνωθεν”», που λες κι εσύ. Μπορεί να έχω δίκιο, μπορεί και όχι. Ελπίζω να διαψευστώ. Τα πρακτόρια δεν διαθέτουν καμία μα καμία λογική. Αφεντικά έχουν, εντολές εκτελούν. Και πρακτόρια δεν υπάρχουν μόνον από τη μία πλευρά… Είναι και γνωστή η ρήση των αρχαίων Ρωμαίων, αν με εννοείς.

    @ Ανώνυμος [# 6]

    Το τι ωφελούν τα τσουβαλιάσματα δεν μπορώ να καταλάβω… Τον ξέρεις κι από χτες τον Omadeon; Γιατί αν δεν τον ξέρεις, καλό θα ήταν να μην τον τσουβαλιάζεις, γιατί είναι ικανός να ξοδέψει όλα τα ηλεκτρόνια του WordPress σε αντιπαραθέσεις και επιχειρήματα. Και, καλά, εσένα δεν σε νοιάζει, αλλά εγώ τι φταίω να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μπροστά σε μια οθόνη διαβάζοντας αποκλειστικά και μόνον Omadeon; 🙂

    Γιώργο, sorry, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα 😉

    @ omadeon

    Ποιον να προσέξω και για ποιον λόγο; Γιατί άμα αρχίσω να προσέχω αυτούς, μετά θα πρέπει να προσέχω κι εσάς, εμάς, εμένα, το κακό συναπάντημα δεν θα αργήσει 🙂

    @ Ανώνυμος [#6]

    Πού μίλησε ο Omadeon για διώξεις εναντίον δεκάδων χιλιάδων πολιτών; Μην τρολλάρουμε κι έτσι…

    @ Cacofonix

    Συμβαίνουν αυτά και στις καλύτερες οικογένειες…

    @ Omadeon

    Πάρ’ το και λίγο αλλιώς. «Αγωνιστές» των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, «διωκόμενοι» και «διωχθέντες» με … χορηγούς, δεν είναι κάτι που συμβαίνει καθημερινά. Αν με εννοείς…

  18. 21/04/2008 στο 21:43

    Αρθρο 18
    Κατάρτιση υπαλληλικής σχέσης
    1. Η υπαλληλική σχέση καταρτίζεται με το διορισμό και την αποδοχή του. 2. Η αποδοχή δηλώνεται με την ορκωμοσία.

    Αρθρο 19
    Ορκωμοσία – Ανάληψη υπηρεσίας
    1. Ο όρκος δίνεται ενώπιον του οργάνου που έχει εκδώσει την πράξη διορισμού ή του οργάνου που ορίζεται στο έγγραφο της κοινοποίησης. Ο όρκος έχει ως εξής: «Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην πατρίδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντα μου.» Ο όρκος των αλλοδαπών έχει ως εξής: «Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην Ελλάδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους της και να εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντα μου.» Όσοι δηλώνουν ότι δεν πρεσβεύουν καμιά θρησκεία ή πρεσβεύουν θρησκεία που δεν επιτρέπει τον όρκο, παρέχουν, αντί όρκου, την ακόλουθη διαβεβαίωση: «Δηλώνω, επικαλούμενος την τιμή και τη συνείδηση μου, ότι θα φυλάττω πίστη στην Ελλάδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους και ότι θα εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντα μου.» 2. Η ορκωμοσία βεβαιώνεται με πρωτόκολλο, που χρονολογείται και υπογράφεται από τον ορκιζόμενο και το όργανο ενώπιον του οποίου ορκίζεται. Η ανάληψη καθηκόντων πιστοποιείται με έκθεση, που υπογράφεται από τον προϊστάμενο της οικείας υπηρεσίας και τον υπάλληλο. Η έκθεση φέρει αριθμό π ρωτοκόλλου της χρονολογίας ανάληψης καθηκόντων. 3. Αφετηρία υπολογισμού του χρόνου υπηρεσίας των υπαλλήλων αποτελεί η χρονολογία δημοσίευσης στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως της πράξης διορισμού, με την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται μέσα σε ένα (1) μήνα από την κοινοποίηση της πράξης διορισμού, αλλιώς η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας.

    Ο κ Βοσκόπουλος έχει κάνει ένα από τα προβλεπόμενα του άρθρου 19 παράγραφος 1. Εκείνο το «φυλλάττω πίστη στην Ελλάδα» άραγε κατά πόσο το τηρεί;

  19. 22/04/2008 στο 01:51

    O Βοσκόπουλος έχει ΣΑΦΗ φατσική ομοιότητα με τον… άλλο Βοσκόπουλο, και αν είχε μυαλό θα είχει γίνει αντί για δημόσιος υπάλληλος (και δημαγωγός) τραγουδιστής στη FYROM.
    Τον Τσαρκνιά για σκατόφατσα τον κόβω, πρέπει όμως να πάρει και ΠΟΛΛΑ κιλά για να γίνει ο… Σλάβος Χριστόδουλος.

    Χρήστο ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ η κριτική σου, με τακτ και με χιούμορ.
    Με έκανες και γέλασα με τον εαυτό μου, συνειδητοποιώντας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ελαττώματα! 🙂
    Αποχωρώ (προς το παρόν) για να μην ενοχλώ άλλο, με ένα διπλό Κουιζ:

    KOYIZ 1:
    Ενας… μισότρελλος δισεκατομμυριούχος χρηματοδοτεί (μεταξύ άλλων) ΚΑΙ την «Αμερικάνικη Ενωση Πολιτικών Ελευθεριών» (ACLU), το μεγάλο αυτό αγκάθι κατά των Νεοσυντηρητικών του Bush. Επίσης νιώθει βάρος στην ψυχή για τις απατεωνιές που έκανε κάποτε, οπότε γράφει τώρα και βιβλία για λόγους υστεροφημίας, σε βαθιά γεράματα. Για τον πρόεδρο και για
    το Ισραήλ είπε πρόσφατα ότι είναι χειρότεροι κι απ’ τους Ναζί. Φανατικοί Εβραίοι έχουν ιστοσελίδες εναντίον του.
    Τον θεωρούν (ΟΠΩΣ πολλοί Χριστιανοί) επικίνδυνο άθεο. Ερώτηση προς αδαείς (όχι σε σένα Χρήστο): – ΠΟΙΟΣ είναι; 😉

    ΚΟΥΙΖ 2:
    Αν ήταν Ελληνας, δεν θα τον λατρεύαμε, όπως άλλοτε τον… Ωνάση; 😉

    (τις απαντήσεις του κουϊζ μαζί με το ίδιο το κουϊζ αναβαθμισμένο θα τις κάνω ποστ μετά το Πάσχα)

  20. 22/04/2008 στο 11:38

    @ Cacofonix

    Ενδιαφέρον…

    @ omadeon

    Δεν το έγραψα για να αποχωρήσεις. Χιούμορ έκανα για τη… βαριά και ανθυγιεινή εργασία, άντε λειτούργημα του blogger!

    Στο πρώτο κουίζ, δεν απαντώ, αφού με απέκλεισες. [Τι θα κέρδιζα; 🙂 ]

    Για το δεύτερο έχω ένα ερώτημα: ποιος λάτρευε τον Ωνάση; Ο Νιάρχος; 🙂

  21. fileleytheros
    24/04/2008 στο 12:44

    Επειδή αναδημοσιεύσατε άρθρο σχετικά με τη συνάντηση Ντόρας Μπακογγιάννη και διαφόρων bloggers, αλλά αναφέρεται και στο κόμμα στο οποίο συμμετέχω και στηρίζω, θα ήθελα να σημειώσω τα εξής:

    Για μια ακόμη φορά αναφέρεται (και κατηγορείται…) η Φιλελεύθερη Συμμαχία για λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με όσα λέει και όσα κάνει.

    Προς διευκρίνιση, για μια ακόμη φορά: Η Φιλελεύθερη Συμμαχία, πιστή στις αρχές και τις αξίες του φιλελευθερισμού, υπερασπίζεται το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού κάθε ΠΟΛΙΤΗ. Η Φιλελεύθερη Συμμαχία δεν αναγνωρίζει σε σύνολα (όπως κράτη, έθνη, τάξεις κλπ.) κανένα μεγαλύτερο δικαίωμα από αυτό που έχουν τα άτομα που το αποτελούν. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όσο δικαίωμα έχει ένας Έλληνας Πολίτης να πιστεύει ότι είναι Έλληνας, Μακεδόνας, Πόντιος, Αρμένιος, Κύπριος, Κρητικός, Αρειανός, Ελ, Νεφελίμ, ή οτιδήποτε άλλο, το ίδιο δικαίωμα έχει και ο κάθε άλλος Πολίτης, με το περιεχόμενο που οι ίδιοι ορίζουν για τον αυτοπροσδιορισμό τους.

    Επιπλέον, η Φιλελεύθερη Συμμαχία μιλά συγκεκριμένα για εθνικισμούς, αναγνωρίζοντας αυτό που λέμε χρόνια τώρα πολλοί: ότι οι ακραίοι υπάρχουν και στις δύο πλευρές. Το ζήτημα λοιπόν που τίθεται κάθε φορά είναι ποιες επίσημες κρατικές πολιτικές υπηρετούν τους εθνικισμούς αυτούς. Μιλά επίσης ξεκάθαρα για τους αλυτρωτισμούς. Αναγνωρίζει δηλαδή ότι ο αλυτρωτισμός είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα στο θέμα της Μακεδονίας, από όπου και αν προέρχονται (ας όψονται οι Χρυσαυγίτες και ο Άνθιμος)… Το ζήτημα για εμένα είναι και πάλι ποιες επίσημες κρατικές πολιτικές προωθούν τον αλυτρωτισμό…
    Η Φιλελεύθερη Συμμαχία μιλά ευτυχώς συγκεκριμένα για λύση στο πλαίσιο των προτάσεων του ΟΗΕ. Προτάσεις που βασίζονται σε εντολή του Συμβουλίου Ασφαλείας, με συγκεκριμένο περιεχόμενο και για τους γνωστούς λόγους αποδοχής των Ελληνικών ανησυχιών.
    Η Φιλελεύθερη Συμμαχία μιλά συγκεκριμένα για εθνικό αυτοπροσδιορισμό και για μειονότητες. Ο εθνικός αυτοπροσδιορισμός όμως δεν είναι πιο σημαντικός από οποιονδήποτε άλλου είδους αυτοπροσδιορισμό, για παράδειγμα του Μακεδόνα Έλληνα που θεωρεί ότι είναι γεωγραφικός-κοινοτικός αυτοπροσδιορισμός. Ωστόσο είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η Φιλελεύθερη Συμμαχία δηλώνει στην ουσία ότι θα προασπίσει τις μειονότητες, όπου και αν βρίσκονται, από οποιαδήποτε πλευρά των συνόρων και άρα σε οποιαδήποτε χώρα. Άρα είναι το μόνο κόμμα στην Ελλάδα σήμερα, που επίσημα θέτει, με αφορμή ένα Βαλκανικό ζήτημα, θέμα Ελληνικών μειονοτήτων συγκεκριμένα, στις χώρες των Βαλκανίων.
    Επίσης είναι σημαντικό ότι η ΦΣ αναγνωρίζει και καταγράφει το ρόλο που παίζουν όψιμοι εθνικιστές και μυστικές υπηρεσίες, διαμέσου των μειονοτήτων, στοχεύοντας στην αλλαγή των συνόρων. Μία στόχευση που απάδει των επιδιώξεων κάθε λογικού ανθρώπου στα Βαλκάνια… Επίσης πάρα πολύ σημαντικό είναι ότι εστιάζει στο κράτος δικαίου, στην ισονομία των πολιτών, στον σεβασμό των συνόρων, στις σχέσεις καλής γειτονίας,
    Τέλος χαίρομαι ιδιαίτερα που η Φιλελεύθερη Συμμαχία επιλέγει να προωθήσει το αίτημα της ενσωμάτωσης όλων των Δυτικών Βαλκανίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρώτα από όλα γιατί έτσι θα βρεθούμε μέσα στην ΕΕ με όλους τους φίλους γείτονες, οδηγώντας νομίζω σε μια νέα, πολλά υποσχόμενη, αναπτυξιακή πορεία. Κατά δεύτερον, διότι αρχίζει και πάλι να φαίνεται ότι βασικός μοχλός της λύσης των ζητημάτων στα Βαλκάνια είναι η ευρωπαϊκή προοπτική και το ευρωπαϊκό κεκτημένο. Αυτός ήταν άλλωστε και ο βασικός λόγος που οι 15 τότε χώρες της ΕΕ συμφώνησαν στους 3 όρους για την αναγνώριση των νέων κρατών…
    Κλείνοντας, για μια ακόμη φορά: στη Φιλελεύθερη Συμμαχία θέλουμε να μας κατηγορείτε και να απολογούμαστε για αυτά που λέμε και κάνουμε, όχι για αυτά που ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι λέμε. Εγώ προσωπικά, όσο ελπίζω και το κόμμα μου, δεν θα υπερασπιστούμε το λόγο κανενός μη μέλους μας (όπως οι κ.κ. Δημητράς και Βοσκόπουλος), παρά μόνο για πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με τις βασικές τους ελευθερίες και δικαιώματα

    Τέλος προς αποκατάσταση των λεπτομερειών: Ο κ. Δημητράς συμμετείχε στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΦΣ ως συνεργαζόμενος, παρά την έντονη αντίθεση αρκετών εξ υμών. Αντίδραση νομίζω δικαιολογημένη από φιλελεύθερης πλευράς, μιας και ο κ. Δημητράς κινείται δικαστικά εναντίον πολλών που, παρότι προσωπικά δεν συμπαθώ, απλώς έχουν αντίθετες από τις δικές του απόψεις. Και εμείς σεβόμαστε την άποψη και την ελευθερία του λόγου απεριόριστα.

    Επιπλέον ο κ. Βοσκόπουλος ποτέ δεν παρέστη σε συνέδριο της ΦΣ. Δεν υπάρχει επίσημη συνεργασία της Φιλελεύθερης Συμμαχίας με το κόμμα «Ουράνιο Τόξο» ούτε με κανένα άλλο κόμμα. Το e-rooster δεν είναι site της Φιλελεύθερης Συμμαχίας αλλά ένα ομαδικό φιλελεύθερο blog. Σε κανένα κείμενο της Φιλελεύθερης Συμμαχίας δεν αναφέρεται ότι η λέξη Μακεδονία είναι το όνομα που δικαιούται η ΠΓΔΜ.

    Θοδωρής Καραουλάνης

  22. Manos
    14/07/2008 στο 19:23

    Με τη μακεδονία είτε ελληνική είτε σκοπιανή, περισσότερα χρήματα δε θα πληρωθώ το μήνα.
    Πάλι δε θα έχω να φάω, να πάρω αυτοκίνητο, να πάω διακοπές(!), μ’ ένα λόγο να ζήσω, γιατί πάλι οι πολιτικοί θα με κλέβουν.
    Έτσι όχι μόνο δε με νοιάζει αν η μακεδονία γίνει σκοπιανή, αλλά παρακαλάω όλη η ελλάδα να γίνει κάτι άλλο-οτιδήποτε- εκτός από ελληνική, γιατί ξέρω ότι οι πολιτικοί των άλλων κρατών κλέβουν μόνον όταν υπάρχει περίσσευμα και όχι το υστέρημα του πολίτη τους. Γιατί «πατρίδα» που άλλα παιδιά της τα έχει στα ώπα-ώπα και άλλα τα παραπετάει, δεν είναι πατρίδα.
    Αξίζει να αγωνίζεται και να δίνει ακόμα και τη ζωή του κανείς υπέρ πατρίδος, μόνον εάν από την αίσιαν έκβαση του αγώνα του θα ωφελείτο κι αυτός ανάλογα με την προσφορά του (αλλιώς θα ήτανε μηχανή).
    Αυτά για να ξέρετε ότι μόνοι σας (εσείς, τα αγαπημένα παιδιά της πατρίδας)έχετε να αγωνιστείτε για τη μακεδονία, δηλαδή για την αύξηση (ή τη μη μείωση) του λουφέ σας.

  23. 30/07/2008 στο 12:00

    @ Manos

    Όλα για τον λουφέ μας. Όλα!!!

  24. sod
    21/09/2008 στο 16:59

    Και με τηλεοπτικά σποτ που εμφανίζουν τον Μέγα Αλέξανδρο να επιτίθεται στα… Γαυγάμηλα επιχειρεί τώρα η κυβέρνηση των Σκοπίων να «συνεπάρει» τους πολίτες της, παραλληλίζοντας τις επιτυχείς μάχες του στρατηλάτη με αυτήν που δίνεται αυτές τις μέρες για τη διεκδίκηση του ονόματος Μακεδονία. «Πιστεύω στον εαυτό μου, πιστεύω στη νίκη, εσύ είσαι η Μακεδονία», φέρεται να λέει ο Μέγας Αλέξανδρος στο σποτ, ακολουθούμενος από μακεδονική φάλαγγα σαν να καλεί εμμέσως τους Σκοπιανούς να είναι σε επαγρύπνηση λίγο πριν από την επίθεση…

    Ο Μέγας Αλέκος ομιλεί στα … ντόπια!

    Όλα τα λεφτά είναι το όνομα της … Κλεοπάτρας στα κυριλλικά υπό τους ήχους του Παπαθανασίου. Μιλάμε για κλοπή σε όλα τα επίπεδα! Α, ναι και ο Πούτιν είναι επίγονος του μεγάλου στρατηλάτη…

    Άθελά του κι εδώ ο Πούτιν ξαναπαίζει τον ρόλο του. Εδώ εκπροσωπείται από το πλήρωμα ενός υποβρυχίου που αναδύεται … στην Makedonija!Α, ναι η διαφήμιση γυρίστηκε για λογαριασμό της Cosmofon, θυγατρική της Cosmote στην πΓΔΜ…

  25. sod
    21/09/2008 στο 16:59

    Έλα Αλέκο…

    Τι εθνικότητας ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος?

    ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???

    Λυπάμαι πολύ!

    ΧΑΣΑΤΕ

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: