Αρχική > Αφασιαλάνδη > Ο Λαυρέντης συζητά με τον Βρασίδα για την κατάσταση στα ΑΕΙ

Ο Λαυρέντης συζητά με τον Βρασίδα για την κατάσταση στα ΑΕΙ

08/06/2008

Ο Λαυρέντης Γκάζακας συζητά με τον μεταπτυχιακό φοιτητή Βρασίδα για την κατάσταση στα ΑΕΙ:

«Μια 20-λεπτη συζήτηση με τον μεταπτυχιακό Βρασίδα – χωρίς κανένα προσχεδιασμό και μουσική – για την κατάσταση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για ν’ ακούσουμε χωρίς φτιασίδια ποιές είναι οι αγωνίες ενός φοιτητή, που ενδιαφέρεται για την πολιτική, την παιδεία και πώς σχολιάζει το μπάχαλο.»

Εκπομπή 2 – Τριτοβάθμια εκπαίδευση

.

..
Add to FacebookAdd to NewsvineAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to Ma.gnoliaAdd to TechnoratiAdd to Furl

Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη Ετικέτες: ,
  1. 08/06/2008 στο 21:33

    Έχω κάνει ένα trackback σαν τα δικά σου, αλλά δεν βγαίνει! Αν δεν οφείλεται στο moderation χρειάζομαι φρον/ριο…

  2. 09/06/2008 στο 01:46

    Α! Κανονικά θα έπρεπε να είχε βγει. Δεν το έχω λάβει. Φυσικά και τα trackbacks [τα οποία στον WordPress τα λένε μάλλον pingbacks – αν υπάρχει βουδιστής που ενδιαφέρεται για τις διαφορές ας διαβάσει τα δέοντα (και βοήθειά του!): http://codex.wordpress.org/Introduction_to_Blogging#Managing_Comments%5D μπλοκάρονται από το moderation, όπως τα κοινά σχόλια.

    Εσύ σωστά το έχεις κάνει, απλά ο WP κάνει τα ιδικά του. Δεν έχω λάβει τίπουτις… Στο μεταξύ ο WP, αφού τις προηγούμενες μέρες τσάκισε τα permalink, σήμερα έχει τσακίσει τις κατηγορίες [ενότητες, τις λέω εγώ] που είναι γραμμένες στα ελληνικά. Πρωί-πρωί – αμερικάνικο, ε;-, δηλαδή, κατά το μεσημεράκι, θα τσακίσω κι εγώ το «support». Διότι οι πελάται έχουσιν πάντοτε δίκαιον! Χα!

  3. 11/06/2008 στο 02:06

    Λοιπόν μια και είσαι και λεξίτυπος και ηχότυπος κλπ. καταθέτω πρόσφατη εμπειρία μου. Γράφοντας την τρίτη εκπομπή, είπα να τα μιξάρω όλα μαζί και να μην «μπαινοβγαίνω». Αλλά το audacity δημιουργεί τεράστια αρχεία (το 10λεπτο εκπομπής κάπου 200ΜΒ τα οποία τα κρατάει στη RAM, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να κρασσάρει το σύστημα αν έχεις αρχαίο υπολογιστή όπως ο δικός μου…

    Άρα πού και πού καλό είναι να τα εξάγουμε σε MP3 και να τα επανεισάγουμε έτσι ώστε να πέφτουν τα bytes σε ανεκτά επίπεδα.

  4. 12/06/2008 στο 12:14

    @ Λαυρέντης

    Μερσί δια το tip. Κάποια στιγμή θα πρέπει να στρωθώ στον Λεξίτυπο και να συγκεντρώσω σε ποστ τις εμπειρίες μας με το audacity. Εγώ, πάντως δεν έχω συναντήσει κάποιο πρόβλημα. Δεν είναι και τόσο αρχαίος ο υπολογιστής μου.

  1. 11/06/2008 στο 01:20
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
