Αρχική > Πλανήτης Γη Α.Ε. > Μισό λεπτό! Πάω να δω αν κατέρρευσε ο καπιταλισμός κι έρχομαι!

Μισό λεπτό! Πάω να δω αν κατέρρευσε ο καπιταλισμός κι έρχομαι!

02/10/2008


Μπα! Ο πούστης! Ακόμα εκεί είναι!

Τι λέγαμε;

Advertisements
Κατηγορίες:Πλανήτης Γη Α.Ε.
  1. 02/10/2008 στο 16:14

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!
    Μαχαίρι σκέτο μιλάμε, Εορτή Αγίου Λαυρεντίου εν διαδικτύω. (Μπορεί να το κάνει κα… τραγούδι το αστείο).

    Το θέμα δεν είναι όμως αν κατέρρευσε. (Είναι και δυσκοίλιος σαν τη Σφίγγα, όταν χέζει σφίγγεται πολύ.

    Είναι αν θα υπάρξει ποτέ μια οργανωμένη, συλλογική, συναιτεριστική (και οικονομικά εύρωστη) «οριζόντιου τύπου» αντιπολίτευση _κατά της_ μίας και μοναδικής εταιρείας (άντε και 2 ή 3) «Πλανήτης Γη Α.Ε., η οποία… φιλοδοξώντας να μας κάνει ΟΛΟΥΣ υπαλλήλους της (από C.E.O. μέχρι καθαρίστρια) καταργεί ΗΔΗ τον καπιταλισμό κι ας μη το βλέπουμε.

    Καπιταλισμός ΔΕΝ υπάρχει όταν δε υπάρχουν πια… καπιταλιστές (παρα μόνο τζογαδόροι, τραπεζίτες και «παίκτες»).
    Δεν ξέρω ΠΩΣ το λένε το νέο σύστημα. Πάω να διαβάσω και να ξανάρθω.

  2. 02/10/2008 στο 16:52

    Όπως έγραψε και ένας φίλος, ο καπιταλισμός δεν καταρρέει, ανατρέπεται.

  3. 02/10/2008 στο 18:38

    Ναι δυστυχώς, ο καπιταλισμός δεν καταρρέει, ανατρέπεται,

  4. zenwalk
    02/10/2008 στο 19:03

    Ω ναι! γκρεμιστε τον… για να τον ξαναχτισουμε!

  5. 02/10/2008 στο 20:00

    Το κρατικο-καπιταλιστικο-μονοπωλιακό σύστημα που αναδύεται θα… σώσει τους (οικολογικά απειλούμενους) τελευταίους παλαιο-καπιταλιστές επιχειρηματίες, χαρίζοντάς τους Εικονική γή στο Παιγνίδι Εικονικής Πραγματικότητας «Second Life», (ιδιοκτησία του «Πλανήτη ΓΗ Α.Ε.» όπου θα μπορούν να διαπρέψουν με τα υγιή παλαιά κίνητρά τους, εντός των πλαισίων της Εικονικά Ελεύθερης Αγοράς, ενώ το συμβούλιο των Φεουδαρχών Τραπεζιτών – τζογαδόρων παικτών του Υπερ-Χρηματιστηρίου θα αποφασίζει τις αμοιβές των χαϊδεμένων C.E.O. στα παραρτήματα της ίδιας εταιρείας.

    ΤΙ να ξαναχτίσουμε, ΤΙ να γκρεμίσουμε; Angie, Angie… (Rolling Stones)
    Το σύστημα δύσκολα γκρεμίζεται. Μπορεί μονο απο κάποια μελλοντική ρωγμή (π.χ. Peak-Oil) να καταρρεύσει από μόνο του, αφήνοντας όσους έχουν ΗΔΗ οργανωθεί σε εναλλακτικές κοινότητες να κυριαρχήσουν έμπρακτα. Τουλάχιστον αυτό το σενάριο βλέπουν πολλοί, προσωπικά δεν είμαι καν σίγουρος. Εσύ είσαι;

  6. 02/10/2008 στο 21:48

    Μπά! Η κατάρρευση κεφαλαιοποιείται!

  7. 02/10/2008 στο 23:15

    @Λαυρέντη
    Ω, ναι! Το απολύτως τελευταίο παιγνίδι-τζόγος στο χρηματιστήριο, θάναι ΑΥΤΟ που είπες.

    Με σεβασμό (για σένα) 🙂

  8. 03/10/2008 στο 05:09

    Έλα Χρήστο, μιά χαρά είμαι, κάτι ακάλυπτες επιταγές είχα αλλά τις κάλυψε το κράτος.
    No big deal που λέμε και στα States.

  9. 03/10/2008 στο 10:32

    @ omadeon

    Τελικά, οι μόνοι αντι-κρατιστές σοσιαλιστές εδώ μέσα εσύ κι εγώ είμαστε 😉 Ο νέος καζίνο-καπιταλισμός [έτσι τον αποκαλούν κάποιοι… αναληταράδες] είναι ο παλιός καλός [αμερικάνικος] καπιταλισμός που θεμελιώθηκε στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα. Απλά τώρα είναι πιο… επιστημονικός, και πιο έμπειρος.

    Καλά, το σχόλιό σου #5 είναι για… μελοποίηση [θέλουν λίγο δούλεμα οι στίχοι μόνον]. Για το peak oil [το οποίο μόνον τους δυο μας έχει απασχολήσει σ’ αυτή τη χώρα] διάβασε το ενδιαφέρον άρθρο: War and «Peak Oil» Confessions of an ‘ex’ Peak Oil believer by F. William Engdahl. Ο Engdahl ξέρει τα του πετρελαίου και τα του «Πλανήτης Γη Α.Ε.» όσο λίγοι…

    @ inlovewithlife – ange-ta

    Α, χα! Και όμως. Ο καπιταλισμός μπορεί και να καταρρεύσει. Υπάρχουν και παραδείγματα. Για σκεφτείτε το λίγο [και απαντήστε στο κουίζ 🙂 ]

    @ zenwalk

    Το πολύ-πολύ μία μορφή καπιταλισμού να γκρεμίσει την άλλη για να χτίσει μια άλλα μορφή του και πάει λέγοντας [αυτό είναι hint για τους αποπάνω σχολιαστές 😉 ]

    @ Όλους

    Τελικά, ρε μπαγάσηδες και μπαγασούλες, το βιβλίο του Μισεά μόνον εγώ μου φαίνεται ότι το έχω διαβάσει εδώ μέσα… Ατιμούλικα!

    @ Λαυρέντης

    🙂

    @ ο καπιταλισμός

    Πες το αγόρι μου! Κι είχα μια αγωνία! [Τι λέει η όμορφη Θεσσαλονίκη; Αν και πριν από έναν μήνα που ήμουνα πάνω, μου φάνηκε πιο άσχημη από ποτέ… Και με το συμπάθιο 😉 ]

  10. 03/10/2008 στο 12:31

    Χρήστο, θενκς γιατί έγινα τσιμπούρι του ευλογ για ΑΚΡΙΒΩΣ αυτούς τους ευλογημένους λόγους (να γίνουμε πολλοί, γιατί αν το αντικρατιστικό βιολί ήτανε πουλί θα του παίζανε πολλοί -χεχε). Πάντως…. ΠΟΛΥ τηλεγραφικά
    1)Φιλικό μου πρόσωπο μόλις μου έστειλε μέσω skype το εξής
    http://greece-salonika.blogspot.com/2008/10/blog-post_9981.html
    2)ο Engdahl λέει μ@λ@κίες, ΑΝ (όπως κατάλαβα) πιστεύει την παραμύθα του «ορυκτού μη-οργανικού πετρελαίου».
    Να προσέχεις τον Λαυρέντη, τιμή μας που είναι ανάμεσα μας. Τα λέμε.

  11. 03/10/2008 στο 13:09

    @ omadeon

    1. «Η χειρότερη οικονομική κρίση απ’ τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο σε εξέλιξη»!

    Ο τίτλος του ποστ μέσα σε εισαγωγικά και με θαυμαστικό στο τέλος. Τι συμπέρασμα θα βγάλει κάποιος -αφελής- αναγνώστης; Ότι ο Τρισέ είπε πράγματι την εντός εισαγωγικών φράση. Αμ δε!

    Τι είπε ο Τρισέ [πηγή: Δηλώσεις Ζαν-Κλοντ Τρισέ Απορρίπτει o Τρισέ ενδεχόμενο κεντρικής παρέμβασης στον τραπεζικό κλάδο]

    «Εξάλλου, μιλώντας στο δορυφορικό γαλλόφωνο δίκτυο France 24, ο κ. Τρισέ σημείωσε πως «τίποτε από το μεταπολεμικό παρελθόν δεν μας παραπέμπει σε ό,τι αντιμετωπίζουμε αυτήν την ώρα» στο πεδίο της οικονομίας.

    «Για τη μεταπολεμική χρονική περίοδο, τώρα είναι που βρισκόμαστε αντιμέτωποι με γεγονότα που ουδέποτε αντιμετωπίστηκαν στο ανωτέρω χρονικό διάστημα» και τα οποία χαρακτηρίζονται, όπως ανέφερε, από «υπερβολική, απόλυτη οικονομική αβεβαιότητα».

    «Αρα, πρέπει να δοθούν από όλους τους ιθύνοντες απαντήσεις, οι οποίες να ανταποκρίνονται στο ύψος των σημερινών περιστάσεων. Αυτό δε αφορά ανεξαιρέτως όλους -δηλαδή τις κυβερνήσεις, τους δημόσιους λειτουργούς, όλο το φάσμα του ιδιωτικού τομέα» πρόσθεσε ο κ. Τρισέ. «

    Ο Τρισέ δεν αναφέρει καθόλου τη λέξη «κρίση». Μιλάει για πρωτόγνωρα γεγονότα και «απόλυτη οικονομική αβεβαιότητα». Και τι να πεί δηλαδή ο άνθρωπος; Αυτά δεν λέγονται…

    Δεν υπάρχει καμία κρίση. Αν κι αυτό βέβαια έχει σημασία «ποιος το λέει», ποια θέση κατέχει αυτός που το λέει, και ποια τα εισοδήματά του.

    Η τωρινή «κρίση» δεν είναι παρά το μεγαλύτερο ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο – αν όχι το μεγαλύτερο σ’ όλη την ιστορία.

    Αλλά, περί αυτών manana κατά το μεσημεράκι.

    2. Για το Peak Oil άστο να κατακαθήσει λιγάκι…

    3. Ο Λαυρέντης ήταν ανάμεσά μας και τον προσέχαμε και τον αγαπούσαμε [όπως και τώρα, άλλωστε] πολύ πριν γίνει Λαυρέντης…

  12. 03/10/2008 στο 13:16

    Α! Και για να μην παρεξηγηθώ: δεν βρίσκεται σε κρίση ο καπιταλισμός ή η οικονομία ή οτιδήποτε άλλο. Η τσέπη μας [δηλαδή, εκείνη των Αμερικανών] είναι που έχει πάρει φωτιά, κι αυτή βρίσκεται σε κρίση. Και, βέβαια, όχι η τσέπη των ΠΛΟΥΣΙΩΝ Αμερικανών…

    Και όταν οι πλούσιοι μιλούν για οικονομική κρίση, απλά αποφεύγουν να χρησιμοποιήσουν τον ορθότερο όρο ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ. Για ευνόητους λόγους…

  13. 03/10/2008 στο 13:21

    Ο καπιταλισμός βρίσκεται σε κρίση όταν υπάρχει τεράστιος πληθωρισμός/τεράστια επιτόκια και/ή υψηλή ανεργία. Αυτό δεν συμβαίνει.

    Κι αυτές οι «περίεργες» αυξομειώσεις στα χρηματιστήρια μόνον κρίση δεν δείχνουν. Τη Δευτέρα, ημέρα μνήμης που λέει κι ο Λαυρέντης, «εξαερώθηκαν» στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης 1,2 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δολ. Ο δείκτης έπεσε κοντά 7%. Την επόμενη ημέρα, ημέρα δόξας για μένα, ανέβηκε κατά 4,7%.

    Το ερώτημα είναι: «ποιοι ήξεραν ότι δεν θα περάσει από το Κογκρέσο το σχέδιο διάσωσης του Πόλτον» και πούλησαν ακριβά τη Δευτέρα, αγοράζοντας φτηνά την Τρίτη;»

    Αλλά είπαμε, μανιάνα.

  14. Andonis
    03/10/2008 στο 13:58

    H ekshs frash tou «merokamatiarh« Warren Buffet se mia prosfath sunentevksh tou sto germaniko periodiko «Der Spiegel« nomizw ta leei ola…

    «Tha mporousa na eksagorasw epixeirhseis,akomh ki an o kosmos katerree…«

    Y.G sorry gia ta greeklish

  15. 03/10/2008 στο 20:11

    @ Andonis

    Πολύ-πολύ ενδιαφέρον. Ευχαριστούμε.

  16. 08/10/2008 στο 15:03

    http://www.arelis.gr
    περιεχει το αντικαπιταλιστικο μυθιστορημα ερωτονομικον
    που σοκαρε τους ελληνικους εκδοτικους οικους και
    απαγορευθηκε απο το ελληνικο κρατος

  17. sfyrodrepanistis
    09/10/2008 στο 13:02

    Οι οικονομικές κρίσεις δεν είναι σημεία κατάρρευσης του καπιταλισμού αλλά εμπεριέχονται μέσα στο στάδιο της ανάπτυξής του. Μέσα από μια οικονομική κρίση ξεπηδάνε λιγότεροι και ισχυρότεροι καπιταλιστές και μια ακόμα πιο άγρια εκμεταλλευόμενη εργατική τάξη η οποία πληρώνει και την κρίση. Βέβαια, σε τέτοιες περιπτώσεις τρίζουν τα θεμέλια του καπιταλισμού μόνο αν η εργατική τάξη αποφασίσει οργανωμένα να τον ανατρέψει. Είμαστε στη φάση που οι από πάνω δεν μπορούν, το θέμα είναι και οι από κάτω να μην θέλουν. Με λίγα λόγια, αν ο εργάτης δεν αποκτήσει ταξική συνείδηση και δεν διεκδικήσει το όλον που του ανήκει ο καπιταλισμός δεν πέφτει από μόνος του.
    Αυτή η κρίση έχει πάρα πολλές ομοιότητες με αυτή του ’29 αν εξαιρέσουμε ότι τώρα είναι πιο παγκοσμιοποιημένη και ότι οι καπιταλιστές ήταν πιο προετοιμασμένοι όσον αφορά τους ελιγμούς τους για την αποφυγή της κρίσης.

  18. 09/10/2008 στο 13:57

    @ sfyrodrepanistis

    Σφυροδρεπανιστά μου, το θέμα των «κρίσεων» σηκώνει πολλή συζήτηση. Κατά τη γνώμη μου, δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούμε καν τη λέξη… Μια κορυφαία στιγμή του καπιταλισμού, που λες κι εσύ, δηλαδή όταν μέσα από μια «κρίση» ισχυροποιείται ο καπιταλισμός και την πληρώνουν οι εργαζόμενοι, πως γίνεται ταυτόχρονα να είναι και μια στιγμή αδυναμίας του -και ενδεχόμενης ανατροπής του- είναι μία κάποια αντίφαση… Κι αν περιμένουμε να αποκτήσει ταξική συνείδηση η αφηρημένη οντότητα «εργάτης» θα μείνουμε με τα βιβλία του Λούκατς και του Κορς στο χέρι. Και με το συμπάθιο!

  19. sfyrodrepanistis
    09/10/2008 στο 15:38

    @Θ-Δ
    Θα συμφωνήσω ότι παρασύρθηκα από την κρισεολογία των ημερών και χρησιμοποίησα τη λέξη «κρίση» για να απεικονίσω παραστατικά κάπως και πιο ευκολοχώνευτα αυτό που συμβαίνει σήμερα και δεν είναι τίποτα από μια συγκέντρωση του πλούτου που παράγουμε όλοι εμείς σε ακόμα λιγότερα χέρια. Μας παρουσιάζεται ως «κρίση» γιατί πολύ απλά εμείς θα κληθούμε να πληρώσουμε πάλι τη συντήρηση του συστήματος. Και δε νομίζω να τους έπιασε όλους ο πόνος για τις καταθέσεις του κοσμάκη όταν από την άλλη αυτές οι καταθέσεις εξανεμίζονται από την βαριά φορολογία , την ακρίβεια κτλ. Η όλη συζήτηση για τις καταθέσεις έχει απώτερο σκοπό να συνεναίσει ο εργαζόμενος σε ακόμα πιο βαριά μέτρα εναντίον του «για το συμφέρον του».
    Επίσης για μένα ο καπιταλισμός διέπεται από αντιφάσεις. Η πρώτη και μεγαλύτερη αντίφασή του είναι ότι η αστική τάξη για να ζήσει, επιβιώσει, δικαιώσει την ύπαρξή της πρέπει να δημιουργήσει και να συντηρεί την εργατική τάξη, την τάξη η οποία έχει κάθε συμφέρον να την ανατρέψει. Στην προκειμένη περίπτωση της «κρίσης» ισχυροποιείται μόνο αν οι εργαζόμενοι παθητικά δεχτούνε να καλύψουν τα έξοδα αυτής της ισχυροποίησης.
    Μια χρηματοπιστωτική «κρίση» δεν είναι στιγμή αδυναμίας του καπιταλισμού, είναι γνώρισμα της ανάπτυξής του. Αδυναμία του θα γίνει αν εκείνη την ώρα το εργατικό κίνημα αντί να συνεναίσει θα αντιδράσει και θα διεκδικήσει πριν φτάσει στο σημείο της οικονομικής εξαθλίωσης. Σαφώς μια τέτοια διεκδίκηση, όταν δεν είναι απλά διαμαρτυρίας αλλά έχει σαφείς πολιτικούς στόχους τότε γίνεται δύναμη ανατροπής.
    Τέλος, διαφωνώ με τη λογική να περιμένουμε να διαμορφώσει ο εργάτης ταξική συνείδηση. Η ταξική συνείδηση δεν διαμορφώνεται επειδή η «αφηρημένη οντότητα εργάτης» όπως λες ξύπνησε ένα πρωί από το αριστερό πλευρό. Θέλει προσπάθεια, τρέξιμο, στάση ζωής για να βάλεις κι άλλους στη λογική της διεκδίκησης σε πρώτη φάση. Κι ο καθένας από εμάς φέρει την ευθύνη του για το αν αυτό θα γίνει, θα γίνει γρήγορα ή δεν θα γίνει καθόλου.

  20. filopatria
    18/10/2008 στο 02:45

    @9 Πηκ Όϊλ; Νέβερ σέυ νεβερ. Μάικ Ρούπερτ. Και αυτός είχε μιλήσει και υποστήριζε τη θεωρία. Και αν θυμάμαι καλά και ο σχωρεμένος ο Βιάλς είπε κάτι τις ότι είναι μύθος κλπ.

  21. 19/10/2008 στο 11:03

    Χρήστο, αν δεν το ξέρεις, ρίξε και μια ματιά σε αυτό εδώ
    http://francoistremblay.wordpress.com/2008/02/29/why-anarchists-must-be-pro-markets-and-anti-capitalism/
    Αποτελεί εκπληκτική διαπίστωση για μένα, πρόσφατα, η ιδέα πως ΚΑΚΩΣ μας τα έχουν πρήξει με δύο ολότελα λανθασμένες εξισώσεις, τις εξής:
    1) Καπιταλισμός ίσον ελεύθερη αγορά (και αντιστρόφως – αντικαπιταλισμός ίσον ΜΗ-ελεύθερη αγορά)
    2) Η αγορά ίσον πανάκεια (θεραπεύει πάσαν νόσον από μόνη της).

    Στην πραγματικότητα, ΚΑΜΙΑ ουσιαστική συζήτηση δεν έγινε μέχρι τώρα (τουλάχιστον σε πολυσύχναστους ιστοτόπους) για τα εξής καινούργια και ΠΟΛΥ σημαντικά (νομίζω):
    1) Το θέμα δεν είναι καθόλου να καταργήσουμε τις ελεύθερες αγορές, αλλά (ίσα-ίσα) να τις κάνουμε ΠΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ με το να χτυπηθεί (κάποτε) ο καπιταλισμός και να αντικατασταθεί από οριζόντιες σχέσεις συλλογικής ιδιοκτησίας, κλπ.
    2) Ο καπιταλισμός αποτελεί την ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΠΗΡΩΣΗ της ελεύθερης αγοράς μέσω της κάκιστης χρήσης συσσωρευμένου κεφαλαίου, που συνδέεται (αρχικά) με ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ιδιοκτησία μέσων παραγωγής από τους καπιταλιστές και (αργότερα) συνδέεται με την οφθαλμοφανή χειροτέρευση του «καζινο-καπιταλισμού» σαν ανώτερο στάδιο της ΣΗΨΗΣ που προκαλεί η άδικη συσσώρευση κεφαλαίου (και η μετατροπή του σε… μαΪμούδες ή μετοχές).

    Μέσω μιας ΑΠΛΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ανάμεσα σε προσωπική ιδιοκτησία και σε ιδιοκτησία ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (τα οποία ΟΦΕΙΛΟΥΝ να είναι ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ) καταργείται ο καπιταλισμός και ενισχύονται οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΓΟΡΕΣ των συλλογικοτήτων (του μέλλοντος – επιστημονική φαντασία ακόμη, ΟΚ).

    Αυτά Χρήστο, food for thought! 🙂

  22. 19/10/2008 στο 11:20

    @Filopatria
    ΟΧΙ, το peakoil δεν είναι μύθος. Μύθος είναι το αβιοτικό πετρέλαιο μάλλον. Φυσικά δεν είμαι σίγουρος (κανείς δεν μπορεί). Ομως ο Alex Jones που παλιά υποστήριζε τη θεωρία του μύθου άλλαξε πολύ στο μεταξύ και «τα μάσησε», από όσα γνωρίζω. Δίνω μια πιθανότητα 10% να έχεις δίκιο, αλλα το πιο πιθανό είναι (90%) ότι η τρέχουσα κρίση προκαλεί ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ τεχνητή μείωση των τιμών του πετρελαίου, το οποίο απλώς μετατοπίζει την ημερομηνία λήξης (πετρελαίου) κάπως πιο μακρυά στο μέλλον. Στην πραγματικότητα όμως, το θέμα δεν είναι ΑΝ θα γίνει, αλλά _πότε_. Τέλος πάντων, σύνδεσμοι για το αντίθετο καλοδεχούμενοι. Ενας φίλος μου μελετάει το θέμα χρόνια τώρα, όμως. Και τα στοιχεία του συντριπτικά.

  23. filopatria
    02/11/2008 στο 13:33

    @22
    Παλιώτερα ο Μάικ Ρούπερτ μίλησε για πηκ όϊλ και στη κυριολεξία τον κατηγόρησαν για πράκτορα από όσο θυμάμαι. Αν βέβαια τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφει. Και ο Ρούπερτ δεν ήταν τυχαίος αφού κατά τα λεγόμενά του ανακάλυψε σαν ΦΒΙ ότι το εμπόριο ναρκωτικών γινόταν από πράκτορες της ΣΙΑ–copvscia. Είχε ήδη εύσημα στον αγώνα.

    Στο μεταξύ ο Βιάλλς μίλησε (το 2003;) για το αβιοτικο πετρέλαιο και τους Ρώσσους. Από όσο είδα πρόσφατα κάνοντας γκούγκλινγκ οι έρευνες των Ρώσσων απέδωσαν αποτελέσματα όπως τα περίγραφε η θεωρία. Λεπτομέρειες; Θα σε γελάσω, αφού όσα ξέρω είναι όσα γράφονται στο Νέτι.

    Για τον Αλ. Τζόουνς υπάρχει μια φημη που τον θέλει αναξιόπιστο όπως και αρκετούς άλλους που ασχολούνται με τα συναφή θέματα. Τι ακριβώς είναι; Από ένα σημείο και μετά είναι και θέμα πίστης…

  24. 03/11/2008 στο 12:03

    @ filopatria

    Ο Ρούπερτ μόνο τυχαίος δεν ήταν. Τον κατηγόρησαν για διάφορες απάτες [διαρρήξεις στα γραφεία του, που είχε σκηνοθετήσει ο ίδιος και διάφορα άλλα], την έκανε «διωκόμενος» για Βενεζουέλα, δεν τον σήκωσε το κλίμα, έφυγε για Καναδά, η τύχη του αγνοείται…

    Βιάλλς;;;!!!

    Ποιες φήμες θέλουν τον Τζόουνς αναξιόπιστο; Μια -καλή- ματιά να ρίξεις, και σχηματίζεις μια χαρά γνώμη και για δαύτον. Ούτε φήμες, ούτε πίστεις…

  25. filopatria
    06/11/2008 στο 02:45

    @24

    Αχά! Σας ακούω σαρκαστικό καλέ μου κύριε. Την εποχή εκείνη (τσίρκα 2000) η εικόνα του Ρουπερτ ήτο γκουντ κοπ. Τα αλλα που λετε τα αγνοούσα καθώς τα θέματα τρέχουσι.

    Ο σχωρεμένος ο Βιαλλς (κρατώ την ίδια ορθογραφία) έγραψε διάφορα που μερικά μοιάζουν με φίξιον αλλά με αρκετές λεπτομέρειες για όσους κταλαβαίνουν.

    Κάνε μια γκουγκλιά με το όνομα στα λατινικά και θα δεις.

    Άλεξ Τόουνς Ινφο γουόρς έτσι; Θα σου στείλω το λινκάκι (αν το βρω εννοειται) και τα ματαλέμε.

  26. 07/11/2008 στο 12:48

    @ filopatria

    Τον έχω «γκουγκλίσει» παλαιότερα, δεν θυμάμαι τι έλεγε το παλληκάρι, αλλά μπα… δεν θα πάρω.

    Το βαριέμαι όλο το αυτό το αμερικάνικο συνωμοσιολογίκι. Εκεί είναι χοντρή μπίζνα το «άθλημα». Κάτι σαν να ακούς εδώ τι λέει ο κάθε «Λιακόπουλος» κι ο κάθε «Κεραμυδάς». Λακαμίες, δηλαδής.

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: