Αρχική > Αφασιαλάνδη > Είπαν στον χαζό να χέσει…

Είπαν στον χαζό να χέσει…

04/12/2008

… κι έκατσε και ξεκωλώθηκε [παροιμία].

Τους είπαν [ή άκουσαν πως πρέπει] να είναι πολυπολιτισμικοί, και κάτσαν και γίναν πολεοδόμοι πλατειονόμοι:

tanea4-12-08

Τα Νέα, 4-12-2008, πρώτη σελίδα

Παλιά στις πλατείες φύτευαν κάνα λουλουδάκι, κάνα δεντράκι, κάνα παγκάκι…

Σήμερα, πρέπει να φυτεύουμε μετανάστες, μικροπωλητές και άστεγους…

Ειδάλλως, θα έχουμε «πλατείες-βιτρίνες», και «κουτσουρεμένες αναπλάσεις»…

Κουτσουρεμένα μυαλά [με το αζημίωτο, φυσικά!].

Advertisements
Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη
  1. 04/12/2008 στο 10:19
  2. 04/12/2008 στο 11:10

    Σχολιάζω το δημοσίευμα από «Τα Νέα»:

    «…το πολύχρωμο δάπεδο που […] εκφράζει την πολυπολιτισμικότητα της περιοχής». Να μην ξεχάσω να βάλω πολύχρωμο δάπεδο στο σπίτι μου να το κάνω multi-culti. Το κακό ξεκινάει από τους αρχιτέκτονες.

    «ο πιλοτικός κανονισμός λειτουργίας της [πλατείας]». Κανονισμός λειτουργίας; Πολυκατοικία είναι ή μήπως επιχείρηση;

    «ομάδα της Δημοτικής Αστυνομίας που θα εδρεύει εκεί δεν θα επιτρέπει την εγκατάσταση σε έγχρωμους μικροπωλητές», ενώ προφανώς θα επιτρέπει την εγκατάσταση σε λευκούς μικροπωλητές. Άσε που αν έχεις παραμαυρίσει το καλοκαίρι ενδέχεται να σε περάσουν για «έγρωμο μικροπωλητή» και να σου απαγορέψουν την είσοδο!

    «αποφασίστηκε να μην κατασκευαστεί κρήνη […] «για να μην πλένουν τα εσώρουχά τους εκεί οι άστεγοι»» και «για να μη γίνει στέκι αστέγων και εξαρτημένων ατόμων «κόπηκαν» τα επιπλέον καθίσματα» και υποθέτω για τον ίδιο λόγο δεν φυτεύονται δέντρα – να μην κοιμούνται στη σκιά τους.

    Όπως βλέπεις αγαπητέ Χρήστο αυτοί που δεν έβαλαν τα δεντράκια και τα παγκάκια (και τις βρυσούλες) που λες το έκαναν γιατί δεν ήθελαν μαζί να «φυτέψουν» και μετανάστες, μικροπωλητές και άστεγους. Νομίζω όμως ότι το σχόλιό σου δεν αφορούσε αυτούς τους πλατειονόμους, ε;

  3. 04/12/2008 στο 12:45

    Ε, θα μείνουμε στο τέλος να…. φτύνουμε τα πολύχρωμα πλακάκια, τα… πολυ-πολιτισμικά, Χρήστο μου.

    Ω θεοί. Οι ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ για να ΜΗ νομιμοποιηθούν οι τίμιοι ξένοι εργαζόμενοι, να παραμείνουν ΣΚΛΑΒΟΙ, κι εμείς ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ. ΤΙ ΩΡΑΙΑ. Φτύστε τώρα τα πλακάκια παιντιά μου.

    Η πολυ-πολιτισμικότητα όμως, μας μάαααρααανεεεεε……

    (έχω δουλειά κομήτης είμαι)

    Υ.Γ. Η «ποσόστωση μεταναστών» (αίτημα του Χέρι-χέρι) εφαρμόστηκε πρώτα από τον Χίτλερ στα Γερμανικά σχολεία, για ποσόστωση Εβραιόπουλων (τότε).

  4. 04/12/2008 στο 13:13

    ο με την τρέχουσα έννοια πολυπολιτισμός είναι η άλλη όψη της εκμετάλλευσης. «καλοί οι μετανάστες στην ελλάδα, δίνουν εξωτική ομορφιά»=»αρκεί να μην πληρώνονται όπως οι έλληνες, να μην διεκδικούν κανένα δικαίωμα». εξωτικοί ελέφαντες, εξωτικά φίδια, φυτά της ινδίας, τι όμορφη που γίνεται η χώρα! αλλά τέτοιον πολυπολιτισμό, που καταστρέφει στο όνομα του αγγλοσαξωνικού πολιτισμού τους υπολοίπους, τέτοιον πολυπολιτισμό που αναγκάζει τους ανθρώπους να έρχονται από την άλλη άκρη της γης για να ζουν σα τα ζώα εδώ και να γλιτώνουν από τη σφαγή στις πατρίδες τους (τις οποίες κυβερνούν οι εκλεκτοί ή ανεκτοί των εδώ), τέτοιον πολυπολιτισμό που σε λίγο θα χαρακτηρίσει τη μετανάστευση ευλογία θεού, όπως έλεγαν και για την ελλάδα, δύσκολα μπορείς να τον πεις πολιτισμό.

  5. 04/12/2008 στο 14:05

    Α ρε Γιάννη κι εσένα ο… αγγλοσαξωνικός πολιτισμός σε μάρανε (Που τον κουβαλώ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τον Ελληνικό στο ΠΕΤΣΙ μου και δεν έπαθα απολύτως τίποτα).

    Σύντομο κόπη πέηστ από το μπλογκ μου, ειδικά αφιερωμένο σε σένα.

    Το ΛΑ.ΟΣ. είναι στην πραγματικότητα ακροδεξιό και ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ. Γι’ αυτό μαζεύει τώρα υπογραφές για τη ΜΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ των τίμιων ξένων εργαζόμενων. Θα παραμείνουν αυτοί ΣΚΛΑΒΟΙ κι εμείς ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ. Φυσικά αυτό ΔΕΝ το ξέρει συνειδητά ο πολύς κόσμος που είναι στο ΛΑ.ΟΣ, ακριβώς όπως και οι Γερμανοί ΔΕΝ ΞΕΡΑΝΕ ότι ο Χίτλερ θα στηρίξει στο τέλος ΜΟΝΟ το Κεφάλαιο. ΕΤΣΙ δρα ο φασισμός!

    Η ΔΗΘΕΝ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ για το “ξεχαρβάλωμα των δυτικών κοινωνιών από τη Νέα Τάξη μέσω των μεταναστών σαν στρατό κατοχής” – ™ Ρεσάλτο/ΛΑΟΣ, ΒΟΛΕΥΕΙ το Κεφάλαιο, γιατί θα κρατήσει για πάντα τους ξένους σαν κακοπληρωμένους σκλάβους κι εμάς κακοπληρωμένους.

    ELEMENTARY, my dear Watson…

    Ν ο καπιταλισμός και η “Νέα Τάξη” ήθελε να… ξεχαρβαλώσει τις κοινωνίες μας μέσω της “πολυπολιτισμικότητας” (όπως νομίζετε) τότε ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ η ΞΕΝΟΦΟΒΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ της “Ευρώπης ΦΡΟΥΡΙΟ” που ΚΛΕΙΝΕΙ όλα τα σύνορα (πλην των δικών μας για τα οποία υπάρχει ένα ιδιαίτερο γεωγραφικό πρόβλημα και ΦΤΑΙΜΕ κι εμείς)

  6. bis
    04/12/2008 στο 15:16

    Η ποσόστωση τών εβραίων στα σχολεία είναι πολύ πιο παλιά από τον Χίτλερ. Μάλιστα οι Εβραίοι έκαναν και το εξής κόλπο (στην Ρωσσία): πλήρωναν διάφορους τεμπελχανάδες να εγγραφούν και να μην ξαναπατήσουν στο σχολείο ώστε να ανεβάσουν τον επιτρεπόμενο αριθμό τους και να μπορέσουν να σπουδάσουν. Οι επιλογές καριέρας τών εβραίων ήταν αρκετά περιορισμένες γιατί βρισκόντουσαν υπό συνεχή διωγμό και οι περιουσίες τους δημευόντουσαν. Έτσι προσπαθούσαν να έχουν ρευστό στην τσέπη κι ένα επάγγελμα που τούς επέτρεπε κοινωνική άνοδο κι ευελιξία. Εν τέλει αυτή η κοινωνική πίεση τούς οδήγησε μοιραία να γίνουν τοκογλύφοι, τραπεζίτες, κεφαλαιοκράτες, κ.λπ. εκδικούμενοι τρόπον τινά τούς διώκτες τους

  7. bis
    04/12/2008 στο 15:27

    Όλες οι κοινωνίες αντιδρούν στην είσοδο ξένων στοιχείων (π.χ. κουλτούρα, γλώσσα, φάτσες, κ.λπ.). Αυτό είναι φυσιολογικό με τον ίδιο τρόπο που το ανθρώπινο σώμα αντιδρά στούς ιστούς ενός άλλου σώματος. Η παγκοσμιοποίηση μπορεί να έλθει φυσιολογικά και αυτόματα (να αγαπηθούν οι λαοί μεταξύ τους) αλλά αυτό ούτε να προβλεφθεί μπορεί, ούτε να οδηγηθεί στα μονοπάτια που μάς συμφέρει αλλά και μπορεί να μην συμβεί ποτέ για λόγους απλής δυσαρμονίας. Μπορεί κάποτε να αγαπηθούμε με τούς Σλάβους αλλά με τούς Παπούα από που κι ως που? Ο άλλος τρόπος είναι ο βίαιος που επιβάλλουν τα συμφέροντα όσων έχουν τη δύναμη να τα επιβάλλουν: και τα κονομάνε με το λαθρεμπόριο μεταναστών και διαλύουν τον κοινωνικό ιστό (και άρα τις οργανωμένες αντιδράσεις στην πειρατεία τους) με βίαιη και αθρόα είσοδο ετερόκλητων και δυσαρμονικών στοιχείων σε περιορισμένο χώρο. Αλλά αυτό είναι ομογενοποίηση, χυλός δηλαδή.

  8. Ανώνυμος
    04/12/2008 στο 18:29

    «και τα κονομάνε με το λαθρεμπόριο μεταναστών και διαλύουν τον κοινωνικό ιστό (και άρα τις οργανωμένες αντιδράσεις στην πειρατεία τους) με βίαιη και αθρόα είσοδο ετερόκλητων και δυσαρμονικών στοιχείων σε περιορισμένο χώρο. Αλλά αυτό είναι ομογενοποίηση, χυλός δηλαδή.»

    Τα ίδια άκουσα να ισχυρίζεται πρόσφατα θαυμαστής του Λεπέν.
    Είναι φανερό λοιπόν ότι και εσύ είσαι ένας κρυπτο-ναζι ιδεολογικός απόγονος εκείνων που επέβαλαν ποσόστοση στα παιδιά των εβραίων της ρωσίας.

  9. Ανώνυμος
    04/12/2008 στο 18:32

    Και πού τον είδες τον περιορισμένο χώρο?

    Ως γνωστόν η Ελλάδα είναι μία απέραντη Σιβηρία, με απεριόριστες δυνατότητες απορρόφησης εργατικού δυναμικού.

  10. 04/12/2008 στο 19:47

    «βίαιη και αθρόα είσοδο ετερόκλητων και δυσαρμονικών στοιχείων…»

    ΣΙΓΑ ρε παιδιά. ΜΗΝ τρέχετε τόσο πολύ.
    Τρέχετε πολύ, ρε γαμώτο.
    Ποια πολυπολιτισμικότητα, ποιός χυλός, ποιος χέστηκε για τον κοινωνικό ιστό (λες και το κάνει εσκεμμένα).

    Απλά, μην τρέχετε τόσο πολύ, γιατί… η νταλίκα δεν αντέχει!
    Θα πέσουν κι οι Αφγανοί που κρύβονται από κάτω.
    Πρόωρα, πριν δοκιμάσουν την τύχη τους, μήπως ΔΕΝ τους στείλουν πίσω Ιταλοί Συνοριακοί φρουροί.

    ΠΟια «ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ και ΑΘΡΟΑ είσοδο»??? ΕΥΡΩΠΗ ΦΡΟΥΡΙΟ μιλάμε.

    Ποια «απέραντη Σιβηρία»? Ποιο «εργατικό δυναμικό»?

    Στρατόπεδα συγκέντρωσης, απλώς.

    Reboot!

    ΜΕΡΟΣ 2
    Ας μην αντιστρέφουμε ΑΙΤΙΑ με ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Δεν δημιούργησε ο χυλός τα πολλαπλά λαχανικά.

    Απλά, από τους καπνούς που βγάζει, μερικοί βλέπουν… εθνικές οπτασίες! 🙂

    Ομως η Αγνή Ιερή Αγελάδα του έθνους γκαστρώθηκε προ πολλού, έκανε και μοσχαράκια.

    Ανώφελη η έκτρωση, τώρα πια, ακόμη λιγότερο η… παρθενορραφή.

    ΟΥΤΕ χρειάζονται πολλά νέα βόδια εισαγωγής. Απηύδησε κι η Ιερή Αγελάδα!
    Οπότε…
    Την εκπαιδεύουν (φιλόζωοι) να αγαπάει τα ξένα μοσχαράκια, αλλά όχι και με πολλή οικειότητα. Βλάπτει.
    Καμαρώνουν λοιπόν, τον «Λαϊκό Συναγερμό Ντόπιων Μόσχων», που ωρύεται (επικερδώς):

    «Να ΜΗ νομιμοποιηθούν τα ξένα μοσχαράκιαα, τα θέλουμε φτηνά και πειθήνια, τα δικαιώματά τους θίγουν τον αγ-Ελαδίσιο πολιτισμό μας, τα ντόπια βοϊδάκια μας που αντιστέκονται στην Πολυπολιτισμικότητα».

    Μουουουουουουουουου…..

    (θα μας χαλάσετε το φτηνό κρέας ρεεεεεεε…..)

  11. 05/12/2008 στο 00:28

    omadeon
    καθόλου κακό να τον κουβαλάς. οι εξαιρέσεις αποδεικνύουν τον κανόνα και, ορισμένες φορές, παράγουν καλά αποτελέσματα, άλλες φορές όχι. ούτε είπα ότι παθαίνει κανείς τίποτε: όλα είναι ζήτημα γούστου, αυτή είναι η άποψή μου. είναι ζήτημα γούστου, λοιπόν, να θέλει κανείς να μην κυριαρχεί ο αγγλοσαξωνικός πολιτισμός (αυτός κυριαρχεί και σε αυτόν αναφέρομαι: αν κυριαρχούσε άλλος, σε άλλον θα αναφερόμουν) και να μην εκμηδενίζονται οι άλλοι στο όνομα ενός ψευδώνυμου πολυπολιτισμού που ούτε πολιτισμός είναι και ούτε εμπεριέχει ή επιτρέπει ισότιμη την προβολή όλων (ή όχι 1-2 μόνον, πάντως) των πολιτισμών, ώστε καθένας ελεύθερα να διαλέγει π.χ. τον κογκολέζικο ή τον ινδικό πολιτισμό ασχέτως του αν είναι νορβηγός, έλληνας ή ινδός.

    επίσης: δεν πιστεύω στις συνωμοσιολογίες. πιστεύω ότι δεν υπάρχουν σατανικά σχέδια μιας μικρής ή μεγάλης ομάδας «κακών» ανθρώπων, «φράγκων» ή «εβραίων» ή «νεοταξιτών». κι αν υπήρχαν, είναι και ήταν ανεφάρμοστα και η ανάμιξη θελήσεων και σχεδίων των διαφορετικών εθνικών, πολιτικών κοκ ομάδων σε όλη τη γη δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο. καθένας, ωστόσο, κοιτά το συμφέρον του. αυτό δεν είναι συνωμοσιολογία, δεν απαιτείται να ανατρέξει κανείς σε θεωρίες συνωμοσίες για να καταλάβει ότι καθένας προσπαθεί να πετύχει τα πολιτικά ή και πολιτισμικά συμφέροντά του, αν αυτά επιβοηθούν στην επίτευξη των πολιτικών στόχων.

    και: ασφαλώς το να μένουν ανασφάλιστοι/παράνομοι οι λαθρομετανάστες είναι ενάντιο τόσο στους έλληνες εργαζόμενους όσο και στους ίδιους τους ξένους. διάβασε τι γράφω στο 4ο μέρος της σελίδας μου για τους μετανάστες. ασφαλώς και δεν πιστεύω στην νομιμοποίηση όλων όσων κατορθώνουν με κάθε μέσο και έρχονται στη χώρα. αυτό συνιστά πράξη βίας και δεν έχει σχέση με την διάθεση για εξάλειψη της βάρβαρης εκμετάλλευσης. για μένα είναι προφανές ότι η ύπαρξη παρανόμων ξένων εργατών οφελεί τον καπιταλισμό, τα αφεντικά, οι οποίοι έπειτα καθιστούν στα μάτια των ελλήνων αποδιοπομπαίους τράγους τους μετανάστες. αλλά σκοπός μου είναι η αφομοίωση, όχι τα γκέτο. και τέτοιο είναι δυνατό με βάση τη δυνατότητα αφομοίωσης. ασφαλώς και πρέπει να νομιμοποιηθούν τη στιγμή Χ όλοι οι μετανάστες που έχουν έρθει για να εργαστούν, είναι τίμιοι άνθρωποι, και σκοπεύουν να μείνουν για μεγάλο διάστημα – υπό την προϋπόθεση ότι δε θα απελαύνονται όσοι έρχονται αργότερα. είναι, βέβαια, πάλι θέμα «δόξας» και «γούστου» να θέλει κανείς να υπάρχει εθνικό κράτος, κυρίαρχο και να μη θέλει την κατάργηση των συνόρων ή (όχι την τυπική κατάργησή τους αλλά) την διάλυση της κοινωνίας χάρη σε αλλεπάλληλα μεταναστευτικά κύματα που τελικά θα καταστήσουν κάθε έννοια νομιμοποίησης (ίσων εργατικών δικαιωμάτων) ανούσια.

    στη βάση των παραπάνω προϋποθέσεων μπορεί να υπάρξει συμφωνία. αλλιώς, αν π.χ. κάποιος διαφωνεί για το σωστό του να υπάρχουν εθνικά κράτη με το δικαίωμα να καθορίζουν ποιος θα μπαινοβγαίνει και ποιος θα παραμένει στη χώρα τους, θα συμφωνώ αιωνίως μαζί του μόνον ότι διαφωνούμε.

  12. 05/12/2008 στο 00:31

    διόρθωση:
    … – υπό την προϋπόθεση ότι δε θα απελαύνονται όσοι έρχονται αργότερα. = το κείμενο χωρίς το «δε», προφανώς…

  13. 05/12/2008 στο 00:40

    omadeon,
    και για να καταστήσω σαφές τι εννοώ περί συνωμοσιολογίας, αναφέρομαι στη ρεπούση λιάκο κλπ. είναι προφανές ότι οι άνθρωποι δεν είναι προδότες, πράκτορες, ανθέλληνες κλπ. ενδεχομένως να πιστεύουν ότι προάγουν το εθνικό συμφέρον, επειδή έτσι βλέπουν ότι επιτυγχάνεται καλλίτερα. αυτό όμως, καθώς και το ότι είναι απληροφόρητοι ή αδιάφοροι για το τι συνέβη στην μικρασία ή για τα σχέδια γενοκτονίας των κεμαλικών/νεοτούρκων, δε σημαίνει ότι λ.χ. οι αμερικανοί, προκειμένου να προωθήσουν την ειρήνη «στα μέτρα τους» (και με γνώμονα – η ειρήνη – το καλό των ηπα) μεταξύ ελλάδας-τουρκίας, δεν είναι πρόθυμοι να χρηματοδοτούν τέτοιες ανιστόρητες απόψεις, αδιαφορώντας, αγνοώντας την ιστορική αλήθεια ή και αντιστρατευόμενοι σε αυτήν.

  14. 05/12/2008 στο 01:28

    Γιάννη,
    πιστεύω ότι έχω στο παρελθόν καταστήσει σαφές ότι όχι, δεν σε κατατάσσω καθόλου στους συνομωσιολόγους.

    Ωραία αυτά που λες, μόνο που η πραγματικότητα μας ξεπερνάει, δεν χωράει πια στις κατηγορίες του Νου μας, δεν μπορούμε όπως ξέρεις να τη φέρουμε στα μέτρα μας. Ηπολυπολιτισμικότητα σαν θέμα έχει διαφορετικές πτυχές, διαφοροποιήσεις στον τρόπο αντιμετώπισης, κλπ. Αλλιώς μιλάει γι’αυτήν ο Ζίζεκ για παράδειγμα, αλλιώς εσύ, αλλιώς κάποιοι άλλοι.

    Πρέπει να επικεντρωθούμε νομίζω σε συγκεκριμμένες ιδέες ή μνημίδια. Και να ασχοληθούμε ιδίως με την προπαγάνδα που περνάει λανθασμένα μηνύματα. ΤΙ αξία έχουν τα όμορφα, τα τακτοποιημένα λόγια, σαν αντιπαράθεση στα σημερινά, πολύ πρόσφατα φασιστικά βίντεο του ΛΑΟΣ που έχουν κλέψει σχεδόν ΟΛΟ τον πλούτο σκέψεων σαν τις δικές του και τις έχουν μετατρέψει σε νέου είδους φανατίλα κατά των εχθρών του έθνους; ΧΟΡΤΑΣΑ πια, τα όμορφα, τα τακτοποιημένα λόγια…

    Οι φασίστες έγιναν μεταμοντέρνοι.

  15. 05/12/2008 στο 01:46

    Υ.Γ. Η προπαγάνδα της Νέας Τάξης είναι γνωστή. Ο Χρήστος ΗΔΗ δουλεύει και δούλεψε για το ξεσκέπασμά της.

    Μόνο που… το φαινόμενο «Ιμιτασιόν» ξεπροβάλλει ανελέητο σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς ανεξαιρέτως.

    Ετσι το σύνολο των ιδεών του οικοδομήματος «Νέα Τάξη» μπορεί να μεταλλαχτεί σε ένα νέο σημαντικά διαφορετικό οικοδόμημα, «Νέα Τάξη 2», που είναι… γνήσια απομίμηση και περνάει ύπουλα, εντελώς άλλα μηνύματα. Μπορεί π.χ. να αντιστρέφει κεντρικά νοήματα αφήνοντας όλα τα άλλα ανέπαφα και μόνο ορισμένα, ύπουλα μεταλλαγμένα.

    Μέχρι εσύ να αναλύσεις τη «Νέα Τάξη» σε εχει ήδη ξεπεράσει (τάχει αναλύσει ήδη αυτά τα φαινόμενα κι ο Χρήστος).

    ΔΕΝ εξαιρούμαστε από την Εικονικότητα. Στους εικονικούς κόσμους μας, ξέρουμε -νομίζουμε- κάποια πράγματα.
    Τα μπερδεύουμε μετά με τον Πραγματικό Κόσμο, μέχρι που αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι εντελώς «Πραγματικός».

    Η μεταλλαγμένη Ελληνοπρεπής Σβάστικα που όλοι είδαμε, μαύρη σε κόκκινο φόντο, υπνωτίζει μυαλά να μη βλέπουν το ολοφάνερο, το ότι είναι ναζιστική ιμιτασιόν.

  16. 05/12/2008 στο 02:20

    Υ.Γ. Χρήστο επείγουσα διόρθωση. «σαν τις δικές ΣΟΥ» εννοούσα, μιλώντας στο Γιάννη. Οχι -φυσικά «σαν τις δικές ΤΟΥ».

    Επαναλαμβάνω την παράγραφο που… μεταλλάχτηκε (!!!!) από απροσεξία στο σχόλιο 14:

    Πρέπει να επικεντρωθούμε νομίζω σε συγκεκριμμένες ιδέες ή μνημίδια. Και να ασχοληθούμε ιδίως με την προπαγάνδα που περνάει λανθασμένα μηνύματα. ΤΙ αξία έχουν τα όμορφα, τα τακτοποιημένα λόγια, σαν αντιπαράθεση στα σημερινά, πολύ πρόσφατα φασιστικά βίντεο του ΛΑΟΣ που έχουν κλέψει σχεδόν ΟΛΟ τον πλούτο σκέψεων σαν τις δικές σου και τις έχουν μετατρέψει σε νέου είδους φανατίλα κατά των εχθρών του έθνους; ΧΟΡΤΑΣΑ πια, τα όμορφα, τα τακτοποιημένα λόγια…

    σου, όχι «του».

  17. mnk
    05/12/2008 στο 08:13

    Ενας – δυο -τρεις
    Πολλοί Αη-Παντελεήμονες!

    Να ποσοστωθούν και στο Μοναστηράκι, βεβαίως-βεβαίως. Και στο Σύνταγμα και στο Κολωνάκι.
    Διακρίσεις θα κάνουμε;
    Ελα ν’ αραιώνουμε, κορέους πιάσαμε!

  18. 05/12/2008 στο 10:56

    Eίδες Χρήστο ΤΙ εννοώ;

    Καλή σας μέρα και… εύχομαι η ομάδα σας, και ο ίδιος ο Γιώργος Καραμπελιάς, να ευαισθητοποιηθούν και να τοποθετηθούν _κατά_ της ποσόστωσης, διότι είναι «SELF-DEFEATING» πρόταση με ναζιστική προέλευση και προϊστορία. Οδηγεί σε ήττα των ταλαιπωρημένων π.χ. από το έγκλημα που μαστίζει περιοχές όπως ο Αγιος Παντελεημων. Οδηγεί σε αδιέξοδο μίσος, κλπ.

    Δεν θα επαναλάβω όσα είπα στο μπλογκ γιατί το πολύ το λιβάνι το βαριέται κι ο παπάς.

  19. 05/12/2008 στο 11:11

    τέτοιον πολυπολιτισμό που σε λίγο θα χαρακτηρίσει τη μετανάστευση ευλογία θεού

    το ΑΝΤΙΘΕΤΟ ισχύει Γιάννη μου. Η πραγματικότητα σε έχει ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ, η Ευρώπη-Φρούριο είναι ΓΕΓΟΝΟΣ.

  20. Andonis
    05/12/2008 στο 13:24

    «Αν δεν ήμουν Παπανδρέου θα δούλευα σε γκέτο μαύρων»

    Ποιός να το πε άραγε; 🙂

  21. 05/12/2008 στο 13:52

    Να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα:

    1. α. Οι σχεδιαστές της «νέας» Πλατείας Μοναστηρακίου κατά δήλωσή τους [αν θυμάμαι καλά], σχεδίασαν μια «πολυπολιτισμική πλατεία». Ο όρος «πολυπολιτισμική» πλατεία είναι μια μπούρδα ολκής για πολλούς και διάφορους λόγους.
    Εξ ορισμού μια πλατεία είναι δημόσιος χώρος. Συνεπώς, «ανήκει» σε όλους. Αν, για παράδειγμα, μια «σχεδιασμένη πολυπολιτισμική πλατεία» «καταντήσει» μονοπολιτισμική, η αστυνομία «πολυπολιτισμού» τι θα πρέπει να κάνει για να αποκαταστήσει τον χαρακτήρα της πλατείας; Να αρχίσει να «μαζεύει» διάφορους από τα διπλανά στενά και να τους «συνωστίζει» στην πλατεία;

    1. β. Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να σχεδιάσουμε πλατείες κωλομπαράδων, πρεζονιών, αναρχοσταλινικών [με αντλία βενζίνης, ανακυκλωμένα μπουκάλια μπύρας, σωρούς από στουπιά – ιδέες ρίχνω 😉 ], Αφγανών, χορτοφάγων ή ό,τι άλλο βάλει ο νους μας. Όχι ότι δεν υπάρχουν τέτοιες πλατείες, αλλά αν τις ορίσουμε έτσι, τότε δεν «σχεδιάζουμε» πλατείες, αλλά γκέτο μειονοτήτων…

    1. γ. Η πλατεία Μοναστηρακίου, που ιστορικά είναι η πλέον «πολυπολιτισμική» πλατεία της πρωτεύουσας [και όχι μόνον λόγω τουρισμού], είχε ανάγκη από κάποιους για να αναδείξουν την «πολυπολιτισμικότητά» της από τα πάνω;

    2. Και αν η ιδέα περί «πολυπολιτισμικής πλατείας» είναι μια μπούρδα ολκής, η αντίδραση του Δήμου Αθηναίων σ’ αυτήν είναι μια ηλιθιότητα ολκής. Επειδή, δηλαδή, οι αλλοινοί «σχεδίασαν» [για όνομα του Βούδα! «σχεδίασαν»] μια «πολυπολιτισμική πλατεία», έρχονται αυτοινοί και προσπαθούν να «αφαιρέσουν» τον «πολυπολιτισμικό» χαρακτήρα της σχεδιασμένης πλατείας;

    Γαμώ το στανιό μου, ως πολίτης αυτής της χώρας δεν γουστάρω ούτε τους «πολυπολιτισμικούς σχεδιαστές» ούτε τους «αντι-πολυπολιτισμικούς μπάτσους»! Οι πλατείες ανήκουν σ’ αυτούς που τις χαίρονται! Τελεία και παύλα! Και αν ο όποιος δήμος και η όποια μπατσαρία του θέλει να εφαρμόσεις τους νόμους και τους κανόνες, το χρώμα του δέρματος, η καταγωγή, ή οι πολιτικές απόψεις των παρανομούντων τους μαράνανε;

    3. Το σχόλιο αυτού του ποστ απευθυνόταν κυρίως στην πρωτοσέλιδη γελοιότητα των Νέων. Κουτσουρεμένη η πλατεία γιατί δεν θα έχει μετανάστες, πλανόδιους και άστεγους!!!!!! Η πλατεία δεν θα είναι κουτσουρεμένη αν δεν υπάρχουν σ’ αυτήν πουτάνες, μπυρόβιοι, μανάδες με καροτσάκια, ή πωλητές CD; Ρωτάω, δηλαδή…

    Σε τελική ανάλυση, ας ζητήσει η… καλή εφημερίδα από το υφυπουργείο Δημόσιας Τάξης [πότε θα καταργηθεί αυτή η γελοιότητα;] ή από το Δήμο τη βίαιη προσαγωγή μεταναστών, πλανόδιων και άστεγων στην πλατεία, για να αποκατασταθεί η πολυπολιτισμική τάξις. Τόσο δύσκολο είναι;;;;

    Άει σιχτίρ!

  22. 05/12/2008 στο 14:11

    @ omadeon

    Ανοιχτός, ανοιχτός, αλλά όταν είναι για κανένα βολικό τσουβάλιασμα [συλλογικές ευθύνες, συλλογικές απόψεις, ε;], πρώτος είσαι! Με τον Καραμπελιά έχω πολύ περισσότερες διαφωνίες από όσες έχω με σένα, μόνο που ο Καραμπελιάς δεν πρόκειται ποτέ να μου πει «εσύ κι ο φίλος σου ο Omadeon!»

    Αν μπεις στον κόπο να κάνεις καμιά βόλτα στο ιστολόγιο του Άρδην και της Ρήξης, θα βρεις διάφορα κείμενα για να συμφωνήσεις ή για να διαφωνήσεις και να εκφράσεις τις απόψεις σου. Γιατί χρεώνεις σε μένα πράγματα που [καλώς ή κακώς] δεν έχω πει ούτε έχω προσυπογράψει;

    Οι απόψεις και για το φασιστικό φαινόμενο της εποχής μας και για διάφορα άλλα έχουν καταγραφεί εδώ μέσα, και δεν έχω καμιά διάθεση να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια, ούτε να απαντάω σε διάφορες κριτικές, όσων ή δεν θυμούνται τι έχω πει ή δεν έχουν μπει καν στον κόπο να το ψάξουν.

    Απλά, να πω ότι εγώ δεν «μασάω» διάφορες εκ των άνω αποψούλες περί «πολυπολιτισμικότητας» ή ό,τι άλλο. Όπως δεν μασάω ούτε και διάφορες μπουρδίτσες περί «ελληνορθόδοξου ανθρωπολογικού τύπου»…

    Τα υπόλοιπα όποιος θέλει τα βρίσκει εδώ μέσα, ή τα βρίσκει εκεί έξω, ή όπου αλλού. Κι όποιος θέλει να καταλάβει τι παίζει στην κοινωνία, εγκαταλείπει καμιά φορά και το σπιτάκι τους στις ανατολικές, μεσογειακές, ή νότιες συνοικίες, και πάει κατά τις δυτικές [που αρχίζουν ένα-δυο τετράγωνα πριν την Ομόνοια…], κι εκεί διαπιστώνει ιδίοις όμμασιν τι παίζει… Τα υπόλοιπα είναι για ακαδημαϊκή χρήση…

    Α, και κάτι τελευταίο: το ιδεολογικό [;] δίπολο [;] ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΟΣ το έχω χεσμένο. Αλληλοτροφοδοτούνται μια χαρά…

    Άνευ πάθους, και τα λοιπά…

  23. 05/12/2008 στο 14:34

    Ελα βρε Χρήστο, σου είπα «ο φίλος σου ο Καραμπελιάς»;
    Εκκληση έκανα στην ομάδα της οποίας το μανιφέστο φιλοξένησες.
    Αν δεν έχετε μίνιμουμ συλλογικής συμφωνίας σε κάποια πράγματα, τότε γιατί το φιλοξένησες?

    Ισα-ίσα, ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΝ ΕΔΩ αν σε θεωρούσα μονολιθικά ταυτισμένο με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ πολιτικό πρόσωπο ή κόμμα; Αντίθετα, υποτιμάς την… εκτίμηση που σου τρέφω.
    Σε θεωρώ (ΣΤΟ ΕΙΠΑ) Ζωτικής σημασίας ανεξάρτητο μπλόγκερ και ερευνητή.

    Η πείρα με έστειλε ακόμη περισσότερο από σένα, μακρυά από κόμματα.

    Επίσης, επί της ουσίας, δεν είναι όλοι (ούτε κι εγώ) μέσα στο κεφάλι σου, για να ξέρουμε ΟΛΑ όσα είπες πάντοτε.
    ΠΟΣΑ αυτονόητα είναι και πόσα δεν είναι, δεν μπορεί ο καθένας να το ξέρει.

    Αισθάνομαι ότι… διαπράττεις άθελά σου «μετα-τσουβάλιασμα». 🙂

    Πολύ φιλικά, και τα λοιπά.

  24. 05/12/2008 στο 15:11

    @ omadeon

    Ποιο «μανιφέστο» και ποιανής «ομάδας» φιλοξένησα;

    Αν κατάλαβα καλά αναφέρεσαι σε ένα κείμενο του Καραμπελιά Γιώργος Καραμπελιάς: Η ανανέωση της “ανανέωσης”, για συγκεκριμένο απόσπασμα του οποίου κι εσύ δήλωσες προ ημερών [σχόλιο # 17] ότι συμφωνείς κατά 80-90%. Άρα κι εσύ έχεις ένα μίνιμουμ συλλογικής συμφωνίας μαζί του…

    Εντάξει, έχεις και τις αντιρρήσεις σου. Είσαι δηλαδή κι εσύ «φίλος του Καραμπελιά» με διαφωνίες… [Να και σ’ ακόμα ένα σημείο που ταιριάζουμε 😉 ]

    Εμένα νομίζεις η πείρα μου με έστειλε σε κανένα κόμμα; Υπάρχει απλώς μια άτυπη «ομάδα» φίλων του Άρδην και της Ρήξης, σε συναντήσεις της οποίας συμμετέχω – όταν με καλούν. Δεν πρόκειται, εξ όσων γνωρίζω, για καμιά συγκροτημένη πολιτική ομάδα ή οργάνωση, με πολιτικά μανιφέστα, προγράμματα ή δεν ξέρω τι άλλο. Μια «συλλογικότητα» ανθρώπων είναι πέριξ ενός περιοδικού και μιας εφημερίδας [της οποίας τυγχάνω τακτικός συνεργάτης]. Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω.

    Με τον Καραμπελιά συμφωνώ σ’ ένα σωρό πράγματα και διαφωνώ σ’ ακόμα περισσότερα. Αυτό δεν χαλάει κανέναν μας. Γιατί θα ‘πρεπε άλλωστε; Δια τούτο άσε τα τσουβαλιάσματα, γιατί θα πιάνω κι εγώ τα μετατσουβαλιάσματα, κι άντε μετά να ξετσουβαλιαστούμε…

    Δεν ζήτησα από κανέναν να μπει στο… κεφάλι μου για να μάθει τι σκέπτομαι, λιγότερη «ορμητικότητα» σού ζήτησα [στο ‘χω πει κι από παλιά, αλλά είσαι αδιόρθωτος…]

    Α, κι ένα ερώτημα σε σχέση μ’ αυτά που έγραφες χτες [δεν τα ξαναδιαβάζω, τα μεταφέρω από μνήμης]:

    Αποκλείεις ένα κράτος [ή μια ομάδα κρατών, όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση] να είναι ταυτόχρονα και υπέρ των παράνομων μεταναστών και ενάντιά τους; Τα επιχειρήματα και για το ένα ενδεχόμενο και για το άλλο, τα έχεις αναπτύξει, αν θυμάμαι καλά. Ε, συνδύασέ τα, λοιπόν. [Δηλαδή, τσουβάλιασέ τα!]

  25. 05/12/2008 στο 15:16

    @ omadeon

    Τώρα θυμήθηκα κι έναν φίλο μου αναρχικό [αναρχικό, αναρχικό!, μόνον που… ΣΥΡΙΖετΑι χοντρά – κανένας δεν είναι τέλειος], που μου λέει, αστειευόμενος: «Πρόσεξε! Ο Καραμπελιάς θα σε κάνει εθνικιστή!»

    Και πού ν’ ακούσεις τι λέει ο φίλος αυτός [ο αναρχικός, ε; ο συριζαίος;] για τους μετανάστες στη γειτονιά του, όταν «ξεχνάει» τα πολυπολιτισμικά του. Και δεν είναι ο μόνος αναρχικός που ψάχνει απαντήσεις σε μερικά σοβαρά -πια!- κοινωνικά ζητηματάκια. Τα υπόλοιπα είπαμε: ακαδημαϊκότητες…

  26. bis
    05/12/2008 στο 17:53

    κρυπτοναζί? αμερικανός πατριώτης αγαπητέ!

    που λες ο Feynman (o Richard, καλέ!) δεν μπήκε στο πανεπιστήμιο τής πρώτης του επιλογής διότι υπήρχε (άκου λέει!) ποσόστωση στούς εβραίους!

    θα μού πεις μετά τον βάλανε στο los alamos! αλλά εκεί ήταν γεμάτο εβραίους, γερμανούς και κομμουνιστές!

    κόλαση!

  27. 06/12/2008 στο 02:32

    Φίλοι μου
    Για το Μοναστηράκι δεν ξέρω να σας πω, έχω να περάσω από εκεί πάνω από δυο εβδομάδες-αλήθεια τελείωσαν επιτέλους τα έργα, γεννήσαμε!

    Για το επίμαχο θέμα των μεταναστών, νομίζω οτι οι κραυγές δεν οφελούν και ταιριάζουν περισσότερο σε ανθρώπους χαμηλού νοητικού επιπέδου που δεν διαθέτουν επιχειρήματα… Οι καημένοι οι μετανάστες δεν είναι πρόβλημα, αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν εξαιτίας του προβλήματος που λέγεται καπιταλισμός και παγκοσμιοποίηση. Είναι μεγάλη αδικία να αξιώνουν κάποιοι ελεύθερη διακίνηση πρώτων υλών και προϊόντων, ενώ από την άλλη να απαγορεύουν την ελεύθερη μετακίνηση ανθρώπων (με σειρά μέτρων που περιληπτικά αναφέρονται ως «Ευρώπη φρούριο»).

    Είναι παράλογο να παραπονιέται κάποιος για αλλοίωση της εθνικής του ταυτότητας. Στην εποχή που ζούμε, δεχόμαστε επιρροές δεκάδων πολιτισμών (με πρώτο απ’ όλους τον αμερικανικό) από την τηλεόραση, τον κινηματογράφο, τα βιβλία, τη μουσική, το ίντερνετ, τα ρούχα που φοράμε, τα μέρη που διασκεδάζουμε… Ακούγεται γελοία η απαίτηση να είμαστε τελείως ανεπηρέαστοι πολιτισμικά, σαν τους ένδοξους προγόνους μας που ζούσαν στα ορεινά κωλοχώρια τους και δεν είχαν καθόλου επαφή με τον κόσμο!

    Είναι επίσης παράλογο να κατηγορεί κανείς τους μετανάστες για την ανεργία. Τις περισσότερες φορές οι αλλοδαποί κάνουν δουλειές τόσο βαριές και κακοπληρωμένες, που κανένας Ελληναράς δεν θα καταδεχόταν να κάνει. Αν θεωρείτε φίλοι συν-ΕΛ-ληνες οτι οι ξένοι σας «κλέβουν» την επικίνδυνη και άθλια δουλειά του ντελιβερά, που αμείβεται με 3,5 ευρώ την ώρα, τότε μάλλον υπερβάλετε… Το επιχείρημα οτι οι ξένοι συμφέρουν τους εργοδότες γιατί δεν ζητούν ασφάλιση, οπότε τους προτιμούν από τους Έλληνες, είναι επίσης σαθρό. Στη σημερινή αφορά εργασίας, σχεδόν κανένας Έλληνας δεν παίρνει τα ένσημα που του αναλογούν (στον ιδιωτικό τομέα). Οι περισσότεροι τα τρία παίρνουν (συμβολικός αριθμός), δηλαδή όσα και οι αλλοδαποί!

  28. bis
    06/12/2008 στο 10:01

    νομιζω οτι αυτη η βλακεια περι ΕΛ ειναι καιρος της να τελειωνει να ακουγεται

  29. bis
    06/12/2008 στο 12:30

    α ναι, αντιστοιχο με την ποσοστωση των εβραιων ρατσιστικο φαινομενο ισχυει σημερα στην ελλαδα

    0,5% και ανευ εξετασεων για τους μουσουλμανους ελληνες.

    υπερ τους βεβαια

    κι αν η προσβαση στα ελληνικα αει ηταν ελευθερη δεν αποκλειεται να ακολουθουσαν και αυτοι το προαναφερθεν κολπο

    χαζοι ειναι?

  30. 06/12/2008 στο 20:14

    χιονίζει! (και τρόμαξα ότι χάλασε η οθόνη!!!) 😆

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: