Αρχική > Αφασιαλάνδη > Ηρωική αντίσταση μπάτσων απόψε στα Εξάρχεια ενάντια σε ορδή βαρβάρων αναρχικών. Νεκρός 16χρονος, που για να συκοφαντήσει το ηρωικό σώμα, έπεσε πάνω σε διερχόμενη σφαίρα!

Ηρωική αντίσταση μπάτσων απόψε στα Εξάρχεια ενάντια σε ορδή βαρβάρων αναρχικών. Νεκρός 16χρονος, που για να συκοφαντήσει το ηρωικό σώμα, έπεσε πάνω σε διερχόμενη σφαίρα!

06/12/2008

[Νεότερα στοιχεία στα σχόλια]

Ορδές βάρβαρων αναρχικών, ο αριθμός των οποίων ανερχόταν σε αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες, επιτέθηκαν απόψε αναίτια σε τρεις ηρωικούς αστυνομικούς που φυλούσαν τα σύνορα της πατρίδας, της θρησκείας, της οικογένειας, του καπιταλισμού, της ιδιοκτησίας, του ευρωπαϊκού κεκτημένου…

Εις εκ των τριών ηρωικών φρουρών, σύμφωνα με επίσημες πηγές, πυροβόλησε στον αέρα με αποτέλεσμα να εξοστρακιστεί η σφαίρα και να πλήξει στο στήθος 16χρονο νεαρό, ο οποίος εξέπνευσε λίγο αργότερα.

Η αλήθεια είναι περισσότερο δραματική:

Ο νεαρός εκτοξεύτηκε στον αέρα και επέπεσε επί της εξοστρακισμένης σφαίρας.

Πρόκειται για ένα οργανωμένο σχέδιο ανωμαλίας ενάντια στον ελληνισμό…

Οδός Μεσολογγίου, Εξάρχεια, Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008, ώρα 21:10…

Ζήτω το Έθνος!

Έξω οι τουρανομογγόλοι βάρβαροι!

coldblood

Πηγή: http://omadavirus.org/ylika/graphics/police, με δικές μου αλλαγές

Advertisements
Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη
  1. 06/12/2008 στο 23:47

    Ναι, ρε κινδυνεύει το Έθνος!

    Ιδού το γράφει και το «Έθνος»: Ένας νεκρός, πολλά γιατί, ώρα 23:09

    «Ερωτηματικό η συγκυρία

    Με το πολιτικό θερμόμετρο να είναι στα ύψη και τις αντίστοιχες αναμνήσεις από το πρόσφατο και παλαιότερο πολιτικό παρελθόν της Ελλάδας να μην έχουν σβήσει, το τραγικό γεγονός αναμένεται ήδη από αύριο να προκαλέσει κύμα συζητήσεων και σεναρίων.

    Με την κυβέρνηση να βάλλεται πανταχόθεν για το σύνολο σχεδόν της πολιτικής της και κυρίως για το Βατοπέδιο, την οικονομία, τις ιδιωτικοποιήσεις και το ασφαλιστικό, κάποιος μπορεί να διαγνώσει επικοινωνιακά οφέλη. Ωστόσο η δεινή θέση στην οποία βρίσκεται το Μαξίμου κάθε άλλο παρά βελτιώνεται με τις αναμνήσεις άλλων εποχών της Ελληνικής Δημοκρατίας.

    Είναι λοιπόν απορίας άξιον εάν είναι εντελώς τυχαία αυτή η τραγική συγκυρία και ποιον θα ευνοούσε τελικά, και όχι σε πρώτη ανάγνωση των γεγονότων.»

    Καλά, η «πραγματικότητά» τους είναι τόσο γελοία που δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις…

  2. 07/12/2008 στο 00:08

    Σκατά!

    Εισκοσιτρία χρόνια μετά τον Καλτεζά η ιστορία επαναλαμβάνεται, φευ, κάθε άλλο παρά ως φάρσα. Το έκτακτο του Mega αναφέρεται στο «περιστατικό»… «Περιστατικό» η εν ψυχρώ εκτέλεση. Ακόμη κι ο Παυλόπουλος στις δηλώσεις του ήταν πολύ πιο οξύς. Δεν τρέφω όμως αυταπάτες, σε καλό θα της βγει της κυβέρνησης. Οι αδίστακτοι «νοικοκυραίοι» ψοφάνε για κάτι τέτοια νταηλίκια, κι ας μην το ομολογούν. Το ίδιο έγινε και το ’85.

    Αλίμονο στη μάνα που κλαίει το παιδί.

  3. 07/12/2008 στο 00:21

    Τρεις φορές, λέει, τον πυροβόλησε τον πιτσιρικά μέχρι να τον «πετύχει» στην καρδιά…

    «Βελτιώνονται» οι μπάτσοι. Ο Καλτεζάς την είχε φάει στην πλάτη, κι ο Μελίστας έλεγε πως απειλούνταν η ζωή του…

  4. 07/12/2008 στο 00:32

    "Φλέγονται" τα Εξάρχεια:

    «Όμως, η δικηγόρος Αντωνία Λεγάκη από την Επιτροπή Συνταγματικών Δικαιωμάτων Μελών του Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνας, υποστηρίζει ότι υπάρχουν τουλάχιστον τρεις αυτόπτες μάρτυρες, υπάρχουν τουλάχιστον τρεις αυτόπτες μάρτυρες, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η σφαίρα δεν εξοστρακίσθηκε και ότι ο νεαρός πυροβολήθηκε εν ψυχρώ.

    Μάλιστα, οι συγκεκριμένοι αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι οι νεαροί επιτέθηκαν όχι με πέτρες, αλλά με μπουκάλια με νερό στους αστυνομικούς, οι οποίοι αρχικά έφυγαν και δεν ήταν εγκλωβισμένοι.

    Στη συνέχεια επέστρεψαν με διμοιρία των ΜΑΤ, οπότε και συνέβη το τραγικό περιστατικό.»

  5. 07/12/2008 στο 00:37

    το αιμα κυλαει, εκδικηση ζηταει

    οσο φερνω στο νου μου αλεξανδρο και μιχαλη μου ερχετε να σπασω ενος μπατσου το κεφαλι

  6. 07/12/2008 στο 01:14

    Μετά τους «ηρωικούς» μπάτσους, οι «ηρωικοί» δημοσιογράφοι: ΑΝΤ1 – Νύχτα τρόμου με ανήλικο νεκρό στα Εξάρχεια Aναζήτηση βάσει τίτλου

    «Όλα ξεκίνησαν περίπου στις 9 το βράδυ του Σαββάτου, όταν ομάδα περίπου 50 κουκουλοφόρων, θέλησε να επιτεθεί σε διμοιρία ΜΑΤ που βρίσκεται στη Χαριλάου Τρικούπη, κοντά στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ.

    Την ώρα που οι κουκουλοφόροι βρίσκονταν στο σημείο, ένα περιπολικό της αστυνομίας ήταν σταματημένο σε κόκκινο φανάρι και έτσι η ομάδα των νεαρών βρήκε την ευκαιρία να επιτεθεί με πέτρες και ξύλα. Οι δύο αστυνομικοί που βρίσκονταν στο περιπολικό, στην προσπάθεια τους να αμυνθούν πυροβόλησαν στον αέρα για εκφοβισμό, όπως υποστήριξαν οι ίδιοι, και μια σφαίρα εξοστρακίστηκε με συνέπεια να τραυματίσει θανάσιμα έναν ανήλικο.»

    Μεσολογγίου και Τζαβέλλα δεν υπάρχουν κόκκινα φανάρια… Προφανώς οι του ΑΝΤ1 είδαν το κόκκινο φανάρι που υπάρχει έξω απ’ το μπουρδέλο τους και μπερδεύτηκαν…

  7. 07/12/2008 στο 01:38

    @Kiko
    Καλύτερα συγκρατήσου φίλε.
    Εργάσου για να διαφωτίσεις τον τυφλωμένο κόσμο που ΔΕΝ καταλαβαίνει αυτά τα αισθήματα.
    Τον κόσμο που δαιμονοποιεί ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά τα αισθήματα, προσφέροντας στους εκτελεστές το ΑΛΛΟΘΙ.

    Μπράβο Χρήστο.

    Το δικό μου μάθημα αυτογνωσίας είναι ότι… άλλοι πληρώνουν την ορμητικότητά τους με τη ζωή τους.

  8. 07/12/2008 στο 01:49

    ♫ ♪ Φωτιά στα Σαββατόβραδα
    δεν θα ξαναγυρίσεις… ♪ ♫

  9. 07/12/2008 στο 02:00

    Και η επίσημη εκδοχή της Αστυνομίας – 07-12-2008: Ανακοίνωση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας σχετικά με το περιστατικό που έλαβε χώρα στην περιοχή των Εξαρχείων.

    «Κατά τους ισχυρισμούς των Ειδικών Φρουρών – οι οποίοι βεβαίως θα ερευνηθούν αρμοδίως ως προς την ακρίβειά τους – το περιστατικό συνέβη ως εξής:

    Περί την 21.00 ώρα της 6/12/2008 περιπολικό αυτοκίνητο του Αστυν. Τμήματος Εξαρχείων στο οποίο επέβαιναν δύο (2) Ειδικοί Φρουροί δέχθηκε επίθεση στη συμβολή Χ. Τρικούπη και Ναυαρίνου, με ρίψη αντικειμένων από τριάντα (30) άτομα περίπου.

    Μετά την αρχική επίθεση, το πλήρωμα του περιπολικού στάθμευσε το αυτοκίνητο επί της οδού Χ. Τρικούπη (πλησίον αστυνομικής δύναμης) και κατευθύνθηκαν πεζή προς τους επιτιθέμενους για την σύλληψή τους.

    Οι συγκεντρωθέντες, πάντα κατά τους ισχυρισμούς των Ειδικών Φρουρών, επιτέθηκαν εκ νέου στους δύο Ειδικούς Φρουρούς, οι οποίοι αντέδρασαν: ο μεν ένας δια ρίψεως χειροβομβίδας κρότου – λάμψεως, ο δε άλλος με χρήση του υπηρεσιακού του όπλου πυροβολώντας τρεις φορές, με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του ανηλίκου, που μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

    Με παραγγελία του Υφυπουργού Eσωτερικών κ. Παναγιώτη Χηνοφώτη κινήθηκε άμεσα η διαδικασία προκειμένου να τεθούν σε διαθεσιμότητα ο Διοικητής του Αστυν. Τμήματος Εξαρχείων και οι δύο (2) Ειδικοί Φρουροί.- «

  10. 07/12/2008 στο 02:01

    Γαμώ την πουτάνα μου γαμώ (σόρυ για το βρισίδι)!!
    Κρίμα για το καημένο το παιδί…
    Όσο για τους δημοσιοκάφρους του «Έθνους», που παντού ανακαλύπτουν απειλές εναντίον του κραταιού Γεωργάκη τους, εε να πάνε να πνιγούν (θα μας κάνουν μεγάλη χάρη)!

  11. 07/12/2008 στο 02:09

    @omadeon

    den ginete re file ayti tin stigmi kai to ksereis ayto

  12. 07/12/2008 στο 02:09

    @Ανορθόδοξε
    Κι όσοι έψαχναν, στα οργισμένα νιάτα για να βρούν τους «ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ»
    καλύτερα θα κάνουν να σκεφτούν, ΠΩΣ να βάλουν τα δικά τους ΜΥΑΛΑ ΣΕ ΤΑΞΗ…

    Ας βρούν τους εχθρούς τους, και οι μεν και οι δε, στα σπλάχνα του νεαρού παιδιού.

    Τη «λαλιά που δεν ξέρει από ψέμα», ας αφουγκραστούν.

  13. 07/12/2008 στο 02:12

    @kiko
    ξέρω.

  14. 07/12/2008 στο 02:15

    @ Ανορθόδοξος

    Μην υβρίζεις τέκνο μου!

    Εκείνο που μ’ «αρέσει» είναι ότι όλα τα «επίσημα» ενημερωτικά [;] σάιτ, μηδενός εξαιρουμένου, κάνουν λόγο για «νεκρό 16χρονο», «16χρονος τραυματίστηκε θανάσιμα», «θάνατος 16χρονου από σφαίρα»… Κανένα δεν κάνει λόγο για εν ψυχρώ δολοφονία…

    Κι οι πιο «ωραίοι» είναι όλοι οι «ενημερωτικοί» μπλογκεράδες που είναι εξαφανισμένοι… Σαββατόβραδο στα σκυλάδικά τους.

  15. 07/12/2008 στο 02:19

    Και για τους εικονολάτρες ένα μικρό βίντεο από τα Εξάρχεια:

    http://mauroskyknos.blogspot.com/2008/12/16.html

  16. 07/12/2008 στο 02:33

    Πορείες έγιναν απόψε στη Μυτιλήνη [170 άτομα], Ηράκλειο [200], Πάτρα, Κομοτηνή, Γιάννενα [100-150], Χανιά, συγκέντρωση στην Κέρκυρα και φυσικά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Σ’ όλες τις πόλεις έγιναν ή γίνονται μικρότερης ή μεγαλύτερης έκτασης επεισόδια. Κάποιες πανεπιστημιακές σχολές επίσης έχουν καταληφθεί [στην Αθήνα, Πολυτεχνείο, Νομική, ΑΣΟΕΕ…]

    Όλες οι πληροφορίες από το http://athens.indymedia.org/

    Πορείες έχουν προγραμματιστεί και για αύριο το μεσημέρι στη 13.00 [στην Αθήνα στο Μουσείο, κατόπιν πορεία στη ΓΑΔΑ], και σε άλλες πόλεις. Ούτως ή άλλως η νύχτα είναι μακριά.

  17. 07/12/2008 στο 02:51

    Πάντως η καλύτερη ενημέρωση αυτή τη στιγμή γίνεται από το «ΤV χωρίς σύνορα» [Κούλογλου], οπότε μάλλον θα πρέπει να κατευθυνθείτε προς τα κει:

    Τελευταίες εξελίξεις

    «1:17 Ενώθηκαν οι δύο πορείες, κατευθύνονται προς την Ομόνοια, με τελική κατάληξη το Πολυτεχνείο. Μαζική προσέλευση του κόσμου.

    1:26 Το κέντρο της Αθήνας πνίγεται στα χημικά, υπάρχουν μαρτυρίες για απίστευτη βία από τους αστυνομικούς. Η αστυνομία έχει κόψει την Πατησίων. Η πορεία προχωράει από τη Σόλωνος προς την Ομόνοια. Συμμετοχή χιλιάδων ανθρώπων.

    1:44 Μαρτυρίες για χίλια άτομα μπροστά από το Πολυτεχνείο, συνεχίζεται αμείωτη η αστυνομική βία. Ανοικτή η είσοδος της Στουρνάρη προς το Πολυτεχνείο. Η κεφαλή της πορείας βρίσκεται στην Αιόλου και κατευθύνεται προς το Πολυτεχνείο. Μαζική προσέλευση κόσμου.

    2:17 Σε εξέλιξη η πορεία, στάσιμη αυτή τη στιγμή στο ύψος της Πανεπιστημίου.

    2:25 Έφοδος της αστυνομίας στην Πανεπιστημίου. Η πορεία προχωράει προς Σταδίου.

    2:34 Μπροστά στους διαδηλωτές δύο διμοιρίες των ΜΑΤ. Επεισόδια στην Ομόνοια.

    2:43 Η πορεία στριβεί την Εδουάρδου Λο και κατευθύνεται προς τη Νομική.»

  18. 07/12/2008 στο 02:56

    Η είδηση [μπαγιάτικη] από το yahoo:

    Riot erupts in central Athens

  19. 07/12/2008 στο 02:59

    Χρήστο, η ΟΥΣΙΑ όμως αυτής της προφανούς χειροτέρευσης, της ολίσθησης στην πιο ακραία δολοφονική καταστολή, έγινε ελάχιστες μέρες μετά την κυκλοφορία στο διαδίκτυο ΜΠΑΡΑΖ προπαγανδιστικών βίντεο, όπου παρουσιάζονται ΟΛΟΙ συλλήβδην οι αναρχικοί, οι άνθρωποι που πηγαίνουν στις πορείες που λες, κ.ο.κ. σαν «Μπάτσοι της Νέας Τάξης».

    «Ο καθείς και τα όπλα του». Η συλλογική συνείδηση που διαμορφώνει η μεταμοντέρνα ακροδεξιά, οδηγεί και σε γεγονότα όπως αυτά που λες. Και μη νομίζεις ότι μιλάμε ΜΟΝΟ για συγκεκριμμένο κόμμα (π.χ. ΛΑΟΣ). Η βαλίτσα πάει μακρυάαα….

  20. 07/12/2008 στο 03:08

    Από το Indymedia [με κάθε επιφύλαξη]: http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=933492

    2:50 φωτιες σε Ερμου ,μολοτοφ στο Τμημα Λεωχαρους, πολυς λαος πανω απο 300 στη Σταδιου τωρα καινε την αγροτικη Τραπ, οι μπατσοι την κανανε με ελαφρα.

    φωτιες σε Ερμου ,μολοτοφ στο Τμημα Λεωχαρους, πολυς λαος πανω απο 300 στη Σταδιου τωρα καινε την αγροτικη Τραπ, οι μπατσοι την κανανε με ελαφρα.

    2:52 ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΤ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΠΑΤΣΙΚΟ

    ΚΟΣΜΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΑΘΕ ΣΠΑΣΑΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΡΜΟΥ !

    ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΛΕΜΕ !! ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΚΟΥΕΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΣΟΚ-ΑΜΟΚ-ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ !!

    ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

    2:56 FWTIA STHN GENIKI TRAPEZA (MONASTIRAKI KAI ERMOY)
    MAZEYONTAI APO PSYRRI KOSMOS KAI DIMOIRIA

  21. 07/12/2008 στο 03:10

    @ omadeon

    Η βαλίτσα πάει όσο μακριά την πάει κανείς. Μήπως ο Αυτοκράτωρ [έτσι ζητούσε ο ίδιος να τον αποκαλούν οι υφιστάμενοί του] τέως υπουργός Δημόσιας Τάξης Πολύδωρας, δεν ήταν εκείνος που μιλούσε για Πραιτωριανούς;

    Πολύ ενδιαφέρουσα πάντως η παρατήρησή σου για τους «Μπάτσους της Νέας Τάξης». Θα κάνεις το σχετικό homework, πότε και πού εμφανίστηκαν τα διάφορα;

  22. 07/12/2008 στο 03:28

    @Χρήστο
    Π.χ. ένας ανώνυμος σχολιαστής στο μπλογκ μου με το ΙΔΙΟ ψευδώνυμο «Μπάτσοι της Νέας Τάξης», γέμισε spam τη συζήτηση δίνοντας συνδέσμους σε τέτοια video, χρησιμοποιώντας και άλλα ψευδώνυμα, όπως «Κάτοικος του Δήμου Αθηναίων», κλπ.
    Τα ΙΔΙΑ ακριβώς σχόλια έκανε απλώς copy-paste σε ΠΛΗΘΟΣ ΑΛΛΩΝ μπλογκ, όπως διαπίστωσα αργότερα.
    http://omadeon.wordpress.com/2008/11/29/daring-virtuous-imbeciles/#comment-10594

    Tα βίντεο τα ήξερα κι από αναζητήσεις πριν σκάσει μύτη.
    Φυσικά έχω _πολύ_ homework….
    Επ’ ευκαιρία, ΕΧΟΝΤΑΣ ΗΔΗ δει όλα αυτά ένιωσα την «ορμητικότητα» (που λέγαμε -χεχε)

  23. 07/12/2008 στο 03:37

    Κάλυψη από τα «επίσημα» ΜΜΕ:

    ΕΡΤ [site]: Τίποτα απολύτως μέχρι στιγμής.

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ [site]: Του Αγίου Νικολάου…

    ΤΑ ΝΕΑ: Θάνατος 16χρονου από σφαίρα αστυνομικού στα Εξάρχεια Πεδίο μάχης οι δρόμοι

    ΤΟ ΒΗΜΑ [ενημέρωση 1:17]: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού, επεισόδια στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη

    ΕΘΝΟΣ [ενημέρωση 23:09]: Ένας νεκρός, πολλά γιατί. «Τις παραιτήσεις τους για λόγους ευθιξίας υπέβαλαν ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος και ο υφυπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Χηνοφώτης στον πρωθυπουργό.
    Ωστόσο, οι παραιτήσεις δεν έγιναν δεκτές από τον πρωθυπουργό.»

    ΣΚΑΪ.gr: "Φλέγεται" η Αθήνα
    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.gr: «Θανατηφόρα συμπλοκή στα Εξάρχεια» διαβάζουμε στην πρώτη σελίδα, και όταν «ανοίξει» η είδηση: Σε διαθεσιμότητα οι εμπλεκόμενοι φρουροί στη θανατηφόρα συμπλοκή Ο υπουργός Εσωτερικών και ο υφυπουργός, κ. Παναγιώτης Χηνοφώτης, υπέβαλαν για λόγους ευθιξίας τις παραιτήσεις τους στον πρωθυπουργό, ο οποίος δεν τις έκανε δεκτές.

    ΜΕΓΑ: Ανήλικος νεκρός από πυρά αστυνομικού

    Και πάει λέγοντας…

  24. 07/12/2008 στο 03:40

    @ omadeon

    Και ποιος ωφελείται από ΟΛΟ αυτό το «διαίρει και βασίλευε»; [ρητορικόν…]

  25. provato
    07/12/2008 στο 03:45

    Κρίμα το παιδί …Τι στο διάολο να γράψεις και το σημαντικότερο ,τι να κάνεις; αλλά όταν η ανθρώπινη ζωή δεν ΄΄αξίζει΄΄ το ίδιο…Το κοινωνικό καζάνι αρχίζει να βράζει και ως μια εκτόνωση φαίνεται πως πρέπει να στοχοποιηθούν (χωρίς εισαγωγικά πλέον…) κάποιοι χώροι ώστε να αρχίσει το δράση-αντίδραση και τα σχετικά .Η κοινωνία θα χορέψει στο ρυθμό τους;

  26. 07/12/2008 στο 03:48

    @ provato

    Η κοινωνία; Ποια κοινωνία; Η μόνη υπαρκτή σχέση κοινότητας σ’ αυτή την κοινωνία είναι η ανυπαρξία σχέσεων, που είχε πει, κάπως έτσι, σε μια στιγμή «διαύγειας» κι ο Λουί Αλτουσέρ…

  27. 07/12/2008 στο 03:54

    @Χρήστο
    ΕΛΑ ΝΤΕ….
    Το ον από την ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ, πάντως, ΟΧΙ.

  28. 07/12/2008 στο 03:56

    @Provato
    Σε μία ανυπαρξία σχέσεων, η ΣΥΝΟΧΗ εξασφαλίζεται μέσω της Στοχοποίησης άλλων.

  29. 07/12/2008 στο 04:05

    @ omadeon [# 29]

    Ναι, μόνον που το «παιχνίδι» παίζεται ένα κλικ παραπάνω. Διότι δεν είναι μόνον ΑΥΤΟΙ που στοχοποιούν τους ΑΛΛΟΥΣ, είναι και οι ΑΛΛΟΙ που στοχοποιούν ΑΥΤΟΥΣ. Οι κάθετοι κοινωνικοί διαχωρισμοί [και οι οριζόντιοι, βεβαίως-βεβαίως!] δεν είναι καθόλου καινούργιο φαινόμενο.

    Διαβάζουμε και την «Εικονομία» [π.χ. το 2ο τεύχος της] καμιά φορά 🙂

    Καληνυχτώ. Αν και τι «καλη»νύχτα είναι αυτή… Ένα παλληκαράκι πήγε τζάμπα και βερεσέ…

  30. provato
    07/12/2008 στο 04:06

    και μέσω της αποχαύνωσης – ευδαιμονίας.Όταν ελαττώνεται το ένα , αυξάνει το άλλο…..για να κοντρολάρεται το κοπάδι.
    και ζήσαν αυτοί καλά…..και μεις;

  31. 07/12/2008 στο 04:25

    @Χρήστο
    έκατσα μέχρι αργά να ψάξω το θέμα. Ναι, τόχω σκεφτεί πολύ αυτό που λες (Την ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ στοχοποίηση). Ομως, μετά από πολλά χρόνια, αντιλήφθηκα μια Ειδοποιό Διαφορά:

    Μια άδικη και στυγνή εκτέλεση ισοδυναμεί με στέρηση των δικαιωμάτων (ζωής) ΟΛΟΥ του πλήθος/λαού.
    Μια δίκαιη, μαζική καταγγελία του εκτελεστή, ισοδυναμεί με καταγγελία κατά ΟΛΗΣ της εξουσίας.

    ΑΣΥΜΜΕΤΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ. Αν οι καταπιεζόμενοι ΔΕΝ πέσουν στην παγίδα της προβοκάτσιας, έχουν νικήσει.
    Αν -πάλι- πέσουν (όπως οι νεαροί που έριχναν μπουκάλια νερού) αυτό δεν σημαίνει ότι παύουν νάναι ΑΘΩΟΙ.

    Το να στοχοποιούμε την Κου Κλουξ Κλαν είναι σαν να… κομίζουμε γλαύκα στην Αθηνά.
    Το να στοχοποιεί όμως η Κου Κλουξ Κλαν ένα μαύρο, είναι ρατσισμός κατά όλων των μαύρων.

  32. martingale
    07/12/2008 στο 04:30

    diafwnw ka8eta

    oso trampoukoi kai na uphrksan oi mpatsoi, allo toso enoxoi einai oi pourogeroi twn eksarxeiwn pou tazoun epanastash se 15xrona, alloi enoxoi einai oi kouradomagges pou bgazoun paidakia sto dromo gia epanastash, allo toso enoxoi einai oi goneis pou den ginetai na mhn gnwrizan pou paei to paidi tous. Allo toso enoxo einai to mpourdelo kratos pou tosa xronia den espage to abato twn eksaxreiwn, allo toso einai to mpourdelo kratos pou afhne to kentro twn a8hnwn ermaioi stous mpaxalakhdes twn eksarxeiwn afhnwntas thn koinwnia na zhtaei oloena kai pio antidrastikh katastolh. Manteuw pws poloi eipan na agiasei to xeri tou batsou, kuriws autoi pou eblepan spitia kai periousies tous na kaigontai sunexeia na kaigontai apo tous mpaxalakhdes. Afhste loipon ta krokodeilia kai tis akshseis proodeutismou, na o neos sas Temponeras, poulhste epanastatikh gumnastikh sta ptwmata 15xronwn, alhtes. Shmera xairontai kaulwmenoi xountikoi kai kaulwmenoi anarxes pou kai oi duo tous latreuoun to aima, ta saprofuta sas einai edw xareite ta!

  33. 07/12/2008 στο 04:42

    @Martingale
    «Οταν η συμφορά συμφέρει, λογάριαζέ την για πόρνη» – Οδυσσέας Ελύτης.

    Το «αυτοί φταίνε» ή το «φταίνε και οι άλλοι» είναι ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.
    «Πρέπει να δημιουργήσουμε αντισώματα και για την ευθύνη» – ο ίδιος.

    Πόσο υποτιμάμε τους άλλους….

  34. 07/12/2008 στο 04:43

    @Martingale
    Με ΤΙ «διαφωνείς» τελικά? 🙂

  35. 07/12/2008 στο 04:56

    @Martingale
    Και για τους συστηματικούς βασανισμούς σε αστυνομικά τμήματα ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ?

  36. martingale
    07/12/2008 στο 05:06

    Diafwnw

    me thn prospa8eia na ftiaxtoun enoxoi kai hrwes enw uparxoun poloi enoxoi, enas a8wos kai kanenas hrwas.

    Gia tous susthmatikoys basanismous ftaiei to kratos pou den diaolostelnei ta xoyntika stoixeia ths astunomias, to idio kratos pou afhnei ermaio thn periousia kai thn zwh tou ka8e aplou polith ston trampouko mpaxalakia twn eksarxeiwn

    Gia ton idio logo pou upo ales sun8hkes kai upo ena sobaro kratos to paidi auto sthn xeiroterh 8a htan se ena anamorfwthrio kai oxi ston tafo. Ti 8a protimousane oi proodeutikoulhdes?

  37. 07/12/2008 στο 13:55

    @Martingale,
    Χαίρομαι με την επαναδιατύπωση. Δεν πρόκειται όμως για ήρωα αλλά για αθώο πιτσιρικά, που ακόμη και με την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ανατροφή, τελικά, θα μπορούσε ΚΑΛΛΙΣΤΑ να κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ και μην τον… στέλνεις στο «αναμορφωτήριο».

    ΣΩΣΤΟ κατ’ εμέ το δεύτερο που είπες, χαίρομαι που τα είπες συνοπτικά και σταράτα χωρίς φανατισμούς.

    Μόνο που ανάμεσα στους «μπαχαλάκιες των εξαρχείων» φίλε μου είναι και… μπάτσοι με πολιτικά, ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ.
    Κι αν ακόμη δεν είναι προβοκάτορες πληρωμένοι, τα… έχουν όλα και συμφέρουν, όπως πολύ καλά ξέρεις – νομίζω.

    Τέλος, και σε ένα σοβαρό κράτος υπάρχουν και υπήρχαν ανέκαθεν οργισμένοι νέοι, είτε δικαίως είτε αδίκως.

    Αναρρωτιέμαι ΠΟΙΑ σαπρόφυτα εννοείς. Εγώ θυμάμαι μερικούς μια χαρά παιδιά, δεν έριξαν ποτέ μολότωφ, ούτε καν ντουφεκιά. Αποτελεί φίλε μου ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΝΕΚΡΟΥ να μιλάμε για «στρατολόγηση του νεαρού». Σιγά ρε παιδιά, εμένα ποιός με στρατολόγησε να πολυλογώ ορμητικά. Το βουλώνω λοιπόν, και… προτείνω να μελετήσουν καλά όσοι μας διαβάζουν ΟΛΑ τα σχόλια του Χρήστου, τους συνδέσμους, αλλά και την οργή του Kiko. Δηλαδή όποιος νιώσει αυτή την οργή και… πετάξει και κάνα μπουκάλι νερού στα 15-16 χρόνια του πρέπει να μπει σε… αναμορφωτήριο? Συμβαίνει και στις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ οικογένειες. Ημαρτον….

  38. bfo
    07/12/2008 στο 14:03

    Είναι λοιπόν απορίας άξιον εάν είναι εντελώς τυχαία αυτή η τραγική συγκυρία και ποιον θα ευνοούσε τελικά, και όχι σε πρώτη ανάγνωση των γεγονότων.”

    Επομένως τον νεαρό τον έφαγε το αμερικανοκίνητο ΠΑΣΟΚ!

  39. bfo
    07/12/2008 στο 14:17

    @martingale

    oso trampoukoi kai na uphrksan oi mpatsoi, allo toso enoxoi einai oi pourogeroi twn eksarxeiwn pou tazoun epanastash se 15xrona

    Ενώ τα 15χρονα δεν είναι ιστορικά άξια επανάστασης; Από τον Γαβριά ως την Ιντιφάντα;

    alloi enoxoi einai oi kouradomagges pou bgazoun paidakia sto dromo gia epanastash

    Αυτοί είναι διαφορετικοί από τους πρώτους;

    allo toso enoxoi einai oi goneis pou den ginetai na mhn gnwrizan pou paei to paidi tous.

    Και έπρεπε να το σταματήσουν, γιατί όποιος προκαλεί αστυνομικό είναι επόμενο να δολοφονηθεί, ε;

    (Παρεμπίπτοντως: ενώ ασφαλώς εσύ γνωρίζεις πάντα που πάει το παιδί σου —αν δηλαδή έχεις. Εκτός αν μιλάμε για τελειωμένο σπασικλάκι).

    Allo toso enoxo einai to mpourdelo kratos pou tosa xronia den espage to abato twn eksaxreiwn

    Ποιό «άβατο»; Κάθε μέρα δεκάδες μπάτσοι, και παραδίπλα κλούβες.

    allo toso einai to mpourdelo kratos pou afhne to kentro twn a8hnwn ermaioi stous mpaxalakhdes twn eksarxeiwn afhnwntas thn koinwnia na zhtaei oloena kai pio antidrastikh katastolh.

    Ποιό έρμαιο; Έχουν να γίνουν σοβαρά επεισόδια από 15 χρόνια πριν τουλάχιστον…

    Manteuw pws poloi eipan na agiasei to xeri tou batsou, kuriws autoi pou eblepan spitia kai periousies tous na kaigontai sunexeia na kaigontai apo tous mpaxalakhdes.

    Από ότι φαίνεται από τη ρητορική σου όχι μόνο αυτοί..

    Afhste loipon ta krokodeilia kai tis akshseis proodeutismou, na o neos sas Temponeras, poulhste epanastatikh gumnastikh sta ptwmata 15xronwn, alhtes.

    Άρτζι μπούρτζι κα λουλάς.

    Shmera xairontai kaulwmenoi xountikoi kai kaulwmenoi anarxes pou kai oi duo tous latreuoun to aima, ta saprofuta sas einai edw xareite ta!

    Αίμα από αίμα, διαφέρει.

    Α, και κάτι άλλο: βρήκες να πείς για όλους ότι φταίνε, εκτός από τους μπάτσους. Α, αυτοί υπήρξαν απλά «τραμπούκοι».

  40. martingale
    07/12/2008 στο 15:06

    omadeon

    1)me tous orgismenous neous kai pourogerous mporoume na pinoume kafe, den sunfialegomaste se politiko epipedo. Mia dhmokratia den suzhtaei me anarxikous kai xrusaugites.

    2)enas o opoios petaei mpoukalia prepei na tou deiksei h katastolh oti oi prakseis tou den einai xwris sunepeies. Auto to opoio eprepe na kanoun ston Pretenterh dhladh. H katastolh auth ofeilei na deiksei pws uparxoun sumperifores pou den einai dektes sta plaisia enos organwmenoi kratous. Etsi kanoun ta politismena krath. Kai eksakolou8w na lew an o mikros thn ebgaze kana 2mhno sto anamorfwthrio den 8a htan kalutero apo to na einai ston tafo. Kai polu perissotero otan oi diaforoi autoi mikroi empneomenoi apo to klima atimwrhsias den petane mpoukalia, alla kadronia kai molotof. Ti 8a peis stous nekrous mpatsous pou 8a exoume sigoura twra? Kai den eida kanenan na sxoliazei ton bombardismo tou kentrou apo tous trampoukous kai thn apwleia periousias kai ergasias tou ka8e merokamatiarh. Kai den einai o arxikapitalisths pou roufaei to aima twn ergazomenwn alla kai oi upallhloi pou 8a einai apo aurio anergoi. Gia autous kanenas den milaei!

    3)To oti stratologountai einai gia sena agnwsto? To oti kapoioi ekmetalleuontai ta nearon ths hlikias gia otidhpote sou einai agnwsto? Poia einai h prosbolh nekrou?

  41. 07/12/2008 στο 15:07

    MARTINGALE

    ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟ
    ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΩ ΣΙΝΕΜΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΒΛΩΜΕΝΟ ΜΠΑΤΣΟ.

  42. martingale
    07/12/2008 στο 15:20

    ATHENA

    oloi uphrksame 15xronoi kai kserw para polu kala pws oi dikoi mas goneis mas krathsan. Kaname oloi tis malakies, alla oute diannooumastan se authn thn hlikia apo to Kamatero pou hmoun na pjgainoume sta Eksarxeia. Kai eleos den kserane oi goneis pou thn ebgaze to paidi tous?

  43. 07/12/2008 στο 15:46

    @martingale
    Φίλε μου σου απάντησε ΠΟΛΥ καλύτερα από μένα ο Χρήστος.

    Προσέξτε ΤΙ ΕΓΙΝΕ… ΤΙ ΕΓΙΝΕ… ΔΕΚΑΔΕΣ ΛΙΝΚ, μικρό δείγμα ανταπόκρισης:

    (από τη χθεσινή διαδήλωση, ανταπόκριση)…
    Όσο πλησίαζες, οι φωνές αγανάκτησης δυνάμωναν. Άντρες και γυναίκες κάθε ηλικίας πλησίαζαν τις διμοιρίες και διαμαρτύρονταν: «Αίσχος! Ήταν απλώς ένα παιδί! Θα σου άρεσε να σκοτώσουν το δικό σου γιο;» Οι αστυνομικοί, ωστόσο, προκαλούσαν – όχι μόνο με την παρουσία τους, αλλά και βρίζοντας και κοροϊδεύοντας τον κόσμο. «Θα σε πάω μέσα για καταπάτηση προσωπικού απορρήτου (!)» είπαν σ’ ένα παιδί που τους έβγαλε φωτογραφία. «Θα σου σπάσω τα πλευρά» σε κάποιον άλλο που τους φώναζε…
    (πηγή – tvxs )

  44. 07/12/2008 στο 15:51

    Το άλλο, με τον…. ΤΟΤΟ τον ξέρετε?

    Τον Τοτό, ντε,,,, τον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑ? 🙂

    Επιτροπή της βουλής συστήθηκε με σκοπό να του δώσει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΟΠΛΟΦΟΡΟΥΝ οι σεκιουριτάδες.

    Πηγή – blog Zalmoxis.
    Αρχική πηγή – Ριζοσπάστης
    http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=4661704&publDate=2008-07-30%2000:00:00.0

  45. martingale
    07/12/2008 στο 17:19

    8a doume tis koinwnikes dhmoskophseis, poso dhladh h koinwnia 8a 8erwhsei ton atuxo ws ena kwlopaido pou kala epa8e. Afhsane thn koinwnia e8ismenh sthn atimwrhsia me apotelesma na zhtaei olo kai perissoterh katastolh.

  46. οργισμενος
    07/12/2008 στο 20:19

    φοβάμαι για ολα αυτά που θα ακολουθησουν… Για ολα αυτά που θα γίνουν για να καταφερουν κάποιοι να μας φερουν στη ληθη της προηγουμενης μέρας. Είναι ικανοι να μας κάνουν να το ξεχάσουμε… Καμμια συγχωρεση σε αυτό το κράτος ”δικαίου”…
    Ολοι στους δρόμους τώρα.. Ειρηνικά η μη… Ας αφυπνιστούμε ομαδικά και ατομικά. Ας δώσουμε μεμονομένα η στους δρόμους το μηνύμα πως αυτή η χώρα μπορεί να υπερηφανευέται για τη δημοκρατία της. Ας μην αφήσουμε ποτέ ξανα κανέναν αστυνομικό σε καμμία φάση της ζωής μας το δικαίωμα να πιστεύει οτί μπορεί να κουρελιασει την αξιοπρεπεια μας. Ο μικρός Αλέξης αυτό έκανε. Δεν ανεχτηκε τον τραμπουκισμό τους αλλα ουτε επεσε στο επιπεδό τους. Ορθωσε το αναστημά του γνωρίζοντας τα δικαιωματα του. Δεν αφησε κανεναν να πιστευει οτι μπορεί να τον βάλει στο καλουπι του. Και ηταν μόνο 15 ετών…

  47. 08/12/2008 στο 01:01

    @Martingale
    ΝΕΡΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ μπόλικο βλέπω. ΜΗΝ πίνεις πολύ.

  48. 08/12/2008 στο 02:41

    @Χρήστο βρηκα και μια σοβαρή ανακοίνωση (από το μπλογκ Τσουκνίδα) αλλά… ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΗΓΗ. Λόγω κούρασης εγκαταλείπω και σας τη δίνω να ψαχτεί από ΠΟΥ είναι:

    Oταν εκείνοι μιλάνε γιά ζημιές, εμείς μιλάμε γιά ανθρώπινες ζωές

    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ/ΣΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

    Συντροφοι και συντροφισσες του αναρχικου χωρου μην δινετε τροφη στήν προπαγάνδα των ΜΜΕ γιά την ταύτιση του αναρχισμού μέ τό χάος καί τήν καταστροφή

    τόν πολίτη καί τόν ερργαζόμενο σέ αυτήν τήν στιγμή πού η δίκαιη οργή γιά τήν δολοφονία τού 15χρονου νεαρού από μπάτσο ειδικό φρουρό,τόν
    θέλουμε μαζί μας

    Μήν αφήσετε τόν μπαχαλισμό,τόν
    χουλιγκανισμό καί τό πλιάτσικο νά αμαυρώσουν τίς ιδέες μας καί τόν δίκαιο ξεσηκωμό μας

    Στόχος μας δέν είναι η βασανισμένη μικροεπιχείρηση καί τά αυτοκίνητα απλών πολιτών αλλά τό Κράτος καί τά συμβολά του

    Αναρχικοί Αντιεξουσιαστές από Αθήνα,Αχαϊα καί Κορινθία

  49. 08/12/2008 στο 03:16

    @ Γιώργο

    Η ανακοίνωση είναι γελοία [νάθινγκ πέρσοναλ], διότι οι όροι «σύντροφοι», «συντρόφισσες», «αναρχικός χώρος», «τροφή στην προπαγάνδα των ΜΜΕ», «ταύτιση αναρχισμού με το χάος και την καταστροφή»,

    και τα λοιπά και τα λοιπά…

    εμένα δεν μου λένε απολύτως τίποτα!

    Το «δημοφιλές» μπλογκ «Τσουκνίδα» δεν είναι αυτό που δημοσιεύει τη μία μετά την άλλη τις φωτογραφίες του νεαρού;

    Φτου στα μούτρα τους!

    Μόλις τους αφαίρεσα και από το blogroll μου. Είχαν ξεκινήσει ως «Γεωπονικά – Αγροτικά Θέματα Λέσβου». Ε, ας πάνε στον Τριανταφυλλόπουλο να κάνουν παρέα…

  50. 08/12/2008 στο 14:19

    Οι Νιγηριανοί που εκπαραθυρώνονται μας είναι ψιλοαδιάφοροι. Καμιά σφαίρα που φεύγει σε κανά Σερβόπουλο είναι συγχωρήσιμη. Και ο πιτσιρικάς με το μπλουζάκι SexPistols «θύμα» όσων τάζουν επανάσταση.
    Γιατί, σε κανένα οδόφραγμα τον σκότωσαν;
    Δεν βλέπουν ορισμένοι ότι η καταστολή εντείνεται; Ασφυκτικά;
    Τα δικα΄τους τα παιδιά μάλλον δεν θα τα σκοτώσουν στο δρόμο. Το πιθανότερο είναι τα ξεβρακώσουν στο τμήμα τίποτα βαριεστημένοι μπάτσοι κανά Σαββατόβραδο, για να σπάσουν πλάκα. Το θεσμικό πλαίσιο το έχουνε, την αφορμή τη βρίσκουνε.
    Θα μας τα πουν και οι Γιακουμάτος -Βορίδης απόψε στον Πρετεντέρη – το κράτος λειτουργεί ενιαία..

  51. 08/12/2008 στο 15:00

    Όπως το είχε πει κι εκείνος ο ιερέας στη χιτλερική Γερμανία:

    Όταν μάζευαν τους κομμουνιστές δεν μίλησα. Δεν ήμουν κομμουνιστής.
    Όταν μάζευαν τους σοσιαλδημοκράτες δεν μίλησα. Δεν ήμουν σοσιαλδημοκράτης.



    Όταν μάζεψαν εμένα δεν υπήρχε κανένας για να διαμαρτυρηθεί.

  52. martingale
    08/12/2008 στο 15:46

    omadeon

    to nero tou Kamaterou pou den einai apo to Kamatero apedeix8h nero brushs ara idiaitera ugeiino. Esu gia pes mas ti pineis, mallon kamia lhgmenh vodka

  53. 08/12/2008 στο 16:29

    @Martingale
    Αν θες να μάθεις ΤΙ πινω (ΚΑΙ φτύνω) βούτα ΟΠΩΣ είσαι στη θάλασσα. Σιγά μην τσακωθούμε τώρα για… ΝΕΡΟ. 🙂

    @Χρήστο πολύτιμα τα λινκ.

  54. martingale
    08/12/2008 στο 18:58

    to ti ugra bazei o ka8enas sto stoma kai apo ti swlhnes ta pinei tou einai proswpikh tou upo8esh kai den 8a h8ela na mpoume se suzhthsh swlhnas kai nerou. O udraulikos ths geitonias sas 8a apanthsei

  55. 08/12/2008 στο 19:15

    @martingale
    όπα… έχεις κάνα μπλογκ φίλε να μελετήσω τις ιδέες σου?

  56. 08/12/2008 στο 19:17

    @martingale
    Εδώ η εξουσία χέστηκε απάνω της, κι εγώ δελεάζομαι να φτιάχνω… χαλασμένα καζανάκια.

  57. ΣΚΑ’Ι’
    08/12/2008 στο 19:50

    Ακουστικέ από φίλο δημοσιογράφο ότι ήταν φτιαχτά και μελετημένο
    Να κάνουν μια δολοφονία ενός αναρχικού για να κουκουλώσουν
    Το βαλτοπέδι αλλά βρήκαν κατά λάθος μικρό ανήλικο παιδί.

  58. martingale
    08/12/2008 στο 22:25

    o ka8enas einai eleu8eros na asxoleitai me ta udraulika tou

  59. 08/12/2008 στο 22:38

    @Martingale
    ΟΚ, όταν τελειώσουν όοοολα αυτά, θα σε… φωνάξω σαν ειδικό! 🙂

    @ΣΚΑϊ
    δεν ξέρω αν είσαι στο σκάϋ πραγματικά, πάντως αφήνω για τον…
    @Χρήστο να σκεφτεί αυτό (που έγραψε ο ΣΚΑΙ)

    Το ΣΚΑΪ παραδέχτηκε την ήττα των παραδοσιακών Μ.Μ.Ε., μια Μεγάλη Στιγμή για το Λαό:

    …καλύτερα να σιωπούν οι μιντιακοί ταγοί μας, αφού τους προσπέρασαν αμείλικτα το youtube, τα μπλογκς και το πατροπαράδοτο “στόμα με στόμα”.

    Καλύτερα να σιωπούν, αφού έτσι και αλλιώς, δεν ξέρουν για ποιο πράγμα μιλούν.

    Διότι θα χρειαζόταν μεγαλύτερη ειλικρίνεια και συνθετότητα σκέψης, από αυτήν στην οποία μας έχει συνηθίσει ο τηλεοπτικός λόγος, προκειμένου να μας εξηγήσουν ποιοι κατεβάζουν την οργή τους στους δρόμους και γιατί.
    Οι κάτοικοι εκτόξευαν λεμόνια

    Να μας εξηγήσουν γιατί η “ιδιαιτερότητα” των Εξαρχείων μεταφέρθηκε στην Πάτρα, στο Αγρίνιο, στα Γιάννινα, στην Μυτιλήνη, στην Κομοτηνή, στον Βόλο και τη Λάρισα. Να μας εξηγήσουν πώς και οι συνήθεις “νεαροί αντεξουσιαστές” δεν ήταν τούτη τη φορά μόνο νεαροί ούτε μόνο αντεξουσιαστές, αλλά όμως ήταν απολύτως αποφασισμένοι να μην αφήσουν τα πεζοδρόμια, παρά τη μεγαλύτερη χημική επίθεση που δέχθηκε ποτέ η πόλη.
    Να μας εξηγήσουν γιατί, όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, οι κάτοικοι της ρημαγμένης λεωφόρου Αλεξάνδρας εκτόξευαν από τα μπαλκόνια τους στους αστυνομικούς κατάρες και λεμόνια.

    http://www.skai.gr/master_story.php?id=103151

    εχει κι άλλα… διαβάστε παρακάτω…

  60. 09/12/2008 στο 09:31

    @ ΣΚΑ’Ι’

    Κολοκύθια νερόβραστα οι «δημοσιογραφικές πληροφορίες». Ήδη από το Σάββατο το βράδυ, κατά τις 11, όταν έμαθα την είδηση της δολοφονίας και έγραψα αυτό το ποστάκι, χλεύαζα κάτι τέτοιες και κυρίως κάποιες άλλες «εκδοχές», που ήμουνα σίγουρος ότι θα κυκλοφορούσαν, όσο σίγουρος ήμουνα γι’ αυτά που θα ακολουθούσαν.

    @ omadeon [σχόλιο 61]

    Πολύ σωστά το θέτει ο Κώστας Ράπτης [εξαιρετικό το κείμενό του στον ΣΚΑΪ]:

    «Να μας εξηγήσουν γιατί η “ιδιαιτερότητα” των Εξαρχείων μεταφέρθηκε στην Πάτρα, στο Αγρίνιο, στα Γιάννινα, στην Μυτιλήνη, στην Κομοτηνή, στον Βόλο και τη Λάρισα.»

    Έλα ντε!

  61. Disaster Pres
    14/12/2008 στο 21:15

    Ο Αλέξης στο χώμα, ο αστυνομικός στη φυλακή, αλλά ο δολοφόνος ελεύθερος!
    από http://nrdisaster.blogspot.com/2008/12/blog-post_14.html

  1. 07/12/2008 στο 12:58
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: