Αρχική > Αφασιαλάνδη > Το Ράιχσταγκ καίγεται;

Το Ράιχσταγκ καίγεται;

05/01/2009

Επειδή οι συζητήσεις για «πράκτορες», «προβοκάτορες» και «συνωμότες» έχει ήδη φουντώσει, με αποτέλεσμα να μην αρκούν οι καμινάδες και ο καπνός να βγαίνει πια πυκνός και από τα πορτοπαραθυρόφυλλα…

… μερικές παρατηρησούλες – και ολίγες πληροφοριούλες.

Θιασώτες του «‘ένοπλου αγώνα» δεν έπαψαν ποτέ να υπάρχουν στη χώρα μας. Όπως, επίσης, και αντι-θιασώτες του ένοπλου αγώνα. Που όλοι τους ανήκουν στον συγκεκριμένο χώρο. Μόνον που ο χώρος αυτός δεν είναι πια αυτός που ήταν. Ο συγκεκριμένος -και πάντα εξαιρετικά ανομοιογενής- χώρος, δεν «κατοικοεδρεύει» πλέον στη γνωστή συνοικία του κέντρου της Αθήνας, αλλά έχει διασπαρεί σε πλείστες όσες συνοικίες του Λεκανοπεδίου, και -ίσως- και σε άλλες πόλεις.

Πώς το είχε πει, προ ημερών, ο καλός δημοσιογράφος; “Να μας εξηγήσουν γιατί η “ιδιαιτερότητα” των Εξαρχείων μεταφέρθηκε στην Πάτρα, στο Αγρίνιο, στα Γιάννινα, στην Μυτιλήνη, στην Κομοτηνή, στον Βόλο και τη Λάρισα.”

Κάπως έτσι.

Δεν πρόκειται πια για μια «ιδιαιτερότητα» των Εξαρχείων, αλλά για κοινωνικό φαινόμενο.

Μέσα σ’ αυτό το φαινόμενο ανθούν και οι γνωστοί θιασώτες. Από τα λίγα -ολίγιστα- που είμαι σε θέση να γνωρίζω, μέσα στο Δεκέμβρη γίνονταν συζητήσεις για το αν «μέσα σε συνθήκες μαζικού κινήματος» θα έπρεπε ή δεν θα έπρεπε… και τα λοιπά. Με καταλαβαίνετε…

Ακόμα και η Αστυνομία είχε την εκτίμηση ότι «μέσα σε συνθήκες μαζικού κινήματος» δεν θα συνέβαινε κάτι τέτοιο. Γι’ αυτό «έπεσε από τα σύννεφα» όταν χτυπήθηκε το λεωφορείο των ΜΑΤ.

Δεν είναι όλοι βλάκες στην Αστυνομία. Απλά, επειδή τα πρόσφατα φαινόμενα στην Ελλάδα είναι καινοφανή και πρωτοφανή μένουν διαρκώς ενεοί. Άλλη μια -αστυνομική- εκτίμηση που διαψεύστηκε οικτρά ήταν εκείνη του μοιραίου, για τον 16χρονο, Σαββατόβραδου ότι τα επεισόδια θα περιορίζονταν πέριξ του Πολυτεχνείου.

Διαψεύστηκαν οικτρά. Φαίνεται πως οι κοινωνιολογίζοντες αστυνομικοί και οι αστυνομεύοντες κοινωνιολόγοι ζουν σε μια διαφορετική κοινωνία, από αυτή που -τουλάχιστον- κάποιοι από μας ζούμε. Διότι η γνωστή/άγνωστη «ιδιαιτερότητα» έχει πια εξαπλωθεί και είναι ανεξέλεγκτη. Ποιος, για παράδειγμα, «κατέβασε» την Ερμού τα χαράματα της Κυριακής; Και ποιοι «κατέβασαν» τη Σκουφά, την άλλη μέρα;

Όσον αφορά τώρα στην «πρακτορολογική», «προβοκατορολογική» και «συνωμοσιολογική» προσέγγιση των «χτυπημάτων» κατά της αστυνομίας.

Δεν χρειάζεται να έχει εντρυφήσει κάποιος στα κείμενα των Ερυθρών Ταξιαρχιών ή της RAF για να ξέρει αυτό που και οι δύο αυτές οργανώσεις διακήρυσσαν «φόρα-παρτίδα»:

Σκοπός τους δεν ήταν η δια των όπλων κατάληψη της εξουσίας, αλλά η όξυνση των αντιθέσεων. Δηλαδή, ο εξαναγκασμός του κράτους να απαντήσει στις όποιες ενέργειές τους, προσφεύγοντας στη «βάρβαρη» καταστολή  του όποιου κινήματος και της όποιας κοινωνίας, που θα ανάγκαζε τον οποιοδήποτε να δει ξεκάθαρα τον «αντιλαϊκό» χαρακτήρα του κράτους, της κυβέρνησης, του «συστήματος» εν γένει, και θα τον έκανε να ταχθεί εναντίον τους, και να βγει στους δρόμους… και τα λοιπά… και τα λοιπά…

Αυτή ήταν πάντα η λογική του «ένοπλου» εις τας Ευρώπας. Τα «ποιος ωφελείται;» και τα ρέστα είναι παραμύθια της Χαλιμάς…

Όπως παραμύθια της Χαλιμάς είναι τα «συνωμοσιολογικά» σενάρια, ότι τάχατες κάποιοι στρέφονται κατά του γίγαντα Καραμανλή λόγω αγωγών και πάει λέγοντας. Και γιατί στρέφονται μόνον κατά του Καραμανλή; Οι αγωγοί περνάνε και από τη Βουλγαρία, και από την Τουρκία, και καταλήγουν στην Ιταλία… Αν οι αγωγοί έκαναν τόσο «τζιζ», νομίζετε εσείς ότι οι κατά πολύ φιλοαμερικανικότερες κυβερνήσεις της Τουρκίας, της Ιταλίας και της Βουλγαρίας θα είχαν υπογράψει αυτές τις συμφωνίες με τους Ρώσους; Εκτός κι αν κάποιοι τα ‘χουν με την Ελλάδα, επειδή είμαστε νέοι, ωραίοι και σεμνοταπεινοί…

Το Ράιχσταγκ δεν καίγεται, παίδες…

Άλλα πράγματα συμβαίνουν γύρω μας, και το να κοιτάμε το δάχτυλο δεν είναι ό,τι καλύτερο…

Advertisements
Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη Ετικέτες:
  1. 05/01/2009 στο 12:50

    Και πάλι αυτοτσιτάρομαι [σόρρυ!]. Διαβάστε ολόκληρο το ποστάκι της 13ης Ιανουαρίου 2007…

    Δώστε φράγκα στην αντιτρομοκρατική…

    … που τελειώνει ως εξής:

    «[…]Και επίσης:

    “Τις διωκτικές αρχές προβληματίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι χρησιμοποιήθηκε όπλο εισαγωγής, πράγμα που δημιουργεί φόβους ότι η «νέα γενιά τρομοκρατών» έχει αναπτύξει σχέσεις με το οργανώσεις και κινήματα εκτός Ελλάδος.”

    Και παρακάτω:

    “Η φορητή αντιαρματική ρουκέτα RPG-7 είναι ένα τα πιο χαρακτηριστικά όπλα των ανταρτών ανά την υφήλιο. Τέτοια όπλα βρίσκονται συχνά στα χέρια μαχητών της Χεζμπολάχ, των Ταλιμπάν και άλλων ανταρτικών ομάδων.”

    Και ακόμα παρακάτω:

    “Αυτό μοιραία οδηγεί σε καθόλου ευοίωνα συμπεράσματα, καθώς διατυπώνονται σενάρια για συνεργασία των εγχώριων τρομοκρατών «νέας γενιάς» με οργανώσεις του εξωτερικού.”

    Είναι πρέπον για μια ευνομούμενη χώρα [λέμε τώρα…] να γίνονται κατ’ αυτόν τον τρόπο ρεζίλι αι αρχαί και μαζί τους και τα παπαγαλάκια των διωκτικών αρχών, κάνοντας νοητικές βόλτες σε όλη τη Μέση και Εγγύς και Άπω Ανατολή;

    Τι θα τους έλεγε ο -αργόμισθος- τέως μαοϊκός;

    Μα, το όνομα της χώρας που για δύο δεκαετίες ήταν ο πιστότερος σύμμαχος της Κίνας, όχι μόνον στην Ευρώπη αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο.

    Στοιχειώδες, αγαπητέ Watson!

    Αλλά έτσι είναι! Όταν η “επιστήμη” της ιστορίας περιορίζεται στην κοπτοραπτική γεγονότων και -politically uncorrect- λέξεων, οι πάντες “συνωμοσιολογούν” με τον χειρότερο δυνατό τρόπο.

    Συνωμοσίες υπήρχαν. Αλλά δεν υπάρχουν πια…

    Δεν κάηκε δα και το Ράιχσταγκ…»

  2. Γατος_ανευ_μπλογκιου
    05/01/2009 στο 16:02

    @ Xρηστο

    γραφεις απλα και ξεκαθαρα το εξης : «Σκοπός τους δεν ήταν η δια των όπλων κατάληψη της εξουσίας, αλλά η όξυνση των αντιθέσεων. Δηλαδή, ο εξαναγκασμός του κράτους να απαντήσει στις όποιες ενέργειές τους, προσφεύγοντας στη “βάρβαρη” καταστολή του όποιου κινήματος και της όποιας κοινωνίας, που θα ανάγκαζε τον οποιοδήποτε να δει ξεκάθαρα τον “αντιλαϊκό” χαρακτήρα του κράτους, της κυβέρνησης, του “συστήματος” εν γένει, και θα τον έκανε να ταχθεί εναντίον τους, και να βγει στους δρόμους… και τα λοιπά… και τα λοιπά… »
    Αν δεν ειναι αυτο Νευτωνεια μηχανιστικη λογικη, τι να πει κανεις ;;
    και ομως ετσι ανελυαν και αντιλαμβανονταν την κοινωνικη πραγματικοτητα, την πολλαπλως μεταβαλλομενη και μη προσεγγιζομενη δια αναλυσεων του στυλ » αλφα επεται βητα «.Αυτα τα εργαλεια το μονο που παραγανε χρονια τωρα ηταν απλως Τσακωνικες Μελιτζανες, καλες ειναι δεν λεω αλλα με δαυτες μονο δεν κανεις προκοπη … θα συνιστουσα πιο προχωρημενα μοντελα και κυριως αποφυγη παρακολουθησης του πεταγματος της πεταλουδας στον Φαντασιακο χωρο της εξεγερσης, ο βουρκος που μας κατακλυζει τελικα εχει κατακλυσει τα παντα και τους παντες ακομη και αυτους που λενε οτι βλεπουν «καθαρα» … οδευουμε σταθερα στην βαρβαροτητα και στον εκμηδενισμο των παντων, τα πραγματα χασανε τις λεξεις τους, οι λεξεις τους τονους τους και εμεις με τη σειρα μας την γευση των πραγματων.

    * μου προκαλει εντυπωση το γεγονος οτι οι σχολιογραφοι, καλη ωρα σαν και μενα, σιωπουν απλα αναγιγνωσκουν και σιωπουν … καποιους μηνες πριν γινοταν χαμος στα σχολια τωρα ολα εχουν καθισει … λες ναναι τυχαιο;;

  3. 05/01/2009 στο 19:08

    @Γάτε μου, απλώς αποκτήσαμε τη γνωστή αυτοπειθαρχία σεμνών μαθητών του Ζεν, που… δεν είναι σε θέση να προβλέψουν πια την ταχύτητα της φάππας (που θα τους ρίξουν είτε οι Δάσκαλοι του Ζεν, είτε οι… Μορφές της Νέας Πραγματικότητας) ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με το ακριβές σημείο (του σώματος) όπου θα πέσει η φάππα, λόγω αρχής του Χάϊζεμπεργκ.
    Πάντως…
    Δεν πιστεύω να υπονοεί ο Χρήστος ότι θα μας φάνε κι Αλβανοί με Καλάζνικωφ (ανασύροντας το νιάου-νιάου του 2007).

  4. 05/01/2009 στο 20:52

    Κι όμως το προηγούμενο σχόλιο το κατάλαβες. Αυτό σου είπα… Για τη συνωμοσιολογική της «καθεστηκυίας τάξης» έγραψα, που θα ψάξει και θα βρει προβοκάτορες.

    Εγώ το μόνο που είδα σ’ όλη αυτή τη φάση είναι μια βαριεστημένη χοντρή κυρία που όλο αναβάλει τις σημαντικές αποφάσεις που πρέπει να πάρει. Προσπαθεί να δικαιολογήσει την αδιαφορία της με επαναστατικά δίστιχα, τρώγοντας σάρκες από τη σάρκα της. Κι αλίμονο αν βρεθείς στη μέση…

    Στην Ελλάδα έχει περισσέψει η φτηνή ιδεολογικό-επαναστατικότητα της ντεμεκιάς του δίστιχου… Κι έτσι οι ιδέες επί του πρακτέου έχουν στερέψει…

  5. 05/01/2009 στο 21:05

    @Cacofonix
    Ιδέες επί του πρακτέου ΕΙΔΑΜΕ. Π.χ. εκείνος ο… παρα-μορφωμένος που μου έγραψε κάποτε (εδώ) «Ο Ομαδεόν θέλει σφαίρα στο κεφάλι και φτύσιμο, γαμώ την Αλβανία του». ΠΡΩΤΑ θα εκτελεστώ εγώ, ο Χρήστος, ο Γάτος, και άλλοι, ως Αλβανοί προδότες ΚΑΙ ΜΕΤΑ (νομίζει πως) θα δει η κυρία… προκοπή!
    ΤΙ λες τώρα? ΠΟΙΑ προκοπή?
    ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ έχεις. Θες και… προκοπή, προκομένε μου… τσκ, τσκ, τσκ! 🙂

  6. 06/01/2009 στο 00:00

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ …!
    …ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ??????
    »προσφεύγοντας στη “βάρβαρη” καταστολή του όποιου κινήματος και της όποιας κοινωνίας, που θα ανάγκαζε τον οποιοδήποτε να δει ξεκάθαρα τον “αντιλαϊκό” χαρακτήρα του κράτους, της κυβέρνησης, του “συστήματος” εν γένει, και θα τον έκανε να ταχθεί εναντίον τους, και να βγει στους δρόμους… και τα λοιπά… και τα λοιπά…»
    ΕΔΩ ΠΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΙΝΗΜΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ???ΑΝ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ…ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ…ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΗΤΟΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ?ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ…ΙΣΩΣ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ(ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΑ…ΣΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ…)

  7. 06/01/2009 στο 00:48

    @ Γατος_ανευ_μπλογκιου

    Ναι, αλλά αυτή η νευτώνια μηχανιστική λογική δεν είναι ίδιον του συγκεκριμένου χώρου. Με παρόμοιες λογικές πορεύονται ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΩΡΟΙ εδώ και πολύ-πολύ καιρό. Και ναι, μια χαρά νοστιμιά είναι οι τσακώνικες μελιτζάνες, και φυσικά συμφωνούμε και στα υπόλοιπα που λες. Αν μη τι άλλο οι δυο μας έχουμε πει διάφορα εδώ μέσα, σε εποχές «ανύποπτες». Δεν «φταίγαμε» εμείς, ούτε και «φταίμε». Παιδιά της εποχής μας είμαστε. [«Παιδιά»;;; Ε, ναι. Άμα βλέπω τα σημερινά, παιδιά είμαστε 🙂 ]

    * για τους σχολιογράφους, τι να είπω; Δεν νομίζω ότι έχει καθίσει τίποτα. Το ξέρεις ότι απεχθάνομαι τα σχόλια περί όνου σκιάς, γι’ αυτό και σπανίως σχολιάζω οπουδήποτε. Αν είναι να ταλαιπωρούμε τους άλλους και να ταλαιπωρούμαστε γράφοντας «ακαδημαϊκούρες» για να το παίξουμε κάπως, άσε καλύτερα. Το ξέρεις. Και πιθανώς να έχουν μειωθεί τα σχόλια. Φταίει το καινούργιο «στυλάκι» που «πλασάρω» απ’ τον Σεπτέμβρη. Ίσως…

  8. 06/01/2009 στο 00:54

    @ omadeon

    Ζεν;;;!!! Α ρε μια αρθράρα που είχα σχεδόν έτοιμη -μόνο το γράψιμο απέμενε- αλλά ως όψεται το εκδοτικό κατεστημένο [my ass!] 😉

    Και όχι δεν υπονοούσα τίποτα για Αλβανούς. Απλά έφτυνα πρόπερσι όλους εκείνους που μιλούσαν για χρήση του αντιαρματικού από Ταλιμπάν και δεν ξέρω γω τι, αλλά δεν μιλούσαν για τις αποθήκες όπλων της Αλβανίας που ήταν διάτρητες για χρόνια. [Σημειωτέον ότι η Καμόρρα έχει αγοράσει ολόκληρες αποθήκες όπλων στα Βαλκάνια και πληρώνει κανονικά για τη φύλαξή τους. Και μέσα σε στρατόπεδα ε; Άσχετο, αλλά μιας και το ‘φερε η συζήτηση].

    Ε, και ναι. Εμάς θα «φάνε» πρώτα. Όπως λένε και στο χωριό μου «κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει». Ο «άμαχος» πληθυσμός την πληρώνει πάντα.

  9. 06/01/2009 στο 01:00

    @ Cacofonix

    Όχι δεν κατάλαβα τι ήθελες να πεις. Γι’ αυτό και η απορία μου. Εκτός κι αν νομίζεις ότι καταφεύγω σε τέτοια φτηνά κολπάκια. Και δεν συνωμοσιολογεί μόνον η χοντρή κυρία [παλιά τους τέχνη κόσκινο], αλλά και ο χοντρός κύριος της κυβέρνησης. Η συνωμοσιολογία έχει καταντήσει το άλλοθι των ανίκανων ηλίθιων. Και στην Ελλάδα είναι φτηνά ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Όποιος το καταλαβαίνει το καταλαβαίνει…

    @ gnomeskepistimi

    Καλησπέρα, καλή χρονιά!

    Γράψε «παρεξήγηση». Απλά στο ποστάκι εξηγούσα ποια μπορεί να είναι η λογική των «ένοπλων», βάσει των όποιων στοιχείων υπάρχουν για άλλες οργανώσεις. Δεν προσπαθούσα να μαντέψω το τι θα κάνει το ελληνικό κράτος. Αυτό το ξέρουμε: ως συνήθως ΤΙΠΟΤΑ. Είναι ειδικοί οι άνθρωποι…

    Και μην ψάχνεις για καμία λογική… Εδώ άνθρωποι που μου έστελναν σωρεία μηνυμάτων περί προβοκατόρων και ουτσεκάδων και δεν ξέρω γω τι, σήμερα πανηγυρίζουν επειδή ο υποδιοικητής Μάρκος χαιρέτισε την εξέγερση της μικρής Ελλάδας. Άβυσσος, αγαπητέ μου, άβυσσος…

  10. picard
    06/01/2009 στο 01:13

    «Όπως παραμύθια της Χαλιμάς είναι τα “συνωμοσιολογικά” σενάρια, ότι τάχατες κάποιοι στρέφονται κατά του γίγαντα Καραμανλή λόγω αγωγών και πάει λέγοντας. Και γιατί στρέφονται μόνον κατά του Καραμανλή; Οι αγωγοί περνάνε και από τη Βουλγαρία, και από την Τουρκία, και καταλήγουν στην Ιταλία… Αν οι αγωγοί έκαναν τόσο “τζιζ”, νομίζετε εσείς ότι οι κατά πολύ φιλοαμερικανικότερες κυβερνήσεις της Τουρκίας, της Ιταλίας και της Βουλγαρίας θα είχαν υπογράψει αυτές τις συμφωνίες με τους Ρώσους; Εκτός κι αν κάποιοι τα ‘χουν με την Ελλάδα, επειδή είμαστε νέοι, ωραίοι και σεμνοταπεινοί…»

    O ρωσικός αγωγός Μπουργκάζ-Αλεξανδρούπολης δεν περνά από την Τουρκία

  11. 06/01/2009 στο 01:16

    ΝΑΙ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΚΟ!ΣΤΟ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΝΜ ΗΧΗΤΙΚΑ ΟΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΑ ΤΟΝ ΜΑΡΚΟ…ΤΩΡΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ…ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ…(ΣΟΦΗ ΑΤΑΚΑ ΑΠΟ ΙLLUMINATUS!-ROBERT ANTON WILSON).ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!ΠΑΝΤΩΣ ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ(ΑΣ ΤΟ ΠΩ ΕΤΣΙ)ΚΑΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΟΥΝ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΑ…ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΗΔΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ!ΝΑΙ,ΜΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ…ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ »ΤΡΕΧΕΙ» ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ…ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΡΙΝΤ!

  12. picard
    06/01/2009 στο 01:43

    Ξέχασα!!! ούτε ο Southstream (και αυτός ρωσικών συμφερόντων) περνάει απο την Τουρκία. Αυτός περνάει απο Βουλγαρία-Ελλάδα-Ιταλία.

    Από Τουρκία και Βουλγαρία ΘΑ περνάει ο Nabucco (αμερικανικών συμφερόντων).

  13. ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ
    06/01/2009 στο 02:22

    ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΑΦΑΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ!ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΦΑΓΗ ΕΚΑΤΟΝΔΑΔΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΣΟΙ ΒΓΗΚΑΝ;

    ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ… ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΦΗΠΝΙΣΤΟΥΜΕ!

    ΟΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ…

  14. 06/01/2009 στο 03:33

    @ANENTAXTE
    προσωπικά έκανα ποστ – στα αγγλικά μάλιστα, πολύ καυστικό.
    Πάντως… εδώ που τα λέμε, όχι και «αδέλφια μας»…
    εξ αγχιστείας ξαδέλφια ίσως,
    ή λόγω βλακείας κοινής, π.χ.
    Παλαιστίνιοι = Χαμάς (φανατίλες) εναντίον Αμπάς (πουλημένοι).
    Ε, φανατίλες ΚΑΙ πουλημένοι είναι κι εδώ πολλοί. Οι τελευταίοι πιο λίγοι.
    Δυστυχώς όμως υπερισχύουν οι… ΑΠΛΩΣ ηλίθιοι.
    Κι αυτοί είναι ΠΑΡΑ πολλοί.
    Και δεν είναι ΚΑΝ Παλαιστίνιοι.

    Σαλόμ και Σαλάαμ αλέϊκουμ

  15. 06/01/2009 στο 04:12

    @Χρήστο
    Ζεν;;;!!! Α ρε μια αρθράρα που είχα σχεδόν έτοιμη -μόνο το γράψιμο απέμενε… 😉

    Χειροκροτώ με το ένα χέρι! 🙂

    (Το άλλο ήταν σχεδόν έτοιμο, αλλά κρατούσε το ποντίκι)

  16. 06/01/2009 στο 04:14

    Υ.Γ. Επειδή μια φίλη μου είπε «ΤΙ εννοείς με Ιστορία Ζεν για το παλαμάκι με το ένα χερι;» απαντώ: ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ, για να γελάνε κι όσοι δεν ξέρουν την ιστορία!!!!!!!! α χα χα χα χααααα

  17. 06/01/2009 στο 04:18

    Όλο και πιο ενδιαφέροντα πράγματα λέγονται σε τούτο εδώ το μπλογκ.
    Είτε συμφωνώ είτε όχι (ανά περίπτωση), παρακολουθώ με εκτίμηση.

  18. martingale
    06/01/2009 στο 05:49

    Τα πραγματα ειναι απλα. Σε καθε κοινωνια υπαρχουν πυροβολημενοι που νομιζουν οτι παιρνοντας τα τουφεκια θα παιξουν το ρολο τους στο προτσες. Σε ενα γενικευμενο περιβαλλον ανομιας και παρακμης καποιοι «κυριοι» αποφασισαν να βγαλουν την τρελα τους στο δρομο. Κανενας κοινωνικος λογος απλα καθαρματακια ειναι σαν το σοι των Ξηρων

  19. 06/01/2009 στο 11:52

    @ picard

    «Κόλλησες» στη διαγώνια ανάγνωση. Η Βουλγαρία [Μπουργκάς] αναφέρεται σαφέστατα στο ιστοσημείωμα…

    @ gnomeskepistimi

    Δεν κατάλαβα γιατί απογοητεύτηκες από τον Μάρκο. Ο άνθρωπος χαιρετίζει μια εξέγερση στην άλλη άκρη του κόσμου. Δεν θα ‘πρεπε; Και ποια Μεσόγειος; Αν ήσουν «τακτικότερος πελάτης» σ’ αυτό το ιστολόγιο θα καταλάβαινες καλύτερα τι θέλω να πω με τα «άλλα πράγματα». Ειδικά τους τελευταίους μήνες δεν ασχολούμαι και με τίποτα άλλο.

    @ ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ

    Συμπαραστεκόμαστε. Πώς δεν συμπαραστεκόμαστε; Και την τελευταία εβδομάδα έχουν γίνει μισή ντουζίνα συγκεντρώσεις και πορείες προς την πρεσβεία του Ισραήλ στην Αθήνα, με πολύ μεγάλη συμμετοχή. Δεν σας είδα σε καμία 😉


    @ omadeon

    Οι Παλαιστίνιοι [=Φιλισταίοι] κρητικοί ήταν που μετανάστευσαν εκεί πριν από κάτι χιλιάδες χρόνια. Τώρα, αν ισχύει ακόμα η συγγένεια δεν το ξέρω 🙂


    @ omadeon

    Ναι, κι εγώ πάω να εκπαιδευτώ στο «Ζεν – Η Τέχνη του Αποκεφαλισμού» – αγαπημένο σπορ των γιαπωνέζων μιλιταριστών στην υπό την κατοχή τους Κίνα. Ε ρε, κάτι μπαλαφάρες που ‘χει φάει η Δύση για τις ανατολίτικες δοξασίες… Εκεί να δεις «ψιλά γράμματα» για συνωμοσιολόγους. Αλλά, άμα δεν τα πει το ΚΚΕ επίσημα δεν υπάρχουν 😉


    @ aerosol

    Μπα! Τα πιο ενδιαφέροντα έχουν ειπωθεί εδώ και καιρό. Τώρα έχουμε περάσει στο στάδιο του χαβαλέ, μετά από εκείνο της οργής. Ευχαριστώ πάντως.

    @ martingale

    Ναι, μόνον που στην ελληνική κοινωνία θα πρέπει κάποιος να ψάχνει με το φανάρι του Διογένη να βρει κάποιον που ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟΣ. Και οι κοινωνικοί λόγοι είναι πάμπολλοι: αυτό τους έμαθε μια ολόκληρη κοινωνία, διότι αυτό είναι ετούτη η κοινωνία, αυτό κάνουν: εικόνα της είναι και της μοιάζουν… Τώρα, αν κάποιοι θέλουν να βγάλουν την ουρίτσα τους απέξω, τι να είπω;

  20. 06/01/2009 στο 13:24

    @Χρήστο
    Η άγνοια για το Ζεν εν Ελλάδι δεν βγαίνει… λάδι, λόγω των αιμοβόρων Σαμουράϊ΄(για τους οποίους έχει κι η Ελληνική Βικιπαίδεια εκτενές άρθρο, ενώ για τον Βουδισμό Ζεν… ΟΥΔΕΝ). Η διαφορά μεταξύ Ελλήνων «πυροβολημένων» και… χαζο-Αμερικάνων είναι επί τους θέματος η εξής:
    (1) Οι χαζο-Αμερικάνοι θαμπώνονται και γίνονται οπαδοί μετά χαράς, του κάθε «-ισμού» εξ ανατολών, χωρίς να βλέπουν τυχόν παρενέργειες ή παρερμηνείες, κλπ.
    (2) Οι χαζο-Ελληνες τρομάζουν από τις παρενέργειες, τις εκλαμβάνουν σαν «δε ρήαλ θινγκ» και παρανοούν εντελώς.

    Πιο γενικά, ίσως:
    (1) Οι χαζο-Αμερικάνοι τρώνε σόγια μεταλλαγμένη, αλλά τρώνε _και_ υγιεινή (που-και-που, άμα λάχει).
    (2) Οι σογιο-Ελληνες ΔΕΝ τρώνε υγιεινά διότι φοβούνται τη μεταλλαγμένη σόγια (που δεν είναι… «από σόϊ»).

    Για το Ζεν επίκειται ποστ στο μπλογκ (το υποσχέθηκα σε φίλη που έσκασε στα γέλια με τη συζήτηση χθες βράδυ).

  21. Andonis
    06/01/2009 στο 17:03

    Kati kserei o Rwsos…poutiniaris ki «ekopse« to…gkazi apo Oukrania,Kroatia,Avstria,«Matsentonigia«,Voulgaria,Tourkia,Ellada(etsi ki alliws de paei mpros)…
    kai oligon apo Germania…

    kai ola afta mia …«askhsh pieshs« pros thn Oukrania?!

    e,gi afto…oi en Elladi«sompes dakrugonou« – molotof anagkaies oso pote…

    😉

  22. CIA-17
    06/01/2009 στο 18:03

    Έκανε και η μύγα μπλογκ («my ass») κι έχεσε τον κόσμο όλο!

    Νάτος πάλι ο μόσχος ο σιτευτός που μας τάχε ζαλίσει ένα καιρό στο Τρίτο Μάτι και στο Νexus μηρυκάζοντας ad nauseam την νηπιακή συνομωσιολογία του «cui bono» επί παντός του επιστητού (γιατί βαριόταν να ψάξει ή να διαβάσει λίγο παραπάνω). Στο καινούργιο του «δικτύωμα» τζάμπα σκέψης βρήκε παρέα με τους παλαίμαχους της διανοητικής τεμπελιάς – omadeon, cacofonix κλπ. κλπ. – για να το παίξει φωστήρας της αντι-συνομωσιολογίας, του Ζεν και της τέχνης της Αυτο-λοβοτομής.

    Αποκαλεί κάτι «κοινωνικό φαινόμενο» και νομίζει πως έτσι καθάρισε. Μας έδωσε δηλαδή να καταλάβουμε τα αίτια, τις αφορμές και τα υποκείμενα αυτού που περιγράφει, καλύτερα μάλιστα από εκείνον που το υφίσταται ή που συμπράττει σ΄αυτό, από τη μιά ή την άλλη πλευρά. «Αν η πραγματικότητα ταυτιζόταν με τα φαινόμενά της δεν θα υπήρχε ανάγκη για επιστήμη», έλεγε ο Μαρξ της γενιάς του Πολυτεχνείου (και του ασίτευτου ακόμη μόσχου). Εξήγησέ μας λοιπόν σοφέ διδάσκαλε, σε τί διαφέρει εννοιολογικά και πραγματολογικά μία «συνομωσία» όπου συνεργούν άνω των 2 ή των 2000 ατόμων από ένα «κοινωνικό φαινόμενο» όπου εμφανίζονται να «συμμετέχουν» αυτά τα ίδια άτομα;

    Ας αφήσουμε λοιπόν το «Ραϊχσταγκ», την «11/9» ή τους εμπρησμούς του 2007. Ας εξετάσουμε ένα από τα δικά του παραδείγματα «κοινωνικών φαινομένων». (Το περί «αγωγών» απαντήθηκε ήδη: «Ο Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολις δεν περνάει από την Τουρκία…» Ο.Ε.Δ.)
    Εστω – λέμε ΕΣΤΩ – ότι οι Ερυθρές Ταξιαρχίες στην Ιταλία δεν ελέγχονταν από τα ένοπλα δικτυώματα της Gladio και τις πολιτικές θεαμαπάτες της Στοάς Ρ-2. Οταν λοιπόν οι υποτιθέμενοι ηγέτες τους (αυτοκτονηθέντες και μεταμεληθέντες) έγραφαν στα κείμενα της φυλακής τους οτι «Σκοπός τους δεν ήταν η δια των όπλων κατάληψη της εξουσίας, αλλά η όξυνση των αντιθέσεων», αυτό τι ήταν, αν όχι ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ;;; Και μάλιστα κτηνώδης και πανούργα συνομωσία, με το επιβαρυντικό στοιχείο της ΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ των «αγνών» (ηλιθίων) συντρόφων τους, που νομίζαν πως βίωναν την «ένοπλη επανάσταση» με «θανάσιμα χτυπήματα στην καρδιά του αστικού κράτους».

    Τελικά όμως σε τί διέφερε αυτή η στρατηγική της «όξυνσης των αντιθέσεων» στα ξεπλυμένα μυαλά ερασιτεχνών τύπου Νέγκρι, από την δεδηλωμένη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ των επαγγελματιών των «μαύρων επιχειρήσεων», της CIA, της Gladio, της Μπίλντεμπεργκ του Κίσσινγκερ και του Αντρεόττι;;; Απλούστατα αν όλοι οι χρήσιμοι ηλίθιοι που εκστασιάζονται με τα «κοινωνικά φαινόμενα ή κινήματα» – για να τα υποθάλπουν, κολακεύουν ή καπελλώνουν ως «απρόβλεπτα και αυθόρμητα» – ήσαν όλοι τους πληρωμένοι πράκτορες, δολιοφθορείς και προβοκάτορες – θα είχαν φαληρίσει προ πολλου οι μυστικές υπηρεσίες για τις οποίες ούτως ή άλλως δουλεύουν.

  23. 06/01/2009 στο 19:24

    @ CIA-17

    Όλο τον κόσμο και προφανώς και σένα.

  24. 06/01/2009 στο 19:42

    Wow! Far out, CIA maaan….

    παλαίμαχους της διανοητικής τεμπελιάς – omadeon, cacofonix κλπ. κλπ.

    Far, far, far out, CIA maaan….

    «διανοητική τεμπελιά» και εξίσωση με τον…. cacofonix(!!!) ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ από εσέ, πράκτορά μου.
    (ΙΔΙΩΣ το δεύτερο. Για διανοητική τεμπελιά έχεις ΚΑΠΟΙΟ δίκιο, γιατί αμελώ δουλειές λόγω μπλόγκιγκ).

    Κατά τά άλλα, ΤΙ ακριβώς αντίρρηση έχεις μαζί μου, ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ?

    Είπα κάτι με το οποίο διαφωνείς? ΟΥΤΕ καν πιάνω ΠΟΥ το πας, τελικά.

  25. 06/01/2009 στο 19:57

    @ omadeon

    Μην περιμένεις απαντήσεις. Είναι από τους «αλεξιπτωτιστές». Αργία σήμερα, κάνουν καμιά βόλτα για να δουν τι παίζει. Χύνουν το δηλητήριό τους και πάνε προς νερού τους. Αν προσέξεις την απάντησή μου σε προηγούμενο σχόλιό σου και τις δύο πρώτες προτάσεις του δικού του, τότε ίσως καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι είναι από εκείνους που βλέπουν -μόνον τα δικά τους μάτια!- παντού συνωμοσίες, από τους Ουτσεκάδες, με τους περίεργους σωματότυπους, που μέναν στα ξενοδοχεία της Ομόνοιας, μέχρι τα βότσαλα θαλάσσης που είχαν «πλημμυρίσει» εκείνες τις μέρες τους δρόμους της Αθήνας και μοιράζονταν προς χρήση στους διαδηλωτές…

  26. 06/01/2009 στο 19:58

    ξεπλυμένα μυαλά ερασιτεχνών τύπου Νέγκρι

    ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΧΟΝΤΡΑ. Does not compute, sorry comrade PROFESSIONAL!!! 🙂

    Δε μου λες CIA-117, αυτό ΕΔΩ, με ΠΟΙΟΝ τρόπο θα το σχολίαζες:
    http://omadeon.wordpress.com/2009/01/05/israeli-war-crimes-in-gaza/#comment-13857

    ….ιδιαίτερα όσον αφορά την ΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΙΟΥΜΟΡ στο indymedia?

  27. 06/01/2009 στο 20:01

    @Χρήστο

    Για το ΓΚΑΟΥ πνεύμα με πλήρη έλλειψη χιούμορ στο ιντιμήντια ΠΩΣ θα απαντούσε άραγε?
    (έδωσα λινκ προηγουμένως)

    Εμ, κάαατι έλεγα για «μεταξωτά βρακιάαα….»

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ να προστατευτεί κανείς από έναν…. ΜΗ-συνομωσιολόγο! 🙂

  28. 06/01/2009 στο 20:03

    Τελικά, οι τεμπέληδες είμαστε πολλοί. Εκείνοι, δηλαδή, που δεν βλέπουν μπροστά τους βοτσαλάκια θαλάσσης αλλά κοινωνικά φαινόμενα:

    Η μετάλλαξη της τρομοκρατίας Tου Σταυρου Λυγερου

    «H δολοφονική επίθεση εναντίον των αστυνομικών ήλθε να επιβεβαιώσει με τον πιο τραγικό τρόπο την -προ δύο εβδομάδων περίπου πρόβλεψή μας- ότι «στο περιθώριο της ιδιότυπης νεανικής εξέγερσης κυοφορείται ένα νέου τύπου “αντάρτικο πόλεων”. Κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι επανάληψη του μοντέλου της “17 Νοέμβρη”. Θα μοιάζει με το διάσπαρτο ένοπλο κίνημα της αυτονομίας στην Ιταλία».

    Οι βομβιστικές επιθέσεις, οι ριπές εναντίον του αστυνομικού λεωφορείου και το τελευταίο περιστατικό είναι κρίκοι της ίδιας αλυσίδας. Το γεγονός, μάλιστα, ότι υπάρχει κλιμάκωση είναι αλάνθαστη ένδειξη για όσα θα επακολουθήσουν. Είναι σαφές ότι η ριζοσπαστικοποίηση της νεολαίας και οι συγκρούσεις του Δεκεμβρίου τροφοδότησαν τη δεξαμενή απ’ όπου αντλεί ο αντιεξουσιαστικός χώρος. Εξίσου σαφές είναι ότι υπό την επήρρεια αυτού του κλίματος ακραία στοιχεία ωθούνται στην ένοπλη δράση.

    Οι ορίζουσες του τρομοκρατικού φαινομένου αλλάζουν. Δεν υπάρχει μόνο η διαδοχή της «17 Νοέμβρη» από τον «Επαναστατικό Αγώνα». Αντί για μία κλειστή και σχεδόν επαγγελματική οργάνωση με ιδεολογικοπολιτικές αναφορές και κώδικες συμπεριφοράς, πιθανότατα θα προκύψουν διάσπαρτες ένοπλες ομάδες, που θα λειτουργούν σχεδόν στοιχειακά ενίοτε στο όριο μεταξύ πολιτικού και ποινικού. Ο ερασιτεχνισμός τέτοιων ομάδων θα τις καταστήσει περισσότερο ευάλωτες, αλλά και περισσότερο απρόβλεπτες.[…]

    Ο φόνος του μαθητή, όμως, ήταν η αφορμή και όχι η αιτία της εξέγερσης. Οι αιτίες ανάγονται στη χρόνια κρίση θεσμών και πολιτικής αντιπροσώπευσης και οξύνθηκαν λόγω οικονομικής κρίσης.

    Γι’ αυτήν την πολύπλευρη κρίση, την κύρια ευθύνη έχουν οι εξουσιαστικές ελίτ, οι οποίες όχι μόνο δεν την ανέλαβαν, αλλά και με επιδεξιότητα βγήκαν από το πλάνο. Με κύριο μοχλό τα ΜΜΕ, μάλιστα, φρόντισαν εμμέσως πλην σαφώς να αναγορεύσουν την αστυνομία στο μοναδικό και απόλυτο κακό και να μετατοπίσουν το κέντρο βάρους της ευθύνης.[…]»

  29. 06/01/2009 στο 20:26

    Πολύ οξυδερκής ανάλυση…

  30. picard
    06/01/2009 στο 20:49

    «“Κόλλησες” στη διαγώνια ανάγνωση. Η Βουλγαρία [Μπουργκάς] αναφέρεται σαφέστατα στο ιστοσημείωμα…»

    Ναι όμως εσύ ενέφερες όλες τις χώρες μαζί και είπες γενικά «αγωγούς», χωρίς να διαχωρίζεις. Γιατί, υπάρχουν αγωγοί και αγωγοί και χώρες και χώρες.

  31. 06/01/2009 στο 21:23

    @ picard

    Εγώ γιατί να διαχωρίσω τους αγωγούς; Οι συνωμοσιολογούντες πετάνε κάτι γενικό για αγωγούς, άντε και για Ρωσία και τελειώνουν. Κι εγώ ρωτάω: οι αγωγοί από τη Ρωσία «πετάνε» και καταλήγουν στην Ελλάδα; Ή θα κάθομαι εγώ να ψάχνω τι έχει στο κεφάλι του ο κάθε ανεπίσημος εκπρόσωπος τύπου της κυβέρνησης; Το έχω ξαναπεί: ο μεγαλύτερος συνωμότης κατά του εαυτού του είναι ο Κ. Καραμανλής, το κόμμα του, η κυβέρνησή του. Όλα τα υπόλοιπα…

  32. ντόκτορε λέκτερε
    06/01/2009 στο 21:48

    ένα τραγουδάκι στο 24 με την ευχή να χαλαρώσει λίγο και να απολαύσει το ίντερνετ 🙂

    υγ. χρήΗΗΗΗηηηηΗΗΗηηηηΗΗηστοοοΟΟΟΟοοοοοοοοοοο!!! φελίτσε άνο νουόβο από λέκτερε and co.!!! σε ψάχνω σε όλα τα μπλόγκια 😀 xxxoooxxx

  33. ντόκτορε λέκτερε ξανα-
    06/01/2009 στο 21:51

    το σωστό γιουαρέλι, δεν είμαι μπλογκικός τύπος, δεν φταίγω *blush*

  34. 06/01/2009 στο 22:19

    Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις… Ο τζιμάκος αγγελόπουλος αφιερωμένος εξαιρετικά:

    http://prezatv.blogspot.com/2009/01/blog-post_7930.html

    ΥΓ Όταν αναφερόμουν σε χοντρή κυρία εννοούσα την Ελληνική κοινωνία κι όχι κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο…

  35. 06/01/2009 στο 22:22

    Για να μην πιάσω τη γλίτζα, τον Μάκη – Ρομπέν της Αριστεράς, που καταδικάζει τις έρευνες λέει στα εξάρχεια γιατί στρέφεται εναντίον της αριστεράς. Το «κίνημα οργής», σύμφωνα με τη γλίτζα πάντα, έγινε λέει γιατί ο κόσμος πεινάει… Αλήθεια στην Εκάλη μένουν φτωχοί να υποθέσω κι ο Ρομπέν έπιασε και πάλι το σφυγμό…

  36. 07/01/2009 στο 13:43

    Εγώ προτείνω να εξεταστούν ΟΛΟΙ οι Ελληνες από διεθνή επιτροπή Ψυχολόγων και Ψυχιάτρων και όσοι πάσχουν από
    1) Ακατάσχετη, παράλογη συνομωσιολογία και παράνοια
    2) Μοχθηρή επίδοση σε ακατάσχετη λάσπη κατά άλλων
    να… στερηθούν ΚΑΘΕ πολιτικού δικαιώματος, ψηφου, κλπ.

    Επίσης προτείνω ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΝΩΣΕΩΝ στην πολιτική, σε βασικά θέματα που είναι απαραίτητα για σωστή πολιτική κρίση. Οσοι κόβονται ΠΑΛΙ να μην ψηφίζουν.

    Τέλος, προτείνω, όπως ο Γούντυ Αλλεν σε σχετική ταινία, να γίνουν ΟΛΟΙ Σουηδοί υπήκοοι.

    Και επίσης θα ήθελα η γιαγιά μου να αποκτήσει τιμητικά πατίνια, μετά θάνατον.

    Αυτά… 🙂

  37. ντόκτορε λέκτερε
    07/01/2009 στο 13:56

    αυτό με τους σουηδούς υπήκοους δεν είναι καθόλου κακή ιδέα, τουναντίον! 🙂

  38. 07/01/2009 στο 14:08

    @ ντόκτορε λέκτερε # 34

    Εμείς, πάντως 😉 , σ’ ευχαριστούμε για το τραγούδι.

    @ omadeon – ντόκτορε λέκτερε # 39

    Δεν έχω καμία αντίρρηση να γίνουμε όλοι μας Σουηδοί. Αρκεί κι εκείνες να γίνουν Σουηδέζες…

    @ omadeon

    Κι αυτήν την τριμελή [από πέντ’ έξι άτομα] διεθνή επιτροπή να κάνουμε, εμάς πάλι θα βγάλουν τρελούς, και στο τέλος θα μας στερήσουν και τα πολιτικά δικαιώματα. Οπότε, άστο καλύτερα…

  39. insurgent
    07/01/2009 στο 22:43

    Προφανώς κ. Μόρφο δεν είχες κάποια σχέση με την εξέγερση.

    Επιπλέον, αναπαράγεις τις επικίνδυνες απόψεις του κ. Λυγερού περί της δημιούργιας, δήθεν, διάχυτου ένοπλου (κάτι που θα ήταν καταστροφικό για την εξέγερση).

    Αντιγράφω λοιπόν από το indymedia:

    μερικά αποσπάσματα από ένα παλιό κείμενο:

    «Ταυτόχρονα, αφού η τεχνητή τρομοκρατία θέλει να’ ναι το μόνο πραγματικό φαινόμενο, γι’ αυτή την «αστυνομική αντίληψη της ιστορίας» όλες οι αυθόρμητες εξεγέρσεις, όπως της Ρώμης και της Μπολώνιας το ’77, γίνονται συνωμοσίες, που εξυφαίνονται τεχνητά και διευθύνονται από «σκοτεινές» αλλά «εύκολα εντοπίσιμες δυνάμεις» όπως και σήμερα ακόμα υποστηρίζουν οι σταλινικοί. Ώστε ό,τι η εξουσία δεν προβλέπει, γιατί δεν το οργανώνει η ίδια, είναι μία συνωμοσία εναντίον της. Αντίθετα η τεχνητή τρομοκρατία, μια και οργανώνεται και κατευθύνεται από τα αφεντικά του θεάματος, είναι ένα πραγματικό αυθόρμητο φαινόμενο, που συνεχώς κάνουν ότι το πολεμούν, για τον απλό λόγο πως είναι πιο εύκολα να αμύνεσαι εναντίον ενός φτιαχτού εχθρού, παρά εναντίον του πραγματικού εχθρού.»

    «Το να υποχρεώνονται όλοι να πέρνουν συνεχώς θέση υπέρ ή κατά γεγονότων μυστήριων και σκοτεινών, που στην πραγματικότητα είναι προκατασκευασμένα για αυτόν ακριβώς τον σκοπό, αυτή είναι η αληθινή τρομοκρατία: το να εξαναγκάζουν αιωνίως όλη την εργατική τάξη να εκφράζεται εναντίον αυτής ή εκείνης της απόπειρας, προς την οποία όλοι, εκτός από τις παράλληλες υπηρεσίες, είναι ξένοι, να τι επιτρέπει στην εξουσία να διατηρεί την γενική παθητικότητα και την παθητική ενατένιση αυτού του ανήθικου θεάματος, να τι επιτρέπει στους συνδικαλιστές γραφειοκράτες να συνενώνουν κάτω από τις αντεργατικές τους ντιρεκτίβες τους εργαζόμενους κάθε εργοστασίου που παλεύει, όπου, κάθε τόσο, ένα στέλεχος πληγώνεται στα πόδια.

    Όταν θα έρθει η σειρά μας τα όπλα δε θα μας λείψουν, ούτε και οι αντρειωμένοι μαχητες: δεν είμαστε σκλάβοι του εμπορευματικού φετίχ των όπλων, μα θα τα προμηθευτούμε μόλις θα είναι αναγκαία και με τον πιο απλό τρόπο: πέρνωντας τα από σας στρατηγοί, αστυνομικοί, αστοί, γιατί εσείς έχετε κιόλας αρκετά για όλους της εργατες της Ιταλίας. «Εμείς δεν έχουμε ενδοιασμούς: δεν περιμένουμε ούτε από σας. Όταν θα έρθει η σειρά μας, δε θα ωραιοποιήσουμε τη βία.» (Μαρξ)»

    «Μπροστά σε μια τρομοκρατία που την παρουσιάζουν πάντα σαν το απόλυτο κακό, σαν το κακό καθαυτό και για τον εαυτό του , όλα τα άλλα κακά, πολύ πιο πραγματικά, περνάνε σε δεύτερη μοίρα ή καλύτερα πρέπει να ξεχαστούν: μια και ο αγώνας ενάντια στην τρομοκρατία συμπίπτει με το κοινό συμφέρον, αποτελεί κιόλας το γενικό καλό και το Κράτος που γενναιόδωρα τον έχει αναλάβει είναι το καλό καθαυτό και για τον εαυτό του. Χωρίς την κακία του διαβόλου, η άπειρη αγαθοσύνη του Θεού δε θα μπορούσε να φανερωθεί και να εκτιμηθεί όσο πρέπει.»

    Περί της τρομοκρατίας και του κράτους, Τζ. Σανγκουινέτι

    Όσον αφορά τη συγκεκριμένη ενέργεια, πρόκειται για απόπειρα μιας ένοπλης πρωτοποριακής ομάδας να αυτοδιαφημιστεί και ενδεχομένως να στρατολογήσει νέα μέλη από τους εξεγερμένους προλετάριους. Το θέμα είναι να κρίνουμε πολιτικά την ενέργεια ως προς τα αποτελέσματά της και τη στόχευσή της.

    Από τη σκοπιά της εξέγερσης, δηλαδή της έμπρακτης προλεταριακής βίας η ενέργεια δεν είχε να προσφέρει τίποτε απολύτως. Τουναντίον, έβαλε τους εξεγερμένους στη θέση της ενατένισής της, όπου όλοι υποχρεούνται να πάρουν θέση υπέρ ή κατά. Επιπλέον, μπλόκαρε ή ανέστειλε πρωτοβουλίες που θα αναλαμβάνονταν υπό το βάρος του κλίματος συλλήψεων και τρομοκρατίας και ανέστρεψε το σπάσιμο της μηδενικής ανοχής. Αυτό που έκανε λοιπόν η ενέργεια ήταν να πάει ΠΙΣΩ την εξέγερση. Οι μαθητές και οι άλλοι προλετάριοι που επιτεθήκαμε στα ΑΤ και στους ναούς του εμπορεύματος δεν χρειαζόμαστε καμία ένοπλη πρωτοπορία.

    Η διαπίστωση ότι κάποιοι εργάτες «χάρηκαν» ενισχύει επίσης το επιχείρημα ότι η ενέργεια δεν προωθεί την αυτενέργεια των προλετάριων, αλλά τοποθετεί τους εργατές στο ρόλο του χειροκροτητή, του καταγγέλοντα κλπ. Εν πάσει περιπτώση προωθεί την παθητικότητα καθώς μας υποβιβάζει στο ρόλο του θεατή.

    Από αυτή την άποψη είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ αν η ενέργεια είναι προβοκάτσια ή αυθεντική. Σε κάθε περίπτωση λειτουργεί με ΑΚΡΙΒΩΣ τον ίδιο τρόπο.

    Μέσω της ενέργειας στοχοποιούνται τα εξάρχεια ως κέντρο αγώνα. Όπως φάνηκε στην εξέγερση ο ρόλος του α/α χώρου και των εξαρχείων ειδικότερα ως κέντρο αγώνα ήταν πολύ σημαντικός! Όχι ως «γκέτο». Το αντίθετο! Ως κέντρο επέκτασης του αγώνα και διάχυσης πρακτικών και πρωτοβουλιών.

    Τα γεγονότα απέδειξαν ότι το κράτος είχε ΧΟΝΤΡΟ πρόβλημα να οξύνει την καταστολή πριν την ενέργεια. Αντιθέτως, αμέσως μετά την ενέργεια έκανε επιχειρήσεις σκούπα, μπήκε σε σπίτια συντρόφων, στοχοποίησε αγωνιστές, και ξεκίνησε ένας ευρύς ιδεολογικός πόλεμος από δυσμενέστερη θέση απ’ ότι προηγουμένως. Μπορεί να πει κανείς, ότι μία από τις κύριες κατακτήσεις τις εξέγερσης ήταν η καλλιέργεια της αυτοπεποίθησης και το σπάσιμο της μηδενικής ανοχής, πράγμα που αποδεικνύεται από το εύρος και την ποικιλομορφία των πρωτοβουλιών που αναλήφθηκαν. Τώρα έχουμε μια καραμπινάτη απόπειρα από την πλευρά του κράτους να αντιστρέψει αυτήν την κατάσταση αξιοποιώντας την ενέργεια.

    Όπως λέει και ο Σανγκουινέτι η εξουσία αρκέσκεται να βρίσκει σκοτεινές συνομωσίες εκεί που δεν υπάρχουν (π.χ. στην εξέγερση) ενώ όλες οι πραγματικά σκοτεινές ενέργειες παρουσιάζονται με απόλυτη σιγουριά ως αυθεντικές, ενώ υπάρχει κάθε λόγος να αμφισβητείται αυτό.

    Το γεγονός ότι η εξέγερση όχι μόνο δεν οδήγησε στην όξυνση της καταστολής αλλά στο ακριβώς ΑΝΤΙΘΕΤΟ φαίνεται από την πολλαπλότητα των πρωτοβουλιών και των ενεργείων που αναλήφθησαν.

  40. 07/01/2009 στο 23:15

    @ insurgent

    Προφανώς και δεν είχα καμία σχέση με την εξέγερση. Αλλά αυτό, νομίζω, ότι δεν με εμποδίζει να προσπαθώ, στα πλαίσια του δυνατού, να δω τι γίνεται, και να ενημερώνομαι από ανθρώπους, τους οποίους γνωρίζω πολλά-πολλά χρόνια, με τους οποίους συζητώ διαφωνώντας, στις πληροφορίες των οποίων έχω εμπιστοσύνη, και οι οποίοι συμμετείχαν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στην εξέγερση.

    Από κει και πέρα γιατί αναπαράγω «επικίνδυνες απόψεις»; Ποτέ δεν μίλησα για διάχυτο ένοπλο, μίλησα για «ιδιαιτερότητα» των Εξαρχείων -δηλαδή για τους «γνωστούς/αγνώστους»- που εξαπλώνεται, και, επίσης, για μια υπαρκτή τάση στον ευρύτερο αναρχικό -ό,τι κι αν σημαίνει σήμερα αυτό- χώρο για «ένοπλη πάλη». Η ύπαρξη θιασωτών του ένοπλου είναι υπαρκτή. Δεν ισχυρίστηκα ότι είναι διάχυτη. Υπαρκτή είναι. Εκτός κι αν οι πληροφορίες μου είναι λάθος.

    Παραπέμπεις στο βιβλίο του Σανγκουινέττι. Το είχα διαβάσει όταν πρωτοκυκλοφόρησε στην Ελλάδα το μακρινό 1980, κι έκτοτε του ρίχνω και καμιά ματιά. Ο Σανγκουινέτι είχε δίκιο σε μερικά πράγματα, τουλάχιστον όσον αφορά στα ιταλικά πράγματα. Κι είχε τη σπάνια διορατικότητα να επισημάνει από την πρώτη στιγμή ότι η βόμβα που έσκασε το 1969 στην πιάτσα Φοντάνα στο Μιλάνο ήταν έργο παρακρατικών – όπως και αποδείχτηκε.

    Να σε παραπέμψω κι εγώ στο βιβλίο «Αντι-Σανγκουινέττι» [εκδ. Ελεύθερος Τύπος, 1995], στο οποίο υπέγραφα, με ψευδώνυμο, τη «μισή» μετάφραση και καμιά 200ρια σημειώσεις, ως επιμελητής [με το όνομά μου].

    Το διευκρινίζω: δεν τάσσομαι ούτε έμμεσα, ούτε άμεσα, ούτε καθ’ οιονδήποτε άλλο τρόπο υπέρ του ένοπλου ή υπέρ της βίας [προς θεού δεν υπονοώ ότι λες κάτι τέτοιο], αλλά ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 είχα χαρακτηρίσει, στην «Ανοιχτή Πόλη», τη 17Ν ως «καουμπόυδες της λαϊκής δικαιοσύνης», εποχή που άλλοι έγραφαν ανοιχτές επιστολές «Προς τους ένοπλους συντρόφους». Αν είσαι μιας κάποιας ηλικίας θα ξέρεις σε ποιους αναφέρομαι.

    Με τις άλλες σου παρατηρήσεις συμφωνώ σε γενικές γραμμές, διευκρινίζοντας ότι εγώ δεν έζησα άμεσα την εξέγερση -κι ούτε σκοπεύω να το κάνω (αν και ποτέ δε λέω ποτέ)- λόγω ιδιοσυγκρασίας ή λόγω ηλικίας.

    Δεν ξέρω αν έχεις παρακολουθήσει τα όσα λέω τους τελευταίους μήνες -και γιατί θα έπρεπε να το κάνεις άλλωστε- αλλά, νιώθω τουλάχιστον άβολα, όταν προσπαθώντας να κατανοήσω το τι συμβαίνει σ’ αυτή τη ρημάδα την ελληνική κοινωνία, από τη μία εγκαλούμαι ότι δεν βλέπω καμία συνωμοσία σε ό,τι συμβαίνει [γιατί το έχω πει και ξαναπεί επανειλημμένα, ότι τα κοινωνικά φαινόμενα είναι κοινωνικά φαινόμενα] και από την άλλη να εγκαλούμαι γιατί τάχα διασπείρω «επικίνδυνες απόψεις» περί «διάχυτου ένοπλου».

    Έλεος πια!

    Δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα σ’ αυτό τον κόσμο. Υπάρχουν και αποχρώσεις του γκρίζου. Και κυρίως έγχρωμες -αλλά όχι πορτοκαλιές!- αποχρώσεις…

  1. 05/01/2009 στο 23:53
  2. 06/01/2009 στο 09:33
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: