Αρχική > Πλανήτης Γη Α.Ε. > Β. Στοϊλόπουλος: Είναι οι Γερμανοί «αυτόνομοι» φιλοσιωνιστές;

Β. Στοϊλόπουλος: Είναι οι Γερμανοί «αυτόνομοι» φιλοσιωνιστές;

11/02/2009

AK00000001

Η σύμπλευση των «αυτόνομων» στη Γερμανία με τις θέσεις των ΗΠΑ και του Ισραήλ

Είναι οι Γερμανοί «αυτόνομοι» φιλοσιωνιστές;

του Βασίλη Στοϊλόπουλου


Τις τελευταίες ημέρες η Λωρίδα της Γάζας μετατράπηκε σε ένα σύγχρονο «Γκέτο της Βαρσοβίας». Μόνο που τη ναζιστική θηριωδία δεν την υφίστανται Εβραίοι, αλλά τα θύματά τους: ενάμισι εκατομμύριο εξαθλιωμένοι Παλαιστίνιοι, που φυτοζωούν πολιορκημένοι χωρίς παρόν και, ίσως, χωρίς μέλλον.

Και ενώ το μέγεθος της ανθρώπινης καταστροφής και της εθνοκάθαρσης είναι τέτοιων διαστάσεων που θα περίμενε κανείς τον παγκόσμιο ξεσηκωμό, τελικά ούτε «αυθόρμητες εξεγέρσεις» είχαμε, ούτε στάλθηκαν «αγωνιστικά» SMS αλληλεγγύης. Φαίνεται πως ο τραγικός θάνατος ενός 15χρονου παιδιού από τη σφαίρα ενός ασυνείδητου αστυνομικού ταιριάζει πολύ περισσότερο στα ψευδο-«αντικαπιταλιστικά-αντιεξουσιαστικά» φληναφήματα και στις «αντεθνικές-αντιρατσιστικές» τους θολούρες, απ’ ό,τι η σφαγή δεκάδων νηπίων της Γάζας από την πανίσχυρη στρατιωτική μηχανή του Ισραήλ.

Όπως το απανταχού πολιτικό και δημοσιογραφικό προσωπικό της παγκόσμιας πλουτοκρατίας-ολιγαρχίας, έτσι και τα μαύρα μπλοκ των γερμανικών antifa ξεχώρισαν τις ημέρες αυτές είτε με την εκκωφαντική σιωπή τους είτε στήνοντας πάλι μνημεία υποκρισίας και κυνισμού. Καμιά αντίδραση εκ μέρους τους για τη δοκιμαζόμενη Παλαιστίνη και ούτε ίχνος «έμπρακτης» συμπαράστασης μπροστά σε μια γενοκτονία, όταν μέσα σε ελάχιστα 24ωρα η διεθνής των μαύρων μπλοκ έκανε, μόνο στη Γερμανία, διαδηλώσεις ενάντια στο «δολοφονικό ελληνικό κράτος» σε 38 πόλεις[1]! Μία μάλιστα έγινε στη Βόννη, στις 29 Δεκεμβρίου, την ίδια ημέρα που όλος ο πλανήτης παρακολουθούσε αποσβολωμένος ένα πραγματικά φασιστικό-φονταμενταλιστικό κράτος, το Ισραήλ, να σφαγιάζει ανενόχλητα τους ανυπεράσπιστους ομήρους του.

Μπορούν όμως οι antifa να δουν νηφάλια τι συμβαίνει εδώ και εξήντα χρόνια στην Παλαιστίνη, όταν ισχυρίζονται ότι ο κάθε αντιφασίστας-αντιρατσιστής πρέπει κατ’ αρχάς να είναι «αντι-αντισημίτης»[2]; Υπάρχει περίπτωση να υπερασπιστούν οι antifa τα θύματα της πλέον στρατιωτικοποιημένης κοινωνίας, της ισραηλινής, όταν εκλαμβάνουν οποιαδήποτε κριτική στην κυβέρνηση του Ισραήλ σαν αντισημιτισμό που στρέφεται κατά των απανταχού Εβραίων και βλέπουν παντού στρατιές από αντισημίτες και εχθρούς του Ισραήλ και των ΗΠΑ; Πώς να αναμένει κανείς συμπαράσταση για τους Παλαιστίνιους από «αντιφασίστες», όπως αυτούς της Γερμανίας, οι οποίοι αφενός διαδηλώνουν υψώνοντας σημαίες του Ισραήλ[3] και των ΗΠΑ, χωρών δηλαδή όπου ο επιθετικός εθνικισμός είναι κρατική πολιτική, και αφετέρου θέλουν να «τσακίσουν» οτιδήποτε θυμίζει τη δική τους πατρίδα ή την εθνική αυτοδιάθεση υπόδουλων λαών, όπως οι Παλαιστίνιοι;

Άλλωστε, για τους antifa η επισήμανση και μόνο ότι ο σιωνισμός είναι ταυτόσημος με τον επιθετικό εβραϊκό εθνικισμό αρκεί για να χαρακτηριστεί κάποιος όχι μόνο αντισημίτης, αλλά συγχρόνως και φασίστας, εθνικιστής και ναζί, που πρέπει αμέσως να τον «τσακίσουν», εν είδει παρακρατικής συμμορίας σύγχρονων SA. Πολύ περισσότερο που, όπως ισχυρίζονται, η γενεσιουργός αιτία για την όποια επιθετική αντίδραση του ισραηλινού κράτους είναι η «αυτοκτονική τρομοκρατία» των Παλαιστινίων, αδιαφορώντας για το ότι έτσι ταυτίζονται πλήρως με τους σιωνιστές και τα φερέφωνά τους στον ΟΗΕ, στα πανίσχυρα διεθνή ΜΜΕ και στα διαδίκτυα. Γι’ αυτό και κάνουν ό,τι μπορούν να πείσουν την παγκόσμια κοινή γνώμη ότι τα κριτήρια των όποιων παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από τους Ισραηλινούς στην Παλαιστίνη δεν είναι συγκρίσιμα με αυτά που έστειλαν στον θάνατο «χιτλερίσκους» σαν τον Μιλόσεβιτς ή τον Σαντάμ!

Χαρακτηριστικές είναι όμως οι αντιφάσεις τους ακόμη και σε δήθεν «προνομιακά» γι’ αυτούς πεδία, όπως ο αντικαπιταλισμός και ο αντιφασισμός, καθώς τα συσχετίζουν με τον αντισημιτισμό. Παρότι δηλώνουν αντικαπιταλιστές, πανικοβάλλονται με την προοπτική ανατροπής των υφιστάμενων καπιταλιστικών σχέσεων, μια και, όπως ισχυρίζονται, θα επακολουθήσει η μετάβαση στην «αντισημιτική βαρβαρότητα»! Αυτή η καθαρά φαινομενολογική θεώρηση των πραγμάτων τούς οδηγεί τελικά στη στήριξη της καπιταλιστικής βαρβαρότητας με ή χωρίς νεοφιλελεύθερο προσωπείο. Ακόμη δεν έχουν αντιληφθεί ότι για το διεθνές κεφάλαιο ο αμυντικός εθνικισμός λειτουργεί σαν τροχοπέδη σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, όπου τα τεράστια κέρδη και οι απάτες πραγματοποιούνται κυρίως από εκείνο το εθνικό και πολυεθνικό κεφάλαιο που έχει αποδεχτεί την αμερικανική ιμπεριαλιστική ηγεμονία. Γι’ αυτό άλλωστε και ο αντιιμπεριαλισμός δεν κατέχει κυρίαρχο ρόλο στους antifa, οι οποίοι αγωνίζονται ενάντια στον εθνικισμό και στον ρατσισμό, αρνούμενοι όμως να ασχοληθούν με τις κοινωνικές προεκτάσεις και τις κοινωνιολογικές-οικονομικές αιτίες που προκαλούν τέτοια φαινόμενα, πόσο μάλλον να αναρωτηθούν ποιος ωφελείται πρωτίστως από την πολιτική των «ανοικτών συνόρων» και του σύγχρονου δουλεμπορίου.

Βεβαίως, δεν περιμένει κανείς οι ομάδες αυτές, όπως άλλωστε και ο «διαλεκτικός» αντίποδάς τους, ο νεοναζισμός, να έχουν μια ενιαία, συνολική και δεσμευτική θεώρηση της παγκόσμιας τάξης πραγμάτων, πόσο μάλλον για το Μεσανατολικό. Ιδιαίτερα όταν πολλοί από αυτούς εξισώνουν τον αντισημιτισμό με τον αντιαμερικανισμό! Μην ξεχνάμε επίσης ότι, πολύ συχνά, ο μοναδικός κοινός παράγοντας για να μη διαταραχτεί ο συνεκτικός ιστός της διεθνούς των antifa, η απάτη της ψευτο-ριζοσπαστικότητας, η οποία έχει αποδειχτεί πολλές φορές[4], είναι η άσκηση βίας[5].

Τελικά, μετά απ’ όλα αυτά, έχουν άδικο όσοι κατηγορούν τους antifa για φιλοσημιτισμό, που εν τέλει υποδαυλίζει τον αντισημιτισμό; Μήπως πλανώνται όλοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι οι antifa συγκροτούνται κυρίως από νεαρούς μεσοαστικής προέλευσης οι οποίοι, αφού για κάνα δυο χρόνια εξεγείρονται αμφισβητώντας ένα πράγματι άδικο, υποκριτικό και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, αποσύρονται κατόπιν στη θαλπωρή της μεσοαστικής οικογένειάς τους, αφού όμως προηγουμένως ενίσχυσαν με τον τρόπο τους αυτό το τόσο «μισητό» σύστημα, στρέφοντας μια τρομοκρατημένη κοινωνία ακόμη περισσότερο προς τη συντήρηση;

Υ.Γ. Άραγε θα έρθει η ώρα να δούμε τους εν Ελλάδι antifa όταν θα καίνε ελληνικές σημαίες -στο πλαίσιο του ανθελληνικού τους αγώνα- να υψώνουν αυτές του Ισραήλ και των ΗΠΑ;

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Θέσεις από τη συνδιάσκεψη για την Αυτονομία στη Γερμανία (1995).

Οι Αυτόνομοι:

• Δεν αγωνίζονται για καμία ιδεολογία, ούτε για το προλεταριάτο ούτε για τον λαό, αλλά για τον εαυτό τους, για μια «αυτοδιαχειριζόμενη ζωή σε όλους τους τομείς».

• Έχουν στο μυαλό τους έναν «συγκεχυμένο» αναρχισμό, χωρίς να είναι όμως παραδοσιακοί αναρχικοί, και αποστρέφονται συλλήβδην μαρξιστές, σοσιαλιστές και κομμουνιστές, μια και αυτοί αποδέχονται το «μισητό κράτος», που εμποδίζει «την πραγμάτωση των ονείρων τους».

• Δεν θέλουν να καλυτερέψουν ή να μετασχηματίσουν το πολιτικό σύστημα και δεν κάνουν κανένα διάλογο, γιατί αυτό είναι το «πρώτο βήμα της ενσωμάτωσης».

• Η ισχύς βρίσκεται εν τη ενώσει, η κατάκτηση με ριζοσπαστικό τρόπο των στόχων που ορίζει ο καθένας τους είναι το αποφασιστικότερο: «ο δρόμος, το είδος και ο τρόπος διεξαγωγής των αγώνων είναι ο στόχος».



Σημειώσεις

[1] http://de.indymedia.org/

[2] Ο ορισμός του αντισημίτη διευρύνθηκε πλέον τόσο πολύ, που περιλαμβάνει, εκτός από τα γνωστά χαρακτηριστικά του αντισημιτισμού, και αυτά του αντισιωνισμού και του αντι-ισραηλιτισμού, αλλά και του αντιαμερικανισμού! Ο στόχος βέβαια είναι σαφής όσο και ύποπτος και έχει να κάνει με τη σπίλωση κάθε πολίτη που διαμαρτύρεται για την ορθότητα της πολιτικής του Ισραήλ και των ΗΠΑ, βάζοντας όλους στο ίδιο τσουβάλι: από ακροδεξιούς μέχρι ακροαριστερούς, φιλελεύθερους διανοούμενους, σκιτσογράφους, κ.ά.

[3] Κεντρικό σύνθημα στις διαδηλώσεις είναι: «Για το Ισραήλ και το δικαίωμά του για αυτοάμυνα».

[4] «Η μεγάλη απάτη των Radikalinski. Κριτική στους antifa», στο Conne Island Newsflyer Cee Ieh, Nr. 74, 75, 76.

[5] Σύμφωνα με ντοκουμέντα antifa, η παραίτηση από τη βία ισοδυναμεί για τους antifa με «πολιτική αυτοκτονία», στο Der Kult mit der Schuld, H. Nawratil, Μάρτιος 1993.

koritsaki123423

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Αναδημοσίευση από την Ρήξη # 48, 10-1-2009

Οι φωτογραφίες της μικρής Παλαιστίνιας ελήφθησαν στο βομβαρδισμένο από τους Ισραηλινούς σχολείο του ΟΗΕ στη Λωρίδα της Γάζας, κατά τον πρόσφατο πόλεμο.



Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to Ma.gnoliaAdd to TechnoratiAdd to FurlAdd to Newsvine


Advertisements
  1. 11/02/2009 στο 14:08

    Εν τω μεταξύ, οι Ισραηλινοί δίνουν στους κεντροφασίστες 29 έδρες, στους δεξιοφασίστες 27, στους φασιστοφασίστες 15 και στους διάφορους ιουδαιοταλιμπάν καμμιά 25ριά σε σύνολο 120, περίπου 80% δηλαδή. Antifa-σίστες με τα όλα τους!

  2. kapios
    21/02/2009 στο 13:29

    einai thlivero pos kapioi prospathoun na riksoun laspi se opoindipote diafonei mazi tous . Tereies xondroeideis prapioiiseis tis alitheias deixnoun pragmatika to epipedo kai tin synxisi pou epikratei stis takseis ton diaforon aristeripatrioton tupou riksi kai resalto . Einai pragmatika krima to oti eno pragmatika borei na ginei epikodomitiki kritiki sto fenomeno tis antifa kapioi kanoun mauri propaganda gai na eksupiretisoun tis skopimotites tis opoias omadoulas tous.
    kapia link gia na ksekatharisoun kapia pragmata

    to pio kedriko site tis antifa germanias
    http://www.antifa.de/cms/

    adistixa tou serajevo mag pou exei sxesei me polous pirines antifa stin ellada
    http://www.sarajevomag.gr/entipa.html

    profanos o sigrafeas anaferete se autous
    http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Germans_(communist_current) oi opoioi fisika auto xarakatirizodai as antifa alla stis perisoteres periptoseis kinountai xorista , kai se xoristes sigkedroseis

    fusika adistixes taseis uparxoun kai ston patriotiko xoro , gia na min ksexniomaste belepe adibaro , laos , iaa , diktuo21 exoun kai stelexei pou mia xara exoun stiriksei to israel ouk oliges fores
    alla ksexasa autoi einai filoi mas .

    ps xristo den se ksero prosopika diafono se polla mazi sou alla theoro ta perisotera arthra pou dimosieuodai edo toulaxiston endiaferoda kai psagmena einai krimma na bainoun keimena pou einai kuriolektika mauri propaganda , kuriolektika den katalabeno ti eksupiretoun.

  3. 22/02/2009 στο 11:46

    Να ξεκινήσω από το υστερόγραφό σου. Γιατί, σώνει και καλά, θα έπρεπε ένα κείμενο που δημοσιεύεται εδώ να εξυπηρετεί κάτι; Ο Στοϊλόπουλος έχει ζήσει στη Γερμανία, ξέρει γερμανικά, παρακολουθεί τα της Γερμανίας, έγραψε ένα κείμενο που το βρήκα ενδιαφέρον και τεκμηριωμένο, το αναδημοσίευσα.

    Και όχι γιατί απλώς ήταν ενδιαφέρον [και μην αρχίσει κανένας να λέει, «α, το βρήκες ενδιαφέρον, ε; Άρα συμφωνείς σε όλα μαζί του κ.ο.κ. Κι ο Στοϊλόπουλος είχε γράψει προ δεκαετίας εκείνο και τ’ άλλο, άρα όπερ έδει δείξαι, είσαι κι εσύ μπήξε και δείξε» – πολύ βαρετό παιχνιδάκι…], ή τεκμηριωμένο [στα πλαίσια που μπορώ να κρίνω ένα κείμενο για ένα θέμα με το οποίο δεν έχω ασχοληθεί].

    Αλλά το αναδημοσίευσα, κυρίως, επειδή η «συζήτηση» έχει ήδη ξεκινήσει στην Ελλάδα εδώ και καιρό. Συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα [και για όλα τα παράπλευρα]. Παραπέμπεις στο Sarajevo [το οποίο δεν διαβάζω τόσο συχνά], να σε παραπέμψω στο 2o τεύχος του Terminal 119 [Φλεβάρης-Ιούνης 2007], που ήταν σχεδόν ολόκληρο αφιερωμένο σε κάτι τέτοια «ζητηματάκια» [υπάρχει το τεύχος διαδικτυακά σε pdf], αλλά και στην απάντηση του Blaumachen στο Terminal [«Η κρυφή γοητεία του εισαγόμενου αντιγερμανισμού», υπάρχει στο 2ο τεύχος του περιοδικού [Ιούνιος 2007], επίσης στο διαδίκτυο, σε pdf].

    Και μην με ρωτήσεις γιατί δεν παρέπεμψα και σ’ αυτά τα κείμενα τότε που τα διάβασα. Δεν υπήρχε κανένας λόγος. Και ούτως ή άλλως, σε όποιο κείμενο και να παραπέμψω, ή ό,τι και να γράψω, και όπου και να το γράψω, το τσουβάλιασμά μου με τον έναν ή με τον άλλο είναι δεδομένο – κάτι σαν… φυσικό φαινόμενο.

    Κι αποτελεί «φυσικό φαινόμενο», για τον πολύ απλό λόγο ότι σ’ αυτόν τον τόπο κανένας δεν συζητάει πια. Όλα τα ζητήματα [ιδεολογικά και πολιτικά] θεωρούνται «λυμένα». Οπότε αυτοί που την πληρώνουν είναι κάτι τύποι που θέτουν διάφορα άσχετα ζητήματα προς συζήτηση – ζητήματα, όμως, απ’ τα «άλλα», τα «ανεπίλυτα». Και την πληρώνουνε… Όπως την πληρώνω κι εγώ… Που οι πολιτισμικοί ριζοσπάστες με χαρακτηρίζουν «συνοδοιπόρο των φασιστών», κι οι ακροδεξιοί «συνοδοιπόρο των σταλινικών». Καλά κρασιά…

    Κι αυτό το «τσουβάλιασμα» σε βάρος μου ούτε κι εσύ το αποφεύγεις… Βέβαια, καταλαβαίνω, ότι είναι πολύ βολικό, επειδή γράφω στη «Ρήξη», να θεωρούν κάποιοι ότι ταυτίζομαι με τις απόψεις του Καραμπελιά, κι επειδή ο Κ. δηλώνει πατριώτης, άρα ταυτίζεται με το ΛΑΟΣ, όπερ έδει δείξαι, κι εγώ είμαι τσιράκι του Καρατζαφέρη. Έλεος πια… Όχι, ότι το περιμένω, αλλά δεν έχω καμιά διάθεση να γράφω πέντε αράδες, και στη συνέχεια πέντε σελίδες με διευκρινήσεις όπου να «δηλώνω» [ως «δηλωσίας»] τι εννοώ και τι δεν εννοώ στις πέντε αράδες, για να μην με παρεξηγήσουν διάφοροι.

    Δεν θεωρώ ότι κινδυνεύει η «ιδεολογική μου καθαρότητα» [my ass, όσον αφορά και τα δύο] επειδή γράφω στη «Ρήξη», όπως δεν θα κινδύνευε αν έγραφα στο Blaumachen ή στη Βαβυλωνία. Μην τρελαθούμε. Μερικά πράγματα ψάχνω [για προσωπική χρήση], κάποια απ’ αυτά [αν δεν βαριέμαι – κυριολεκτικά!] τα αναρτώ εδώ, για όποιον ενδιαφερόμενο, τελεία και παύλα.

    Δεν είμαι ελέφαντας! Όχι γιατί δεν διαθέτω τα «σωστά» κιλά, αλλά επειδή δεν έχω προβοσκίδα 😆

    ΥΓ. Κι ο Στοϊλόπουλος, υποθέτω, επισκέπτεται πού και πού αυτές τις σελίδες, οπότε ίσως και να απαντήσει στα πραγματολογικά του σχολίου σου. Αν όχι, κακό του κεφαλιού μου, αν με εννοείς…

    Και τα λοιπά και τα λοιπά…

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: