Αρχική > Αφασιαλάνδη, Πολιτική > Ο «ελληνικός εργαζόμενος» πρέπει «να αναπτύξει την ανάπτυξη» «πάση Θεού»

Ο «ελληνικός εργαζόμενος» πρέπει «να αναπτύξει την ανάπτυξη» «πάση Θεού»

25/09/2009

«Πώς θα αναπτυχθεί η ανάπτυξη»;

Παρακολουθήστε την… ονειρώδη σκέψη και ατάκα του Γιώργου Παπανδρέου [γύρω στο 40ο δευτερόλεπτο]:

Πάντως, «αν θέλετε να συνεχίσουμε αυτό το τέλμα…», εκεί γύρω στο 1:55…

  1. 25/09/2009 στο 13:34

    «Ζητώ την ψήφο αυτοδυναμίας ΣΑΣ»! Αυτή είναι η μέγιστη ατάκα!

    Πάρε την καρδιά μου, παρ’ και τα λεφτά μου πάρτα και χαλάλι σου (που λέει κι’ ο αοιδός…)

    Μην μου ζητάς την αυτοδυναμία μου γιατί θα την χρειαστώ όταν θα ενισχύσεις τους επιστήμονες ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ!!! τις επιστήμες…. (άλλη ατάκα που δεν αξιολογήθηκε επαρκώς από τους αναληταράδες που ήταν ενθουσιασμένοι με τον τόοοοοσο καλό ΓΑΠ):-)

  2. 25/09/2009 στο 19:47

    Γιωργάρας ο Γιωργάκης! Οι ατάκες του θα άφηναν εποχή αν κάποιος καθόταν να τις συγκεντρώσει, όπως είχε κάνει το «Αντί» προ δεκαπενταετίας με τις ατάκες του Έβερτ.

    Προσφέρω ακόμη μία. ΓΑΜΑΠ σε συνέντευξη προ των εκλογών του 2000:

    «Πάνω στο γραφείο μου, έχω έναν στίβο βιβλία»!

  3. 25/09/2009 στο 23:03

    Με τέτοιες κουβέντες όταν βγεί θα πάνε όλα «κατά θεού» όπως είχε πεί μια άλλη φορά!

    Έχει να βγάλει υλικό ο Θέμος στο «Ολα» 10-11-12-13 και ο Λαζόπουλος στο τσαντίρι!

  4. 26/09/2009 στο 10:27

    Μπροστά στις «κάλτσες» [=κάλπες]. Υπό ΓΑΜΑΠ, επίσης.

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
