Αρχική > Αφασιαλάνδη > Τίνα Μπιρμπίλη: «Φτιάχνοντας Πόλεις για Ποδήλατο»

Τίνα Μπιρμπίλη: «Φτιάχνοντας Πόλεις για Ποδήλατο»

07/10/2009

tina

Η πρώτη υπουργός Περιβάλλοντος στην Ελλάδα φαίνεται ότι προσελκύει το ενδιαφέρον πάρα πολλών. Το περίεργο είναι ότι δεν υπάρχει πουθενά κάποιο βιογραφικό της [ούτε καν στον ιστότοπο του ΠΑΣΟΚ]. Δρ Περιβαλλοντολόγος, υπήρξε σύμβουλος του Γ. Παπανδρέου σε θέματα περιβάλλοντος κι έχει διδάξει και στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Κάποιες λίγες πληροφορίες γι’ αυτήν έχουν καταγραφεί σ’ αυτό και σ’ αυτό το σχόλιο.

Ωστόσο στο διαδίκτυο κυκλοφορεί ένα βιβλίο της, με συνσυγγραφέα τον Θάνο Βλαστό, το Φτιάχνοντας Πόλεις για Ποδήλατο – Στοιχεία Αισθητικής και Κατασκευής – Τα Πρώτα Παραδείγματα σε Ελλάδα και Κύπρο [εκδόσεις ΟΞΥ, Αθήνα 2001], το οποίο διατίθεται δωρεάν από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.

birli_tina

Advertisements
Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη Ετικέτες:
  1. 07/10/2009 στο 13:51

    » Τίνα Μπιρμπίλη

    Από τα πλέον νεότερα (και άγνωστα) μέλη της κυβέρνησης, η κυρία Μπιρμπίλη είναι 39 χρονών, φυσικός στο επάγγελμα, με διδακτορικό και μάστερ στη Διαχείριση Περιβάλλοντος του Imperial College. Σύμβουλος του πρωθυπουργού για θέματα Περιβάλλοντος και βασική εισηγήτρια των προτάσεων του ΠΑΣΟΚ για την πράσινη ανάπτυξη. » http://www.contra.gr/Life/Politics/251874.html

    «ΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ
    Η λογογράφος
    ΣΤΟΝ ΣΤΕΝΟ πυρήνα των συνεργατών του κ. Παπανδρέου ανήκει και η Τίνα Μπιρμπίλη που αναλαμβάνει ένα από τα σημαντικότερα υπουργεία, αυτό του υπουργείου Περιβάλλοντος. Η γνωριμία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ με την κ. Μπιρμπίλη μπορεί να έγινε- όπως η ίδια έχει αποκαλύψει- στο γυμναστήριο, ωστόσο πολύ σύντομα βρέθηκε στη Χαριλάου Τρικούπη να αναλαμβάνει αυξημένα καθήκοντα, αφού έγινε μία από τις κειμενογράφους των ομιλιών Παπανδρέου. Διαθέτει εντυπωσιακό βιογραφικό και σπουδές με ειδίκευση στα θέματα Περιβάλλοντος και άσκησε και καθήκοντα συμβούλου του Γ. Παπανδρέου σε ό,τι αφορά τα ζητήματα της πράσινης ανάπτυξης. Η κ. Μπιρμπίλη θα κληθεί να διαχειρισθεί τις επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ στον τομέα των εναλλακτικών πηγών ενέργειας, αφού το υπουργείο Περιβάλλοντος εμπεριέχει πλέον και τις αρμοδιότητες του παλιού υπουργείου Ενέργειας.» http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4539892&ct=1

  2. Basil
    07/10/2009 στο 15:26

    μας προορίζουν για ορθοπεταλιές;

  3. αναρχοπεταλιές
    07/10/2009 στο 18:28

    Πάντως ο Θάνος Βλαστός, όταν ήταν ακόμα σπουδαστής στην αρχιτεκτονική, ήτανε, λένε, αναρχικός. Μετά … βρέθηκε στον κύκλο του δήμαρχου Αβραμόπουλου. Αυτό θα πει η φαντασόα στην εξουσία.

  4. yl
    07/10/2009 στο 20:13

    oti thes esy Na kaneis, haroumeni einai

  5. yl
    07/10/2009 στο 20:16

    ωραια αμαν τι χασεις μια φορα τι φαντασια ..ειναι για παντα?

  6. ΤΙΜΩΡΟΣ
    07/10/2009 στο 23:32

    Μετα την καταργηση των ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ, και ΑΙΓΑΙΟΥ (φαινεται εμποδιζαν την …πρασινη αναπτυξη..) μετα την καταργηση του ‘ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ’ σε ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ (και εδώ το ‘εθνικης’ μαλλον εμποδιζε τα πρασινα αλογα…) ερχεται τωρα το ‘WWW.OLYMPIA.GR’ … να μας ανησυχησει ετι περαιτερω..

    Χωρίς να θέλουμε να προκαταβάλουμε την «πολιτική» της κυβέρνησης Παπανδρέου στα εθνικά θέματα , αλλά με τα προβαλλόμενα κατά καιρούς διευρυμένα ερείσματα από τις πολιτικές του παρελθόντος ,των οποίων όλοι έχουμε γίνει αποδέκτες , προβάλουμε ένα σχετικό άρθρο των Financial Times, το οποίο δημοσιεύθηκε την 5/10/2009 20:25 :

    Το εν λόγο άρθρο μεταξύ άλλων για τον Γ. Παπανδρέου και τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση του…..αναφέρει ……
    «He may now try to put pressure on the Greek Cypriot government to accept reunification on terms more acceptable to the Turkish community (though leverage over Nicosia has diminished sharply since the island was allowed to join the EU)»
    Μετάφραση: «Μπορεί τώρα να προσπαθήσει να ασκήσει την πίεση στην ελληνοκύπρια κυβέρνηση να δεχτεί την επανένωση με όρους πιό αποδεκτούς στην τουρκική κοινότητα»

    Ποιά «πίεση» και ποιούς «όρους» εννοεί το άρθρο?

    Εδώ τι λινκ…

    http://www.ft.com/cms/s/0/0d097e00-b1de-11de-a271-00144feab49a.html

    Καποιοι τα ΞΕΡΑΜΕ… καποιοι ΤΩΡΑ θα τα ΜΑΘΟΥΝ…

    Το σκοταδι απλωνεται στην χωρα…

  7. Αγγελος
    08/10/2009 στο 00:06

    Ακούω για πόλεις με ποδήλατο, σαν μέσο μεταφοράς η άσκησης; Και πως μπορεί να εφαρμοσθει στην Αθήνα;

  8. 08/10/2009 στο 01:53

    Δεν θεωρώ ότι πρέπει να περιμένουμε έτοιμους ποδηλατόδρομους με φώτα, διαβάσεις και κορδέλες εκγαινίων για να κάνουμε ποδήλατο.

    Ο καθένας μας χρησιμοποιεί το ποδήλατο ανάλογα με τις ανάγκες που θέλει να καλυψει.

    Οταν με το καλό ολοκληρωθούν κάποιοι ποδηλατόδρομοι καλώς να έρθουν…Δεν πρέπει όμως να περιμένουμε κανένα κράτος να μας πάρει από το χέρι και να μας βάλει σε ένα ποδηλατόδρομο. Μην ξεχνάμε ότι και ο ποδηλατόδρομος θέλει παιδεία, η οποία απουσιάζει σε μεγάλο βαθμό ακόμα και στους ποδηλάτες.

    Μακάρι να μπορέσει ο Έλληνας να βάλει και πάλι κάποια στιγμή το ποδήλατο στην καθημερινότητα του (αν και με αυτά που βλέπω απο την μετακίνηση μου με το ποδήλατο στην Αθήνα έχω τις αμφιβολίες μου)

  9. 08/10/2009 στο 08:33

    ***Η κ. Μπιρμπίλη θα κληθεί να διαχειρισθεί τις επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ στον τομέα των εναλλακτικών πηγών ενέργειας***

    Άϊ άϊάϊάϊ άϊάϊά, Πουέρτο Ρίκο!!!

    Αυτου βρίσκεται όλο το ζουμι, τζάνεμ! Και τα περι ποδηλάτων, εγω τ’ ακούω βερεσε!

    Υγ: Όταν -λες ότι- σκέπτεσαι «το περιβάλλον» και «τους άλλους», πρέπει να σκέπτεσαι ΟΛΟ το περιβάλλον και ΟΛΟΥΣ τους άλλους. Αλλοιως μαλθακίζεσαι (κουλτουροειδως), με το συμπάθειο.

    Αλήθεια, τί «ποδήλατο» θα κάνουν οι ηλικιωμένοι; Κι άμα θες να κουβαλήσεις ψώνια, θα κάνεις τον ισορροπιστη επάνω στο ποδήλατο;

    (Καλα, εντάξει, αυτο το τελευταίο …γίνεται! Άμα δείτε πχ στην Αίγυπτο παιδάκια να κάνουν ποδήλατο με μια λαμαρίνα κουλούρια στο κεφάλι, θα καταλάβετε! 🙂
    Μάλλον αυτο θα έχει στο μυαλο της η κυρία υπουργος – αυτο, και τα ποδήλατα-«ρίκσα» της Άπω Ανατολης.)

  10. 08/10/2009 στο 09:54

    «Tina Birbili was born in Athens in 1969. She is a physicist and has graduated the University of Athens, Physics Department (1986-1990). She has attended a Master course at Imperial College, University of London on Environmental Technology (1991-1992) and she has completed her studies with her PhD (1992-1995). She has great experience in coordinating and managing European Union’s projects on environment and sustainable development. She has scientific publications in foreign and Greek journals and she has contributions in scientific books. She has been evaluator on European projects on behalf of the EU. She has been working at the Ministry of Foreign Affairs, Minister’s Office on integrating environmental issues into external policies. She has contributed recently in the development of a European diplomacy on environment and sustainable development.»

    Πηγή Προσοχή: πρόκειται για .doc, θα ανοίξει στο Word.

  11. ΘΩΜΑΣ Α. ΘΩΜΑΪΔΗΣ
    08/10/2009 στο 13:37

    Γκρίνια, Γκρίνια, Γκρίνια !!!!, λες & η Κυρία Μπιρμπίλη θα ασχοληθεί μόνο με τους Ποδηλατόδρομους, επειδή έχει γράψει το Σχετικό Βιβλίο “Φτιάχνοντας Πόλεις για Ποδήλατο”. Ρε πατριώτες Γκρινιάρηδες εάν κάποιος γράψει μια Ερωτική Νουβέλα, μόνο με τον έρωτα σχολείται;;; Δεν λέτε ότι η Γυναίκα είχε το θάρρος, να είναι ο εαυτός της, στην πιο Δημοσιοποιημένη στιγμή της Ζωής της & δεν ακολούθησε τα δήθεν & τα τάχα….Γκρινιάρηδες, ε!!! Γκρινιάρηδες…

  12. 08/10/2009 στο 14:16

    Mεταφοράς 🙂
    γίνεται ήδη εδω και μερικά χρόνια στους δρόμους!
    Αρκεί να μετράς στο διάβα σου:)

  13. 08/10/2009 στο 15:29

    ΑΞΙΟΤΙΜΗ Κα ΥΠΟΥΡΓΟΣ
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Κο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ «ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ» .ΛΥΠΑΜΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΤ ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΗ.ΠΑΝΤΩΣ ΩΣ ΜΑΚΡΙΝΟΣ «ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ »
    ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΤΕ.

  14. 08/10/2009 στο 16:03

    Ανεβαίνουν στις κυβερνήσεις δεινόσαυροι φωνάζουμε….
    Ανεβαίνουν στις κυβερνήσεις νέα πρόσωπα πάλι φωνάζουμε…

    Αγαπητοί…με αυτό τον τρόπο το μόνο που γίνεται είναι να χάνει την δύναμη της η φωνή μας και στο τέλος να μην μας ακούει κάνενας….Αυτό δεν συμβαίνει τόσα χρόνια στην Ελλαδίτσα άλλωστε?

    Συμφωνώ με post Θωμά Α. Θωμαϊδη

  15. ΜΠΑΜΠΗΣ
    08/10/2009 στο 21:42

    ΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΙΑΚΑ ΤΡΙΚ ΣΤΙΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΔΕΝ ΑΣΚΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΛΟΙΦΗ ΤΟ ´ΕΘΝΙΚΗΣ’ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΙΣΩΣ ΟΔΗΓΙΑ ΝΙΜΙΤΣ ΚΑΙ Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

  16. 08/10/2009 στο 21:54

    Πάντως, οι real-estate-άδες (sic!) δεν δείχνουν ενθουσιασμένοι – για να το πω κομψά. Κάτι είναι κι αυτό.

  17. 09/10/2009 στο 09:48

    @ ΘΩΜΑΣ Α. ΘΩΜΑΪΔΗΣ

    Εγώ πάντως δεν γκρίνιαξα καθόλου. Ίσα-ίσα που βρίσκω την κ. Μπιρμπίλη συμπαθέστατη. Το ποστάκι είχε απλώς ενημερωτική αξία – οποιοσδήποτε μπορούσε να διαβάσει στο διαδίκτυο το βιβλίο μιας «άγνωστης» και νέας υπουργού.

    Τα υπόλοιπα θα τα δούμε. Στα υπουργιλίκια δεν μετράνε ούτε τα ντοκτορά, ούτε τα αντισυμβατικά στυλ, ούτε… ούτε… Θα κριθεί κι αυτή απ’ το έργο της.

  18. neotera
    09/10/2009 στο 11:12

    «Συμπαθέστατη» είναι θέμα γούστου και στιγμής…
    Η ουσία είναι πως διακρίθηκε ως συγγραφέας των εκθέσεων αρλούμπας με τις οποίες μας βομβαρδίζει ο ΓΑΜΑΠ. Προφανώς δεν εύρισκε άλλον να ψεύδεται με τόσο παιδική γραφή και ανταμοίφθηκε με το παραπάνω. Μάλλον έχει πρόβλημα να βρίσκει στελέχη, αφού όλοι γύρω του βρίσκονται στην τσίλια να μη γελάσουν με τις κοτσάνες και τα σπαστά ελληνικά, ή τις ρεζίλι καταστάσεις που μπλέκει.

  19. Basil
    09/10/2009 στο 12:22

    She has scientific publications in foreign and Greek journals and she has contributions in scientific books

    From scopus search engine:
    Publication No1
    Title : A novel methodology for environmental policy analysis – The concept of environmental activity elasticities and an application to the CAP
    Authors:Hondraki-Birbili, C., Lucas, N.J.D.
    Journal: Journal of Environmental Management 46 (3), pp. 255-265 (1996)

    Publication No2
    Title : The integration of environment into agricultural policies for rural Greece
    Authors:Hondraki-Birbili, C., Lucas, N.J.D
    Journal:Journal of Environmental Management 49 (3), pp. 337-353 (1997)

    Αν οι εργασίες αυτές αποτελούν ή όχι εντυπωσιακό βιογραφικό είναι θέμα συζήτησης. Θα χρειαστεί περισσότερα από εκθέσεις ιδεών για να αλλάξει η εικόνα των ελληνικών πόλεων. Είδωμεν….

  20. κανακάκις μαν.
    09/10/2009 στο 13:23

    Τα σχόλια στα παραπάνω είναι κάτι παραπάνω από ΘΕΤΙΚΑ
    Εγω θέλω να εκφρασω τη χαρά και την ικανοποίηση μου που επιτέλους αλλάζει η αισθητική μας σε θέματα ΣΚΕΨΗΣ & ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ στους ανθρώπους που κλίθηκαν να μας κυβερνήσουν πλέον και δεν είναι τυχαίο ότι επέλεξα το site της Κας ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ για να καταθέσω το σχολιο μου.

  21. Ανώνυμος
    09/10/2009 στο 13:59

    Όλα είναι θετικά.
    Μη γκρινιάζουμε.
    Ας περιμένουμε λίγο.
    Ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει.
    Άλλωστε τα θετικά έρχονται, άμα σκεφτόμαστε θετικά.
    Όταν σκεφτόμαστε αρνητικά, προσελκύουμε το αρνητικό.
    Ας γίνουμε μαγνήτες θετικότητας.
    Ας κοιταχτούμε στον καθρέφτη, κι ας πούμε «όλα θα πάνε καλά σήμερα».
    Πριν κοιμηθούμε το βράδι, ας οραματιστούμε καταρράκτες κι ας πούμε «νιώθω υπέροχα».
    Μόνο έτσι όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο.
    Ας βοθήσουμε κι εμείς αυτό το ορμητικό ποτάμι θετικότητας.

  22. Δήμος Λαζβέγκας
    09/10/2009 στο 14:00

    Όλα είναι θετικά.
    Μη γκρινιάζουμε.
    Ας περιμένουμε λίγο.
    Ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει.
    Άλλωστε τα θετικά έρχονται, άμα σκεφτόμαστε θετικά.
    Όταν σκεφτόμαστε αρνητικά, προσελκύουμε το αρνητικό.
    Ας γίνουμε μαγνήτες θετικότητας.
    Ας κοιταχτούμε στον καθρέφτη, κι ας πούμε «όλα θα πάνε καλά σήμερα».
    Πριν κοιμηθούμε το βράδι, ας οραματιστούμε καταρράκτες κι ας πούμε «νιώθω υπέροχα».
    Μόνο έτσι όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο.
    Ας βοθήσουμε κι εμείς αυτό το ορμητικό ποτάμι θετικότητας.

  23. Basil
    09/10/2009 στο 14:08

    Γιατί αυτά που συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες μου θυμίζουν καθρεπτάκια και χάντρες; Τι έχω γιατρέ; Πάσχω μήπως από το σύνδρομο που κατατρέχει γενεες και γενεές της φυλής; Μηπώς πρέπει να πάρω Προζακ;
    Χαχα

  24. Xaris
    09/10/2009 στο 14:30

    Δηλαδη οι Γαλλοι κ οι Αγγλοι που ειναι οι ΠΙΟ σωβινιστες και δεν αναφερουν το ΕΘΝΙΚΗΣ παιδείας στα υπουργεια τους (http://www.dcsf.gov.uk/) και δεν έχουν Υπουργείο Κορνουάλης ή Λυών φερ’ειπιν, είναι αντεθνικιστές??? Μην τρελαθούμε κ τελειως. Και σας το λέω εγώ που κατάγομαι από την καρδιά της Μακεδονίας και Ανατολικής Θράκης…
    Η μήπως σας είπε κανείς ότι το νεο υπουργείο περιβάλλοντος θα απαγορεύσει τη χρήση άλλων μέσων και θα υποχρεώνει τον καθε παππούλη να πηγαίνει λαική με το ΒΜΧ??
    Ημαρτον, λίγη λογική ρε παιδια… αν θέλετε να κατηγορίσετε, περιμένετε τουλάχιστον κάτι χειροπιαστό να έχετε και ένα δίκιο..
    Relax…

  25. ΜΠΑΜΠΗΣ
    09/10/2009 στο 15:05

    ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ.ΓΙ’ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΥΛΑΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΠΡΟ ΕΚΠΛΗΞΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΟΙ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

  26. 10/10/2009 στο 00:05

    Απ’ όση ιστορία έχω διαβάσει – όχι φυσικά χάρη στο υπουργείο παιδείας που φρόντιζε η παιδεία μου να είναι (μόνο) εθνική – οι Άγγλοι και οι Γάλλοι από το Γουλιέλμο τον Κατακτητή μέχρι το Βατερλώ δεν έπαψαν να τρώγονται μεταξύ τους σαν τα σκυλιά. Ουδέποτε υπήρξαν καλοί γείτονες αλλήλοις εκτός από τον τελευταίο αιώνα. Άσε που είχαν να κάνουν και με τους Γερμανούς. Όσο για την απειλή του μουσουλμανικού τόξου, σ’ αυτούς δεν είναι απ’ έξω αλλά… από μέσα!

  27. Ανώνυμος
    10/10/2009 στο 23:10

    Θα πρέπει να είναι κανότατη η κα Μπιρμπίλη να επιβιώσει πριν απο την επιλογή της από το Γ. παπανδρέου στα ηνία του υπουργείου αφού επιβίωσε στην Αναπτυξιακή επι Αβραμόπουλου, στο ΥΠΕΧΩΔΕ όπου το βιβλίο της δίδεται δωρεάν. και μάλιστα να τοποθετηθεί υπουργός σε ένα υπουργείο με το οποί δεν έχουν σχέσεις οι σπουδές της που αν και παρουσιάζεται ως φυσικόςκαι συγγραφέας περιβαλλοντικού περιεχομένου κειμένων είναι επίσης και συγγραφέας κειμένου με τίτλο «Προς μια Παιδαγωγική του
    Διαλόγου» και αυτό δεν το έγραψε απο εαυσθησία ως νέα μητέρα αλλά ως διδάκτωρ Παιδαγωγικής αφού οι σπουδές της είναι στα παιδαγωγικά και προσχολική εκπαίδευση
    (λίγο Νατάσα δεν θυμίζει αυτό?) τόσο στην ελλάδα όσο στην Αγγλία και την Αμερική και με διδακορικό. Πως γίνεται να είναι φυσικός περιβαντολόγος ενώ συγχρόνως είναι καιΕπίκουρη καθηγήτρια στο τμήμα Επιστημών προσχολικής αγωγής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και πολυ απησχολημένη σύμβουλος του πρόεδρου του ΠΑΣΟΚ και νυν πρωθυποργού? «Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται σε θέματα διδακτικήε μεθοδολογίας με έμφαση στις διαλογικές και διερευνητικές μορφές διδασκαλίας…»
    Εχοντας όλα αυτά υπόψη και διαβάζοντας το έργο της το συγγραμμά της σχετικά με τους ποδηλατόδρομους στις πόλεις ένα τόσο διαφορετικό αντικείμενο, αντιλαμάνεται κανείς πόσο πολύπλευρη προσωπικότητα έχει η κα Μπιρμπίλη Μεσολογγίτισα στην καταγωγή. Οσο για το ενδυματολογικό επειδή την έχω δει και με μινιμαλ βραδυνό μαύρο φορεματάκι βαμένη και πειποιημένη και ωραία, μάλλον επίτηδες θα το έκανε μια και η ντουλάπα της έχει προφανώς και μοντελάκια αλλα ίσως έτσι κάνει καλύτερο fit για το υπουργείο που τοποθετήθηκε. Πως να νοιώθουν άραγε κάποιο βουλευτές υφυπουργοί ή τίποτε ακόμη έχοντας κάνει αρκετά χιλιόμετρα στην πολιτική για να έχουν ως υπουργό μια outsider? Πάντως λαμβάνοντας υπόψιν το πως έφτασε αβρόχοις ποσί μέχρι εδώ προβλέπεται να βάλει τα γυαλιά σε όλους.

  28. Ανώνυμος
    10/10/2009 στο 23:23

    Φίλοι οι πληροφορίες μου είνα λανθασμένες για τις σπουδές τις Μπιρμπίλη και πρέπει να επανορθώσω δεν είναι η Τίνα που είναι διδάκτωρ Παιδαγωγικής αλλα πρόκειται για συνωνυμία. Ζητώ συγνώμη!

  29. αλεξ
    10/10/2009 στο 23:24

    Φίλοι οι πληροφορίες μου είνα λανθασμένες για τις σπουδές τις Μπιρμπίλη και πρέπει να επανορθώσω δεν είναι η Τίνα που είναι διδάκτωρ Παιδαγωγικής αλλα πρόκειται για συνωνυμία. Ζητώ συγνώμη!

  30. 11/10/2009 στο 12:23

    Και μια και μιλάμε για ποδηλάτισσες, λάτρης της ποδηλασίας είναι και η Ηρώ Διώτη, η 29χρονη βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ από τη Λάρισα. «Οταν μάθω τους δρόμους, θα φέρω το ποδήλατό μου στην Αθήνα», δηλώνει η ίδια σε συνέντευξή της στο σημερινό «Έθνος».

    Στην ίδια εφημερίδα [πού αλλού;] διαβάστε την πρώτη συνέντευξη του ανθυπεξ Δημήτρη Δρούτσα. Λέει διάφορα και για το Σχέδιο Ανάν και για το σκοπιανό και για τα ελληνοτουρκικά.

    Και ολίγα τινά και για την Τίνα [πάντα στην ίδια εφημερίδα] – για όσους δεν έχετε πάθει ακόμα… μπιρμπιλίτιδα.

  31. Στάθης
    11/10/2009 στο 18:16

    Για τους πικρόχολους σχολιαστές θέλω να τονίσω οτι δεν μπορούμε να κρίνουμε ένα άνθρωπο στη πολιτική απο τις πολιτικές του καταβολές, την προσωπική του στάση σε θέματα ιδιωτικά, τα θρησκευτικά του πιστεύω και από οτιδήποτε άλλο έχει σχέση με το χαρακτήρα του. Ένας άνθρωπος (υπουργός στη παρούσα) κρίνεται απο το έργο του και σε αντιπαράθεση με το έργο του προκατόχου του. Μόνο απο αυτό. Αν δεν είναι έτσι τότε τι θα πρέπει να πούμε για την Ντόρα (κόρη του Μητσοτάκη που λέγεται Μπακογιάννη για ευνόητους λόγους) ή για τον Αβραμόπουλο (τον κύριο Τίποτε) ή για το Σουφλιά (τσάμικο με τους Νταβατζίδες) και πάει λέγοντας; Αφήστε λοιπόν αδέλφια να δούμε τι θα κάνει και μετά τα λέμε!

  32. 11/10/2009 στο 21:52

    Συμφωνώ με την τοποθέτηση του Στάθη

  33. Ανώνυμος
    12/10/2009 στο 12:52

    Το επιθετο Εθνικος/η περαν του στρατου,του υπουργειου και του φρονηματος ταιριαζει αψογα και σε λεξεις οπως χρεος(εξωτερικο και εσωτερικο),εξαρτηση(οικονομικοπολιτικη),δανεισμος κλπ.
    Η εν λογω πολιτικη προφανεστατα συνδεεται με τους δευτερους αυτους Εθνικους ορους για τους οποιους δεν φαινεται να υπηρξαν και πολλοι οι πολιτικοι που να ακολουθησαν θετικες πορειες για το θεμα.
    Εχει καταντησει κοινος τοπος πια στα Εθνικα θεματα να κοιταμε μονιμα Ανατολικα ενω οι σφαλιαρες ερχονται συνεχως και αδειαληπτως απ τα δυτικα με εξευτελιστικα ξεπουληματα και πιεσεις για εισαγωγες απιστευτων ποσοτητων καταναλωτικων προιοντων στα οποια κανεις δεν διανοειται να πει οχι.
    Εν ολιγοις:Αφου εμεις σας χορηγουμε δανεια,εμεις θα σας πουμε και τι θα κανετε.
    Καθιστε καλα για να σας βαλουμε και καλο βαθμο πιστωληπτικης ικανοτητας και παιχτε το μοντερνοι.
    Αυτο βεβαια μονο Ελληνικο φαινομενο δεν ειναι απ την αλλη.Συμβαινει στο 80% των χωρων του πλανήτη.

  34. 12/10/2009 στο 13:26

    Το 100% των χωρών του πλανήτη δανείζονται και χρωστάνε, όμως μόνον σε μία και μοναδική χώρα -από ιδρύσεως του κράτους της- η δανειοληψία είναι εθνικό σπορ…

  35. !!
    12/10/2009 στο 14:17

    Λυπάμαι αλλά το CV της είναι εξαιρετικά φτωχό από επιστημονική άποψη. Μόνον 2 papers σε περιοδικό με impact factor 2.2 περίπου κι αυτά πριν πολλά χρόνια. Αναρωτιέμαι τί έκανε απιστημονικά τα τελευταία 14 χρόνια!!!!

  36. 12/10/2009 στο 15:38

    Μιζερια. Νομιζω πως αυτη η λεξη χαρακτηριζει τον νεοελληνα της εποχης μας. Κακομοιρια. Μπορει κανεις να την διακρινει και στα παραπανω πικροχολα και φοβισμενα σχολια. Δεν εχω καμια αμφιβολια πως ο ΓΑΠ εχει και καλες προθεσεις και σωστες πρακτικες. Ομως ποσες ελπιδες εχει ενας λαος κακομοιρης και μιζερος να παει μπροστα…..;

    Εγραψε καποιος πιο πανω πως….. μας λενε οι Δυτικοι(εμεις τι ειμαστε δηλαδη;) τι να κανουμε επειδη μας δανειζουν. Ας μην δανειζομαστε λοιπον. Ας γινουμε πιο ανεξαρτητη χωρα. Ποιος μας εμποδιζει να το κανουμε αυτο; Η μιζερια μας και η κακομοιρια μας.

    Μας βολευει. Ειναι ευκολο να γκρινιαζεις και να σου φταινε οι αλλοι….

  37. 13/10/2009 στο 10:25

    «… από επιστημονική άποψη». Μα δεν την κρίνουμε ως υποψήφια καθηγήτρια πανεπιστημίου. Ως πολιτικό την κρίνουμε. Ή, μάλλον, ΘΑ την κρίνουμε. Από το έργο της. Προς το παρόν μάλλον νωρίς είναι…

  38. 13/10/2009 στο 10:30

    @ stelpas

    Σας βρίσκω λίγο «αδύνατο» στην ιστορία και στην πολιτική, για να μην πω για την οικονομία. Σύμφωνα με τη λογική σας λαοί μίζεροι και κακομοίρηδες είναι και οι Άγγλοι και οι Αμερικανοί. Εκεί να δείτε πόσα χρωστάνε… Ή μήπως Αγγλία και ΗΠΑ δεν είναι κι αυτές ανεξάρτητες χώρες;;;

  39. bill
    13/10/2009 στο 14:04

    Το μόνο προσόν της Μπιρμπίλη είναι ότι κουβαλούσε τις βαλίτσες του ΓΑΠ και διόρθωνε τους λόγους του. Θεωρώ ότι ο ΓΑΠ έχει πολύ σημαντικά προσόντα αλλά και ελαττώματα και η περίπτωση Μπιρμπίλη είναι χαρακτηριστική. Ποια είναι η δουλειά ενός πολιτικού; Η δουλειά του είναι να δίνει πολιτικές μάχες με ομάδες συμφερόντων (συνδικαλιστικές ομάδες, κόμμα κλπ) προς χάριν του εθνικού συμφέροντος. Γι’ αυτό ο πολιτικός δεν πρέπει να είναι «δοτός». Εγώ προσωπικά δεν θα αποδεχόμουν σε καμία περίπτωση την θέση γιατί δεν θέλω να έχω σκέψη «δοτού» ούτε καν απέναντι του αρχηγού.
    Όταν βάζεις υπουργό, αυτός θα πρέπει να έχει ή βαριά αυτόφωτη πολιτική προσωπικότητα ή να είναι κάποιο βαρύ επιστημονικό όνομα, και έτσι να εξισορροπεί την έλλειψη αυτόφωτου πολιτικού βάρους με το επιστημονικό βάρος. Σίγουρα υπάρχουν στο χώρο του ΠΑΣΟΚ (στο οποίο δεν ανήκω) πρόσωπα με βαρύ επιστημονικό όνομα στον χώρο του περιβάλλοντος, οι οποίοι δεν επιλέχτηκαν. Ο ΓΑΠ επέλεξε (ουσιαστικά) την γραμματέα του . Βέβαια, είναι δικαίωμά του. Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι το γλύψιμο του δημοσιογραφικού κατεστημένου πάνω σ’ αυτή την υπόθεση. Είναι ένδειξη πνευματικής εξαχρείωσης. Τα περί διδακτορικού είναι ανάξια σχολίου.
    Υπάρχει και μια τρίτη περίπτωση. Η περίπτωση ενός πολιτικού ο οποίος δεν έχει ούτε αυτόφωτη πολιτική προσωπικότητα ούτε βαρύ επιστημονικό όνομα, αλλά έχει μια πολιτική ατζέντα την οποία πιστεύει και θέλει να προωθήσει, οπότε προκειμένου να πετύχει τον στόχο του φυσικά και θα αποδεχτεί την ευκαιρία που του παρουσιάζεται να προωθήσει την ατζέντα του μέσα από την υπουργοποίηση. Αν όμως αυτή είναι η περίπτωση, που είναι η ατζέντα της κυρίας Μπιρμπίλης (εκτός εάν θεωρείται ατζέντα η …εργασιούλα περί ποδηλάτων). Γιατί την είχε κριμένη. Πως δεν ξέρουμε τίποτα. Ας είμαστε, ειλικρινείς η μόνη ατζέντα που είχε η Μπιρμίπλη ήταν η γραμματειακή υποστήριξη του ΓΑΠ.
    Νομίζω αυτά είναι προφανή. Αλλά στην εποχή της πνευματικής και πολιτικής εξαχρείωσης που ζούμε, οι δημοσιοφραφίσκοι θα θεωρούν επανάσταση γιατί η Μπιρμπίλη φοράει αθλητικά παπούτσια. Όπως πολύ σωστά έλεγε κάποτε John McCain σήμερα γενναιότητα είναι να αλλάζεις το στυλ της κόμμωσης («οι δημοσιογράφοι λένε: » τολμηρή κίνηση της Μαντόνα, έκοψε τα μαλλιά της»)

  40. 13/10/2009 στο 14:17

    Η Αμερικη μεταξυ των αλλων εχει τον πιο εξελιγμενο στρατο στον κοσμο. Καθως και οπλα. Επισης οι αμερικανικες εταιρειες «ζουνε» μεγαλο μερος του παγκοσμιου πληθυσμου. Ναι. Οι ΗΠΑ ειναι ανεξαρτητες. Μπορουν να χρωστουν και να μη τους λεει κανεις τιποτα. Ειτε γιατι τους φοβουνται ειτε γιατι τους εχουν αναγκη.

    Εμεις μονο χρωσταμε. Δεν εχουμε τιποτε αλλο και εχουμε την αφελεια να θελουμε να μας υπολογιζουν. Μια μικρη χωρα οπως εμεις θα πρεπει να κανουμε αλλα για να μεγαλωσουμε τον βαθμο ανεξαρτησιας μας.Σε αυτα τα «αλλα» δεν περιλαμβανονται τα κλαψουρισματα και οι γραφικοι λεονταρισμοι….

  41. 21/10/2009 στο 11:44

    Mάλλον δεν έπεσε το μάτι σας σε εφημερίδες των προηγούμενων μηνών που ανέφεραν πόσα εκατομμύρια έχουν δαπανηθεί σε αγορά στρατιωτικού εξοπλισμού και έξυπνων όπλων της αστυνομίας -προς την καταστολή της δήθεν τρομοκρατίας..-

    Θα σας πώ λοιπόν ποια είναι η γνώμη μου για τους τρομοκράτες του σήμερα.Τρομοκράτες είναι αυτοί που αποκαλούν τρομοκράτη τον αγανακτισμένο και εξεγερμένο μέσα στην αθλιότητα της Ελλάδας κόσμο.Τα παιδιά που ρίχνουν πέτρες για να πνίξουν στην ασχήμια τις φωνές τους.Τι άλλο να κάνουν?

    Σε μία χώρα που τρώει τη νεολαία της,σε μία χώρα που το μορφωτικό και κοινωνικό επίπεδο στην πράξη ορίζεται απο την απόρριψη της διαφορετικότητας,σε μία χώρα που αν πάς στη δουλειά σου με σκουλαρίκι,μόνο καφέ μπορεί να πιστέψουν ότι ψήνεις,απο πού να πρωτοπιάσεις?

    Και τρομοκράτης να μην είσαι όπως ένα τεράστιο μερίδιο της νεολαίας,που να ανοίξεις φτερά?

    Αλλά για αυτό είναι υπεύθυνοι όχι οι πολιτικοί,αλλά οι πολίτες οι οποίοι πιστεύουν οτι η γραβάτα κάνει τον άνθρωπο..Αμ δε…!

    Και αυτή η αστυνομοκρατία σε όλες τις περιοχές της Αθήνας πάλι τι είναι?Περπατάς στο κέντρο και νομίζεις ότι ζείς στην περίοδο της χούντας!

    Δεν κοιτάνε να πιάσουν κανεναν γραβατομένο με μεγάλες τσέπες λέω γώ..Εύκολα διακρίνονται,κυκλοφορούν στο δακτύτλιο τις ζυγές ημέρες με πινακίδες με μονό αριθμό και το ανάποδο!

    Αν θέλουμε ανεξαρτησία,αυτό που πρέπει να ανοίξουμε είναι την καρδιά μας και την αγκαλιά μας!Και οι μεγαλύτεροι να ΑΚΟΥΝΕ την νεολαία αντί να την κοιτάνε και να την κρίνουν…

  42. Ανώνυμος
    02/11/2009 στο 20:04

    τι να γραψουμε ρε παιδια? για τη μπιρμπιλλω?

  43. Π.Περάκης
    24/01/2010 στο 12:36

    Ρε αδέλφια ήμαρτον η χώρα καίγεται, και για Μπιρμπίλη θα μιλάμε τώρα. Ξέρετε τι σημαίνει 300 δις Ευρώ δημόσιο χρέος , κάτι σαν την τουρκική σκλαβιά, αυτή την ξετινάξαμε με τα όπλα, αυτή εδώ πως θα την ξεφορτωθούμε ? Ας επικεντρώσουμε σ΄αυτό, ας εστιάσουμε τη σκέψη μας, τις ιδέες μας και πάνω απ΄όλα την ενότητά μας. Εμπρός λοιπόν καιρός είναι να σκεφτούμε σαν Έλληνες.

  44. Γκουρνέλος Νίκος
    08/04/2010 στο 22:13

    Αγαπητή υπουργέ έχοντας παρακολουθήσει μέχρι σήμερα το προσεκτικό, καινοτόμο και σοβαρό σας έργο στους πραγματικά σοβαρούς και δύσκολους τομείς τους οποίους αναλάβατε ,θέλω να σας συγχαρώ. Θα ήθελα συνάμα αφουγκραζόμενος την ευαισθησία σας απέναντι στο πολίτη, να επανεξετάσετε με συμπάθεια την αδικία των νομοταγών εκείνων πολιτών-ένας εκ των οποίων είμαι και εγώ-οι οποίοι έσπευσαν να πληρώσουν το πρόστιμο κ.Σουφλιά για τους υμιηπαίθριους, το οποίο είναι πολύ υψηλότερο από αυτό που καλούνται να πληρώσουν σήμερα οι συμπολίτες μας με το καινοτόμο και αξιόλογο νομοσχέδιό σας. Καλή συνέχεια στο έργο σας. Με σεβασμό Γκουρνέλος Νίκος. Μηχανολόγος τηλ/νιών ,υπάλληλος ΔΕΗ. Θαρύπου 55 Ν.Κόσμος.

  45. 09/04/2010 στο 10:36

    Αχ, κύριε Γκουρνέλο. Τελικά, άμα δεν σε κάνει η «πατρίδα» να νιώσεις μ@@@κας [και με το συμπάθειο], ποιος θα σε κάνει;

  1. 10/10/2009 στο 03:07
  2. 12/10/2009 στο 09:12
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: