Αρχική > Αφασιαλάνδη, Τρομοκρατία > That’s not terrorism, ma babe!

That’s not terrorism, ma babe!

29/10/2009

terra

Ούτε, πολύ περισσότερο, αντάρτικο πόλης.

Και δεν πρόκειται -ούτε κατά διάνοια- για «χαμηλής έντασης εμφύλιο πόλεμο».

Ίσως θα μπορούσε κάποιος να μιλήσει για «βεντέτα». Μεταξύ της ελληνικής αστυνομίας και κάποιων ένοπλων ομάδων [μια «παραλλαγή» Ζωνιανών ίσως;]

Αλλά δεν είναι η «στρατιωτική όψη» αυτών των επιθέσεων που παρουσιάζει ενδιαφέρον. [Όσοι περιορίζονται σ’ αυτήν, αργά ή γρήγορα θα θέσουν το ερώτημα «ποιος ωφελείται;» – κι από κει και πέρα η «σεναριογραφία» δεν έχει τέλος…]

Η ιδεολογία αυτών των ομάδων παρουσιάζει, ίσως, μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Σχεδόν από καταβολής των ανθρωπίνων κοινωνιών κάθε οργανωμένη ομάδα διαχωρίζει «κάθετα» αυτόν τον κόσμο: «εμείς» και «όλοι οι άλλοι». «Όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας». «Μεθ’ ημών ή καθ’ ημών». Και πάει λέγοντας…

Και ο κόσμος αποκτά, κατ’ αυτόν τον τρόπο, μια «φευγάτη» διαύγεια, αφού πρώτα χωριστεί στα δύο:

  • Από τη μια μεριά, η «πεφωτισμένη πρωτοπορία». Οι «απροσκύνητοι» – στην περίπτωση της ελληνικής νεο-τρομοκρατίας.
  • Και από την άλλη μεριά, οι πολλοί, οι «προσκυνημένοι».

Έγραφα σ’ ένα σχόλιο τον περασμένο Μάρτη:

«Απλά δεν διαθέτουν πολιτικό λόγο για να τον εκφέρουν. Νομίζω ότι έχω γράψει διάφορα ήδη από τον Δεκέμβρη. [Κι αυτό επιβεβαιώνεται τόσο από την προκήρυξη της «Σέχτας» όταν χτύπησε το αστυνομικό τμήμα του Κορυδαλλού (έγραφε -μεταφέρω από μνήμης- πως «σιγά μην κάτσουμε να κάνουμε πολιτικές αναλύσεις»…), όσο και από την προκήρυξη των «Συμμοριών» που έκαψαν τον ηλεκτρικό στην Κηφισιά – για την οποία έγραφα χτες].

Ενώ την προηγούμενη ημέρα είχα σχολιάσει την προκήρυξη των «Συμμοριών Συνείδησης / Εξτρεμιστών Περάματος» με την οποία γινόταν η ανάληψη ευθύνης για το κάψιμο κάποιων βαγονιών του ηλεκτρικού στην Κηφισιά, και στην οποία διαβάζαμε μεταξύ άλλων και τα εξής [Επέλαση; Επέλαση!]:

«Ξεπαστρέψαμε λοιπόν δυο συρμούς του ΗΣΑΠ, δημιουργώντας αναστάτωση. Δεν είχαμε κανέναν ενδοιασμό να σαμποτάρουμε την διαδρομή όσων συμφιλιώνονται με την αποστειρωμένη μετακίνηση από και προς τις δουλειές τους, από και προς τα σπίτια τους, από και προς την διασκέδασή τους. Ίσως έτσι χαθεί το ψαρίσιο βλέμμα της απάθειας και της αδιαφορίας από τα πρόσωπά τους και αντικατασταθεί με ενεργητικά και ανήσυχα βλέμματα.»

Η ιδεολογία, συνεπώς, όλων αυτών συνοψίζεται στο απλούστατο, «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους«.

Ποιοι είναι οι «προσκυνημένοι»: όλοι εμείς, όλοι εσείς, όλοι οι άλλοι. Πλην εκείνων. Πλην Λακεδαιμονίων, δηλαδή…

ΥΓ. Όλα αυτά έχουν συζητηθεί εκτενώς σ’ αυτές τις σελίδες απ’ τον περασμένο χειμώνα. Δεν έχει κανένα νόημα να παραθέτω links. Ούτως ή άλλως, ο Νοεμβρο-Δεκέμβρης πλησιάζει, όπως πλησιάζουν και οι υστερόπρωτες αναλύσεις αναλυτάδων και αναληταράδων…

 

 

Advertisements
  1. neotera
    29/10/2009 στο 15:21

    Τα μήντια συνομωτούν με την Αλητ αντάμα
    Τον τρόμο παντα καλύπτουν προπαντός
    Να σταματήσει το ανθελληνικό προτσές ?
    Αδύνατον, μόνο με πόλεμο, ή θάμα !

  2. Αστός_Γάτος
    29/10/2009 στο 19:36

    Τα λεγαμε απο χρονια και ηδη εδω και μηνες συμβαινουν, ηταν ολοφανερα τα μελλουμενα και νυν τηλεοπτικως αναπαραγομενα. Η ελληνικη επικρατεια πια εχει απωλεσει και τα στοιχειωδη δομικα της στοιχεια. Πολυδιασπασμενη πορευεται μια αλλογη πορεια.
    Εχουν πια συγκροτηθει και αυτονομηθει διαφορων ειδων Μάφιες , τις λενε συντεχνιες αλλα αυτες τους διαψευδουν συνεχιζοντας την κινηση τους και αδιαφορωντας για οτι προφανες. Επιζητουν και επιτυγχανουν διαρκως την αναπαραγωγη – ενισχυση τους σε συνθηκες κρισεως. Σε καθε δραση που υπαρχει «εναντιον¨τους απαντουν με αμεση οξυνση, παντα σε πιο υψηλο επιπεδο. Τσαμπουκας, μια λεξη κλειδι. Αλλες φορες πασπαλισμενη με ολιγην θεωρητικη αναλυση και αλλες φορες ετσι ανευ οποιουδηποτε λογου. Το αποτελεσμα προφανες, περισσοτεροι διαρκως προστιθενται στην κατηγορια των μη δυναμενων για τα ελαχιστα.
    Το θεμα ειναι να ειναι κανεις τυχερος και να μην εμπιπτει στην κατηγορια των αδυνατων.Οι κολασμενοι της Ελληνικης κοινωνιας κυκλοφορουν αναμεσα μας, σιωπηροι, οργισμενοι, διατηρουν ομως ακομη την ανθρωπια τους, μια αξιοπρεπεια αγνωστη στις Μάφιες. Ζητανε τα ελαχιστα και κυριως την δυνατοτητα να υπαρχει και για αυτους ενα αυριο , ενα αυριο που οι Μάφιες αρνουνται να αποδεχτουν οτι πρεπει ναναι δυνατο και για τους παριες αυτης της χωρας. Τα επομενα χρονια θαναι ακομη πιο δραματικα, σε αυτα θα περιληφθουν λιαν συντομως και κομματια της Μάφιας.Η λεξη κλειδι ειναι διαφανεια, με βαση αυτη την εννοια τα ανωτατα στρωματα της Μάφιας θα περιορισουν την ισχυ των μεσαιων-κατωτερων στρωματων της Μάφιας. Στον πολεμο που ηδη διεξαγεται λαμβανουν χωρα και τα διαφορα που απολαμβανουμε τηλεοπτικως και οχι μονο. Ποιος ωφελειται ειναι το ερωτημα ; Μα φυσικα οσοι παιξουν στο παιγνιο αυτο. Και ποιοι θα παιξουν;; Αυτοι που ξερουν. Με τι στοχους;; Με αυτους που ηδη εχουν. Πως θα πετυχουν τους στοχους τους;; Αυξανοντας την ανομια του συστηματος, ετσι ωστε να επωφεληθουν το μεγιστο. Και ολοι αυτοι που δρουν τι ρολο παιζουν; Τον ρολο που αναθετουν στον εαυτο τους . Ειναι προβοκατορες ; Οχι δεν ειναι. Τοτε τι ειναι;; Μάφια. Δηλαδη, δηλαδη ανωτατου ή μεσου ή κατωτερου επιπεδου;; Αναλωσιμοι .Αρα και διαχειρισιμοι σε πολλαπλα επιπεδα απο αυτους που γνωριζουν τον τροπο και τη μεθοδο.
    Μπορειτε να αναφερεται μερικες ομαδες Μάφιας εν Ελλαδι; ειστε σιγουροι οτι θελετε να τις ακουσετε-διαβασετε;; μμμ μαλλον οχι μου φαινεται πιθανον να ανηκετε και εσεις σε καποια, μονο που δεν ειστε σαν και αυτους. Ας μην το θιξουμε το θεμα καλυτερα … τα Καλασνικωφ παντως αγοραστηκαν απο Μάφιες για Μάφιες, μονο ετσι γινονται οι business.
    Διδακτικο συμπερασμα (;): οι Μάφιες φροντιζουν για μας και εμεις ας φροντισουμε ναμαστε μακρυα τους. Τον λογαριασμο ετσι κι αλλιως θα τον πληρωσουμε εμεις και οχι αυτοι.
    Πολλες φορες οι Μάφιες παθαινουν και ιδεολογικο παροξυσμο, μαλλον θαναι απο τα ντονατς , αλλες φορες απλως καινε τα τραινα της σκλαβιας μας . Ισως γιατι ελπιζουν οτι θα επιβιβαστουμε στον τραινο της επαναστασης τους. Θυμαμαι ακομη την σκηνη οταν το κινημα πηγαινε βαρκαδα … απο το Πολυτεχνειο στη ΓΑΔΑ … αυτη μαλλον και τωρα η επιλογη του απλα τωρα θαναι πιο αιματηρη, καιρος να ξαναλαμψουν οι δικηγοροι της επαναστασης και η εφημεριδα της Μανιας*
    * Προ ολιγων μηνων η Μανια εβαλε στον λογαριασμο της περι τα 45.000.000 ευρω

  3. 29/10/2009 στο 22:57

    Γίνονται συνεννοήσεις τώρα μεταξύ ΛΑ.ΟΣ. και ακραίων Εβραίων Σιωνιστών που στηρίζουν τους εποίκους στη δυτική όχθη, και το γνωστό λόμπυ (American Jewish Committee).
    Ιδιαίτερα η Διεθνής Αμνηστεία τους χτύπησε κατακέφαλα επειδή κατήγγειλε το Ισραήλ. Οι μεν Ελληναράδες διότι μισούν τη Διεθνή Αμνηστεία, οι δε άλλοι για τα περί Ισραήλ.

    Προβλέπεται ως εκ τούτου… «κατάσταση Χαμάς».
    (Χαμάς, Χαμάς, προστάτεψε κι εμάς). ή χέσα μέσα, και για μας…

    ΟΡΘΟΤΑΤΟΝ ποστ, εκτός παρανοίας και ανοησίας.

  4. 29/10/2009 στο 22:58

    «εκτός» = είναι ΚΑΛΟ ποστ ΕΞΩ από αυτές τις αηδίες (για να μην παρα-εξηγώμεθα…)

  5. 30/10/2009 στο 21:24

    @ neotera

    «ανθελληνικό προτσές ?» ????

    @ Αστός_Γάτος

    Ένας άλλος τρόπος προσέγγισης, θα ήταν να αναρωτηθούμε αν πολυδιασπάστηκε τώρα η ελληνική επικράτεια ή αν ήταν πολυδιασπασμένη. Φυσικά, έχουμε νέες διασπάσεις πλάι στις συνεχιζόμενες… Σημεία των καιρών και δαύτες.

    Και φυσικά αυτές οι πολυδιάστατες «ενότητες» μόνον με τον τσαμπουκά [ή και την επαιτεία ή τον συνδυασμό τους, ανάλογα] μπορούν να «πετύχουν» τα «αυτονόητα» [γιατί σε τούτη τη χώρα ακόμα και ένας στοιχειώδης μισθός -που θα του επιτρέπει να ζει στοιχειωδώς αξιοπρεπώς- για κάποιον που δουλεύει 12ωρο μόνον «αυτονόητος δεν είναι].

    Και κάπως έτσι πληθαίνουν οι αδύνατοι, οι πένητες, που θα ‘λεγαν κι οι βυζαντινοί. Κι αυγαταίνει κι η απελπισία τους. Κατά τα άλλα, καταπώς ορθότατα λες, επειδή σε τούτη τη χώρα κανείς δεν αντιμετωπίζεται ως «πολίτης», ως «άτομο», ή ως «πρόσωπο» από κανέναν, υποχρεώνεται [=εξαναγκάζεται] να ενταχθεί εκών άκων σε κάποιον συνασπισμό ή συνομοσπονδία ή ομάδα ατόμων, για να καταφέρει να επιβιώσει ή απλώς να «απελευθερωθεί».

    Ε, και όλοι ανήκουμε σε τέτοιες ομαδούλες [απ’ την οικογένεια -όχι ότι δεν θα ‘πρεπε, αλλά διάολε και πώς να επιβιώσεις στα 30τόσα σου, με μεταπτυχιακό και διδακτορικό και 700 ευρώ;] ή ομαδάρες [λες κι οι χουλιγκάνοι που χτυπάνε διαρκώς σ’ όλη τη χώρα (π.χ. μαχαιρώματα σε ματς εφήβων ΠΑΟΚ-Άρη) έχουν καμιά διαφορετική ιδεολογία από τους… κολαζνικοφίτες]…

    Εδώ κι η Τίνα Μπιρμπίλη από τον ΣΥΝ το 1993, εύκολα κατέληξε στο γραφείο του Παπαγιαννάκη, πανεύκολα στο γραφείο του Αβραμόπουλου κι ακόμα ευκολότερα στο γραφείο του ΓΑΜΑΠ και στο ΥΠΕΧΩ – χωρίς ΔΕ…

    Και δεν βλέπω να ξαναλάμπουν οι δικηγόροι σύντομα – εκτός κι αν σκάσει καμιά… βουλωμένη χύτρα.

    Από πού τα κονόμησε η Μάνια;

    @ omadeon

    Τα «άκρα» συναπαντιώνται. Εξάλλου οι «δικοί μας» ποτέ δεν έπαψαν να θαυμάζουν τις πρακτικές του ισραηλινού κράτους. Σεβντάς κι όχι τραχανάς…

  6. Αστός_Γάτος
    31/10/2009 στο 11:27

    H Μανια και η αδελφη της , προκανανε λιγο πριν απο την κριση να πουλησουν την Χρυση Ευκαρια , διατηρωντας ενα μικρο ποσοστο. Αμεσως μετα εκαναν επιστροφη στους μετοχους του ποσου αυτου , δεν εμειναν τα λεφτα στην εταιρεια αλλα πηγαν στις τσεπες των μετοχων … ολως τυχαια ελεγχουν το 75% των μετοχων.
    Πουλησαν στην καλυτερη στιγμη, φοβερο timing .

    Για λεπτομερειες κανε ενα ψαξιμο στο http://www.euro2day.gr

    Ελαχιστοι καταφεραν μεσα στην κριση να αποκομισουν τετοιο οφελος , αναμενω σχετικα συντομα νεα οφελη, μιας και το μαγαζι ειναι γωνια και χρησιμο στις εποχες που ζουμε.

  7. οχχχχχ
    02/11/2009 στο 00:10

    kalo einai kurie morfo na eimaste pio prosektikoi stis leptomeries
    1) i aitiologia tis epithesis ston hsap den einai authn pou grafeis
    Όσα εργοτάξια κι αν στήσουν, η ασφάλεια στις μεταφορές πλέον θα είναι αμφίβολη. Η ελεύθερη διακίνηση ανθρώπων σαν μεταφερόμενα εμπορεύματα, θα μετατατραπεί σε ελεύθερη διακίνηση ανασφάλειας στα κέντρα διοίκησης εντολών στην μητρόπολη.

    Στέλνουμε στην Κωνσταντίνα Κούνεβα τις καλύτερες ευχές μας και τον σεβασμό μας για την αξιοπρεπή στάση που έχει κρατήσει απέναντι στους τυμβωρύχους της πολιτικής που ήθελαν να την εξαργυρώσουν με μια θέση στα ευρωψηφοδέλτιά τους. Σε αντίθεση με την δουλοπρεπή μιζέρια της πλειοψηφίας των συναδέλφων της, ύψωσε το ανάστημά της έστω και στα πλαίσια του ρεφορμιστικού συνδικαλισμού. Ας γίνει η απόπειρα σε βάρος της, από τα πληρωμένα καθήκια της ΟΙΚΟΜΕΤ με την συνενοχή των στελεχών του ΗΣΑΠ, παράδειγμα πως οι αιτηματικές διεκδικήσεις στο λίγο που ενδέχεται να καθίστανται επικίνδυνες, πληρώνονται στο δεκαπλάσιο από τα καθάρματα της κάθε εργοδοσίας. Οι νόμιμες διεκδικήσεις των εργαζομένων από το κάθε αφεντικό δεν αντιμπετωπίζονται πάντοντε εξίσου νόμιμα. kai pio kato anaferoun
    Το Σεπτέμβριο που μας πέρασε ένας γνωστός από τα παλιά, ο Barns, έκανε το τελευταίο του προσωπικό δρομολόγιο στις γραμμές του τραίνου στα Άνω Πατήσια κατά την διάρκεια σαμποτάζ στις εγκαταστάσεις του ΗΣΑΠ. anaferodai se enan pitsirika
    pou skotothike kinigimenos apo tous securiti toou hsap

    2) peri sextas grafoun
    Το ένοπλο είναι ένα από τα πολλά μέσα ενός ανθρώπου της Επανάστασης, που ευνοείται από την χωροταξία των αστικών κέντρων και βοηθάει την πραγμάτωση των επιχειρήσεων του ανορθόδοξου πολέμου. Καταλήγοντας λοιπόν, θα χτυπάμε όλους τους κυρίαρχους μηχανισμούς, τους θεσμικούς φορείς και τα πληρεξούσια άτομα. Ο εσωτερικός εχθρός της ανατροπής ας ορθώσει τ΄ ανάστημα του.
    Συμφωνούμε με τους αγωνιστές του επαναστατικού αγώνα για την επιλογή τους να στοχοποιήσουν κι αυτοί την αστυνομία.

    Διαφωνούμε όμως στην επιλογή των τοποθεσιών που διάλεξαν για να αναμετρήθουν με τα γουρούνια. Βασική αρχή του αντάρτικου πόλης είναι πως δεν χτυπάμε απ΄τα εδάφη, που αναπτύσσονται οι πολύμορφες διαδικασίες του αγώνα, μετατρέποντας τα σε ευάλωτες ζώνες καταστολής. Αντίθετα, προσβάλλουμε το άβατο του εχθρού. Έτσι συσπειρώνουμε τις δικές μας δυνάμεις και αποφεύγονται καταστάσεις αστυνομικής κατοχής. Ο δεύτερος γύρος του αντάρτικου πόλης ξεκίνησε…
    Εκατό λουλούδια άνθισαν, είναι οι εκατό επαναστατικές οργανώσεις.
    einai profanes oti anagnorizoun esto kai emesa alles morfes palis pera tou enoplou exei kai auto ti simasia tou

    3) gia na mathenoume kai ligo istoria
    17Ν xtupimata epilegemmena 26 Νοεμβρίου 1985, Κάραβελ, οδός Ευφρονίου, χτύπημα σε κλούβα των ΜΑΤ με τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού με νεκρό τον αρχιφύλακα Νίκο Γεωργακόπουλο και 13 αστυνομικούς τραυματίες.
    2 Νοεμβρίου 1991, Χαριλάου Τρικούπη, νεκρός απο εκτόξευση ρουκέτας σε λεωφορείο των ΜΑΤ ο αστυφύλακας Γιάννης Βαρής. esti mia kai leme gai tufla xtipimata

    kai o Ela 1976 6 Μαρτίου: Εμπρησμός έξι αστικών λεωφορείων
    1978 1 Ιουλίου: Εμπρησμός τεσσάρων λεωφορείων 1979 30 Ιανουαρίου: Εμπρησμός πέντε λεωφορείων blepoume mia agapi gia ta leoforia kai fusika
    1994 9 Σεπτεμβρίου: Βόμβα σε λεωφορείο της Αστυνομίας, νεκρός ο αστυνομικός διευθυντής Απόστολος Βέλλιος

    tora ti na po oti kapioi ksexnane i den kseroun ti diabazoun ? den mou fenete aplos oatn i pragmatikotita diapseudei tis ideolipsies tous toso xeirotero gia autin

  8. 02/11/2009 στο 13:28

    «Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι!» θα μπορούσαμε να ανακράξουμε όλοι μαζί (κι εγώ πρώτος και καλύτερος), αν ήμουν ο μοναδικός που παίρνει τις ιδεοληψίες του για πραγματικότητα. Αλλά, δυστυχώς, δεν είμαι…

    1. Δεν έγραψα απολύτως τίποτα για την αιτιολογία της επίθεσης στα βαγόνια του ΗΣΑΠ. Απλά σχολίασα ένα απόσπασμα της προκήρυξης – που για τον έναν ή τον άλλο ιδεοληπτικό λόγο μού έκανε «εντύπωση». Το λινκ υπήρχε, όποιος ήθελε την διάβαζε. Και τι τάχα «μη ιδεοληπτικό» λέει η προκήρυξη; Σε ελεύθερη -ιδεοληπτική- «απόδοση», «τους φταίνει το γαϊδούρι» (ΟΙΚΟΜΕΤ – στελέχη του ΗΣΑΠ) «και χτυπάνε το σαμάρι» (τα βαγόνια), βρίζοντας ταυτόχρονα και το ψαρίσιο βλέμμα των αποστειρωμένων μετακινούμενων. Αν τα πράγματα είναι τόσο απλά, ας τα κάψουν όλα για ν’ αποκτήσει το πόπολο ανήσυχο και ενεργητικό βλέμμα. Και μετά;

    2. Περί όσων αναφέρουν για τη «Σέχτα». Από το απόσπασμα που παραθέσατε το μόνο που κατάλαβα εγώ είναι ότι διαφωνούν με τους σεχταριστές όσον αφορά την επιλογή της τοποθεσίας των «επιθέσεων» (Εξάρχεια) – και εξηγούν και τους λόγους. Κατά τα άλλα ποιες είναι οι άλλες μορφές πάλης πέραν του ένοπλου; Οι επιθέσεις με μολότωφ ή οι εμπρησμοί τι είναι; Άοπλες επιθέσεις;

    3. Ή για να θυμόμαστε λίγο ιστορία. Και λοιπόν; Ποιες φοβερές και τρομερές «επαναστατικές αλλαγές» έφεραν εκείνες οι επιθέσεις στα λεωφορεία με τους μπάτσους; Εκτός κι αν η λογική είναι «αφού το έκαναν οι κουφοντινοξηροί τότε, ας το κάνουμε κι εμείς σήμερα, κι όλα καλώς καμωμένα». Αν και θα πρέπει να ανατρέξουμε στις προκηρύξεις του τότε για να δούμε το «γιατί». Ας πούμε το ’85, η 17Ν χτύπησε το λεωφορείο των ΜΑΤ μετά τη δολοφονία του πιτσιρικά στο Πολυτεχνείο (αν θυμάμαι καλά). Ένα συμβολικό χτύπημα, πάει και πέρασε. Για τον πιτσιρικά που δολοφονήθηκε πέρυσι πόσες τέτοιες «συμβολικές» επιθέσεις θα γίνουν για να ισοσκελιστεί η «λύσσα» και το «μίσος» κάποιων; Και πίσω από όλο αυτό το «μίσος» και τη «λύσσα», εγώ δεν βλέπω παρά την -προσωπική- εκτόνωση κάποιων. Έχουν βάσιμους (βασιμότατους) λόγους να είναι «λυσσασμένοι» μ’ αυτήν την «κενωνία», αλλά από κει και πέρα, πέραν της προσωπικής τους εκτόνωσης δεν βλέπω και πολλά πράγματα που θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν και κάποιους άλλους – ή να τους κάνουν να ενδιαφερθούν. Οπότε, «όταν η πραγματικότητα διαψεύδει τις ιδεοληψίες τους τόσο το χειρότερο γι’ αυτήν»…

  9. σίμος ερεχθεύς
    03/11/2009 στο 08:39

    Μόνη λύση ο υπερβατικός διαλογισμός.

    Ας οραματιστούμε τον εαυτό μας σαν μια λαμπερή κι ολόδροση σταγόνα νερού στο πεντακάθαρο ποτάμι της ζωής, κι ας φανταστούμε το ταξίδι μας πέρα από το μεγάλο καταρράκτη της Τελικής Απόσυρσής μας.

    Τότε, διατηρώντας σταθερή την αναπνοή μας – αούμ τατ σουάμ! -, θα διαπιστώσουμε νοερά πως στην πραγματικότητα δεν είμαστε παρά φωτεινά δίκτυα ακτίνων λαμπρότητας, που εκπέμπει το συμπαντικό Είναι προς όλες τις κατευθύνσεις.

    Από τη στιγμή αυτή, η Τελική Απόσυρση θα πάψει να μας προξενεί άγχος και, αντίθετα, θα την περιμένουμε με την ηρεμία με την οποία το ρόδο περιμένει την αυγή.

    Λιβάδια απεραντοσύνης θα είναι η κατοικία μας και το αυτοκίνητο, η ηγεσία ενός κόμματος ή η εξόντωση συνακτίνων μας, θα μας φαίνεται σαν φυλακή.

    Μόνο έτσι θα επιτευχθεί η Ολική Επανασύνδεση.

  10. Τίμων Πούμπα
    04/11/2009 στο 12:06

    Σίμο,
    με οραματίστηκα όπως είπες και μ’ έπιασαν ρευματικοί πόνοι. Αν με οραματιστώ κακτάκι στη μέση της ερήμου θα πιάσει; Γιατί έχω πρόβλημα με τα πολλά νερά.

  11. tiqqun
    12/11/2009 στο 10:01

    Αγαπητέ αφάσιε, τις «προκηρύξεις» της «Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς» (ή όπως λέγονται τέλος πάντων) τις έχετε διαβάσει? θα ήθελα ένα σχόλιο σας. Παρουσιάζουν νομίζω ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ξεφεύγουν από την στρουκτούρα και είναι, πως να το πω, πιο ποιητικές.

    Η ανάληψη ευθύνης για την κατσαρόλα-βόμβα στην προεκλογική ομιλία του τέως πρωθυπουργού

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1086508

    και για το χτύπημα έξω από το σπίτι της Μ. Γιαννάκου-Κουτσίκου

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1098640

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: