Αρχική > Αφασιαλάνδη > Θλίψη και οργή, άνευ σχολίων [2]

Θλίψη και οργή, άνευ σχολίων [2]

10/05/2010

Όλες οι φωτογραφίες αυτού του ποστ ελήφθησαν «παρανόμως», όπως μαρτυρά η πρώτη φωτογραφία:

«Νο βίντεο! Νο φότος!» ήταν η μόνιμη επωδός των θλιβερών υπαλληλίσκων σε όλους τους χώρους. Και τα αφεντικά άφαντα… Ιάπων τις τουρίστας «τόλμησε» να φωτογραφίσει μέσα στο κατάστημα των σουβενίρ και τον επέπληξε θλιβερός τις υπαλληλίσκος. Πλην όμως ο Ιάπων δεν «μάσησε», κατά το κοινώς λεγόμενον, κι άρχισε κι αυτός να «κελαηδάει»: «Νο σάιν! Νο σάιν!». Γύρισε όλο το μαγαζί λέγοντας τη φράση αυτή, βγήκε απ’ έξω, κοίταξε πάνω-κάτω, δεξιά, αριστερά, επαναλαμβάνοντας συνέχεια: «Νο σάιν! Νο σάιν!». Δεν βρήκε, βέβαια, κανένα σάιν. Προφανώς, ο θλιβερός υπαλληλίσκος των άφαντων αφεντικών, που συνέχισε να επαναλαμβάνει το «Νο βίντεο! Νο φότος!», φοβόταν μήπως ο Ιάπων κλέψει την «αισθητική» του καταστήματος…

Ας περάσουμε, όμως, στις «απαγορευμένες φωτογραφίες», σε μία από τις «αίθουσες ιστορικών και λαογραφικών τεκμηρίων».

Υπήρχε ποτέ περίπτωση να λείπει ο «ευσεβής» Μακρυγιάννης; Ούτε μία στο εκατομμύριο. Το γεγονός ότι ασχολιόταν και με διάφορες μαγείες, είναι κάτι που δεν το «ξέρουμε»…

Όμως, αυτό που «ξέρουμε» μπορούμε και να το «ξεχάσουμε», αναρτώντας φωτογραφίες ακόμα και του αναθεματισμένου Ελευθερίου Βενιζέλου:

Αγράμματοι είναι οι άνθρωποι, σε αγράμματους απευθύνονται, οπότε και ο διάκος Αθανάσιος μπορεί να «χωρέσει» στον ίδιο «πίνακα» με τον μπεκτασή Οδυσσέα:

Στην αυτονόητη ερώτησή σας για το πού βρίσκονται αυτά τα εκτρώματα, θα σας απαντήσω με δύο tips από τον ίδιο χώρο [το ένα ελληνιστί και το άλλο αγγλιστί]:

Τίποτα αμαγάριστο δεν άφησαν. ΤΙΠΟΤΑ!

Advertisements
Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη
  1. 10/05/2010 στο 15:19

    «Αμαρτητική νοοτροπία και βιοθεωρία» [=a sinful state of mind, a sinful view of life]

    I loved this point!

  2. 10/05/2010 στο 15:22

    Και ελπίζω να μην σας διέφυγε η «Υψοποιός Ταπείνωσις» [=Uplifting Mortification]…

  3. 10/05/2010 στο 15:27

    Κατακαημένη Καλαμπάκα…!

  4. Γιώργος Βλάχος
    10/05/2010 στο 17:44

    Κακό πράγμα οι εμμονές αγαπητέ. Πολύ κακό.
    Πάντως κάποια πράγματα απλώς βιώνονται. Αν δεν τα βιώσεις προσωπικά ΔΕΝ μπορείς να
    τα κατανοήσεις ΟΣΟ μυαλό και αν έχεις.

  5. 10/05/2010 στο 20:58

    @ Conko

    Άστα να πάνε.

    @ Γιώργος Βλάχος

    Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε. Όπου να ‘ναι κι οι πολιτικοί θα αυτοκαθαρθούν. Διότι, καταπώς λένε κι αυτοί, δεν είναι όλοι οι πολιτικοί απατεώνες. Και η Εκκλησία τα ίδια λέει [τα περί βιωμάτων και κουραφέξαλα]. Τα ίδια έλεγαν και τα ΚΚ [η ηγεσία σφάλλει το Κόμμα ποτέ]. Αφήστε αγαπητέ. Το έχουμε ξαναδεί το έργο.

  6. philalethe00
    10/05/2010 στο 20:58

    Χ. Μόρφος :
    “Αμαρτητική νοοτροπία και βιοθεωρία” [=a sinful state of mind, a sinful view of life]
    I loved this point!

    Basically, it’s medieval rubbish, an irrational axiom dressed in a pseudoscientific cloak. 😀

    Για να δούμε και κάτι άλλο:
    «Οι μπεκτασήδες ήταν μωαμεθανοί μοναχοί, οι οποίοι αποτελούσαν ιδιαίτερο τάγμα με δογματικές διαφορές από τους ομοθρήσκους τους. […]Οι τεκέδες τους αποτελούσαν άσυλα και απολάμβαναν ανεξαρτησίας από το κράτος. Και ο Ανδρούτσος είχε γίνει μυστικά μπεκτασής για να έχει καταφύγιο στους τεκέδες των μπεκτασήδων στις πολεμικές του περιπέτειες. Είχε προβεί σε αυτή την κ ω μ ω δ ί α μ ό ν ο κ α ι μ ό ν ο γ ι α ν α β ρ ί σ κ ε ι ά σ υ λ ο σ τ ι ς δ ύ σ κ ο λ ε ς σ τ ι γ μ έ ς.»
    http://www.istoria.gr/mar02/4.htm

  7. 11/05/2010 στο 06:48

    Ευτυχώς μας αλλάζεις τα φώτα… Ε, μας … διαφωτίζεις. Ή μήπως μας διασκοτίζεις; Τι θα κάναμε χωρίς εσένα; Μήπως είσαι η εμπροσθοφυλακή των βαρβάρων.
    Δεν πιστεύω η πηγές σου να είναι σαν εκείνο το φασιστοκομμουνιστή που είδε την κόλαση στο ΆγιονΌρος και τον παράδεισο στην Κίνα του Μάο; Γιατί είπαμε διαφωτισμός κετς και σοσιαλισμός πάνε παρέα…

    Εμπρός στον έτσι που χάραξε ο έτσι; Και πετάμε και καμιά μολότωφ να περνά η ώρα στους πουλημένους προλετάριους, που … τους ανάγκασε η εργοδοσία να δλέψνε…

    ΥΓ. Όταν φας τα τραύματα του Μακρυγιάννη, και κάθε που αλλάζει ο καιρός σου ανοίγει το στομάχι, έλα να το συζητήσουμε. Μέχρι τότε φτηνά αστεία…

  8. 11/05/2010 στο 10:28

    Εντάξει, είπαμε να προβοκάρουμε, αλλά ο διάκος με τον μπεκτασή μια χαρά χωράνε στο ίδιο κάδρο (=πλαίσιο) – πόσο μάλλον όταν ο ένας υπήρξε πρωτοπαλίκαρο του άλλου.

  9. 11/05/2010 στο 11:31

    @ philalethe00

    Όταν πριν από μήνες έγραφα τα ίδια για τον Ανδρούτσο [τα περί «κωμωδίας», που παραθέτεις κι εσύ] κάποιοι έσκιζαν τα ιμάτιά τους, για το «ανθελληνικό» μου μένος. Μερσί. Τα περί «irrational axiom» έχουν κι άλλες εφαρμογές 😉

    @ cacofonix

    Στο έχω ξαναπεί, στο ξαναλέω: κάθε εποχή έχει τους παλιάτσους της…

    @ Vrennus

    Γιατί προβοκάρουμε; Επειδή λέμε αυτά για τα οποία ο «σύλλογος» σιωπά;

  10. Kostas
    11/05/2010 στο 13:57

    οκ… οτι εγινε εγινε…. απο δω και περα με τους δικους μας «μπεκατσίδες» τι κανουμε… πάντως οντως οι φωτό οχι μονο θλιψη και οργη ανευ σχολιων φερνουν αλλα και προβληματισμο για το ποσοι καφροι τα βλεπουν αυτα καθε μερα και μετα πανε και πετανε κερματα στον αγιο.. (μεγαλη η χαρη του)…

  11. 11/05/2010 στο 14:07

    @ Kostas

    Τίποτα δεν πρόκειται να γίνει. Απλά τα κορόιδα [όσοι είμαστε εκτός δικτυωμάτων] θα σφαζόμαστε στους δρόμους για ένα κομμάτι ψωμί. Οι υπόλοιποι θα λένε «το μοναστήρι να είναι καλά», «το γκουβέρνο να είναι καλά», «τα κορόιδα να είναι καλά», ή ό,τι άλλο… Τα κέρματα μπορεί να είναι και «δόλωμα», μη μπας και τσιμπήσει κανένας…

  12. 12/05/2010 στο 20:20

    Καλά… ΕΙΝΑΙ δυνατόν να έχουν κάποιοι αναγάγει τον Ορθολογισμό σαν ΠΡΟΒΛΗΜΑ ή νόσο?

    Δηλαδή ΤΙ είναι λύση του προβλήματος και θεραπεία?
    – Ο… παραλογισμός κι ο ανορθολογοισμός? ΡΕ ΤΙ ΠΑΑΑΑΘΑΑΑΜΕΕΕΕ……

    Κι εγώ που δέχομαι τον ορθολογισμό ως Υπέρτατη Ταπεινότητα ΤΙ να κάμνω τώρα?
    (με τους βρωμερούς συκοφάντες της…. Αυτού Ταπεινότητάς μου? χαχαχα)

  13. philalethe00
    12/05/2010 στο 20:23

    omadeon :
    Καλά… ΕΙΝΑΙ δυνατόν να έχουν κάποιοι αναγάγει τον Ορθολογισμό σαν ΠΡΟΒΛΗΜΑ ή νόσο?
    Δηλαδή ΤΙ είναι λύση του προβλήματος και θεραπεία?
    – Ο… παραλογισμός κι ο ανορθολογοισμός? ΡΕ ΤΙ ΠΑΑΑΑΘΑΑΑΜΕΕΕΕ……
    Κι εγώ που δέχομαι τον ορθολογισμό ως Υπέρτατη Ταπεινότητα ΤΙ να κάμνω τώρα?
    (με τους βρωμερούς συκοφάντες της…. Αυτού Ταπεινότητάς μου? χαχαχα)

    Σωστά! Ο Ορθολογισμός και ο Ανορθολογισμός είναι άκρα και εκφράστηκαν πρωταρχικά στην Δύση. Θέλω να πω άλλο δέχομαι τον ορθολογισμό άλλο απολυτοποιώ τον Ορθό Λόγο. Βέβαια, ο Πλωρίτης, ο Σημίτης και άλλοι τα συγχέουν αυτά… 🙂

    Καλησπέρα!!!

  14. 12/05/2010 στο 20:25

    Και ελπίζω να μην σας διέφυγε η “Υψοποιός Ταπείνωσις” [=Uplifting Mortification]…

    ΟΧΙ, Χρήστο εμένα μου… ΔΙΕΦΥΓΕ, διότι (αν και σχεδόν δίγλωσσος)…
    ΔΕΝ ήξερα πως η «ταπείνωσις» σημαίνει ΚΑΙ απονέκρωση (=mortification) !!!
    ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ πως είναι και… «υψοποιός»!
    ΣΙΓΑ την υψιπετή (και… χαμηλοβλεπούσα) απονέκρωση/ταπείνωση.
    ΣΙΓΑ τους Πνευματικούς Καμικάζι (που ψάχνουν για στόχο… ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥ μετά).

    Ασε που γενικά…
    Τα ύψη τα αποφεύγω, μου προκαλούν ίλιγγο (και πειρασμό να… πέσω) !!!

    Είμαι της ΒΟΥΤΙΑΣ και όχι του ύψους, ΤΙ να κάνουμε?
    ΚΑΘΕ στιγμή στη στεριά είναι ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ από την Αγια Ζωή ΜΕΣΑ στο νερό (της θάλασσας)… 🙂

  15. 13/05/2010 στο 15:49

    @ omadeon

    Μια διευκρινισούλα: ο ορθολογισμός είναι «νόσος» όσον αφορά τους άλλους. Αν κι εμείς εισπράτταμε [ως «σύλλογος»] τελείως ορθολογικά μερικά πακέτα από τους κοινοτικούς πόρους, λογικό δεν είναι να αντιμετωπίζουμε τον ορθολογισμό των άλλων ως νόσο; Ε;;; Και να επιζητούμε την mortification της λογικής τους; Ε;;;

    @ philalethe00

    Όλοι [μας] συγχέουμε τα πάντα καταπώς μας βολεύει. Γι’ αυτό και το ερώτημα παραμένει: «Ποιος μιλάει; Και από ποια θέση;»

  16. bfo
    16/05/2010 στο 13:20

    @ cacofonix Στο έχω ξαναπεί, στο ξαναλέω: κάθε εποχή έχει τους παλιάτσους της…

    Και τους παρα-μορφωμένους φωστήρες της…

  17. 16/05/2010 στο 15:35

    Τους παλιάτσους της και τους ευθυμογράφους της [Όλα βαίνουν καλώς ή Χέσε μέσα Πολυχρόνη που εγίναμε ευρωζώνη] αγαπητέ κύριε…

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Αρέσει σε %d bloggers: