Αρχείο

Archive for 10/06/2010

Πάλης ξεκίνημα νέοι αγώνες!

Συνέχεια του προηγούμενοι ποστακίου, και εικονογράφηση του σχολίου του φίλου ΕΘΝΟΣ_εξαιρετικά, που  μας υπενθυμίζει πως οι σύντροφοι δεν σταμάτησαν στο Γκαζοχώρι, αλλά συνέχισαν μέχρι το Θησείο. Η φωτογραφία [1903] είναι του Φρεντ Μπουασονά και την πήρα από αυτή την εξαιρετική σελίδα με πλήθος φωτογραφιών.

Υπάρχει κι άλλη φωτογραφία με πρόβατα-πρόβατα και Θησείο-Θησείο, την οποία δεν μπόρεσα να ανακαλύψω στο διαδίκτυο, θα πρέπει να την ψάξω βιβλιογραφικώς…

Πλην όμως όπως μας «λέει» το τρισδιάστατο Google Earth ο βοσκός με το κοπάδι του βρίσκονταν κάπου μπροστά από εκεί που σήμερα βρίσκεται ο «Διόνυσος»…

Ο «Διόνυσος» είναι το… κυβιστικόν γράφημα στα κάτω δεξιά της εικόνας:

Για την επόμενη φωτογραφία διαβάστε τα σχόλια 1 και 2.

Κατηγορίες:Αφασιαλάνδη Ετικέτες:

Δεν αναγνωρίζω κανένα χρέος και κανένα έλλειμμα

Ο διευθυντής της τράπεζας από την οποία είχα πάρει κάποια δάνεια [για αγορά κατοικίας, αυτοκινήτου, διάφορα καταναλωτικά] χλώμιασε και σωριάστηκε στην πολυθρόνα του, όταν του είπα:

«Δεν αναγνωρίζω κανένα χρέος μου προς την τράπεζά σας!»

«Μα, κύριε», ψέλλισε. «Δεν μπορείτε να μας το κάνετε αυτό…»

«Μπορώ και παραμπορώ! Χαίρετε!»

Βγαίνοντας απ’ την τράπεζα άκουσα τα θεμέλια του παγκόσμιου τραπεζικού συστήματος να τρίζουν…

_ _ _ _ _ _ _

Ο έφορος δεν κιτρίνισε. Πρασίνισε, όταν του είπα,

«Δεν αναγνωρίζω κανένα χρέος μου προς την εφορία!»

Κάτι υποτονθόρισε για τις δύσκολες στιγμές που περνάει το έθνος και η πατρίδα, αλλά το μόνο που κατάφερε να μου αποσπάσει ήταν το παγωμένο και περιφρονητικό βλέμμα μου.

Βγαίνοντας από την εφορία έτρεμε συθέμελα το καπιταλιστικό καθεστώς της Ελλάδας…

_ _ _ _ _ _ _

Επιστρέφοντας στο σπίτι το μεσημέρι, η γυναίκα μου με περίμενε με έναν «στίβο» [© ΓΑΜΑΠ] χαρτιά στα χέρια της.

«Δεν βγαίνουμε, αγάπη μου! Ακόμα κι αν σταματήσουμε να τρώμε, ούτε τους μισούς λογαριασμούς δεν θα καταφέρουμε να πληρώσουμε!»

«Δεν αναγνωρίζω», της απάντησα, «κανένα έλλειμμα στον οικογενειακό προϋπολογισμό, αγάπη μου…»

_ _ _ _ _ _ _

«Λακέδες του συστήματος», σκέφτηκα, καθώς προετοιμαζόμουν για τη σιέστα του δικαίου… «Δεν θα πληρώσω εγώ τον συγκεκριμένο καπιταλιστικό τρόπο ανάπτυξης…»

____________________________________

Το ότι εγώ είμαι γελοίος επειδή λέω όλα τα παραπάνω δεν σημαίνει και τίποτα…

Το ΚΚΕ, όμως, πόσο σοβαρό κόμμα είναι όταν λέει πως δεν αναγνωρίζει χρέη και ελλείμματα; Κάτι πρέπει να πει κι αυτό… Δεν μένει και χρόνος μετά την επαναστατική γυμναστική για να σκεφτούν οι σύντροφοι… [Όλοι, ας πούμε, συγκεντρώνονται κάπου στο κέντρο και μετά κατευθύνονται στο Σύνταγμα, οι σύντροφοι συγκεντρώνονται στην Ομόνοια και μετά κατευθύνονται στο… Γκαζοχώρι. Κι αν κάνω την πρόβλεψη ότι μετά τις διασπάσεις του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ θα έχουμε και τέτοιου είδους φαινόμενα κατά Περισσό μεριά, θα χαρακτηριστώ άραγε «λακές των αστοτσιφλικάδων»;]

Σχετικό άρθρο: Στάση πληρωμών: μία απάντηση στον Ριζοσπάστη, του Δημήτρη Καζάκη

____________________________________

Υποθέτω ότι το ΚΚΕ άλλα θέλει να πει. Πως, δηλαδή, όταν ο «λαός» έρθει στην εξουσία δεν θα αναγνωρίσει χρέη και ελλείμματα που οφείλονται «στον συγκεκριμένο καπιταλιστικό τρόπο ανάπτυξης». Αν η υπόθεσή μου είναι σωστή, τότε γιατί το κόμμα δεν καλεί σε πανστρατιά για την κατάληψη των Χειμερινών Ανακτόρων; Γιατί;;; Κάτι πού θεωρώ πως είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση στην παρούσα συγκυρία…

Θα μου πείτε πως με… πομφόλυγες δεν βάφονται τα αυγά, και πως οι… μεταξωτοί πισινοί θέλουν και επιδέξια βρακάκια…

Σωστοί!!!

____________________________________

Η φωτογραφία είναι από αναπαράσταση της κατάληψης των Χειμερινών Ανακτόρων στην Αγία Πετρούπολη, τρία χρόνια μετά την «Επανάσταση». Τα Ανάκτορα κατελήφθησαν νύχτα…