Αρχική > Αφασιαλάνδη, Πλανήτης Γη Α.Ε., Συνωμοσιοταξίες > Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη [CDRSEE]

Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη [CDRSEE]

21/12/2006

[Update (22-12-2006): Η σεντονιάδα για το CDRSEE θα συνεχιστεί (μάλλον το Σάββατο)]

[Την ξέρετε εκείνη την παροιμία που λέει: «καλύτερα να διαβάζεις, παρά να γράφεις«; Ούτε κι εγώ την ήξερα μέχρι πριν από λίγα λεπτά, όταν και την «κατέβασα»… Όπως πληροφορήθηκα αρμοδίως από τον greg στα σχόλια του ποστ «Τα Εθνίκια«, στο νέο τεύχος του περιοδικού Άρδην, που κυκλοφορεί αύριο, δημοσιεύεται άρθρο του Γιώργου Ρακκά με περιεχόμενο παρόμοιο(;) μ’ αυτού του ποστ. Κι επειδή εγώ τις παροιμίες τις σέβομαι και τις υπολήπτομαι, αράαααζωωω. Χαλάλι, κι οι ώρες που «έχασα». Θα τα διαβάσω αύριο όμορφα κι ωραία και τυπωμένα, κι αν τα εθνίκια αφήσουν τίποτα εκτός, που δεν νομίζω, θα τα συμπληρώσω στο τέλος αυτού του ποστ. Όπως θα συμπληρώσω και όλα τα links, για να μην λέτε. Διότι εμείς δεν είμαστε ούτε καν ερασιτέχνες ιστορικοί. «Επαγγελματίες» πολίτες είμαστε, κι έχουμε λόγο για όλα. Και με το συμπάθιο… (21-12-2006, 20:06)]

[Αυτό το σημείωμα θα το διαβάζετε εν τη γενέσει του. Δεν ξέρω πόσο (ώρες, μέρες;) θα κρατήσει αυτή η εξιστόρηση της γέννησης -ιστορικών- τεράτων, αλλά κάθε λίγες παραγράφους θα ανεβάζω στο μπλογκ ό,τι νεότερο. Ίσως τελειώσει σε μερικές ώρες, ίσως απαιτήσει μερικές ημέρες. Η κούραση ημών και υμών θα έχει τον τελικό λόγο. (21-12-2006, 18:35)]

Τα εθνίκια μπορεί να έχουν φάει τα λυσσακά τους τους τελευταίους μήνες με τα όσα αναφέρονται στο νέο σχολικό βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού, αλλά τα γκλομπάλια έχουν ήδη φροντίσει και γι’ αυτό: «δεν βρίσκετε ικανοποιητικά τα νέα βιβλία; No problem, guys! Έχουμε ήδη έτοιμο Εναλλακτικό Εκπαιδευτικό Υλικό για τη Διδασκαλία της Νεότερης Ιστορίας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Wow! Baby! Wow! Αυτά είναι παιχνίδια! Εθνίκια – Γκλομπάλια 0-2 [από τα αποδυτήρια κιόλας και πριν βγουν οι ομάδες στον αγωνιστικό χώρο].

Το περί ου ο λόγος «Εναλλακτικό Εκπαιδευτικό Υλικό» αποτελείται από τέσσερα Βιβλία Εργασίας:

  1. Η Οθωμανική Αυτοκρατορία, σελ. 149.
  2. Έθνη και Κράτη στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, σελ. 147.
  3. Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι, σελ. 137.
  4. Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος, σελ. 159.

Ηρεμήστε, αγαπητά εθνίκια: Τα «τέσσερα εγχειρίδια, δεν φιλοδοξούν να αντικαταστήσουν τα βιβλία ιστορίας που χρησιμοποιούνται τώρα στο σχολείο, αλλά να αποτελέσουν συμπληρωματικό βοήθημα και να ενθαρρύνουν τους μαθητές για περαιτέρω έρευνα, κριτική και διάλογο. Χρήστες των βιβλίων μπορούν να είναι κυρίως μαθητές λυκείων, ηλικίας από 15 ως 18 ετών, αλλά και φοιτητές πανεπιστημίων.» [Νότα Τρίγκα, «εγχειρίδια – Πέρα από τα στερεότυπα – Εξήντα ιστορικοί από τις βαλκανικές χώρες υπογράφουν ένα εναλλακτικό εκπαιδευτικό υλικό ιστορίας», Το Βήμα, 5-11-2006]

Μετά τα δωδεκάχρονα, καιρός ήταν να αρχίσουν να αναπτύσσουν την… κριτική τους σκέψη και τα λυκειόπαιδα. Μετά απορούν κάποιοι γιατί τα δεκάχρονα φορούν κουκούλες και συμμετέχουν σε επεισόδια και βιαιοπραγίες: Μα βλέπουν ξεκάθαρα το μέλλον που τους περιμένει…

Το προαναφερθέν άρθρο του Βήματος, ξεκινά με τα παρακάτω λόγια της καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Χριστίνας Κουλούρη, η οποία επιμελήθηκε την έκδοση

«Περισσότεροι από 60 ιστορικοί από όλες τις βαλκανικές χώρες συνεργαστήκαμε για να δημιουργήσουμε ένα εναλλακτικό εκπαιδευτικό υλικό ιστορίας που να ξεφεύγει από τα εθνοκεντρικά πρότυπα, ενισχύοντας τη γνώση για τον γείτονα και αμφισβητώντας τη στερεοτυπική εικόνα του άλλου».

Αχ τι όμορφα!

Τι φωνάζουν οι άθλιοι προλετάριοι όταν κλείνουν με τις διαδηλώσεις τους το κέντρο της πόλης και δεν δυνάμεθα να διέλθουμε εξ αυτού με τα οχήματά μας; «Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη!»; Ε, κάπως έτσι κι οι ιστορικοί των Βαλκανίων: «Αυτή η ιστορία είναι δικιά μας! Δεν μπορεί κανείς να μας την πάρει!» Και πήραν την πρωτοβουλία να την γράψουν από την αρχή. Όχι όμως και χωρίς αρχές, ε;

Διαβάζουμε, λοιπόν, στο πρώτο εγχειρίδιο της σειράς και στη «Γενική Εισαγωγή» της Χριστίνας Κουλούρη [σελ. 9-10]:

Ο σχεδιασμός του έργου έλαβε υπ’όψιν του καταρχήν τους ακόλουθους παράγοντες:

  1. Τα διαφορετικά κατά χώρα αναλυτικά προγράμματα και τον εθνοκεντρισμό που χαρακτηρίζει τη διδασκαλία της ιστορίας σε όλες τις χώρες∙
  2. Το γεγονός ότι, στις περισσότερες χώρες της ΝΑ Ευρώπης, οι αλλαγές στα σχολικά εγχειρίδια εξαρτώνται από τον συγκεντρωτικό έλεγχο των υπουργείων παιδείας τα οποία αποφασίζουν για το περιεχόμενο αναλυτικών προγραμμάτων και βιβλίων∙
  3. Την επιθυμία των εκπαιδευτικών να ανανεώσουν τη διδασκαλία τους με εύχρηστα εκπαιδευτικά υλικά στα οποία να μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση∙
  4. Την άποψη ότι δεν είναι δυνατό να συνταχθεί μια ενιαία και ομογενοποιητική ιστορία της ΝΑ Ευρώπης η οποία να περιέχεται σε ένα και μόνο εγχειρίδιο και να διδάσκεται σε όλες τις χώρες.

Για όλους αυτούς τους λόγους, προτιμήσαμε να συντάξουμε θεματικά εγχειρίδια (Βιβλία Εργασίας) που περιέχουν τεκμήρια – κείμενα και εικόνες – και τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά προς τα υπάρχοντα εγχειρίδια. Συνεπώς, αυτά τα Βιβλία Εργασίας (ΒΕ) δε φιλοδοξούν να αντικαταστήσουν τα εγχειρίδια ιστορίας τα οποία χρησιμοποιούνται τώρα στο σχολείο, ούτε να προτείνουν μια συνεκτική αφήγηση της ιστορίας της ΝΑ Ευρώπης από τον 14ο αιώνα μέχρι σήμερα. Έχουν ωστόσο γνωστικούς και ηθικούς στόχους και προτείνουν μεθόδους και εργαλεία για τη διδασκαλία της ιστορίας. Η ιστορία επιχειρείται να ξαναγραφτεί μέσα από ένα μάθημα μεθόδου μάλλον παρά περιεχομένου.

Α! Κι ότι είχα ανησυχήσει: Άμα έχεις μέθοδο, που λένε, τι να το κάνεις το περιεχόμενο; Καιρός, συντρόφια [εθνίκια και γκλομπάλια together, εγώ δεν είμαι σεχταριστής], να ξεσκονίσουμε τον Γκέοργκ Λούκατς και τον Καρλ Κορς. Όπως και πριν από 80-85 χρόνια, όπως τονίζουν οι πρωτοπόροι σύντροφοι Βαλκάνιοι ιστορικοί, οι προκλήσεις του… μέλλοντος για την ιστορία έγκεινται στην αντίθεση «Μορφής» και «Περιεχόμενου», αλλά μέσα σε μια διαλεκτική υπέρβαση της «Μορφής» και αντικατάστασής της από την [καρτεσιανή;] «Μέθοδο».

Αμέσως πιο κάτω [σελ. 10] διαβάζουμε:

Προτείνονται λοιπόν δύο μείζονες αλλαγές:
Αλλαγή της ιστοριογραφικής προσέγγισης

  • Η ιστορία που διδάσκεται στο σχολείο δεν θα είναι εθνικιστική ιστορία. Δεδομένου ότι η κυρίαρχη μορφή της ιστορίας που διδάσκεται είναι η εθνική ιστορία και ότι η ιστορία των γειτονικών λαών διδάσκεται επίσης μέσα από μια εθνοκεντρική προοπτική, δεν προτείνουμε να καταργηθεί ούτε να αντικατασταθεί η εθνική ιστορία, αλλά να αλλάξει ο τρόπος που διδάσκεται.
  • Η περιφερειακή ιστορία της ΝΑ Ευρώπης δεν μπορεί να θεωρηθεί ως αυτοτελής και αυτάρκης αλλά ως μέρος της ευρωπαϊκής και της παγκόσμιας ιστορίας. Αυτό σημαίνει ότι και η άποψη της «ιδιαίτερης» ιστορικής εξέλιξης των Βαλκανίων απορρίπτεται εξαρχής ως στερεοτυπική και ιδεολογικά προκατειλημμένη.
  • Η ιστορία κάθε έθνους ξεχωριστά και της περιοχής συνολικά δεν αντιμετωπίζεται ως συνεχής, ομοιογενής και αρμονική. Οι διχασμοί, οι συγκρούσεις και οι διαφορετικές προοπτικές παρουσιάζονται εξίσου με τα κοινά, ενοποιητικά στοιχεία. Αντί να προβάλλουμε μια ψευδή εικόνα αρμονίας, είναι προτιμότερο να υποδεικνύουμε τρόπους για να διδάξουμε στους μαθητές τη διαφορά και τη σύγκρουση.

Αχ τι ωραία, βρε παιδί μου! Επιτέλους, κι εμείς οι Βαλκάνιοι πληροφορούμεθα ότι δεν έχουμε καμιά ιστορική «ιδιαιτερότητα», κι ότι επιτέλους πάσχουμε κι εμείς -όπως όλος ο πολιτισμένος κόσμος- από μια ασυνέχεια, μια ανομοιογένεια, μια δυσαρμονία, το κατιτίς μας τέλος πάντων. Να νιώσουμε κι εμείς πολίτες του κόσμου, βρε αδελφέ! Καιρός ήταν να διδαχθούν και οι Βαλκάνιοι μαθητές τη διαφορά και τη σύγκρουση κι όχι μια ψευδή εικόνα αρμονίας.

Δηλαδή, για να καταλάβω καλύτερα: Από τη μια πλευρά, ομογενοποιούμε την εθνοκεντρική ιστορία της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, και από την άλλη ξαναγράφουμε μια τοπικοκεντρική [ή ανθρωποκεντρική] ιστορία; Δηλαδή, ισοπεδώνουμε από τα πάνω [παραμερίζοντας τον εθνοκεντρισμό] και διαιρούμε [ξανά] από τα κάτω;

Γ@μ@το μου! Πάλι μπερδεύτηκα! Τι θέλω κι ανακατεύομαι με την ιστορία; Η ιστορία είναι έργο των ιστορικών. Κι εγώ επιστήμων δεν είμαι.

Ας πάω σε κάτι πιο απλό.

Επόμενο σημείωμα: CDRSEE II

  1. 22/12/2006 στο 09:04

    Να γράψεις κι’ άλλα! Γιατί στην συνδυαστική «συνωμοσιολογία» είσαι άπαιχτος!

    Και μια και λέμε για συνωμοσιολογία…

    Αυτά τα προγράμματα (που χρηματοδοτούνται και από την EU) μελετώνται 2-3 χρόνια πριν κατατεθούν και εγκριθούν. Βάλε τώρα ότι ξεκίνησε το cdrsee επί ΠΑΣΟΚ (υλοποιείται επί ΝΔ) άρα συνελήφθη ως σχέδι στην συνάντηση της Buildeberg το 1999-2000.

  2. 22/12/2006 στο 12:20

    Το σχέδιο για το «Εναλλακτικό Εκπαιδευτικό Υλικό» ξεκίνησε το 1999. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι από ‘δω κι από ‘κει συναντάει κανείς διάφορα πρόσωπα του «νέου» -γιωργακικού- ΠΑΣΟΚ. Δεν αποτελεί άλλωστε και κανένα τρομερό μυστικό ότι αυτά τα στελέχη ανδρώθηκαν και «γυναικώθηκαν» μέσα σε διάφορα τέτοια «Κέντρα», «Ιδρύματα» και «»Μη» Κυβερνητικές Οργανώσεις».

    Με την Μπίλντερμπεργκ μην κάνεις το «λάθος» που κάνουν οι περισσότεροι αμύητοι συνωμοσιολόγοι. Το έχω ξαναγράψει: Σιγά μην κάθεται ο Ροκφέλλερ να παίρνει αποφάσεις μαζί με το Γιωργάκη και την Αννούλα…

    Θα πρέπει κάποια στιγμή να αρχίσω να γράφω εκείνο το Εγχειρίδιο Εφηρμοσμένης Συνωμοσιολογίας

  3. 22/12/2006 στο 13:09

    Το περιμένω, έτσι ώστε να αντιμετωπίζω με «επιστημονικό» τρόπο όλους όσους λοιδωρούν τις συνδυαστικές προσπάθειες ερμηνείας της πολιτικής στο θλιβερό μας προτεκτοράτο.

    Ο Ροκφέλλερ δεν ασχολείται προσωπικά, αλλά δέχεται άπαξ ετησίως τις αναφορές του Γιωργάκη και της Αννούλας για την προσπάθειά τους στην εφαρμογή της κατευθυντήριας γραμμής…

  4. 22/12/2006 στο 13:34

    Προφανώς ο Ροκφέλλερ δεν ασχολείται προσωπικά [υπάρχουν Κίσσινγκερ, Μπρεζίνσκι κι ένα σωρό άλλα παλληκάρια γι’ αυτή τη δουλειά]. Κι ούτε δέχεται καμιά αναφορά από Γιωργάκη ή Αννούλα.

    Οι συναντήσεις της Λέσχης είναι… «κοινωνικές» συναντήσεις. «Παλιοί» ηγέτες του πλανήτη [πολιτικοί, τραπεζίτες, επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι κ.ο.κ.] συναντιούνται μεταξύ τους, και ταυτόχρονα γνωρίζουν και τους «νέους», «εκκολαπτόμενους» ηγέτες, τους οποίους -στην περίπτωση της Ελλάδας και της Κύπρου- παλιότερα «καλούσε» ο Κώστας Καρράς και την τελευταία δεκαετία ο Γιώργος Δαυίδ.

    Για να το θέσω λίγο διαφορετικά και ίσως πιο κατανοητά [μιας και… ακόμη δεν έχω παραστεί σε κάποια από τις συναντήσεις ;-D ]: αυτές οι συναντήσεις λειτουργούν κατά κάποιο τρόπο ως «μυητικές» συναντήσεις. Σε διάφορους χώρους αυτό συμβαίνει και στην Ελλάδα. Μου έχει τύχει, για παράδειγμα, να είμαι σε μια εκδήλωση και επειδή ήθελα να πάρω συνέντευξη από κάποιους παρευρισκόμενους, «φίλοι» οι οποίοι ήταν παρόντες και έκαναν καθημερινά παρέα με τους… προς συνέντευξιν, δεν με σύστησαν άμεσα, αλλά με έστελναν να συστηθώ από μόνος μου δια τα περαιτέρω. Έτσι αναπτύσσει κάποιος προσωπικές σχέσεις και «εξαρτήσεις». Έχω κι άλλα παραδείγματα, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω γιατί το κάνουν αυτό. Εμένα πάντως μου θυμίζει «μύηση».

    Στην περίπτωση της Λέσχης, [υποθέτω ότι] κάπως έτσι λειτουργεί. Συνάπτονται προσωπικές σχέσεις -πέραν «συστάσεων»- και αργότερα τα τηλέφωνα για την «τακτοποίηση της υπόθεσής μας», είναι πιο εύκολο να γίνουν.

    Η Λέσχη λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργούν τα «κυκλώματα» στην Ελλάδα. Και στη μία και στην άλλη περίπτωση, υπάρχει αυτή η διαδικασία της «μύησης». Προφανώς θα έχει συμβεί και σ’ εσένα να προσπαθήσεις να πιάσεις επαφές κάπου, και «κάτι» σε πετάει εκτός. Κάπως έτσι.

    Και μια τελευταία παρατήρηση: στο χώρο της «συνωμοσιολογίας» είναι εντυπωσιακό το πόσο καλό παράδειγμα αποτελεί το στρατιωτικο-βιομηχανικό κατεστημένο της Τουρκίας. Κατά τη γνώμη μου αποτελεί υπόδειγμα για κάποιους κύκλους της «παγκοσμιοποιημένης» Δύσης, και ίσως σ’ αυτό οφείλεται -κατά ένα μέρος- και η ασυλία της οποίας απολαμβάνει η Τουρκία.

  5. 22/12/2006 στο 20:58

    Τέτοια μου γράφεις και ξαναφωνάζω:

    Συνέχισε!

  6. 22/12/2006 στο 22:00

    Συνεχίζω!

  7. 23/12/2006 στο 02:59

    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΧΡΗΣΤΟ!

    ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΜΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ;-)))

  8. 23/12/2006 στο 13:55

    Χαλαρά…

    Βέβαια, το γοργόν και χάριν έχει, όμως κάλλιο αργά παρά ποτέ, και όποιος βιάζεται σκοντάφτει, πλην όμως κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε…

  9. 27/02/2007 στο 14:59

    έχω κάνει παραπομπή του παρόντος σε πόστ μου

  10. Lakis Velotris
    12/03/2007 στο 18:09

    Περσο-Ρωσσικών Ρίζων Αποπείρων Μακεδονίας

    330 πχ Ο Μεγας Αλέξανδρος περίφραξεν τους πρότους Ρώσσους, τους
    Μαγώγ του Περσικού Γώγ, με την Κάσπιαν πύλυν της Καυκάσιας Δερβεντίας.
    Οι Σκύθοι, Τούρκοι, και Ρώσσοι είναι ακριτές, βάρβαβρα αποσπάσματα των
    Πέρσων, ατμομπανιαρισταί ελαφοβοσκοί, και συνολικός αποτελούν το αιώνιον
    πλήγμα όχι μόνον του Ελλινισμού αλλά και του πολιτισμού.

    866 Ο Πατριάρχης Φώτιος εναρξεί σχίσμα κατα Πάπα Ρώμης Νικάλαον εξ
    αιτίας Βουλγαρικών επιπολαιοτήτων υπερ της Ρώμης. Τουτο σπιούνευσαν οι
    ανατολήται Πλατωνικοί Χρυστωμισταί μαύροι εκκλησιαστικοί οι οποιοί
    νίκησαν τους Αριστοτελιανούς Καπαδωκιαστάς λευκούς μετα πτώση ικονοκλασμού.

    1235 Οι Βούλγαροι αυτοκερύχθησαν Τρίτη Ρώμη εις Τούρνοβον,
    θέλοντας να πάρουν Ελλάς και Κωνσταντινούπολιν. Τουτο
    μετα υιοθετούν το 1589 οι Ρώσσοι. Προκηρούν τον προτόπορον
    κουμουνισμόν της πρότυπης οβσύηνας δια την σλαυοποίησην του κόσμου.
    Η αστική νοοτροπία είναι η ρίζα του ελλινικού πολιτισμού. Τιουτοτρόποως
    διεκδικώντες του συγγενοκεντρικού χοριάτικου φυσιολατρισμού είναι
    σλαβόσποροι οποίοι πρέπει να υπαστούν διωγμό δια την σωτηρία του ελλινισμού.

    1342 Οι κουμουνισταί Ζηλοταί ανέλαβαν εξουσίαν εν Θεσσαλονίκην
    σφάζωντας την αριστοκρατείαν επι διάταγμαν του Ρωσσικού πράκτοραν
    Γρηγωριού Παλαμάν. Ο Παλαμάς έφερε Σλαύους και Τούρκους να
    υποστήριξουν τον Καντακουζινόν να διαρρήξη τον αυτοκράτοραν το 1345.
    Ετσι οι Τούρκοι απέκτησαν γνώσην Ελληνικής αμύνης. Εσπειραν την
    ανατολήτηκην δαιμονίαν του ησυχασμού μετατρέπτοντας τους μοναχούς εις
    πράκτορες κουμουνισμού. Ο ησθχαζμός είναι παραίσθηση ταχυπνοήας. Τα
    σοσιαλιστικά μέτρα που επίβαλαν εις την κυβέρνιση κατέστρεψαν από μεσα
    το Βυζάντιο. Το 1584 Ανατολόφρονοι σφάζουν Πατριάρχη Λούκαρη και
    διώκουν Καλβινιστάς Μελανκθόν Βιτεμβούργης οποίοι ήθελαν να μας σώσουν
    από τούρκους.

    1824 Η Ρωσσια αντιτίθεται είς την δημιουργίαν μοναδικου Ελληνικού
    κράτους και δ’υπομνήματος της του Υπουργού Εξωτερικών Νεσσελρόδη
    (Γερμανός, οποίος ενικήσεν την θέσην του εναντίον τον Καποδίστριαν),
    προτείνει εις τας λοιπάς δυνάμεις την ίδρυσιν τριων κεχωρισμένον
    Ελληνικών κρατιδίων, υποτελών ταυτόχρονα εις Τουρκίαν και
    Ρωσσίαν, κατα παράδειγμαν Μολδοβλαχίας.

    1843 Επι εντολήν του Νεσσελρόδη αποστέλλεται ο πανσλαυιστής
    Αρχιμανδρίτης Ουσπένσκης δια να εξεγείρη το Αραβοκατοχημένων Χριστιανικόν
    ποίμνιον κατα των Ελληνόφωνων, δηλ Πατρ Ιεροσολύμων και Αντιοχείας και
    τελικώς επιτυγχάνει το 1847 την απόσπασιν της Αντιοχείας οποιοι
    τωρα διεκδικούν αφελληνοποίησιν διασποράς. Στρέφων πρως ταις
    Περσοζορωαστριανών των ρίζων, οι Ρωσσοι ασπάζων τους μονοφυσιταίς ως
    παρεξηγημένα θύματα των Ελλήνων, και μηχανεύουν ταχα Αραμαήστα ευαγγέλια
    να διαψεύσουν τα Ελληνιστά. Τουτες προσπαθείες επιτυγχάναν αιώνα
    αργότερα με το Μιχαήλ Αφλάκη, οποιος ίδρυσεν το κομμαν Βάαθ του
    Σαδδάμη και Ασσάδη.

    1870 Οι Πανσλαυισταί κατήνεγκον νέον δεινόν πλήγμα κατά του
    Οικοθμενικού Πατριαρχείου διά της εκδόσεως Τουρκικού φιρμανίου
    δια την ίδρυσιν Αυτοκεφάλων Βουλγαρικών φυλετικών παρασυναγωγών,
    ταχα Εξαρχία, κατα διαταγμαν του Ρωσσου πρέσβεως Ιγνάτιευ,
    κατάγωγος οποιου τωρα διεκδικεί Καναδική προθυπουργεία. Τωρα
    διασρέφουν το συνοδικό ανάθεμα κατα φυλετισμό εναντίον δισποράν.
    Διαθεσαν πεντομύρια ρουβλίων το 1872 προς εκσλαυισμόν Αγίου Ορως και
    εκδίωξιν Ελλήνων Μοναχών οσων ουδέν ασπάζων τον δαιμονικών περσογεννής
    ησυχασμόν.

    1878 Η Ρωσσια αναγκάζει την Τουρκίαν να υπογράψη Συνθήκην Αγίου
    Στεφάνου (προκύπτρων σημερινών Σλαβο Σκοπιανών) δι ης δημιουργείται
    Μεγάλη Βουλγαρία (συμπεριλάμβων Θεσσαλονίκην) έργον εξ ολοκλήρου του
    Ιγνάτιευ οστις κατα την υπογραφήν ανεφώνησεν ¨και τώρα εάν οι Ελληνες
    το επιθυμούν δύνανται να μεταβούν εις Κωνσταντινούπολιν κολυμβώντες¨.

    1923 Ο Πλαστίρας έσφαξεν τους Μακεδονονίκας και επέτρεψεν τους
    ανατολίτας Βαφιάδην και Ζαχαριάδην ενάρξουν ενφύλιον πόλεμον. Ο
    Μελέτιος Μεταξάκης θέλει να μεταφέρη το Πατριαρχίον εις Μόσχαν κατα
    πρόσκλυσην Λένινως και οργανόνουν Σύνδεσμον ταχα πανορθοδόξεως
    νεολέας. Το 1937 ο Στάλινας εκτοπίζει 285 χιλ ελληνορώσσους εις
    Αρχάγγελον και Σιβηρίαν και τους σφάζει. Οι μαύροι τράγοι αναγκάζουν
    ακόμι Μεταξά και χούνταν να ασπασθούν σοσιαλιστικάν μέτραν.

  11. 12/03/2007 στο 20:42

    !!!

  12. 12/03/2007 στο 23:05

    !!!!!!!

  13. 13/03/2007 στο 00:33

    @ gregykapogeorge

    Τώρα που το καλοσκέφτομαι, μάλλον έχεις δίκιο….

  14. ole
    21/10/2007 στο 06:12

    (το ξαναγραψα αλλου για το ιδιο θεμα αλλα παει με ολα σαν το κετσαπ οποτε πραααφ)

    να τους χαιρομαστε…απο την μια τρελαινομαστε με την διαπλοκη και απο την αλλη παμε σαν τα βοδια και την αγοραζουμε,την βλεπουμε,την επιδοτουμε ουσιαστικα..μποικοταζ ρεεε…εχουμε μεγαλη δυναμη και δεν το ξερουμε!!μποικοταζ!!!
    ας μην κοιτω τι κανει ο διπλανος η τι κανει το «ρευμα» αλλα εγω τι κανω!
    μονο ετσι θα δικαιολογησω το ουσιαστικο ανθρωπος και δεν θα αποτελω μελος μιας αβουλης αγελης….

  15. ole
    21/10/2007 στο 06:16

    παρεπιπτοντως αυτη η ρεπουση αααα ολα κι ολα ΚΥΡΙΑ (ολα κεφαλαια)…
    για το ολοκαυτωμα των εβραιων τα γραφει ολα με το νι και με το σιγμα χωνει και φωτογραφιες(και μπραβο της)…
    αλλα εμεις,οι αρμενιοι και λοιπη πλεμπα κουτσου!εμεις συνωστιζομαστε και εχουμε (φυσικα) αδικο…
    οχι χρυσε μου και υποδουλος…πολυπολιτισμος λεμε οθωμανικης αυτοκρατοριας του τυπου εγω σε πηδω εσυ ουρλιαζε με τον δικο σου ξεχωριστο τροπο…
    ρε δεν γ$μ$ομ$στ$(δεν μπηκαν τυχαια τα δολλαρια λοοολ)

  16. Sotiris
    24/10/2007 στο 14:18

    Karras kai Koulouri omou andama…. Thavmaste tous! synexeia tis ekpombis se 8 video, {video responses}.

  17. 06/09/2009 στο 15:43

    Aλλο ένα απόσπασμα του αερομπουρδολογιακού κειμένου που μπορεί να βρει κανεις στο μπλογκ σου (@λακη βελόρτη) …

    έχουμε και λέμε για το αρχικό κείμενο επειδη βαριέμαι να βρισκω και τα νεη λαθη σε καθε αποσπασμα

    1. Μαθε ορθογραφία και την ελληνική γλώσσα και μετά κάνε αναρτησεις και παίξτο δεξιος π.χ. «.. και συνολικός..» είναι επίρρημα όχι επίθετο άρα παίρνει -ω και οχι -ο

    2. Είσαι ανιστόριτος. Οι Ρώσσοι ήτανε στα δάσοι και δεν υπήρχαν ουτε ως έθνος ουτε ως φυλή ούτε ως τίποτα επι Μέγα Αλεξάνδρου .

    3. Πήγαινε να σε κοιτάξει κάποιος ειδικός γιατι καπου χάνεις

    4. Η μεγαλομανία σου περα απο τον ψυχιατρο που σου συνέστησα πιο πανω είναι και βαρετή

    Γεια χαρά

  1. 01/03/2007 στο 07:56
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.