Αρχική > Αφασιαλάνδη, Πολιτική > Δηλαδή, ο πατριωτικός χώρος «παίζει» Α. Σαμαρά για αρχηγό της Ν.Δ.;

Δηλαδή, ο πατριωτικός χώρος «παίζει» Α. Σαμαρά για αρχηγό της Ν.Δ.;

13/10/2009

samaras

Θυμάμαι καλά;

Ποιος Αντώνης Σαμαράς είναι αυτός;

Εκείνος που ως υπουργός Εξωτερικών είχε υπογράψει φαρδιά πλατιά τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας που προωθούσε τότε στην Ευρωπαϊκή Ένωση η Γερμανία; [Η Γερμανία που αργότερα παραμερίστηκε από τους Αγγλοαμερικανούς…] Με ό,τι αυτή η διάλυση σήμαινε και για το «μακεδονικό»;

Ή εκείνος που άνοιγε τα σύνορα με την Αλβανία και πλημμύρισε η Ελλάδα με τα κατακάθια των φυλακών του Εμβέρ Χότζα;

Μάλλον άλλος Αντώνης Σαμαράς ήταν εκείνος κι άλλος ετούτος. Απλή συνωνυμία και απλή συνεπωνυμία. [Και ποιος απ’ τους δύο είναι ο δισέγγονος της Πηνελόπης Δέλτα και τριτοξάδελφος του Παύλου Γερουλάνου;]

Ή ίσως ο «πατριωτικός χώρος» άλλαξε απόψεις…

Ή η μνήμη έχει κοντά ποδάρια…

Ή, μάλλον, δεν θυμάμαι καθόλου καλά.

  1. 13/10/2009 στο 10:12

    Δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι αν δεν «ήθελε η Γερμανία», δεν θα «διαλυόταν η Γιουγκοσλαβία»…
    Μάλλον θα διαλυόταν, έτσι κι αλλιώς, με τον άλφα ή βήτα τρόπο. Απλώς οι δυτικοί χώθηκαν για να επηρεάσουν το ΠΩΣ θα διαλυόταν….

    (από κει και πέρα, το ποστ έχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ)! 🙂

  2. 13/10/2009 στο 10:34

    Προφανώς [;] και θα διαλυόταν. Αλλά δεν συζητάμε αυτό. Συζητάμε τι λέγανε οι πατριώτες για τον Σαμαρά χτες και τι λένε σήμερα…

  3. Ανώνυμος
    13/10/2009 στο 14:39

    Το μη χείρον βέλτιστον.
    Μπροστά στο σύγκρυο που μου προκαλεί η φαμίλια Μητσοτάκη, χίλιες φορές προτιμότερος ο Σαμαράς

  4. Ανώνυμος
    13/10/2009 στο 14:47

    Μια διόρθωση: Τα κατακάθια των φυλακών του Χότζα ελευθερώθηκαν μεταγενέτερα και πιο συγκεκριμένα επί Σημίτη,Πάγκαλου και ΓΑΠ.

  5. Ανώνυμος
    14/10/2009 στο 01:02

    Και μάλιστα τις φυλακές την περίοδο εκείνη είχαν ανοίξει οι ίδιοι οι αξιωματούχοι του Μπερίσα εξαπολύοντάς τους βαρυποινίτες κατά των αντικαθεστωτικών

  6. 14/10/2009 στο 10:59

    ποιος εννοείται πως είναι ο πατριωτικός χώρος, όμως; ο πατριωτικός χώρος γενικά ή ο πατριωτικός χώρος της νδ;

  7. 14/10/2009 στο 14:09

    έτσι όπως το θέτεις:
    υπάρχει κανείς καταλληλότερος (sic) να πουλήσει τον «πατριωτικό χώρο»;
    (συνήθως έτσι δεν γίνεται;_)

  8. 14/10/2009 στο 22:18

    Εχεις δίκιο, αλλά όπως είπε κι ο φίλος πιο πάνω, το μη χείρον, βέλτιστον

  9. Σουλπίκιος Μέντας-Γουίδερσπουν
    14/10/2009 στο 22:22

    Όσοι ανήκουν στον πατριωτικό χώρο λέγονται πατριώτες χωρικοί;

  10. 17/10/2009 στο 09:36

    Πονεμένη ιστορία τελικά…

    -Και το κατά πόσον π.χ. ο «πατριωτικός χώρος» είναι ΕΝΙΑΙΟΣ (ή μπορεί να είναι).
    Δηλαδή… η Χρυσή Αυγή μετράει ΚΑΙ αυτή ως «ακραίοι πατριώτες»?
    …ή μπας και είναι αδέλφια του Αδόλφου (και επομένως… προδότες)?
    Εγώ πάντως δηλώνω «πατριώτης αντι-εθνικιστής» και γλύτωσα τέτοιες… κακοτοπιές.

    Για τον Σαμαρά καταδέχομαι ΜΟΝΟ να… γελάω!

  11. ανώνυμος
    25/10/2009 στο 21:51

    Κατ αρχάς σε σχέση με τους Αλβανούς.
    Δήλωσε ο Τράγκας στην τηλεόραση 20 χρόνια μετά ότι τους Αλβανούς μας τους επέβαλαν οι Αμερικάνοι. Ζήτησαν από την τότε Ελληνική Κυβέρνηση να σώσουν την Αλβανία από την πείνα. Η συνέχεια σας είναι γνωστή.

    Τώρα για τη ΝΔ.
    1) Τα σημερινά στελέχη της ΝΔ είναι παιδιά στελεχών της παλιάς ΕΡΕ. Δηλ. από το 1955 ο κομματικός μηχανισμός που »εκπροσωπούσε» κι »εκπροσωπεί» τη συντηρητική παράταξη στη χώρα δεν έχει ανανεωθεί στο ελάχιστο και δε θα ανανεωθεί ούτε με το Σαμαρά ή όποιον άλλο.
    2) Από το 1974 και μετά η λειτουργία της ΝΔ ήταν να κυνηγάει τους δεξιούς, τους οποίους τους στόλισε με διάφορα κοσμητικά επίθετα και να τους έχει στη γωνία. Το 74-81 ο ΓέροΚαραμανλής έσπρωχνε αριστερούς για να κάνει αποχουντοποίηση. Ο Μητσοτάκης το 93 το ίδιο και τώρα το ίδιο έκαναν. Τα δύο Μπουμπούκια Ρουσσόπουλος και Αλογοσκούφης προέρχονται από την ΚΝΕ ή από το ΚΚΕ εσ.
    3) Με βάση τα δύο ανωτέρω η ΝΔ ως κομματικός μηχανισμός δεν έχει λόγο ύπαρξης. Ούτε στελέχη έχει ούτε τη συντηρητική παράταξη εκπροσωπεί. Απλά τη λυμαίνεται.

  12. 29/10/2009 στο 15:12

    Ναι, και τους Μεξικανούς τούς επέβαλε στις ΗΠΑ η ελληνική κυβέρνηση, θα μπορούσε να πει ο Τραγκαουνάκης. Το φαινόμενο της μετανάστευσης είναι παγκόσμιο. Απλά επειδή εδώ είναι Βαλκάνια παίρνει και μια «εθνική χροία» που… πολυπλοκεύει τα πράγματα.

    Με το (1) συμφωνώ – αν και τα πράγματα πηγαίνουν πολύ πιο πίσω. Με το (2) τι εννοείτε ακριβώς; Α! συγνώμην, εννοείτε από που λέτε στο (3). Ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σας στα της ΝΔ από τα δεξιά. Αλλά εξίσου αδιέξοδη. Αν το ζήτημα είναι το… λύμα του κράτους αποκλειστικά από συντηρητικά στελέχη, τότε το ιδεολογικό αδιέξοδο όλης της πολυκατοικίας είναι δεδομένο…

  13. Κώστας
    29/10/2009 στο 18:54

    Χωρίς πρόθεση να πάρω θέση στο ζήτημα μεταξύ ανωνύμου-Αφάσιου,ο Τραγκαουνάκης απλώς επανέλαβε (σε πιο συνωμοσιολογικό ύφος) ό,τι είχε υποστηρίξει βουλευτής της ΝΔ το ’99 σε τηλεοπτική εκπομπή:
    Ότι δηλαδή το ελληνικό ΥΠΕΞ είχε στείλει κάποια στιγμή στη ΝΔ δύο υψηλόβαθμους «ειδικούς συμβούλους» που μετέφεραν στην ηγεσία του κομματος το μήνυμα ότι η Ελλάδα καλείται από τους συμμάχους μας να δεχτεί 700.000 Αλβανούς μετανάστες «προκειμένου να βοηθηθεί η ενταξη της Αλβανίας στην Δύση» και ότι επομένως θα έπρεπε να ακολουθηθεί μία διακριτική στάση εκ μέρους της αντιπολίτευσης για να αποφευχθούν οι όποιες επιπλοκές.

    Το φαινόμενο της μετανάστευσης είναι μεν παγκόσμιο όχι όμως πάντα άσχετο με τις πολιτικές επιδιώξεις των εκάστοτε ισχυρών.

  14. μήτσος
  15. μήτσος
    30/10/2009 στο 15:31

    αν βρείτε κάποιον εκ των υπολοίπων υποψηφίων που να μιλάει ανοιχτά για έννοιες όπως πατρίδα και έθνος ,τοτε το ξανασυζητάμε

  16. 30/10/2009 στο 21:28

    @ Κώστας

    Κι ούτε είναι άσχετο και με τα συμφέροντα της ντόπιας πλουτοκρατίας, που θα ‘λεγε και το ΚΚΕ. Ευθηνόν εργατικόν δυναμικόν δια τους εθνικούς δαβατζήδας.

    @ μήτσος

    Το είπατε μόνος σας: «… να μιλάει…»

    Σας αφιερώνω το: ♪ ♫ ♫ ♪ τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα ♪ ♫ ♪

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.